hey lexie.. welkom terug.. Dat je kwaaltjes minder worden is vrij gewoon.. Je loopt nu naar he 2e trimester en dat is qua kwaaltjes de meest plezierige tijd.. 3e trimester heeft weer een hoop meer ongemakken,. Maar snap best dat je onrustig bent.. Wanneer heb je weer een echo? @jolanda.. kinkhoest gaat echt rond.. vervelend meis! Maar als ze ingeent zijn hoeft het niet een groot probleem te zijn toch? @meting.. Ze willen eerst een volledige cyclus volgen. dus dag 3 bloed en echo, dan dag 11 bloed en echo enz.. Om te kijken of ik een goede eisprong heb. Dat moet echt beginnen op dag 3 heb ik begrepen. dus nu een volledige maand opgeschoven, maar ach na al die jaren..
@nette Ik snap 'm. Echt balen meid. Je doet er luchtig over, maar mij hou je niet voor de gek. Het is gewoon zwaar kut dat je na al die jaren nu toch in de MMM zit. Je hebt al zo een lange adem gehad en je kunt ook niet anders. Je kunt niet even pauze nemen ervan, want het houdt je altijd bezig. En elke maand dat je er verdriet van hebt is er een te veel. Je bent een sterke vrouw, maar je hoeft niet altijd sterk te doen. *knufs*
@egobericht Jullie hebben me wel weer een beetje gerustgesteld. Afnemende kwaaltjes zal er wel gewoon bij horen nu. Jeetje, ik keek net naar mijn banner en ik dacht "wauw, 11 weken en een dag is gewoon al best lang". Het is nog moeilijk te bevatten dat het echt gebeurt. Ik kan haast niet wachten tot ik echt een buikje ga krijgen. Dan wordt het wss ook "echt" voor me. Maar goed, nu eerst dinsdag het echte echo onderzoek. Dan wordt er gekeken naar nekplooi etc.
oooo jaaa weet het weer. @ Mykelti ja gaat hard bijna 38 wk maar jij gaat ook super snel al weer bijna 24 wk pieuw echt gaaf. En goofy alweer 6 wk en Alex 11 het word nog wat hier bij de kippetjes. Nannette en Elba ik hoop dat jullie snel volgen. @ Elba ik kan me voorstellen dat de lol van het klussen je vergaat. hmmmm hoop dat het snel zijn "vruchten afwerpt". Nou dames als ik de uitdlag heb laat ik het ff weten. verder iedereen weltrusten en een dikke knuf ook elk kippetje die ik niet bij naam heb genoemt dikke kus
je bent lief.. Maar sterk zijn is de manier nu bovendien is het jammer dat deze maand overgeslagen werd, maar ook geen ramp.. Ik was echt echt echt ziek dus het had geen zin.. en dan ach die maand.. We doen gewoon konijntjes na en hopen de mmm voor te zijn
Ja joh.. ik zag de banner van jou en rolde bijkans van de bank (machtig woord bijkans.. had al zo'n tijd zin om dat woord te gebruiken.. net als de uitdrukking -met aan zekerheod grenzende waarschijnlijkheid- die vind ik ook geweldig) Ik ben weer benieuwd naar je echo... Mykelti zal zo langzamerhand ook wel van de bank kunnen rollen Of niet kelly! een tonnetje look-a-like
Ow wat stom van mij.. Daar had ik niet aan gedacht.. Wat was de uitslag? (en ja ik vind ook dat we belachelijk lang bezig zijn zonder hulp maar dat is bij elba ook zo.. Dan hebben wij nog net wat meer hulp gehad.. )
ow mensen ik heb zo'n leuke dag gehad.. Ik zat nog ziek thuis, maar voelde mij wel weer wat meer nette (zowaar gegeten vandaag) Dus mijn draakje opgehaald met de slee, samen met haar buurvriendinnetje.. Je had die oogjes moeten zien glunderen! Daarna hebben de meiden de hele middag gespeeld en uiteindelijk samen gegeten en in bad gezeten.. Minidraak verzuchtte zo blij "mam.. wat is het gezellig he" Daarna mag ze op vrijdag altijd opblijven tot het eerste voice reclameblok (vreselijk slecht he maar we genieten) Maar voor het 1e nummer lag ze al op mijn schoot te slapen.. En toen begon ik even te huilen.. Gewoon omdat ik zo gelukkig ben..
