30+ kippetjes

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door saskia33, 26 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evelynw76

evelynw76 Bekend lid

23 nov 2009
    772
    0
    0
    Nanette, dank je wel! :)

Is wel goed om idd te weten van hoe en wat.... ik denk ook vaak: zal het lukken ook ivm de leeftijd en mijn baarmoederproblemen...

Ik heb van mijn huisarts ook een verwijsbrief gekegen voor de gyn (gaat in duitsland zo makkelijk, heerlijk gewoon... in nederland lukte mij dat niet echt)...
    Ik heb constante last van witte afschijding en dat al best lang maar mijn huisarts in NL toen verwees mij niet door... toen ik het mijn nieuwe huisarts in Dld vertelde stelde hij meteen een verwijsbrief uit omdat ik bang ben dat het misschien de mogelijkheid om zwanger te worden kan beinvloeden... afwachten dan maar en hopen dat het meevalt...

Nanette ik duim voor je dat je te horen krijgt dat je nog zwanger kunt raken, zei het op natuurlijke weg of middels iui etc....

2. evelynw76

evelynw76 Bekend lid

23 nov 2009
    772
    0
    0
    Goedemorgen kippetjes :D

Ik wou jullie allemaal een fijne dag wensen ;)

Eerste was hangt al, tweede draaid hahaha... nu ff thee pauze hihihi
    Om half elf naar mijn huisarts en maar hopen dat hij me verder ziek schrijft voor mijn rug en vanmiddag gezellig een bakkie doen bij een vriendin die ik vier jaar geleden op vakantie leerde kennen, we hebben elkaar na die tijd nog maar 1x gezien en ze vond me op facebook... zo grappig en leuk.... dus het wordt een fijne dag en zo vergeet ik ook dat over 3 dagen misschien oma op bezoek komt... heb nog geen tekens dat oma komt.. ach we wachten geduldig af.... in het verleden begon ik al 2 dagen voordat oma zou komen met testen... deze stress doe ik mij niet aan aangezien ik ook niet weet hoe het verder gaat met mijn rug.... en mijn vriend is zoooooo lief en zegt dat hij voelt dat het ons ooit gaat lukken, dat hij weet dat ik mama wordt van onze kids.... ahhhhhh zo lief.....:)

3. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Zo Evelyn, normaal was ik het vroege kippie, maar jij bent goed op dreef zeg! :$ Eerste was al gedaan?! :$ Wow, kan ik je inhuren? ;):D

Mooie spulletjes trouwens!

Succes bij de doc.

@Nette: denk dat dat een goede is. Heb je nog gekeken op dit lijst van Suus35? Ik zou gewoon alle testen eisen die nog niet gedaan zijn.

4. evelynw76

evelynw76 Bekend lid

23 nov 2009
    772
    0
    0
    Hahaha Mykelti, ik ben iedere ochtend actief, mijn vriend staat om kwart voor vijf op en ik om vijf uur. Dan drinken we ff koffie en thee samen en gaat hij naar zijn werk. Meestal draai ik ff de was (als het nodig is), bedenk wat ik ga koken die dag en ga rondneuzen naar afbeeldingen voor mijn winkeltje en ga zelf beetje afbeeldingen ontwerpen... gedurende de dag las ik wel veel pauzes in ivm mijn rug...maar ondanks dat lukt het mij aan sommige dagen mijn to-do-wensen-lijst af te hebben...op sommige dagen niet omdat ik dan alleen plat lig... mijn vriend zegt altijd: schat...alles mag... niets moet.

En vandaag voel ik me redelijk goed... dus actie hihihi zit nu wel aan de openhaard met een bakkie thee hoor :D

5. evelynw76

evelynw76 Bekend lid

23 nov 2009
    772
    0
    0
    Ik las eerder een keer iets over een meeting? Hebben jullie kippetjes weer een datum geprikt voor een kippenbijeenkomst?

Bij de vorige bijeenkomsten kwam van mijn kant altijd iets tussen wat ik erg jammer vond, vandaar mijn vraag..

6. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    evelyn: knap dat je dat kan, ziet er erg leuk uit.

nette: ik hoop niet voor je dat je in de overgang zit. Goed dat je alles wil bespreken. Succes

Ik heb gisteren een brief aan mijn vader geschreven. Ben niet zo goed in mijn gevoelens uiten en als ik dan alle moed bij elkaar geraapt heb, zit er vaak andere visite. Dus nu maar zo gedaan.

7. evelynw76

evelynw76 Bekend lid

23 nov 2009
    772
    0
    0
    Twijfel, goed dat je dat hebt gedaan... ik hoop dat je goed van je kon afschrijven....

Kom net van de huisarts... tot eind deze week weer ziek geschreven en tevens ook bloedgeprikt omdat ik sinds een week duizelig ben... donderdag kan ik bellen voor de bloeduitslag en dan zien we weer verder...
    lijkt wel alsof ik overal nu in de wachtrij zit...

8. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Evelyn, er was sprake van een uitje, maar daar is niets meer van vernomen. Wellicht komt er binnenkort nog wel een.
    Naar van die duizeligheid, heerst erg momenteel. :cool:

9. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Twijfel, stoer van je meis!

