Had Hexje al een pb gestuurd, maar wil hier ook even kwijt dat ik haar bijdrage eerlijk en respectvol vind. Maar aan jullie reacties te zien waren jullie niet van plan haar te gaan onderschoffelen. @Saskia Thanks! (En ja, vind ik ook.) @klusbedrijven Ik ben momenteel offertes aan het aanvragen en beoordelen voor het renoveren van de badkamer. Ik had een klus op Werkspot geplaatst, Man, wat is dat lastig te beoordelen. De prijzen varieren van 1190 tot 5000 euro! De helft van de reacties zijn afkomstig van oost-europeanen waarbij je je afvraagt of ze btw afdragen, slechts één is aangesloten bij een branchevereniging en de rest is weer een stuk duurder. En of ze kwaliteit leveren weet je al helemaal niet van tevoren. Kan er ook niet te lang mee wachten want de betegeling moet echt vervangen worden omdat er in heel veel barsten zitten en er dus vocht in dringt. Enfin, is weer een projectje om me over te buigen.
Enige wat ik niet snap is dat er een aantal toch met Leo meeleven en haar succes hebben gewenst met de operatie, ondanks wat er gebeurd is en daardoor heb ik met veel ongeloof haar berichtje ook gelezen en hou ik me verder wijselijk stil.
JIJ hebt mij meerdere malen gepbt.. (met kanlroze banner) en ik heb jou netjes terug geantwoord. Dus wat moet jij nou ineens??
Leo, je gaat nu echt te ver hoor. Als je je ergert aan dingen hier, blijf dan wijselijk weg, dan heeft ook niemand het over jou in negatieve zin... Je maakt het nu ook voor jezelf onnodig moeilijk... Iedereen gunde je van alles, maar vooral het beste en ook vooral een mooie zwangerschap.
Mijn account is straks weg. Opgelucht af te zijn van: Hexje, Alexandra, Goofychick. En opgelucht me niet meer te hoeven ergeren aan het meelopen van anderen. Ik gun jullie het beste. Anders dan wordt gesuggereerd wens ik namelijk niemand een kinderloos leven of een dood kindje. Stelletje zielepoten zijn jullie! (uitzonderingen daargelaten) Aju!
Meis, pijnig jezelf niet zo. Niemand beweert dat je dat gezegd hebt. Maar bemoei je anderszins ook niet met een topic waar je in het verleden al bent weggegaan om diverse redenen. Dat is een soort zelf pijniging, waar je toch zelf ook niet op zit te wachten. Knuffel.
Pff, dat lijkt me ook een lastige...zou wel eentje nemen die goed aangeschreven staat en aangesloten is bij een branchevereniging. Daar zou je nl terecht moeten kunnen wanneer er iets niet goed is gegaan of afspraken niet nagekomen worden. Ben benieuwd! Toevallig geen vrienden/kennissen die ervaring hebben met een klusjesman?
*breekt in* He Leo, je vergeet er 1. Dat stomme wijf was ik weet je nog. Ik zal de reden zijn van die opmerking! Sorry dames, is ben weer weg (en ja, lees soms nog even mee, ben nog steeds benieuwd hoe het jullie vergaat) *breekt uit*
Geen idee hoe ik jou tot last zou zijn, maar toch succes met je operatie. Ik hoop echt dat je later nog een keer terugdenkt aan hoe ik met je heb meegeleefd toen je het moeilijk had en het initiatief nam om met zijn allen een kaarsje voor je te branden.
o man.. Ik kan ook nooit rustig gaan werken hebreekt gelijk de pleures weer uit.. Ik wil verder nergens inhoudelijk op in gaan.. alleen dat ik het nog steeds naar mijn zin heb in het hokje en dat we ooit hebben afgesproken hier alle verhalen kwijt te kunnen en dat ik dat prettig vind. Soms is het even confronterend of pijnlijk, maar dat zullen mijn verhalen over mijn draakje ook wel zijn.