zo dat waren de hyper nette monologen (oftewel wat gebeurd er met nanette als ze een week binnen zit en haar energie niet kwijt kan)
hoi hoi, uitslag binnen en....... gelukkig geen kinkhoest voor niemand in het gezin. Dus ik zeg laat "Bassie"maar komen. iedereen een prettig weekend xx
hey kippies.... ff een teken van leven... heb alles gelezen en wat super Alex en goof!!!! feli!!!! Ik ga een tijdje op de wachtbank zitten.... hier is de volgende tragedie bezig..... mijn vriend heb ik vanaaf naar het ziekenhuis gebracht en hij is opgenomen met hartklachten..... home alone nu .... wanneer stopt het een keer en mag ik een keer helemaal happy zijn zullen wij ooit een kindje hebben? De gezondheid van mijn schatje is mij nu ff meer waard dan wat dan ook..... pffffffffff .... zit er weer doorheen..... en dan valt het werk ook erg zwaar en merk ik dat er in feite alleen opgelicht wordt en dat wil ik niet, maar ontslag nemen kan ik niet dan missen we inkomen..... allemaal zoooooo dubbel..... hard aan het duimen dat alles goed komt met mijn schat...... succes allemaal en alle zwangeren: ga ervan genieten want het is en blijft een heel speciaal wondertje
@Evelyn Wat een naar nieuws meis. Ik hoop dat je vriend snel weer thuis komt. Wat is het precies dat ze op je werk doen dat onder oplichting valt? Misschien is er wel een oplossing. Sterkte!
Heftig evelyn, hoe is het nu? Nette gewoon even een hele dikke knuff. Alex....dinsdag mogen we allebei......hoe laat jij? Jolan fijn meid, gelukkig!
Jeetje evelyn, wat is het met zijn hart? Hoe oud is hij? Veel te jong toch? Sterkte, Dinsdagse echo meiden, succes! We willen alles weten natuurlijk! Nette, leuk hoor dat je draak het leuk vind in de sneeuw en kou! Wij gaan zo ook schaatsen.
Dank je wel goofy, nou we moeten nog tot mei zelf proberen, dus dat is niet meer zoveel maanden, al is de lol daar wel een beetje vanaf, maar goed. En verder probeer ik wat afleiding te zoeken. Weet je wat ik raar vind deze cyclus? Dat de chart een eisprong geeft maar dat de opk testjes ovu testjes negatief waren. Ik vraag me af of er wel echt een ei was. HOe is het met jou? Voel je je goed? Heb je het al verteld aan mensen? Jij had wel een mooi chartje! nu ik hem zo bekeken heb.
hey eefje.. wat een verhaal weer. ik hoop dat het nu wat beter gaat. goof en lex.. Voor dinsdag ben ik hier vast wel weer eens te vinden, maar anders sterkte (en plezier) voor de cho (sterkte omdat het altijd spannend is zo'n moment) Elba.. met de lange lange lange adem.. hoe was het reetrieden? (schaatsen op z'n fries) Jolanda als ik bassie was bleef ik met die kou nog lekker even binnen zitten Hier verder weinig te melden. Net naar de kerk geweest.. Ow toch wat.. Manlief werd gisteren helemaal raar in zijn hoofd.. Net of hij buiten zochzelf aan het treden was.. Met zijn paniek/depressie verleden toch altijd een punt om allert te zijn. Dus naar de hap.. Hij had ook al een dikke week beste oorpijn.. Heeft hij zoveel vocht enz achter het trommelvlies dat het op het evenwichtsoorgaan aan het drukken is. Dus vandaar dat vreemde gevoel... Tja zegt de ha "het is ook wel eens gewoon lichamelijk" Toen moest ik wel ff lachen.. ja dat kan ook