10. evelynw76

evelynw76 Bekend lid

23 nov 2009
    772
    0
    0
    oma is er.... dus op naar ronde 3....

vanaaf lekker chillen met mijn vriend op de bank en tv kijk... fijne avond nog en tot morgen ;)

11. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    He meiden, lees morgen wat bij.......erg moe en zware twee dagen achter de rug, heel verhaal.
    Hier ook oma op bezoek, Evelyn heeft ze een tweeling zus???
    Meest vreemde cyclus aller tijden.......zie mijn kaartje
    Op de dag dat ff mijn ei aangeeft had ik geen pos ovutest, die had ik pas rond dag 19, en toen ging mijn temp ook rap omhoog, maar als dat echt mijn ei is geweest snap ik niet waarom ik opeens zo'n korte lf heb....van 8 dagen terwijl ik deze normaal van een dag of 13 heb.....snappen jullie het nog???

12. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    evelyn: balen dat ze je heeft gevonden. Maar ja, nu met je andere medische klachten misschien wel even "beter" zo. Alhoewel het natuurlijk altijd rot blijft.

evelyn en Mykelti: die brief was vooral een soort "overleven". Ik wilde voor mezelf en voor hem alles eens op een rijtje zetten en hem vertellen wat hij voor me betekent. Alleen ben ik met woorden niet zo goed, of ik durf niet en vaak zijn er toch ook andere mensen bij en dan heb je zo'n gesprek natuurlijk helemaal niet.
    Toen ik eenmaal begon kwamen er steeds meer goede herinneringen boven. Was echt erg prettig. :)

13. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Lieve Twijfel, tranen in mijn ogen van je berichtjes, jeetje wat heftig toch allemaal......en wat dapper en goed dat je een brief hebt geschreven......nu kan het nog, dan heb je straks niet van...had ik maar......tis iid raar om je vader zo te zien....ik weet er alles vanaf helaas. Heel veel sterkte meid!

14. evelynw76

evelynw76 Bekend lid

23 nov 2009
    772
    0
    0
    Twijfel,
    het is goed dat je dat deed en dat de woorden en herinneringen ineens van zelf kwamen is alleen maar goed en wat goofy schrijft.... je hoeft idd later niet te denken: ik wou dit nog zeggen, had ik dit of dat gezegd en gedaan....
    Geniet nu nog die tijd die jullie samen kunnen doorbrengen, ik kreeg die kans in het verleden niet.. mijn (stief)pa overleed 6 dagen nadat hij werd ontslagen uit het ziekenhuis en de uitslagen bekend waren... voor hem was het beter... voor ons niet, was te snel, te plotseling. Ik was toen 12 jaar, mijn ma 32. Hij was midden 50 (hihi ja hij was een paar jaartjes ouder dan mijn ma).
    Hij zei een keer toen ik 9 of 10 was: Als papa er ooit niet meer is en je hebt zorgen of je voelt je alleen, kijk dan naar de sterren en je zult een hele velle ster zien en deze ben ik. Ik waak dan over je en bescherm je.
    En dat is heel vreemd, ik doe het nog steeds... als ik me niet goed voel dan kijk ik naar de hemel... en ja, dan zie ik een hele velle ster....
    @Twijfel: je geeft aan dat je niet goed met woorden etc bent.... maar ik denk dat je pa trots op je is en je begrijpt wat je wilt zeggen als je hem een glimlach laat zien, hem een knuf geeft.... af en toe betekend dat veel meer dan alle woorden op de wereld.... Sterkte meid voor jou en je familie en ik hoop voor jullie dat jullie nog lang samen kunt genieten van allerlei mooie nieuwe momenten #knuf

15. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Hey kippies!

Ik lees dat oma weer bij een aantal van jullie is (geweest).. Vet balen!! Wéér een ronde verder :x
    Met mykelti gaat alles prima las ik, toppertje!!!!
    Twijfel: Knap dat je de brief hebt geschreven! ;)
    Voor de rest @all een dikke knufffff.....

Hier gaat ook alles goed!
    Ik wil jullie nog even laten zien hoe onze 2 mannen er samen uitzien :D *smelt*

16. evelynw76

evelynw76 Bekend lid

23 nov 2009
    772
    0
    0
    ahhhh Karine..... wat een lieve foto ;)

17. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    ahhhh so sweet kar...

Twijfel... wat fijn dat je deze manier hebt gevonden om je emoties kenbaar te maken..

Voor de rest weer een dikke knuffel van mij:)

18. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Super lieve foto Karine! :)

19. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    hai hai iedereen..
    Ik ben vandaag bij de gyn geweest.
    Niet zulk goed nieuws.
    In eerste instantie gaf hij mij 2 mogelijkheden. of pco of de overgang.
    Uiteindelijk kon pco (na echo) worden uitgesloten.
    Daar zag hij een follikel van 17 mm zitten.
    Dus waarschijnlijk dit weekend een eisprong, tenzij hij weer krimpt.
    Nu hebben we bloedgeprikt en een uitstrijkje gemaakt.
    Op basis van mijn menstruatie van de afgelopen maanden denkt hij dat ik inderdaad in een vervroegde overgang zit (zeker gezien mijn moeder).
    Huiswerk voor dit weekend is vrijen.

Over 3 a 4 weken moet ik weer terugkomen, dan de uitslag van het bloed enz. Als we geluk hebben is er niks aan de hand (maar die kans is wel klein gaf hij aan) En dan gaan we het fertiliteitstraject in.
    Eisprong metingen en hormonen enz..

Om eerlijk te zijn zit ik er helemaal doorheen nu..

20. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Jeetje Nette, dat is rot nieuws om te horen, maar wel fijn dat er nu iets aan gedaan kan en gaat worden. Dat maakt het nieuws niet minder erg, maar je hebt wel duidelijkheid. Hele dikke knuffel voor je meis!

Deel Deze Pagina