@Mykelti We hebben nu eigenlijk al het grote spul al, ledikant, commode, wandelwagen en sinds gisteren ook een wiegje. Vandaag nog een wipstoeltje gekocht en een hoop klein spul zoals lakentjes, luiers, flesjes etc. en 2 heerlijke zachte knuffelberen die heel graag met ons mee wilden. Oftewel, manlief staat in de rij met al het spul terwijl ik nog even bij de speelgoedafdeling kijk en terugkom met de beertjes die vervolgens aan hem gaan vragen of ze mee mogen. Leuk dat je toch een mozeswiegje hebt gekocht. Ik vind ze erg schattig en had er ook even over getwijfeld maar toch voor een hoge wieg gekozen.
Nanette wat lees ik nu........getver meis, wat eng.....hoop dat hij snel geholpen kan worden en kan me voorstellen dat je in de stress schiet....pffff......... Knuff Enne morgen reageer ik verder op iedereen, batt is bijna leeg van mijn pc en van mij..... Kus
nette: jeetje, dat ook nog? :x Ik zal zeker voor jullie bidden meid. Hopelijk kan hij snel terecht en is het idd alleen mar een virusje oid. Sterkte en hou ons op de hoogte. Heb je vandaag nog getest of wacht je tot morgen? Alex: mooi dat je soll goed ging, hopelijk hoor je snel meer en maakt die wonder beeb hen niets uit. Heerlijk he om zo te kunnen shoppen. Prenatal staat bij ons ook op nummer 1 op het moment. Karine: heerlijk om te lezen dat het allemaal zo goed gaat. Een nieuwe mijlpaal ook weer voor je oudste; spannend en heel leuk! Sprokkel: hele fijne vakantie, je hebt het verdiend. Mykelti: lastig he, die bekken (en niet bekkens, zoals een van mijn zoons zei ) Wel knap van je dat je dan toch nog zoveel doet en lief dat je alvast de boodschappen hebt gehaald. Goofy: hoe gaat het met jou? We hebben gisteren deel 1 van het verjaardags feestje gehad en het was een succes. Ben eerlijk gezegd best wel trots op mezelf, want toen de kids hoorden dat we niet weg gingen, baalden er wel een paar. Maar een van hen kwam me later vertellen dat hij nog nooit zo'n leuk feestje had gehad; gaaf he.
Hallo allemaal hier weer even een updat van ons. Het is best druk allemaal hahaha maar wel heerlijk. Ik heb zelf borstontsteking gehad en voorhoofd en bijholte ontsteking dus ab kuurtje Daar ben ik van opgeknapt en volgens de huisarts kon dit kuurtje geen kwaad voor Rick ( ik geef borstvoeding)maarrr helaas niks is minder waar Rick zijn darmpjes zijn behoorlijk van slag en poept maar 1 x per week zeer moeizaam ook heeft hij waarschijnlijk een pijnlijke nek dus wij op advies van een vriendin naar de osteopaat en na 3 behandelingen echt al profijt hij poept zeker 1x soms zelfs meer keer perdag. En hij is zo vrolijk. Hij groeit als kool en dat is heel goed natuurlijk maar het gaat allemaal zo snel hij is nu al ruim 5 weken en weegt al ruim 5 kilo. Nou ik ga kijken of het lukt een fotootje bij te voegen. Alex en Mykelti wat gaan jullie snel en wat een mooie buikjes helemaal super lekker genieten he. Ook Goofy gaat lekker super. Twijfel leuk te lezen dat je zo geniet van je gezinnetje en idd de wieg het huis uit snif snif moet er nog ff niet aan denken.dikke knuf En lieve lieve Nette voor jou een hele super dikke knuf Ook Elba en sprokkel dikke knuf Karine lekker dat het bij jullie ook zo goed gaat toppie Nou en iedereen die ik vergeten ben een hele dikke knuf Sorry dat ik er niet zo vaak ben maar denk wel aan jullie Dikke kus en tot snel
