Thx meiden Jullie zijn stoere vrouwen die veel moeten of hebben doorstaan! En steun jullie met liefde! Dikke knuff
hey hey.. Nou kel.. hier nog steeds geen menstruatie. Vanmiddag om half 5 wat bruinverlies gehad.. Dus ik dacht nu begint het.. Maar het stopte. Dus ik weeet het echt niet meer. De gyn wl dat ik rustog nog even doortest deze week. Einde van de week geen verandering, dan moet ik langskomen. De hystro is tot nadere orde opgeschort. Net een c1000 test gedaan en daar ook een vaag lijntje, niet noemenswaardig. Dus tja.. zeg het maar.. Ik denk dat er iets bevrucht is, dat het over is, maar dat mijn lichaam dat nog niet helemaal doorheeft of dat ik het onbewust tegenhoud.. Kan allemaal. Effectief zwanger, die kans lijkt mij klein als ik eerlijk ben. Mijn man moet vrijdag naar het ziekenhuis, ik hoop dat we dan wat meer duidelijkheid krijgen. Alleen is hij sinds 2 dagen zo vreselijk duizelig erbij. Kan natuurlijk ook allemaal spanning zijn, maar goed.. Kan ook weer bij het bloedbeels passen. Als je googled op zijn waarde (en natuurlijk heb ik dat gedaan met mijn stomme kop) kom je op of viraal of non-hodgkin uit. Ik vind het eng. En ik wil graag zwanger worden, maar ik wil nog liever dat het met mijn lieve lieve lieve depressieve, angsstoornis man die nu lichamelijk ook in de kreukels zit- eindelijk helemaal goed gaat. Hij wil graag van mij horen dat het allemaal goedkomt, maar dat kan ik niet beloven/ Al met al genoeg om mijn hoofd helemaal te laten tollen. Vind ook wel dat wij ons portie ellende zo langzamerhand wel eens hebben gehad. Als ik heel heel eerlijk ben. En ik geloof echt dat al het slechte ooit ten goede komt, maar zo graag nu het goede eens.. Ik hoop niet dat ik teveel klaag hoor, maar dit moest er even uit.. Maak me zo'n zorgen.. En ik denk jullie ook als jullie zouden zien hoe mijn man er de laatste weken uitziet. hij is nog maar 56 kilo.. Is niks van hem over.. brrr
Jeetje nanette wat een zorgen! Weet even niet wat te zeggen behalve heel veel sterkte en succes vrijdag.
Oh Nette! Wat naar van je man :x. Wat een zorgen inderdaad, bah. Ik hoop voor jullie dat er gauw meer duidelijkheid komt. Zeker hebben jullie je portie wel gehad. Je klaagt niet Net, ben je gek zeg! Dit is toch veel te veel. Sterkte voor jullie! En m.b.t. je testen, ben ik bang dat je gelijk hebt, het is toch gek dat het zo licht blijft...maar wie weet misschien een ienieminie klein kansje.. Duimen draaien toch nog maar even door. Saskia, "fijn" dat je nu ondersteuning hebt van een coach. Al zou het veel liever niet nodig zijn natuurlijk. Het is zo'n grote kluif om mee te dealen. Hoefde dat niet zelf, maar ik begreep van mijn broer wel dat je er door wordt geleefd. Van afspraak naar afspraak en dan het spannende moment van de NOD. Ik moest wel even lachen om je klotsende boodschappentas ...al is de reden van de klotsende tas niet grappig. Sterkte! Alex, zo fijn dat alles goed gaat! Met je jochie . En het shoppen is heerlijk! Kel, wat schiet het al op voor jou zeg. Vervelend van je bekkenpijn . Ik hoop dat het voor jou net zo gaat als bij mij. Flink last ervan, halve dagen vanaf 26 weken en toen ik bevallen was vroeg iemand hoe het met mijn rug ging. Toen moest ik echt even nadenken wat er ook al weer mee was . Het was weg zodra het kleintje er was! Sprokkel, leuk om van je te lezen en dat Robin zo'n lekker meisje is. Sprokkeltime ook heel belangrijk, goed dat je dat nu wat vaker in kunt plannen. Kan me voorstellen dat je dan niet meteen aan de monologen toekomt...maar we lezen ze graag . Elba, nog 8 dagen! Ik hoop dat het raak is, zo op de drempel van de MMM. Jolan, wat goed dat de osteopaat geholpen heeft en dat je nu weer een vrolijk mannetje hebt!! Twijfel, nog gefeliciteerd met je zoon! En heerlijk dat het zo goed gaat met je viertal. Goof, voor jou een knuffel.
