Wij vinden jou ook ontzettend lief Nette! Zo hier even de patatspullen opruimen. Hubby aan het werk en ik geen zin om te koken...
Gevonden! Heb even snel de berichten doorgelezen, maar hoop dat ik daardoor niets vergeten ben... Heb wel gezien dat het weer wat drukker geworden is; gezellig Femme: jeetje zeg, wat vervelend dat het allemaal zo lang duurt door de ruggeprik. Wist niet dat dat zo'n lage nasleep kon hebben. Gelukkig kunnen ze je helpen, maar voor nu: sterkte. Ook voor je man, want het is voor jullie allebei gewoon erg vervelend. Heel jammer dat je contract niet verlengd is, hoop dat je iets geschikts kan vinden. Mv2: hoe gaat het met jou en met je kids? Alex: dus jij kan nu met mooie, gladde voetjes van je vakantie gaan genieten en je nagels showen in mooie slippers (dacht eigenlijk dat je al weg zou zijn of gooi ik weer eens vanalles door elkaar?) Goof: heb je je ei al gevonden? (Ben niet zo handig met tempen, dus heb ook maar geen poging gedaan) Nette: katten geven kleur en fleur aan je leven. Evelyn: sterkte met je rug en je werk. Karine: wat een mooie foto. Inmiddels heeft mn vader een weekje in het ziekenhuis gelegen, Hij had uitdrogingsverschijnselen. Hij kon echt helemaal niets meer binnen houden; zelfs niet van die vloeibare maaltijd vervangers. Hij heeft nu sondevoeding gekregen en is daardoor gelukkig weer 5 kg aangekomen en alweer een stuk positiever en fitter. Hij voelt zich echt meteen stukken beter. Hij mocht gisteren naar huis met die sonde en volgende week dinsdag hebben we weer een gesprek met de oncoloog ivm starten vd chemo. Hij moet van te voren ook bloed laten prikken, dus ik denk dat het dan snel zal gaan als die uitslag goed is. AnnaLena heeft gisteren haar eerste prikjes gehad G was meegegaan en vond het maar niets allemaal. Ik had gezegd dat hij op een stoel moest gaan zitten, want ik denk dat hij anders de arts "aangevallen" had Gelukkig heeft ze er volgens mij nu niet veel last meer van. Verder is ze een model-kind en helemaal goedgekeurd! Ze weegt nu 5180 kg en is 58 cm lang; precies gemiddeld (is het eindelijk eens een keer gelukt )
Lieve meiden, vanaf morgen ben ik 2 weken op vakantie. Tot over 2 weken dus! Dikke knuffel aan allemaal
Alex, fijne vakantie!!! Je ging rondreizen toch? Geniet ervan ! Twijfel, mooi dat je vader is opgeknapt van de sondevoeding, maar wat zwaar is het toch...sterkte! En Anna Lena doet het dus goed, fijn!!!!! Kel, hoe gaat het met jou? Hoe voel je je? Geen last meer van je blaasontsteking? Hier goed, gisteren een soll gesprek gehad, maar was erg pittig...dus ik ben benieuwd. Maandag ergens anders een gesprek, dus ook dan weer kansen .
meijke ik hoop dat er wat goeds uit je sol gesprekken komt.. kiezen uit banen zou een mooie optie zijn Alex.. geniet met volle teugen meisje! Jullie hebben het verdiend.. Twijfeltje.. Gelukkig slaat de behandeling wat aan.. Maar wat een emotionele periode moet het voor jullie zijn.. goofke.. groetjes terug Verder iemand nog een leuk nieuwtje? Mijn draakje heeft voor het eerst straf op school gehad. oeps....
@Meijke: spannend en knap, twee sollicitatiegesprekken! Hoe doe je dat? Geef je ook tips aan Mykeltimannen?? Wat voor functies solliciteer je op? Alles goed met de N.? @Nette: oh oh...stoute meid..hoe kan dat nou?! Ze is altijd zoooo lief! uhhh nieuwtje, geen eigenlijk, sorry. Hier gaat het goed. Van de week wel weer een bloedinkje gehad, maar was niet erg volgens de gyn. Mijn moeder is koopziek geworden en zelf hebben we ook al een paar kleine dingetjes gekocht. Heb ook een Angelsound gekocht voor mijn zelfvertrouwen, alhoewel ik er nu wel in geloof dat het nu echt goed gaat komen. Gisteravond gezwommen en wat "spierpijn" in mijn buik, maar verder voel ik bijzonder weinig. Mijn maag is wat rustiger sinds vorige week en ik kan nu weer redelijk normaal eten. Mag ook wel, want was al 2 kg aangekomen... ....door al het brood dat ik at. Nu alleen 's ochtends nog een sneetje, anders heb ik direct alweer honger.
Alex: fijne vakantie!!! Elba: ik moet 16 nov weer naar de bedrijfsarts... probeer idd dat ik gewoon thuis kan blijven zitten.... ik had een werkgeversverklaring nodig en daar zetten ze neer: einde dienstverband 31-12-11.... dus ik weet genoeg... ze kunnen nu barsten!!! Nu maar eens weer beginnen met solliciteren.... Twijfel: Dank je!! Goed dat het weer beter gaat met je pa.... hoe is het nu met de kleine? Goofy: is wel gezellig naast je.... duurt dat wachten niet zo lang Kwam ff spieken hoe het hier is.... sorry als ik iemand ben vergeten Ik ga morgen weer aan de slag met het bedrukken van babyrompertjes en kinderlongshirts.... heb namelijk sinds september een klein internetbedrijfje namens 2BE creating (BE staat voor Bram Evelyn ). Is nog in opstartfase... website is in de maak... dus nu maar snel textiel en mokken bedrukken als voorbeelden.... van mijn liefje de broer nam al 5 zelfgemaakte shirts mee naar America toen hij vrienden bezocht... was wel gaaf! Dus ik spring nu het bed in ... nee, ik ga rustig in bed liggen "denk aan je rug Eef" hahahaha en dan hopen dat ik morgen af en toe iets kan doen... wordt gek van het niets doen.... Ik zet wel ff het nachtslot op het kippenhok..... Iederen een fijne nachtrust gewenst!!