@Sas: wat je zegt, hebben wij ook ervaren, het is een rollercoaster en je wordt geleefd. En dan hebben wij nog niet eens het traject meegemaakt dat Alex en jij mee maken en meegemaakt hebben. Goed dat je hulp gezocht hebt. Dat hebben wij toen wel als prettig ervaren. Ik hoop dat je je er wat rustiger door kunt voelen. Dikke knuff. @Elba: ben benieuwd of de haptonoom jou ook een "fijner" gevoel geeft. En natuurlijk is het moeilijker hoe langer het duurt en ook zo dubbel...dikke knuffel ook voor jou. @Steun: dat vind ik fijn aan dit kippenhok, juist dat we elkaar steunen! We hoeven het helemaal niet altijd eens te zijn en sommige situaties zijn moeilijk of pijnlijk, maar we steunen elkaar door dik en dun. Topmeiden zijn jullie! @Nette: wat zei de gyn? Of moet je nog bellen? En is er al meer bekend over de afspraak van je man? Alle andere (ex)kippies een dikke knuffel!
Lieve kippetjes, Nogmaals alsjeblieft geen pleuris. dat is niet mijn insteek geweest om te reageren. War mijn insteek dan wel was? Dat was omdat ik nog steeds niet tegen oneerlijkheid kan! En vond er iemand moest reageren, ook omdat ik vindt dat ik het voor Mykelti en Alex moest opnemen. Ik hoor er dan wel niet meer bij (en ja dat was mijn eigen keuze). Het ongewenst kinderloos zijn, de mmm de ivf het is allemaal geen korreltje zout.... ik weet het dan wel niet uit ervaring maar kan me goed indenken hoe het zou zijn als ik mijn 2 wondertjes niet zou hebben. En ik vind dat Leo heel onredelijk is naar jullie door te zeggen dat het blijkbaar volgens haar geen reet voorsteld! Dat stak me heel erg! Maanden hebben we met elkaar meegeleefd om eindelijk die 2 strepen te ontdekken! En nog leef ik mee met de anderen die er voor moeten vechten! En ja met sommige dagelijks! Ik heb nu al een knoop in mijn maag omdat Knuffel morgen mag testen! Weet zeker dat ik er vanacht slecht van ga slapen.... ik gun het jullie allemaal zo! Heb tranen gelaten om de blogs van Alex.... me rot gevoeld om de ivf pogingen van Sas en ook daar uren van wakker gelegen. Ook al was ik niet meer in dit hok. Ik baal van de narigheid die Nanette steeds door moet maken, ik duim voor Elba dat het voor dat ze mmm in gaat toch raak is! En ik hoop met heel mijn hart dat onze lieve Jippie snel zwanger mag zijn na de eerste tp net als dat ik dat voor jullie allemaal doe! Er is veel gebeurt maar ik ben toch ook niet verbitterd? Geef toch ook niet iedereen de schuld van van alles? En ga toch ook niet een ander een rot gevoel aanpraten omdat.................???? God mag weten wat! Ik vondt gewoon dat ik moest reageren! Omdat het jullie allemaal nog steeds zo is gegunt! Met heel mijn hart! Er is veel gebeurt en gezegd in het verleden...... maar voor mij ligt het daar... in het verleden en nergens anders meer! De pb van Alex deed me goed! En vondt het ontzettend lief en ook de anderen die gereageerd hebben! Dank je wel ik durfde bijna niet maar moest het toch doen. Nee ik ga niet van het forum en ja ik zal stiekem op jullie passen............. ergens achter een strootje gewoon omdat ik het niet laten kan! En hoop dat het gewardeerd wordt en nee dat hoeft niet in volle vermelding Heel veel sucses meiden met de laatste loodjes, de lange weg naar een wonder, de starten van de mmm en ivf! Ik denk aan jullie! Knuff Hex!
Thanks meis! Lees ook wel af en toe mee om gewoon eens te kijken hoe het met de uitgevlogen kippetjes gaat. Prima toch!? Waarom niet alsnog met elkaar meeleven! Alles goed met de meiden? Enne, Knuffel, succes morgen! *je kaartje ziet er spannend uit!*
@Hexje Well said! Ik kan me er alleen maar bij aansluiten. @all Kijken jullie ook Game of Thrones? Vind dat echt een super serie! Is van HBO en wij downloaden het altijd. Net weer de 1e aflevering van 2e seizoen gekeken. Zoooo gaaf! Echt, voor wie het niet kent, het is een aanrader.
Hexje: ook hier even, je bent lief! De MMM is zwaar en zonder steun van mensen om je heen nog een heel stuk zwaarder!
Hier ook Game of Thrones net gedownload Alex! Vond het eerste seizoen cool! Die ontknoping van de laatste aflevering...goede cliffhanger! Nog op m'n phone, zo even de pc aan en teruglezen en op jullie reageren. Alvast een knuffel voor iedereen!