30+ kippetjes

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door saskia33, 26 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Leo fijn om weer wat van je te horen! Hoe gaat het inmiddels met je? Hoe is de operatie gegaan?

2. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Trouwens mijn cyclus klopt helemaal niet zo, ik denk dat ik wel een week overtijd ben eer ik ongesteld wordt. Rare late eisprong.

3. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Ik ben weer van de wachtbank:(! Oma is er weer, weer niet gelukt. We zijn er wel een beetje zat van nu, nog 1 keer, maar dan geen IUI meer voor ons... IVF komt toch wel eng dichtbij nu...

4. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Ooooooh jippie. Wat ongelofelijk k*t. Sterkte meis, is niet makkelijk voor jullie. Dikke knuf

5. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    hey leo;)

Jippie.. jakkie... zo komt ivf inderdaad dicht bij! Het is steeds zo'n teleurstelling he meis!

Elba.. Ik weet waar oma is.. Haar zus zit bij jippie.. Maar de onze zit bij mij..
    Jech..
    vandaag aangekomen in vol ornaat..

Woensdag dus naar het zh voor de eerste metingen

6. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Wat een ellende al die oma's op bezoek. Zal het weer wel zijn dan kan ze niet buiten rondhangen.

Jippee, tjeemig ja dan komt ivf wel heel dichtbij ja. Zie je er tegen op? Of ben je ook blij dat je serieus geholpen gaat worden?

Ik ben het even kwijt nanette, wat voor metingen?

Hier heeft ff mijn eisprong gevonden, dus ik denk dat ik oma nog zo'n 1.5 week buiten de deur behoor te houden gewoon en hopelijk jammer. Wel vind ik het vreemd dat mijn ovu test vrijdag en zaterdag negatief was terwijl hij wel mijn ei op zaterdag zet. Tis wat. Misschien zijn jullie experts. Normaal kan ik namelijk wel eens een + testje hebben. Is tenminste iets positief.

7. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    @Jippie: pfff komt dan idd wel heel dichtbij, maar mss is dat voor jullie dé manier. Ik duim er zo hard voor!

@Nette: ook al dat oude wijf op bezoek? Ben benieuwd naar je eitjes deze maand.

@Elba: ik zou met FF meegaan. Mss je piek gemist? Test je 1 of 2 keer per dag? Hier wel zwanger geraakt toen ik 1x per dag testte en mijn piek ook niet vond. Die kan nl erg kort zijn.

Hey Leo, jij ook hier?! ;):D

@Alex: hoe gaat het met jou meis? Hoe was Engeland?

Hier gaat alles goed. Mensen vragen zich af waar ik de beeb laat en ik ook wel, als ik zie dat hij al iets van 30 cm moet zijn...als ik sta heb ik nauwelijks een buik. Als je niet beter weet, dan hoort die gewoon bij mijn postuur. Als ik op mijn rug lig daarentegen...flinke buik. Zo grappig!
    Kleine is heel bewegelijk, dus daar alles goed. 21 Februari nog even checken of hij nog een hij is. ;)

8. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Hier trouwens op het werk wel weer irritant...vorige week is een collega weggegaan. Daar heb ik werk van gekregen, maar vandaag heeft mijn meest ervaren collega ook opgezegd (wij doen veel technische taken samen vanwege onze ervaring)...werkt tot half maart. Echt een beetje een hard hoofd in hoe dit gaat lopen straks...:cool:

9. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    klinkt goed op je werk myk.. zo draaien ze zichzelf de vernieling in (of zie ik dat verkeerd?)

Ik was ook erg benieuwd naar mijn eitjes deze maand..
    Maar ik heb afgebeld voor morgen. Ik heb nml behoorlijke buikgriep.. Niet een klein griepje, maar de "ik gooi alles eruit zelfs water" versie. Zo'n vreselijke hoofdpijn ook en moe.. erg moe..
    Mijn draakje slaapt zelfs bij mijn moeder..(dat is heel wat voor mij;))
    Dus ik zag het niet zitten om in de wachtkamer te moeten zitten met het risico de hele boel daar leeg te braken. Bovendien leek het mij niet zo leuk voor de andere mensen. En na telefonisch overleg leek het hun ook verstandig niet etkomen morgen. Betekent wel een hele cyclus vertraging en daar baasl ik behoorlijk van

10. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Dat kan ik me goed voorstellen dat je daarvan baalt! Moest je niet op dag 3 dan of is dat dag 3? Ze gaan toch alleen follikels meten of nog meer testen doen voor eicelreserve? Jammer dat het niet door kan gaan, maar idd is daar zo zitten ook helemaal niets. Getverderrie, die griep heerst ook weer. Ook hier collega's die het hebben. :cool:

En ja, mijn werk gaat lekker ja. Ik ben er in principe tot eind april, maar ja, wie weet hoe het loopt?! Probeer me gewoon nergens druk over te maken en het allemaal in de shit te laten lopen, maar ja, dat is niet echt iets voor mij. Maar moet wel denken aan de kleine, die gaat echt voor!

11. jolandanr4

jolandanr4 Bekend lid

15 aug 2010
    782
    0
    0
    Hai kippetjes;

@nanette jeetje balen van de griep. Ik hoop dat je snel weer opknapt dikke knuf. (en wat vervelend weer een cyclus verder pieuw)

@ jippie voor jullie ook balen ivf komt zo dichtbij heel veel sterkte meis xx

@ mykelti: leuk de 21e weer echo ben benieuwd of het nog steeds een jongetje is haha. Wel balen van je werk. En onbewust maak je je toch zorgen probee
    r het naast je neer te gooien.