En nu even over de commotie in ons pluizige hokje... Wat gebeurd is, is gebeurd en oude koeien moeten heeeeeeeeeeeeeel diep in de sloot blijven. Ik dacht daar al lang niet meer over na, wie deed wat en wie zei wat vind ik niet boeiend. In the heat of the moment hebben toen veel kippies zich laten gaan. Ik zoek de uitgevlogen beestjes nog af en toe op om te lezen hoe het met ze gaat. Zo ook Leo uiteraard en ik heb haar dan ook een PB gestuurd. IEDEREEN die graag een kleintje wil moet op roze, dus was ik blij te lezen dat de operatie goed was gegaan en dat ze er weer voor mogen gaan. Dat heeft zo lang geduurd! Helaas heeft mijn PB een effect gehad wat ik niet had voorzien... Ik voel me niet schuldig en heb ook geen spijt, want ik sta er nog steeds achter. Tuurlijk moet ook Leo op roze. Niemand beweert anders overigens, dat is een interpretatie van haar kant die niet klopt. En onredelijk is haar reactie ook. Ik snap dat ze het zwaar heeft, het is ook kl*te allemaal!! Maar verdriet, boosheid en frustratie botvieren op anderen, daar komt alleen maar narigheid van. Het klopt dat er destijds veel kippies moeite hadden met roze wolken, maar volgens mij is jaloezie iets heel anders dan het misgunnen van roze testen. Ik geloof niet dat 1 van ons dat ooit gedaan heeft. En toen was toen. Nu wordt er wel iets meer op een roze wolk gezeten, dat klopt. Maar dat is helemaal prima!! We hebben de afspraak gemaakt met elkaar, dat als iemand er moeite mee heeft, dat meteen eerlijk aangeeft (het liefst via PB) zodat we er rekening mee kunnen houden. En een oproep aan alle kippies...laten we nou allemaal onze cool bewaren...ook als er een keer een knuppel in het hoender/kippenhok gegooid wordt. Dat komt vanuit emotie... Je hoeft je niet alles te laten zeggen, maar we hoeven ook niet altijd vuur met vuur te bestrijden.. Zei ze heel zachtjes...
Hex, ook een knuffel voor jou en je meiden! Knuffel, als Knuffelman toch zijn zin krijgt , roze morgen hopelijk!
Ik reageer vanaaf even verder, maar Nette, wilde jou en je hubby iig een hele dikke knuffel geven. Het is niet nix en logisch dat je nu meer met je hubby bezig bent, dan met wel of niet zwanger...
@Nette, wat jij allemaal op je bordje krijgt is behoorlijk heftig. Ga nou alsjeblieft niet denken dat je klaagt, maar deel je zorgen met ons, elke dag weer als je daar behoefte aan hebt. Ik hoop dat er snel duidelijkheid komt voor je mannetje en dat het blijkt mee te vallen. Ga nou niet op internet zitten zoeken, want dan kom je altijd op enge dingen uit ( ja ik ben zelf ook zo eigenwijs) terwijl er niks bijzonders aan de hand hoeft te zijn. Zo'n symptoom als duizeligheid kan echt van alles zijn en het kan ook helemaal geen oorzaak hebben. *dikke knuffel*
Even een dikke digi-knuf voor Nette..... @ rest: jullie zijn ook allemaal lief hoor!! En ook voor jullie een knuf. Ik lees veel, reageer weinig, maar leef absoluut met iedereen mee!! Of je nu geniet van je kind(eren), zwanger bent of (nog steeds) bezig bent / de MMM in gaat of al in zit...
Hey Alex!! Ja, het is zeker druk hier! En dan werk ik er nog niet eens bij Maar het is vooral volop genieten hoor!! Ik ga weer... Moet nog ff naar de stort X
Meike mooi geschreven maar ik vond niet dat iemand even langs kan komen om vervolgens zo te doen terwijl er velen met haar mee leven en hebben geleefd. Maar goed....over orde van de dag....
Nanette......poeh weet even niet wat k moet zeggen, wat heftig meis. Kan me voorstellen dat de gezondheid van je lieverd nu even boven alles staat.....klnkt allemaal wel eng, hoop dat dat het niet is en dat er gewoon een of andere virus is. Voor nu eeen hele dikke knuffel. En een vraagje: wanneer wordt er nu eens voor j ou gezorgd lieverd. Je bent altijd zo sterk en zorgt voor iedereen en alles maar vergeet jezelf niet he. Kus.
Nanette, heel veel sterkte!!!! En ik vind het zinnetje stel je niet aan over de MMM nergens op slaan. Het is gewoon zwaar dat weet iedereen. Ach misschien is dat moeilijk begrijpen. In mijn omgeving mag ik er ook niet zo over zeuren en al helemaal niet dat ik het moeilijk vind als andere zomaar ineens zwanger zijn. Alex, inderdaad zeer bedankt voor het bij staan. Heel lief van je!! En Hex jij ook, ik vind het heel fijn dat jij zo aan ons denkt. Dat helpt echt!!! Ik vind het knap dat je je zo kan inleven! Bedankt
Elba, ehhhh lijkt me dat jij gewoon mag zeuren hoor gezien je situatie......pffff.....respect voor je doorzettingsvermogen.
2 mei komt snel dichterbij Elba, ik hoop dat je dan gauw zwanger bent!! (en liever daarvoor nog, nu zeg maar...) Knuffel!