Nee, ken ik niet, maar ziet er wel uit alsof ik dat leuk vinden. Ik ben namelijk dol op die historische kostuum dramaseries én op fantasy. Ik ga eens kijken of ik die kan downloaden. Thanks voor de tip! Leuk dat jij ook Game of Thrones kijkt. Ik en m'n lief zijn er helemaal weg van en zitten altijd Tyrion te quoten.
bedankt voor de lievve berichten.. vandaag toch ongesteld geworden. ?Dat zat er al aan te komen en duidelijkheid is ook prettig. Nu 10 april de hystro..
KNUFFEL meid! Iedere keer weer een klap in je gezicht. Hopelijk nu ook eens snel antwoorden over waarom wel steeds deze uitslagen. Heb je daarover al navraag gedaan? X
@Nette: dikke knuffel meis @Elba: je zorgen uiten en aangeven hoe zwaar de MMM is, is geen zeuren. Vind persoonlijk dat mensen iets al veel te snel aangeven als zeuren. Als je gevraagd wordt hoe het gaat, wordt er al verwacht dat je gaat zeggen goed. Zo niet, dan zeur je...pfff wie heeft dat bedacht?! :x
In ieder geval wel "fijn" dat je toch 10 april de hystero kan ondergaan. Anders had je nog een ronde moeten wachten, toch?
Nanette, balen van oma, maar gelukkig duidelijkheid, schrale troost. Knuffel voor jou! Dank, dank voor jullie reacties. En fijn Mykelti dat je het geen zeuren vindt.
Ahhh toch dus, knuff......op naar 10 april.......laat die stomme poliep maar eens moven zodat een evt innesteling hopelijk niet meer verstoord wordt!!! Want dat de zaadjes en celletjes het naar hun zin hebben met elkaar is wel duidelijk. Kan je je even storten op een ander belangrijk ding in jou leven nu.....wanneer ga je met je man naar het zkh? Denk aan je.
Ja erg he!!!! Ik zeg vaak zijn gangetje als het niet zo goed gaat, en als mensen echt geinteresseerd zijn dan vragen ze wel door. En hoe vaker wij met zijn allen wel zeggen goed hoe meer dat een maatstaf gaat worden......zullen we in de maatschappij ophouden met te doen alsof alles altijd op rolletjes loopt, kunnen we die lat ook naar beneden halen!!!
Kan iemand mij vertellen wie nestdrang heeft uitgevonden??? Net de gang met natuursteenstripper behandeld, gescrobt, erachter komen dat de keuken opnieuw mag daar want de voegen zijn in de gang wel erg mooi schoon geworden, water erover heen, waterstofzuiger en in de dweilwas........*zet nu pantoffels in alles maten bij de voordeur* (ben te huren hoor)
Ja, lekker hoor goof poets drang, ik heb er alleen zelden last van tot groot verdriet van mijn man. Maar misschien komt het nog. Ik vind ook Nanette. Laten ze wat doen aan die poliep en dan gauw zwanger worden en blijven. Ik wens het je rap toe!!!!! Mag ook wel eens een keer.
@Goof Ik heb vanmiddag een emmer latex uit m'n handen laten vallen. Alles, mijzelf incluis, zat onder. Ik win.
Goof, ik heb ook nog wel wat poetswerk ! O ja en 3 wasmanden vol schone was die opgevouwen moeten worden... Nette, spannende dag morgen, succes!! En balen dat dat ouwe wijf is gekomen :x. Alex, dat zal een bende geweest zijn . Gelukkig is latex op waterbasis... Hier alles goed! Dit weekend lekker naar het Noorden want het kleintje van mijn broer is geboren! Ze maken het prima . En dat na 2 jaar en ICSI. Ook hier een MMM met een mooie afloop! Ik hoop voor iedereen ook gauw roze!
Nanette, zet hem op morgen. Ik denk dat ik voor de sate kan, want ik heb een jammer maar helaas oma gevoel (buik pijn). Nu denk ik was het maar gauw 2 mei. Wat kan een mens toch raar zijn.
Meijke, gefeliciteerd met je broers baby! Het kan dus ook na 2 jr en ICSI. Ok we houden de moed erin. Maar moet best zwaar voor ze zijn geweest.
Elba, ik hoop dat oma toch niet langskomt... En wanneer het oude mens toch op de stoep staat, dat je dan gauw hulp krijgt van de gyn!!! De moed erin houden zal best lastig zijn af en toe . Een knuffel voor jou.
Ik reageer ff in stukjes,omdat ik nu niet zo makkelijk kan lezen (1vd eerste keren op mn nieuwe speeltje;k heb een tablet gekregen, maar ben er (nog) niet zo handig mee) Alex : wat lief hoe je Saskia en Elba bemoedigd. Jij hebt een bijzonder karakter en kunt ook altijd goed schuldgevoel van iemand weghalen,vb toen ik het soms moeilijk vond om over mn zw -schap te vertellen Saskia : wat goed van je dat je hulp hebt gezocht ;hou vol hoor, het is het echt waard. Elba : spannend iedere keer weer. Jouw geduld en incasseringsvermogen worden ook s5eeds flink op de proef gesteld Hexje : wat n lief bericht. Leuk van je te lezen. Wat worden je meiden al groot. Nanette : ik zal zo vast iets van je lezen, hoe het nu gaat. Ik heb veel aan je gedacht afgelopen week.
Nanette : ik weet even niet wat ik moet zeggen... Eigenlijk zou ik nu het liefst in de auto stappen om je een knuffel te komen brengen. Meid wat een rot week. Heeeeel veel sterkte morgen en dinsdag, laat snel horen als je meer weet. Jij zeurt trouwens ABSOLUUT niet! Ik ken niemand die zoveel ellende achter elkaar meemaakt en toch steeds zo positief en humoristisch blijft. Knuffel : GEFELICITEERD!!! Alex : wie was er witter;jij of de muur? Goofy : heerlijk he die nesteldrang maak er maar gebruik van zolang het duurt Heb sinds gisteren ab vanwege een beginnende borstontsteking (au!) Iemand wilde even voelen of A al tandjes krijgt (nee dus) en voor ik het wist,zat hij met zn vinger in haar mondje . 11/2 dag later begon de pret hoop dat het snel over is.