even bijgelezen.. De foto's en echo's skip ik even vandaag beetje labiel de laatste dagen.. ga zo janken.. geen desinteresse hoor. Ik vind het fijn te lezen dat het bij iedereen zo goed gaat (ook met rik nu) Hier nog een test gedaan, maar het resultaat blijft gelijk..Alleen blijft de menstruatie ook weg. Dat laatste maakt het verwarrend. We moeten morgen toch de gyn bellen om de hystro te verplaatsen. Ik hoop dat ik dan ook een afspraak kan maken om alles te overleggen.. Want je ne sais pas
Meiden, Ik heb van een paar van jullie de laatse dagen een pbtje mogen ontvangen waarvoor mijn dank. Ik lees eigenlijk nooit meer mee. Ik heb hier een hele leuke tijd gehad maar heb de sores en de nare tijd waarin ik zelf heb gezeten achter me gelaten. Omdat ik na een PB doorklikte ben ik toch even in het hok terecht gekomen en wat me opvalt is dat er met twee maten gemeten wordt. Toen ik zwanger was is me duidelijk te kennen gegeven dat ik niet over prenatal of moeders voor moeders mocht praten omdat dit moeilijk zou zijn voor de anderen die nog streden. En nu lees ik tot mijn starre verbazing hele roze wolk updates. Nb van meiden die bij de positieve test van een ander weigerden ethousiast te reageren omdat het zo'n pijn deed allemaal. Wake up call: Er zijn nog steeds meiden met lege handen!!! Nogmaals een bevestiging dat ik er goed aan heb gedaan niet meer mee te schrijven en lezen want (zie nu) ik kan mijn mond niet houden.. Leo ps. Nanette sterkte meid! Ik hoop dat het meevalt allemaal.
Jeetje meis, zo ontzettend sneu voor jullie...en dan nog de stress met je man...jakkes Ga je deze keer wel bij de gyn aangeven dat je nagenoeg iedere maand een posi test hebt, maar dat de beebjes helaas niet willen/kunnen blijven plakken? Er moet pverdrie toch een reden voor zijn?! Hopelijk kunnen ze die hystero alsnog snel doen en halen ze die vervelende groeisels weg. Als die dan ook nog de reden van de miskramen blijken, dan ben ik zo ontzettend blij voor je meis. Ben heel benieuwd! Dikke knuff.
@Leonieke Ja, ik vond het soms erg pijnlijk om voor de zoveelste keer ingehaald te worden en ik ben daar heel eerlijk over geweest! Ik had ook schijnheilig kunnen doen, maar dat zit niet in mijn aard. Heb echter nooit van iemand verwacht om het niet meer over zw.schap of babies te hebben, ondanks dat ik dat soms moeilijk vond. Er waren wel een paar meiden die liever hun eigen forum hadden en dat was ok. Ook nu hou ik rekening met de gevoelens van anderen. Ik mag dan nu uit de MMM zijn, de MMM is nog echt niet uit mij en als er dan af en toe een moment is dat ik echt even van mijn zw.schap durf te genieten, dan denk ik dat ik dat mag delen, zoals vele anderen dat reeds voor mij deden. Ik snap waar jouw reactie vandaan komt, maar vind het niet terecht om jouw verdriet en frustratie op anderen te projecteren. Als je het er verder met mij over wilt hebben kun je me altjd pb-en. (Ik zie dat je me van Facebook hebt gehaald en dat snap ik wel, want mijn status updates zijn soms confronterend. Wel jammer dat je het me niet gunt om blij te zijn, ook na de eerste emotionele reactie die je ongetwijfeld hebt gehad.)