@elba bah vervevelend onregelmatige cyclus word je zo onzeker van . Jij ook sterke meis. Xx

@ leo jeetje leuk weer wat van je te horen dikke knuf

12. jolandanr4

jolandanr4 Bekend lid

15 aug 2010
    782
    0
    0
    Mijn bericht maar weer ff in tweeen gaat altijd zo lastig vanaf mob.

@femme jij ook dikke knuf voor lars en ja mis hier ook heel veel kippetjes ik hoop dat het goed met ze gaat. Xx

@ goofy hoest met die grote eters hihi ja zal best ff pittig zijn twee hummels en nu zwanger en je mag best toegeven dat dat zwaar is want dat is ook zo maar daarom idd niet minder gewenst. Hou je haaks meis.

@alex hoe gaat het met jullie? Was engeland leuk? Nog misselijk geworden van de chocola?

Hier word ik nog steeds gek van de jeuk grrrrr verder gaat alles redelijk. Kindje beweegt heerlijk. Alleen hebben de oudste en de jongste hier waarschijnlijk kinkhoest en das niet zo mooi voor de baby. Straks om tien uur worden we allemaal getest en bij twijfel gaan we uit voorzorg allemaal aan de ab kuur.

Nou ik ga proberen nog wat te slapen tussen de kriebels door.

Ieder die het nodig heeft dikke kus en ook iedereen die ik vergeten ben xx

13. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Jolanda, wat ga je snel! Super! En wat erg die jeuk? Zwangerschapsjeuk of vanwege iets anders? En kinkhoest...hmmm...arme kids. Goed dat ze zo snel reageren vanuit de artsen!

De kleine hier begint te reageren op bepaalde handelingen en kan vaak ook de tijden voorspellen dat hij wakker is. Grappig!
    Wel weer een rare droom gehad vannacht over dat ik gisteren was bevallen, maar goed. Hoort erbij. :cool:

14. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    WAt een gezellig baby nieuws,

Ik hoop niet dat jullie kinkhoest hebben. Wat balen zeg! Even de fingers crossed!

Alles goed verder? Alex was het leuk? Begint je buik te groeien?

Nog niet bevallen hoor Myk! Even vast houden nog!

15. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Ja zo'n onregelmatige cyclus is niet alles, je moet zo vaak klussen en geloof het of niet. De lol is er wel een beetje van af. Maar goed nog 4 rondes en dan komt de iui inzicht.

16. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Ha meiden.
    Birmingham was leuk. Lekker uit eten geweest, geshopt en de Cadbury's chocoladefabriek was leuk en lekker. Ook nog in Sea Life geweest, maar was niet echt bijzonder.

Verder ben ik wel weer erg ongerust over de wriemel in mijn buik. Kwaaltjes lijken wat minder te worden en dat is niet geruststellend. Aftellen tot het echo onderzoek a.s. dinsdag...

@Nette
    Arme meid, wat een pech heb je. Beterschap! Ik vind wel dat ze erg vroeg willen beginnen met meten. Ik kreeg mijn 1e meting altijd op de 10e of 11e dag. Eerder is niet zinvol. Kun je niet alsnog gaan als je beter bent?

@Mykelti
    Probeer de zorgen om het werk los te laten. Het ligt niet binnen jouw macht om er iets aan te veranderen. ;)
    Wat leuk dat je nu al je kleintje begint te leren kennen! Geniet ervan!

@Elba
    Ik kan me goed voorstellen dat je het he-le-maal zat bent. Ik snap ook echt niet waarom ze jou zo lang laten wachten... Kun je niet proberen een beetje aan te dringen zodat je eerder geholpen wordt? IUI is zo eenvoudig en snel, dat moet gewoon altijd kunnen.

@Jolanda
    Vervelend van die jeuk en de kinkhoest bij je kindjes. Wanneer weet je de uitslag van de test?
    Meid, je gaat inderdaad zo hard, tjongejonge... ben je al zenuwachtig voor de bevalling?

17. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Hey Lexie! Fijn dat het zo leuk was. Nog in die skyrail gezeten vanaf het vliegveld?
    Enne, logisch dat je ongerust bent, maar het verminderen van klachten vanaf een weekje of 9/10 is behoorlijk normaal hoor! :)

18. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Elba, dat is inderdaad niet meer leuk nee, zeker als je je ei niet goed kunt traceren. Wij klusten op een gegeven moment bijna alleen nog rondom ei. Daarbuiten hadden we er geen zin meer in.
    Hopelijk krijg je wat meer inzicht in je ei je in de MMM zit, alhoewel al die afspraken er ook flink zullen inhakken.
    Dikke knuff.

19. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Leo ik hoop voor je dat je een goede controle mag hebben en groen licht mag krijgen en dan ervoor kan gaan en de operatie niet voor niks is geweest.

20. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Alex logisch dat je wat ongerust bent maar ik sluit me aan bij Mykelti maar voor jou is de 12 wkn grens echt weer een mijlpaal gezien je verleden.....jij dinsdag ook echo, ikke ook!

Deel Deze Pagina