open ik het hok wel weer Evelyntje.. Even rondkijken of iedereen nog op zijn plekje zit.. Agompie wat slapen jullie lief! Mykelti wat fijn dat het zo goed gaat in je buik. Voorzichtig met de angelsound he! Ik zou er niet mee om kunnen gaan, af en toe helemaal in de stress schieten enz.. Elk vrij minuutje luisteren enz enz.. Wie weet hoef je niet te solliciteren eef en schiet je webwinkeltje gelijk richting de miljoenen Wat mijn draakje had gedaan.. Euhmmmmmm Nou.. Ze kon niet tot spelen komen en was vreselijk druk. De hele ochtend al.. Thuis zei ze al.. "V vind mij zo grappig" Toen dacht ik al.. O O Dus ze heeft de klas aan het lachen gekregen. De klei opdracht erg vrij uitgevoerd enz.. Nou was ze vreselijk moe, want het was de avind daarvoor heel laat geworden en ik weet dat ze daar heel druk van kan worden. Maar goed, we hopen maar dat het eenmalig was..
Moet je doen evelynw. Er zijn belangrijkere dingen dan die werkgever. Heb je ook wat meer tijd voor solliciteren en je internet bedrijf. Wat cool een eigen bedrijfje!
KARINE GEFELICITAAAAART!!!! met je stoere bink...hele mooie naam!! Neem de tijd en de rust, en gewoon al dat bezoek wegjagen hoor, en aan jullie zelf denken he! Twijfel, Ik weet niet zeker of ik het al gedaan had, anders gewoon nog eens, want iedere dag is een feestje GEFELICITAAAAAART!!! met je mooie meisje Mvd, hoe gaat ie meis? Heb je vertrouwen erin, en voel je je goed? Mykelti, heerlijk dat het zo goed gaat meid, zo ontzettend fijn om te lezen!! Alex, naar Amerika? Ik ben jaloers! Hele gave reis gewenst!! Femme, weer werken, fijn meid. Dat thuis zitten was ook niks he. Ben je nog aan het solliciteren, of heeft dat nu geen zin? Wat een ellende door die ^%$#*& prik!! Hoe gaat t met Lars, ook al wat minder slaapjes, en meer genieten? Nette, Hoe voel jij je de laatste tijd? En weet je ook al beter waarom het zo lang duurt allemaal? Meijke, bij jullie ook wat rustiger met het meisje? Zijn jullie al begonnen aan de pap eigenlijk, en kan ze het binnenhouden? Elba, succes!!!! Goof, ook succes!! Evelyn, Hoi! Leuk je te leren kennen. Hoop dat het snel beter gaat met je rug! En natuurlijk....HOK OP ROZE< HOK OP ROZE < HOK OP ROZE!!! X-ies
Meijke: oe, spannende tijden met solliciteren dus. Ik hoop gewoon dat er een super leuke baan voor je uit komt. Nette: o, o draakje is over de eerste verlegenheid heen... Mykelti: wat heerlijk om te lezen dat het zo goed met jullie gaat en dat je er ook steeds meer vertrouwen in krijgt. Evelyn: dank je wel voor je lieve woorden, je hebt pb terug. Wat een leuk idee voor een webwinkel; kun je iets laten zien? Jolanda: hoe gaat het met jou? Sprokkel: je had het al gezegd, maar maakt niet uit hoor ik word graag gefeliciteerd met onze mooie meid. Iedereen op het wachtbankje: en????? Het gaat echt heel erg goed met A. ze begint echt steeds leuker te worden. Ze ligt volop te kijken als ze in de box ligt en begint met geluidjes maken; heerlijk om dit allemaal nog een keer mee te kunnen maken. Wb mn vader hebben we helaas te vroeg gejuigd Hij moest meteen dezelfde dag alweer terug naar het ziekenhuis. Hij had het 's nachts erg benauwd gekregen en de huisarts vertrouwde het niet. Dus, hup met de ambu naar het ziekenhuis. Hij kreeg een drain om het buikvocht weg te halen. Want ws zaten daardoor zn longen in de verdrukking. Er kwam in 2 uur tijd 4 Liter uit en in totaal is er 8 Liter vocht uitgekomen. Op de ct scan was schijnbaar ook iets te zien op zn longen en daarvoor krijgt hij nu antibiotica via het infuus. Vanavond was ik bij hem en het gaat echt niet goed. Hij heeft veel overgegeven (terwijl er geen eten in zn maag komt) en de rest van de tijd slaapt hij. Zelfs tijdens het bezoekuur was het te vermoeiend om wakker te blijven. We zijn na een half uurtje maar weggegaan . Ik vind het zo erg om mijn sterke vader als een hoopje ellende in dat grote ziekenhuis bed te zien liggen Ik ga hem zo een brief schrijven waarin ik alles zeg wat ik hem graag wil vertellen, want ik wil dat hij weet dat hij een goede vader voor mij is (geweest) en ook een goede opa voor de kinderen. Ik heb het idee dat ik niet zoveel tijd meer met hem heb... Hopelijk maakt hij in ieder geval goede keuzes nu hij tijd in overvloed heeft om na te denken; dat is het allerbelangrijkst. Ik wil hem gewoon later weer terug zien in de hemel!