30+ kippetjes

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door saskia33, 26 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    @twijfel bedankt voor je lieve berichtje:)

en gewoon met zijn handen in haar mond? ieuwwww

@elba..die sate blijft mij achtervolgen de komende tijd he.. ;)

2. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Ja, nanette, die sate, houd ik er lekker in. Klinkt wel vrolijk!

Ow, twijfel borstontsteking, ai, pijnlijk, wat vervelend! Zet hem op meid. Heb je koorts? Niet streng zijn voor je zelf. Ik denk aan je. Veel vriendinnen van mij hebben het ook gehad en die vonden het heel ellendig. Dus zet hem op!

3. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    @Nette
    Nou zeg, wat flauw dat je mij niet wilt inhuren. Goof is net zo klunzig! :p
    Hoe gaat het vandaag met je?

@Twijfel
    Het was eigenlijk zachtgeel. Ik had een zonnige coupe soleil in m'n haar. :D
    Ouch, wat naar dat je borstontsteking hebt. Ik sluit me aan bij Elba, niet streng zijn voor jezelf.

@schilderen
    Zo, ik ga weer even verder met schilderen. (Dit keer op de juiste plaatsen.:p) Het wordt leuk!

4. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    En voordat ik het vergeet...

DIKKE KNUFFEL voor iedereen. Wat zijn jullie toch topmeiden allemaal!

En een extra knuffel voor Nette, Saskia, Elba en Jippie.

5. Sprokkel

Sprokkel Fanatiek lid

6 jul 2010
    1.165
    0
    0
    Heee meid! Heel heel veel sterkte! Ik hoop dat je een fijne psycholoog hebt die je goed kan helpen. Stress doet echt veel met je he. En als die psycholoog niet bevalt, schroom niet om uit te kijken naar een ander. Zoveel psychologen, zoveel methodes en karakters! SUCCCCCCES!

6. Sprokkel

Sprokkel Fanatiek lid

6 jul 2010
    1.165
    0
    0
    Ook jij heel veel sterkte! Je bent al zo lang aan deze marathon bezig. Hoop dat de haptonoom je ook weer wat op de goede weg kan zetten en je helpt de boel te verwerken, t is niet niks!
    KNUFFEL

7. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Nette, hoe is het gegaan vandaag meis?

8. Meijke

Meijke Niet meer actief

Ik vroeg me dat ook af...Nette?

Morgen reageer ik verder, zijn serietjes aan het kijken. Alex, ik vond Tyrion erg grappig net tegen die kale: "your discretion is legendary" ;)...

9. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    elba.. ik duim nog voor je hoor! Met pasen je nod toch?

@man... we zijn niet heel veel wijzer. En mijn man wilde alleen heen en daarna moet ik zowat alles uit hem trekken.. zo heerlijk een vent;)
    We zijn een beetje gerustgesteld. De plek onder zijn kin/in zijn hals is flexibel.
    daardoor neemt de kans dat het fout is volgens de arts behoor;lijk af. over 2 weken moet hij voor een echo van de plek en dan doen ze gelijk een punctie.
    Verder moet hij nog eene röntgen van zijn buik streek (dqaar zit ook iets wat niet prettig voelt)
    we wachten dus weer verder af..

10. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Nanette : jeetje, nu weet je dus nog niet veel meer. Blijft spannend de komende weken. Lijkt me wel een goed teken dat hij "pas " over 2 weken moet komen ;als ze iets ernstigs vermoeden, willen ze het binnen een paar dagen weten (dat was tenminste bij mn vader zo.)

De ontsteking is gelukkig al bijna weg, ab werkt goed. Bedankt voor jullie lieve berichtjes.
    (Zo en nu wordt het tijd dat ik eindelijk iets ga doen; ik lag in bed te wachten op het beloofde ontbijtje, maar zal wel vergeten zijn:D)

11. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    hahaha.. laat hij ej wachten? waardeloos;)

12. Meijke

Meijke Niet meer actief

Je ontbijtje nog gehad Twijfel :D?

Nette, nog langer wachten dus...vervelend. Maar idd wat Twijfel zegt, lijkt me op zich positief dat je man pas over 2 weken hoeft te komen. Sterkte!

13. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Meijke, fijn dat het weer beter gaat. Zet hem op.

Nanette, sterkte voor je man. Tís niks he, zieke mannen.

Ik vrees dat oma geen rekening houdt met paas reces, maar morgen gewoon op de stoep staat of maandag.