hey kel.. Dank voor je berichtje. Maar ik heb niet nagenoeg iedere maand een positest hoor Vorige maand toevallig ook. Maar daarvoor was weer een tijdje geleden hoor Maar ik ga wel vragen of de poliep misschien ene resultaat kan geven op de testen'. Ik weet wel dat mijn hcg in de eerste periode van de cyclus gewoon 0 is.. dus ik hoor niet bij de groep die altijd wat hcg heeft.. @bedankt voor je sterkte.. Sterkte kan ik wle gebruiken.. fijn om te lezen dat je de sores achter je hebt kunnen laten! Hopelijk komen jou gloriedagen ook snel
@Nette Voor zover ik weet kan hcg alleen ontstaan vanuit een innesteling. Maar het zou wellicht wel kunnen dat door een poliep de innesteling niet goed gaat.
Alex, ik gun je alles. Jij gunde eternity toen geen posi test na icsi. Daar was hè toen heel duidelijk in inderdaad. Fijn hoor. En kijk nu: een ander moet jou alles gunnen want het is zo moeilijk geweest. You are not alone! Dat is alles wat me verwondert. Stel je niet aan over de mmm en geniet. Klopt, iedereen is van fb.
Dus omdat ik het soms moeilijk had mag ik nu niet over mijn eigen zw.schap spreken? Ik heb juist diverse keren mensen aangemoedigd om vooral WEL gewoon over hun zw.schap of baby te spreken. Ik heb daar alleen wel bij gezegd dat ik er niet altijd enthousiast op kan reageren, maar dat lag bij MIJ. Zo zal het vast ook soms moeilijk zijn voor andere MMM meiden om dingen van mij te lezen, dus ik verwacht van hen ook geen hieperdepiep reacties en dat neem ik hen dan ook absoluut niet kwalijk. Ik oordeel sowieso niet zo snel waar het op gevoelens aan komt. Ik heb iedereen een posi test gegund maar als je niet begrijpt dat dat op sommige momenten voor mij heel confronterend kon zijn, dan wijt ik dat aan jouw empatisch vermogen. Je opmerking over 'me niet aanstellen over de MMM' bevestigd dat en is zeer kwetsend. Als je hier alleen komt om je hang naar conflicten te bevredigen, dan kun je beter wegblijven.
@Ouwe koeien: zullen we deze koeien eens even lekker IN de sloot laten? Weer geheel onnodig dit gestook, hoe pijnlijk e.e.a. mss is geweest voor sommigen vroeger. De mensen die nu in dit hok schrijven, hebben recht van spreken denk ik zo. Als hen iets dwars zit, dan moeten ze dat vooral aangeven, maar ik ben ervan overtuigd dat ze dat dan ook al gedaan hadden. De samenstelling in het hok is divers en we gunnen het elkaar allemaal, dus laten we dat zo houden!
@Nette: nee, dat klopt, dat is idd niet zo, maar je hebt wel vaak een posi test, meer dan gemiddeld denk ik zo, maar je schiet er geen drol mee op. Er staat me nog iets bij dat je niet dacht dat het nut had om tegen de gyn te zeggen dat je regelmatig posi testte, maar hopelijk kan hij er iets mee. Ben benieuwd vandaag!
@nette M'n lief had het laatst over resistent worden (antistoffen opbouwen) als je meerdere (vroege) miskramen krijgt. Nu weet ik daar zelf echt het fijne niet van, maar is misschien toch iets om aan je gyn voor te leggen. Maar je zult ook wel getest zijn op antistoffen... toch?
Ja misschien heeft het juist wel nut.....hier had de gyn voor toine zoiets van....hmmm nu dus nog blijven plakken en daarom moest ik direct bloed laten prikken per week om te kijken wat er met mijn hcg gebeurde....juist omdat mijn innestelingen toen vier keer níet goede verliepen.....moet je vandaag??? Of ga je bellen vandaag......succes meis....denk veel aan je de laatste dagen. Hoop is er nog steeds een klein beetje zolang er geeb.oed gemeld wordt. Kus