We weten al wat het waarschijnlijk is. Een jongetje namelijk. De gyn hield wel een slag om de arm omdat het nog vroeg was. Maar vrijdag zullen we het 100% zeker weten.
@Nette Ja ik heb ook Wordfeud en DrawSomething, maar ben er al eventjes niet meer mee bezig geweest. Kan dus zijn dat je lang op me moet wachten tot ik reageer. En wat lees ik nu?! Jij geen tests in huis?! *shocked* Wedden dat jij ze vandaag of morgen gaat halen?
Ik heb ook altijd testjes liggen thuis, maar ik koop ze ook per 6 ofzo. Ach je weet nooit wanneer je ze nodig hebt. Tis wel treurig 6 testjes tegelijk kopen. Maar ik heb er een hekel aan en dan ben ik er weer lekker lang vanaf.
Nou.... Dan zal ik jullie nog harder laten schrikken... Ik heb ze nog niet in huis.. Haha Stoer hé.. Besloten mijn hoofd koel te houden
KIEKEBOEEEE!!! Niet schrikken, maar hier is de Sprokkerd Maaaaan, wat is het lang geleden dat ik even in het hok ben geweest. Snorry meiden, het heeft niks met jullie te maken, maar ik heb het afgelopen jaar niet kunnen ontspannen. Het is een zwaar jaar geweest voor me, alle dagen bestonden uit Robin en werk. Sociale activiteiten waren sporadisch en iets voor mezelf doen (alleen) komt welgeteld neer op zo'n drie dagen alle uurtjes bij elkaar 'gesprokkeld'. Robin is een super wijffie en ik zou haar voor niets in de wereld willen ruilen natuurlijk, maar het is een ook suoer actieve die de eerste maanden nauwelijks sliep. Daarnaast is mijn werk heel stressvol geweest met het organiseren van een internationale beurs en een veeleisende baas. Zelf tijdens een 70 minuten durende massage met alles erop en eraan kon ik me niet meer ontspannen... MAAAAAR, het is nu eindelijk wat rustiger en ik krijg mijn voetjes steeds meer op de vloer. Ik eis nu ook meer rust op mijn werk en Robin heeft nu een prima ritme. Nu nog even uurtje in de week inrichten voor mama en dan is het hele plaatje compleet! Dus ook eens even tijd om te kijken hoe het met de kippetjes gaat. Heerlijk om te zien dat het nog steeds zo goed gaat met Mykelti en Alex, 'who would have thought so many months ago?!' echt KIPPENVEL MOOI!! Ik zie dat Goof weer zwanger is, super meid, dat kleintje zich maar goed vastzet! Nanette nog in de MMM en dus misschien weer een laparo. Sterkte meid, ik gun het je zo vreselijk hard! Femke, hoe is het met jou en Larsje? Ik heb echt wel aan jullie gedacht en nog bedankt voor je berichtje!! Sorry voor het niet meer reageren, het lag echt aan mij! Hoop dat het menneke zich snel goed voelt. Twijfel, tja het gaat snel he ongelooflijk hard... Robin loopt al bijna en begint nu woordjes na te zeggen. Nee schudden kan ze ook al. Maar die ontwikkeling is ook wel super mooi om te zien, Het worden nu echt karaktertjes. Elba, jeemig meid jij moet ook lang wachten. Is er al meer bekend over waarom je niet zwanger raakt? Of gaat dat straks komen als je de IVF in gaat? Alle andere dikke dikke dikke knuffels, ik ga even kijken of ik nog wat nieuws eruit kan halen. Ik kan niet beloven dat ik hier vaak zal zijn, maar ga mn best doen om in ieder geval IETS vaker wat te laten horen X p.s. heb weer wat foto's van Robin in mn profiel geplaatst voor de liefhebbers.
Jippiejee en Saskia, jullie ook nog steeds aan het knokken,..zo oneerlijk meiden!!! Hele dikke knuffel!! Voor wie ik vergeet sorry, heb niet alles terug gekeken nog...hoop snel weer wat beter op de hoogte te zijn. X
Alex: succes morgen met je soll. Ik zal aan je denken. Maar na zo'n heerlijk weekend moet het wel lukken he. Mbt vertellen of je zw bent, sluit ik me aan bij Mykelti; ik zou het vertellen tijdens het 2e gesprek Wat heerlijk dat je op rugpijn na dozen sjouwen na , verder helemaal geen klachten hebt. Ik vond het zo ook wel een grappige, nieuwe uitspraak. Mykelti: heel mooi buikje. Elba: voor jou is het dus ook weer spannend de komende weken. Ik hoop dat je sate krijgt voor een echo van je beeb. nette: geen testen in huis? Ben je afgekickt? Of ben je ziek? Ik hoop ook voor jou dat je een hele andere sate krijgt dan verwacht. Sprokkel: wat een heftige tijd heb je achter de rug. Goed van je dat je nu prioriteiten hebt gesteld en rust neemt. Blijf genieten van je pientere meisje. Iedere vooruitgang is idd erg leuk om mee te mogen maken.
Hoi Sprokkel, leuk dat je er weer eens bent. Is begrijpelijk. Het lijkt mij ook heel druk als ik het zo lees. Fijn dat je meisje nu zo lekker gaat! Ik meen dat de gyn eerst iui gaat doen en niet meteen ivf maar dat horen we op de sate in mei. Maar ja ik hoop natuurlijk ook meer op een echo sate. Eerst maar eens even op de wachtbank. Nette, moet ik je een testje sturen? Of ben je echt werkelijk genezen
@Sprokkel Fijn weer wat van je te lezen! Gelukkig krijg je nu wat meer tijd voor jezelf. We hebben je Sprokkelmonologen gemist hier. Goed te horen dat met Robin alles lekker gaat. Ik zal zo eens je fotootjes gaan bekijken. Inderdaad, 'who would have thought?'... nou ik zeker niet! @Elba Haha wat is dat nou met die sate?! @Nette Ziek?
Meiden.... Ik ben gezwicht. Willen jullie even in het testen topic kijken? Wat fijn om zoveel kippetjes terug te zien
Wat neeeee................ik ga ff zoeken......Nette!!!!......wil het nog niet geloven........durf het nog niet te geloven....
gisteravond.. die staat nu net online.. Vandaag niet en dat ga ik ook niet meer doen. Misschien morgen
Neeeeeeee.....wat voor medicijnen slikte je nu?? Al aan de utrostegan? Nou dan eerst maar die poliep weg....verdorie had zoveel stiekeme hoop!