Hmmm yep...ga er nu ook sneller aan ten onder. Normaal sukkel ik vaak wel wat door, maar door die koorts kan dat gewoon echt niet. Stond net op met 37,9...dat is voor mij al snoeihoog. Straks gelijk maar weer aan de paracetamol. Hoe is het met je kleuterpuber?
Yep ikke!!! Als mijn manlief ook niet stond te springen hadden we mooi samen kunnen gaan.....maar manlief wil graag mee.....maar dan zonder kids, ff voor de laatste keer sfeer proeven.
@Mykelti wauw goede 20 wkn echo gehad en is het nog steeds een jongentje @Zwaait naar iedereen die ze nog vergeten is.
zo vandaag het ijs op geweest met mijn leerlingen en zo nog even met mijn puber in miniformaat.. Is ze heerlijk moe.. @goofke.. ze is pittig, maar het gaat wel beter.. volgens mijn man moet ik oo kniet altijd de strijd aangaan en daar heeft hij wel een punt moeder en dochter beide even eigenwijs en koppig hey 9zei een vriendin van mij vandaag ook nog.. ik koppig.. hoe komen ze er bij)
Ik ga ook zo het ijs even op. Al ben ik heel moe, slecht geslapen en oma over de vloer. Ben niet helemaal helder vandaag en laat alles uit mijn handen kieperen. Vind het natuurlijk jammer van deze ronde, maar door die oma voel ik me ook nog eens niet goed. Maar goed nieuwe ronde... Nanette, ik ga juist te weinig strijd met mijn zoontje aan. Wil hij zich niet aankleden, dan help ik hem. Ik heb dan geen zin dat het eeuwig duurt met huilen en zeuren. Ik wil dan gewoon snel op pad ofzo. Maar dat is ook weer niet goed. Mijn man vind mij te makkelijk voor mijn zoontje, niet streng genoeg.
@elba.. sooms weet je gewoon niet meer wat goed is en wat fout.. tot die tijd.. hoop ik dat ze weet hoe vreselijk veel ik van haar houdt
Hierzo, al ga ik eens naar beneden, ik heb trek!!!! Is het bij jullie ook zo'n druilerige dag? Mijn boef is ziek 39.7 heeft ie.
Beterschap voor je zoontje Elba. Hier ook al voor de 4e dag griep. Wilde morgen weer aan het werk, omdat ik vandaag vooralsnog geen koorts meer heb, maar heb nog teveel keelpijn en hoest nog flink. Daar mag ik helaas weinig voor hebben, dus kwestie van gewoon uitzitten. Hier niet zo zonnig als afgelopen dagen, heeft hier nog een paar keer gesneeuwd.
Beterschap Kel! Zwaait naar Nette en Elba ! Hier alles goed, lekker genoten van het winterse weer de afgelopen week! Vandaag een hangdagje met zijn drietjes, ook fijn!
Ha kippies. Ik ben niet zoveel online laatste dagen. (No special reason.) Heb ook niet zoveel te melden, behalve dat ik mijn 1e positiebroek heb gekocht, LOL. Morgenochtend weer controle bij gyn. Blijft toch iedere keer weer spannend. @Mykelti Voel je je weer wat beter vandaag? Gewoon lekker uitzieken hoor. @Elba Beterschap met je zoontje. Altijd naar, zieke kindjes. @Nette Nog steeds gelukkig hopelijk? Jammer dat het zonnetje er niet meer is. Vorige week was het ondanks de kou zo lekker zonnig, werd mijn wolk helemaal roze van. Hoe is 't met all andere kippies? 't Is stil de laatste tijd.
Hey Alex, hopelijk zitten ze bij jou beter dan bij mij... Buikfoto? Hier nog steeds niet ok. Vanochtend de huisarts gebeld en ik moet het gewoon uitzieken. Nog erg veel last van zware hoestbuien en keelpijn. Verder natuurlijk moe en duf, omdat ik 's nachts wakker wordt van de keelpijn. In ieder geval vandaag en morgen nog thuis. Als het erger wordt of woensdag is het nog niet over, dan ga ik naar de huisarts om te kijken wat hij kan doen. Bah, niets voor mij, zo productiefloos...
Thanks kippies! Hier vanochtend voor het eerst wakker geworden zonder keelpijn! Na een paar flinke hoestaanvallen is dat ook weer voorbij, maar er zit schot in.
Mijn boefje ligt te pitten op z'n bedje en had 39.2, maar hij hoest en blaft bij het inademen dus ik ga morgen eens langs de huisarts. Moet die er maar eens naar kijken. Want je weet toch niet alles als moeder denk ik dan. Verder oma een beetje de deur uit kijken. Wat blijft dat mens lang hangen.