fieuw, ik vind het ook steeds spannend en ben blij als ik goed nieuws mag lezen !! Gaat helemaal goedkomen, wat ongelooflijk supernieuws!
@ alex.. it's alive! goe bezig gij! jippijee....doe jij maar 'kul' praten hoor..ik luister wel...wahahahahah
hahahahahaha.. it's alive.. klinkt creepy maar zorgde wel voor een eenzijdige lachbui aan deze kant van de internetverbinding
Alex, wat een mooi filmpje.......jee......wat is het toch een mooi geluid die kuddeolifanten die je hoort...kippenvel.
Goeiemorgen kippies! Ik heb niet zoveel te melden. We gaan morgen een lang weekend naar Birmingham, naar vrienden van ons. (Van World of Warcraft.) Misschien gaan we naar de chocoladefabriek daar. Yum! (Cadbury's geloof ik.) Hoe ist verder met alle kippies? Dikke kus van mij aan jullie omdat jullie zo lief zijn.
Deze wachtbanker gaat haar tweede week ik, brrrr nu wort het spannend. (Maar het gaat nog prima eerlijk gezegt, verwacht er alleen weer es niks van, weer nergens op gebaseerd, maar ik heb ook nog nooit ongelijk gehad helaas) @Alex, das gaaf!! (en mjammie!)
geniet lexie! Wachtbanker noord nederland gaat ook wel lekker. Zit nu op dag 29 en niks te zien of te voelen.. Hoewel ik wel rommeldarmen heb, dus lang zal het niet duren. Heb niet het gevoel zwanger te zijn, dus nog absoluut geen testdrang.. Als ik ergens volgende week echt niet ongesteld ben geworden waag ik er misschien eens een testje aan. In mijn normale cyclus had ik gisteren ongesteld moeten worden of uiterlijk vandaag. Maar heb mijn ei ook niet zo goed weten te spotten deze ronde.. mmmmeiden.. Ik heb nog nooit ovutesten gebruikt. Nou hadden mijn man en ik het daarover..Omdat mijn ei wat moeilijker te vinden lijkt in sommige cycli. Maar is dat eigenlijk wel nodig als we de mmm ingaan? Dan heb ik eerst toch metingen.. Dan is een oovulatietest misschien wel overbodig. Of redeneer ik te simpel?
@Nette Als je follikelmetingen krijgt dan weet je ook ongeveer wanneer je eisprong gaat plaatsvinden. Krijg je ook nog een bloedtest, dan weet je het precies.
Alex, veel plezier komend weekend! Als je met het vliegtuig gaat, moet je zeker even met de skyrail naar het Exhebition centre. Net een aflevering van The Jetsons met muziekje! Nette, hier ook een wisselende eisprong. Hier hoefde ik op een gegeven moment geen ovutesten meer te gebruiken omdat ik 3/4 dagen voor mijn ei dikke klodders verloor (sorry tmi). En vanaf de dag erna deden wij dan 3 dagen achter elkaar klussen. Was op zich wel handig om je lichaam zo te leren kennen. Jou nog nooit iets specifieks opgevallen? Hier alles goed. Vanaaf voor 25 euro een complete combiwagen voor mijn ouders gekocht. Wat een deal!
@mykelti.. je ouders in de combiwagen??? qua ei.. die weet ik altijd heerlijk te spotten.. we klodderen en kledderen en dan binnen 48 uur voel ik hem springen... Maar dat is het hem juist.. geen duidelijke klodders of eipijn deze cyclus.. Ik heb nog nooit testen gebruikt omdat ik mijn lijf zo goed ken, maar sinds een paar maanden is het anders dan anders... Vandaar mijn vraag
Goh wat kledderen jullie zeg. Mijn eisprong is altijd heel onopvallend. @Mykelti Combiwagen woor je ouders?? Pfff wat ben ik moe. Truste!
Hahahahaha, stelletje gekken! Wordt een mooi gezicht, mijn ouders in een combiwagen. Mag ik wel een reuzekar scoren! Mijn ouders hebben dus straks een eigen kinderwagen, zodat ik die niet iedere keer mee hoef te sjouwen die kant op. Erg handig! Nette: ah gekledder en geklodder....maarre, ik voelde ook altijd mijn ei springen...dacht ik...totdat het tegendeel bewezen werd bij echo's en ik dus helemaal niets voelde op het moment dat hij echt sprong. Wil niet zeggen dat dat bij jou ook zo is, maar kan dus wel. Lexie, lekker geslapen? De kleine moet ook goed groeien! Hier gisteravond later dan normaal gaan slapen, maar toch Avatar niet af gered. Was even teveel van het goede. Maarre, de kleine was toen weer wakker en dan nog in slaap vallen.