30 maart schiet al mooi op lexie! Hier weer naar de gyn geweest. eitje was tadaaaa 20mm (heel snel gegaan) maar ik zei het al voor de echo tegen haar, mijn darmen deden nml raar en dat doen ze hier altijd net voor dat de ei de sprong gaat wagen. Verder denkt ze toch echt een poliep te zien in de bm. We mogen wel proberen zwanger te worden, maar als het een poliep is kan dat de (v)mk verklaren. Dus als ik ongesteld wordt moet ik 3 april voor mijn hystroscopie (de 3e alweer) Ik zag het zelf ook.. Zit rechts in debaarmoeder en "drukt"ook het streepje van de bm daar naar beneden. Dus de gyn stelde al voor dat ik haar bij ziekte zou vervangen
helemaal vergeten.. Maar de 23e moet ik laten prikken op progesteron.. daar ben ik heel blij om.. wordt dat nu eindellijk ook bekeken
@Lexie: dat is snel! Spannend! @Nette: ik hoop zo dat dat de reden is van de miskramen en dat ze het snel kunnen verhelpen. Spannend! Begin hier nu goed te exploderen. Vanaaf de gratis 3D echo gehad en Dirkie wordt geschat op 1500 gram. Verder alles mooi op leeftijd en binnen de 2 weken grens. Hij heeft een lekkere dikke plofkop!
Mykelti, doet het goed daar binnen dus.... Nanette....jaaaaaaa goed nieuws na al het minder goede nieuws....stel nou dat het een poliep is en ze dat weghalen hoeft er dus wellicht misschien niks meer in de weg te staan? Moet ik het zo lezen???? Hoop het zo voor je meid! En een meisje he gewoon een gevoel?....je bent niet de enige die dat denkt.....wat zei je bij de vorige???
Fijn goovy dat het goed gaat. Hier helaas weer even wat minder, werk was te veel dus terug gezet naar 3 dgn pw deze week 4 uur per keer. Nog geen menstruatie ook geen positieve zwtest. Gister wel een eisprong gevoel met onderstaand ovutest resultaat Vanochtend wel erg misselijk temp blijft hoog.. Pff raar lijf..
@Goof: yep, groeit als kool nu, net als mijn buik én mijn gewicht. Teller staat nu op 14 kilo! @Jane: deze ovutest is niet posi hoor in mijn optiek. Het kan nog alle kanten op. Hoe frustrerend ook, ik zou lekker rustig aan doen en nog even een weekje aankijken. Van al deze spanning word je ook niet vrolijker kan ik me zo indenken. Wel fijn dat je weer even gas terug kunt nemen op je werk. Hoe is het met de rest?
@goof. ja zo zou het kunnen zijn.. en de vorige keer zei ik een jongetje ('t is altijd 50% kand sat ik het goed zeg) @mykelti.. kun je je voeten nog zien? @jane.. Ik ben bang dat jij pas echt duidelijkheid krijgt als je bij de gyn bent.. wanneer moet je weer heen? Niks aan die onduidelijkheid he!
Hahahaha Nette, nou soms wel, maar soms ook niet. Mijn maagstreek is nog steeds dikker dan mijn onderbuik. Heb ik weer, een rechthoekige buik... Maar er begint nu wel veel schot in te komen. Zal nog even een foto maken straks.
@Nette Pfff... goed dat je (waarschijnlijk) weet wat er aan schort, maar zou wel eens leuk zijn als je gewoon lekker verder kon he. Hopelijk heel snel! @Goof Mijn gevoel zegt dat je een jongetje krijgt. Slaat waarschijnlijk helemaal nergens op maar ik denk dat jij een jongetjesmoeder bent. @Mykelti Haha dat zal toch wel meevallen met die rechthoekige buik. Ben benieuwd naar een foto! Bij mij is de maagstreek ook dikker geworden, maar het is natuurlijk ook zo dat je ingewanden naar een ander plekje schuiven, dus dat zal ook wel een beetje bijdragen. Ik zal ook zo proberen een goede foto te maken. @Jane Nog even doortesten meid. Het kan opeens hard gaan he, dus 's avonds ook testen.
Ben benieuwd naar je foto Lexie! Hier de mijne van net...ja, ik hou van "tenten"...heerlijk! Maarre, is hij rechthoekig of is hij rechthoekig?? Hij is alleen rond of puntig als ik op mijn rug lig.
Wauw wat een zwangere buik al mykelti. Ik zal ook even een foto morgen plaatsen. Oke ik open de poll: wie zegt eejongen wie een meisje.... @alex, stiekem denk ik ook dat ik een jongens mama ben, vraag me niet waarom.....moet wel zeggen dat ik ook twwe blonde jongens met blauwe ogen zag zitten achter op de bank in de auto maar mijn jongste heeft toch echt mijn bruine teint en ogen..... Ben wel heeeeeel níeuwsgierig na hoe mijn gezin er uit gaat komen zien.
Zo....en weer wat via mp weg........60 euro....anders hadden we het naar de kringloop gebracht. Iemand nog behoefte aan een super mooie kast, hang en leg een kant van de schuifdeuren een spiegel...?