ow mensen ik ben gisteren met dochterlief ze crea bezig geweest. We hebben van een oude haarband en action strasssteentjes een kroontje gemaakt. Ook speldjes en schuifspeldjes versierd. 2 euro kwijt en nu een arsenaal aan leuke dingetjes. Zal vandaag haar een kroon indoen voor de kerk Ik ga hier het resultaat echt wel spammen
Mooi Nette! Wat een grote meid heb je al ! Haha dus ze ging de clown uithangen.... Zal niet meevallen om dan toch je lachen in te houden bij zo'n verhaal Twijfel, heel veel sterkte. Ik hoop ik dat je toch nog wat meer tijd hier op aarde zult hebben omdat hij nog wat opknapt. Kel, hoe is t? MvD, met jou? Sprokkel, hoiiiiiiii! Lekker druk? Vanochtend eerste papfles op, heerlijk volgend mij . Verder fruit en groente (kleine beetjes) en ze mag aan de boterham! Bizar hoe hard het gaat! Hier ook, meisje zes maanden al weer vandaag! Ik weet dat er bij de halfjaarlijkse verjaardag geen cadeautjes horen, maar hebben zo'n gaaf houten hobbelpaard gezien, die gaan we toch gewoon maar halen . Kel, mbt solliciteren, ik ben HR adviseur en daar is gelukkig wel wat werk in! 100 reacties per vacature, dus ben onwijs blij dat ik al 3 gesprekken heb! Hopelijk komt er wat uit! Een goede brief en CB is 1, maar nu nog presenteren in een gesprek...
Nanette, wat een supercreatie! Ik vrees dat ik mijn zoontje niet zo gek krijgmaar goed daar heb ik een kaboutermuts voor gebreid. Twijfel heel veel sterkte voor je vader. Ik vind dat je het heel mooi omschrijft. Wat moet het moeilijk voor je zijn. Hier een beetje een neurotische wachtbanker.
Ja, 7 eigenlijk 8 want m'n ei was een tikkie laat. Nou ja. Maar ja hier wat nerveuzig. Hoop dat het was zal slijten die 8 dagen. Wie weet helpt een beetje werk wel. Hoe kan je trouwens foto's uploaden (ik weet het ik ben een digibeet)?
@Evelyn: leuk zo'n eigen bedrijfje! Hopelijk gaat het toch ook snel beter met je rug. @Twijfel: getver, sterkte voor jullie allemaal. Zo'n brief is een goed idee. Daar zet je toch vaak dingen in die je niet kunt of vergeet uit te spreken. Dikke knuffel. @Nette: mooi! Voelde ze zich ook een prinsesje? En over de gyn: mss even op die site van meerdere miskramen kijken, van Suus35 van het miskramen topic? Zou iig meer onderzoeken eisen, want dit is echt belachelijk... @Meijke: ja, gaat zeker hard! Wat lekker dat ze aan de hap is! @Elba: waarom neurotisch? Voel je je anders dan normaal? Hier alles goed. Begin nu last te krijgen van spierpijntjes in mijn buik, rug en benen en zie dat als goed teken. Gisteren is ook de angelsouns afgeleverd en die hebben we net uitgeprobeerd. We hoorden het hartje! Nog wel ver weg, maar overduidelijk een snelle stoomtrein...
@Elba: foto's kun je bij overige opties, dus iets naar beneden scrollen als je een berichtje typt. Deze staat bij beheer bijlagen. Dan zoek je je foto op en dan upload je hem. Als je hem geupload hebt, kun je dat scherm sluiten en het berichtje versturen. Succes!
jeetje mykelti, wat leuk dat je het hartje kan horen met dat apparaat. Super, voel je je al een beetje on the safe site met 10 wk en 6d? Ja, M'n borsten voelen anders, maar ja dat is ook zo'n vaag voor teken. Want dat heb ik anders ook wel voor dat oma op de stoep staat. Dus dat is lastig. Dus afwachten maar. Maar als iemand een goede mindset daarvoor weet om niet zo nerveus te zijn graag!!!!
Ja, voelt goed! Gisteren onze vrienden verteld. Iedereen was zo blij, zo ontzettend lief! De gyn had ook al gezegd dat de kans dat het nu nog mis gaat, ontzettend klein is, eigenlijk net zo klein als na de 12 weken, dus dat is wel fijn. Je hebt toch altijd garanties tot de voordeur... Spannend, je borsten! Deze rond had ik eigenlijk geen idee dat ik zwanger kon zijn. Alles voelde als normaal voor ongi, dus heel bijzonder. Jij tempt toch ook? Daar zag ik het aan op 13 DPO. Toen steeg mijn temp weer. Ik hoop het zo voor jullie!
Bedankt allemaal voor jullie lieve woorden. Morgen moet mn moeder om 12.00 uur komen voor het groot overleg en dan horen we hopelijk meer. Nette: dank je wel voor je gebed. Wat een mooi prinsesje heb je. Leuk resultaat van een crea middagje Ik zou idd ook vragen of ze het nu eens allemaal goed uit willen zoeken wat het probleem is. Meijke: je hebt groot gelijk; iedere mijlpaal is reden voor een feestje als je dat wilt. Als ik jouw berichtjes zo lees, dan denk ik: pap, boterham... gaat allemaal erg, erg snel. Gelukkig vind ze het lekker. Elba: spannend altijd he die dagen op het wachtbankje. Heb je een goed gevoel bij deze maand? Ik kan je helaas niet helpen, was zelf ook iedere keer weer super nerveus. Kel: heerlijk is dat he om naar het hartje te kunnen luisteren. Pas geleden gehoord dat ik voor het eerst tante ga worden! Ik ben zelf enig kind en de broer van mn man had steeds pech, maar nu wordt hij dus ook vader. Ben heel blij voor hun en moet echt mn best doen om me niet arm te kopen aan kado'tjes Ik doe echt mn best om niet de hele tijd met mn vader's ziekte bezig te zijn en bewust te genieten van de goede en leuke dingen om me heen (zoals onze schattige (b)engeltjes) en ik moet zeggen dat me dat aardig goed lukt gelukkig. Ik ben zo dankbaar dat er zoveel mensen voor ons bidden en voel me echt gedragen door God in dit alles.
Twijfel, gefeliciteerd met je tante worden! Leuk na zo'n lange tijd. Succes morgen. Hopelijk wordt e.e.a. duidelijk. Hoe is het met de rest? Het is hier zooooo rustig...
Deze tas heb ik als cadeau gemaakt voor mijn ma toen ze afgelopen augustus ging revalideren zodat ze haar kleindochter Fleur niet zo hoefde te missen..... Bij mij mag ook iedereen zijn eigen foto's en/of teksten aanleveren, dan maak ik een proefschets mail deze terug en bij akkoord bedruk ik het textiel en stuur ik het per post op.... dus meiden... als jullie interesse hebben dan hoor ik dat graag
ik vbind de wintertas echt geweldig evelyntje! Ik denk trouwens dat ik bij de gyn ga aangeven of hij wil testen of ik niet in de overgang aan het raken ben. Omdat mijn cyclus wat van slag is de laatste tijd. Mijn moeder was ook erg jong in de overgang en het is gewoon een angst die ik heb. Verder vraag ik of we hulp kunnen krijgen bij eht zwanger worden. Eventueel iui, dan zijn extra hormonen opeens ook bereikbaar en ik heb besloten te bespreken waardoor ik mijzelf niet zo begrepen voel bij de afdeling. Gewoon alles maar even open gooien