@He meiden...... @Nanette lijkt me overbodig ja, als je elke keer fm metingen krijgt..... @Jippiee ik hoog dat je ONGELIJK krijgt deze ronde.....*grijns* Hier nog anderhalf week wachten......kan me niet snel genoeg gaan. Het verliezen van het vruchtje heeft er vorige maand behoorlijk ingehakt....andere mk zag ik dat nog niet en was het niet meer dan een heftige ongi maar daadwerkelijk iets verliezen is andere koek. Ga bij de gyn ook op de bank liggen met mij ogen dicht denk ik, wanneer manlief reageert doe ik ze pas open (klinkt stom maar ben er wel onzeker door geworden...) Anyway.... @Alex veel plezier @Mykelti mooie deal, hier over na aan het denken om misschien toch een mutsy van MP te halen......wandelwagen was al tweedehands en vering van voorwielen is niet top meer. Heb met die van mijn vriendin gereden deze wintersport en heerlijke wagen en groot.... Kan iemand tegen mijn boys zeggen dat het hier niet een bodemloze put is qua eten......die van mij werken zo drie boterhammen weg in de ochtend.
Ik voel mijn eisprong ook niet. Sterker nog, volgens heb ik de helft van de tijd geen eisprong. Nu weer een cyclus van 44 dagen. Hij is wel lekker regelmatig zo. Kledderen en klodderen dus ook weinig last van. Lars is zo eigenwijs met zijn ene tandje. Lekker ding is het toch ook. Helemaal opnieuw verliefd. Kippies dikke knuf Goof handje komt tzt jouw kant op. Tuurlijk mag je best onzeker zijn, het is net zo heftig voor jou als voor ieder ander om een vruchtje te verliezen. Dikke knuffel
Net via Facebook een serie foto's van een eisprong gezien. Was nog nooit eerder zo vastgelegd. Ziet er echt apart uit. Kom er nou eens uit! | sciencepalooza
hellooo girlllzzz.. Ok..ik lees hier allemaal over kledders en klodders...telt de verfhandjes van mijn ayla dan ook mee? Mykelti..ja is handig als je ouders ook een buggy hebben. goof...ik duim voor je meiske. Nu ook een bewegend kindje in je buik! alex...have fun en eh die vermoeidheid is heeeeel normaal. En nogmaals : it's alive!!! ja die hou ik er gewoon in hoor. Van de film of niet...hij blijft goed! fem...Lars en tandjes..ik weet het. Het kan heel pijn doen, maar het gaat een keer over. Hoe gaat het met jou? Nannette..ja ik moest er ook aan denken toen ik IT'S A LIVE schreef hahahahhaah maar ik vind em gewoon leuk. Ovutesten heb ik ook gebruikt maar de maand dat ik ze niet gebruikte hadden we prijs. Dat zegt uiteraard helemaal niks. Maar misschien kun je dat geld beter besparen. at all... Deze middag gezellig gaan zwemmen met ons Ayla. En Lucy loopt al sinds een maand! Ben zo trots. Nu mag ik achter een grote meid EN een kleine meid rennen. En ik vind het fantastisch. Nog beetje studeren en dan gaan we weer! Iemand nog wat gehoord van twijfel? Vraag me af hoe het met haar gaat. ...
@Femke Haha, het is zeker alive! Leuk joh, 2 rennende meiden, goed voor je conditie! We hebben ook al heel lang niks van MvD gehoord. Wat zou er toch zijn... @all Ik ga vanavond pas weg. Vliegtuig gaat om 21.40.
@mykelti.. ik begreep stiekem wel wat je bedoelde met je combi *proest* maar ik kreeg er zulke leuke beelden bij.. Wat fijn dat je de kleine zo goed voelt meis! @goofke.. natuurlijk ben je angstig meissie.. Daar hoef je je niet voor te schamen hoor. Feit dat je 2 kids hebt betekent absoluut niet dat jij niet onzeker mag zijn hoor Ow en minigoof 1 en 2.. willen jullie je ouders niet zo arm eten.. er is een grens (zeker als je onder de 4 bent) hihi @femmel.. dat lijkt altijd zo heerlijk dom he dat ene tandje *grijns* @femke.. Ja hoor.. die handjes mogen meedoen in het kledder gedoe.. Ow en loopt de kleine meid.. nou dan kun je nu je geluk wel op ogen, oren en handen te kort denk ik @lexie.. je link werkt niet meis ik was wel benieuwd trouwens.. @missing chickies.. ik mis ze ook
Ja die site is opeens uit de lucht. Ik heb even verder gezocht en vond hetzelfde nieuwsbericht uit 2008. BBC NEWS | Health | Ovulation moment caught on camera
Missing chickies...ik hoop dat alles goed gaat met MvD, Leo, Eternity, Saskia, Lobi en een ieder die ik nog vergeet. Ik hoop dat MvD bijna in haar derde trimester zit...en dat de andere meiden zwanger zijn of dat gauw worden. Ik had al wel gezien dat MvD een andere naam heeft, maar ze is sinds eind oktober al niet meer online. Als er maar niets naars gebeurd is... Welterusten kippies, ik reageer later, hier een al dagen ziek kuiken met 39.6, arm meisje. Komt goed, veel TLC en af en toe een PCM-metje.
TenderLovingCare. Ik kijk teveel Amerikaanse series, dat blijkt maar Ik zal haar een knuffel van je geven Nette, krijg ik vast nog wel een paar keer de kans toe vannacht
DAt ziet er goed uit Alex!!! Hier geen ei te bekennen. Gelukkig dat ik m'n ei wel even kwijt kan. M'n temp lijkt nergens naar. Ik denk dat dit een hele lange cyclus wordt. Wat zouden jullie nemen? van 6.20 die 36.7 was of van 8.30 die37.1 was. Ik had weer wat verder geslapen. Wat een luxe. Ik ben ook maar gaan ovu testen maar niet positief. Brrr, kan iemand de eier opsporingsdienst hier naartoe sturen?
je hebt het haasje in ieder geval al in je banner staan elba Niks aan he.. ei zoeken als het geen pasen is
*lol* ja de reden niet maar wel hoe je het weer verwoord. Hoe gaat in met jou? Oma al op bezoek? En anders?
nou oma had afgelopen woensdag op viste moeten komen. Maar ze is in geen velden of wegen te bekennen. Voor de zekerheid vanmiddag een testje gedaan, maar witter dan wit.. En dat verbaasde mij niet, was er niet eens verdrietig over. Ik voel me namelijk ook niet zwanger. Dus ik weet niet waar die ouwe is blijven hangen, maar ze moet maken dat ze hier komt.. Niet zwanger, dan toch graag oma op tijd Hoe is het nu met jou?
Omdat ik inmiddels al een paar pbtjes heb mogen ontvangen over mijn banner en echo foto.. die kennelijk voor verwarring zorgen Nope.. niet zwanger.. 2 januari geopereerd aan schotje, nu zeker nog tot half maart rood licht. Aan de hormonen en spiraal. Als ik weer aan zwanger worden mag gaan denken meld ik me misschien wel weer eens bij jullie Groetjes Leo
Ik ken dat nanette, als ik een omaatje tegen kom stuur ik haar naar jou. Je moet toch verder he. volgens mij is mijn ei geweest alleen weet ik niet wanneer.