14. Meijke

Meijke Niet meer actief

Elba, ik hoop dat je ongelijk hebt en het ander soort kramp is... Anders sterkte en op naar 2 mei.

Fijne paasdagen allemaal, wij gaan op familietournee door Groningen en Friesland! Maandag weer thuis.

15. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Nette, fijn dat het mee lijkt te vallen. Hopelijk gaan die twee weken snel voorbij!

Elba, oma nog gekomen of haalde ze een paastrucje uit?

Twijfel, fijn dat de ontsteking al bijna weg is. Wel vreemd dat iemand zomaar even zijn vingers in een mondje steekt! :$:x

Sprokkel, veel plezier in Italië!

Hier alles goed. Helaas alleen onwijze last van mijn handen. Wordt met de dag erger en denk idd aan carpaaltunnelsyndroom. Morgen naar de VK even naar vragen. Draag nu slappe braces van mijn moeder, maar die helpen maar zozo. Ach nog 3 weekjes werken, dus hopelijk trek ik die nog zo. Wel bizar, heb je geen andere zwangerschapskwalen, nee, heb je dit. Echt weer wat voor mij! ;)

16. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    @kel.. carpaal.. hoop het niet meis.. mijn zusje had carpaal.. die kon nog geen tandenborstel vasthouden./ Wat een beetje verlichting kan geven is als je man met 2 duimen over de binnenkant van je pols naar beneden wrijft (ahw het vocht weg)

17. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Ai Mykelti, wat vervelend van je handen. Kan je ze hoog houden? Zijn ze dik? Denk maar lekker aan jezelf hoor als werken niet gaat gaat het niet. Zo vaak ben je nou ook weer niet zwanger, dus doe lekker relaxed!

Hier geen paastrucs, gewoon die ouwe tang maar eens binnen gehaald, he gezellig. Nou nog 0.75 ronde en dan is het 2 mei. Maar ik vind het wel goed, het ziet er niet naar uit dat we het redden op eigen kracht. Jammer dan. We hebben ons best gedaan. Op naar de 2e!

18. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    @Nette: ben bang van wel, herken de symptomen nu ook wel van mijn moeder en tante. Beetje aanleg zit er wel in de familie helaas. Maar het kan idd zo erg zijn dat je niets meer kunt vasthouden...brrr
    Het zit bij mij vooral in mijn handen. Kan links wel zeggen waar de beklemming zit, maar rechts heb ik dat nog niet gevonden. Ik vind kou er wel erg lekker op, maar zal je tip zeker onthouden!

Hoe gaat het met jou/jullie?

@Elba: getver, heeft ze je toch gevonden? :cool: Wel goed dat je nu kunt accepteren dat je voor de MMM gaat. Dat geeft zoveel meer rust geestelijk, ondanks dat geen ziel daarop zit te wachten natuurlijk. Hopelijk is het snel 2 mei!

Mijn handen begonnen eerst met zo nu en dan slapen 's nachts, daarna bleven mijn vingers dood 's morgens en vorige week zat ineens mijn ring strak. Het is niet zo dat mijn handen overduidelijk heel dik zijn, dus best apart. De pijn in mijn vingers is iets van de laatste twee weken, maar dat wordt nu zienderogen erger. Ben nu volop mijn vervanger aan het inwerken, dus kan veel computerwerk verdelen/niet doen (lees: delegeren ;)) ondanks dat mijn werk 100% achter de compu is. Aangezien ik nu de enige ben met veel systeemkennis, moet ik een aantal procedures zo maken dat mijn collega's een gedeelte zelf kunnen doen en onze it-ers de rest. Dat vergt gelukkig ook veel denkwerk en kan ik het typen links laten liggen. Ik zou het zelf ook niet prettig vinden om nu te moeten uitstappen, dus dan liever wel aanwezig en weinig doen. Anders is mijn nieuwe collega het zaadje... ;) tenzij er natuurlijk iets ernstigs is, dan gaat beebje 200% voor! :)

Alle andere kippies ook een dikke knuffel!

19. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Ach, Myk, wat moedig. Zolang door werken. zijn je moeder en tante geopereerd. Kan een masseur iets voor je betekenen?

20. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Valt wel mee hoor! Heb nu meer zin in mijn werk dan ooit. Hoe vreemd dat ook klinkt...en de tijd gaat daardoor lekker snel! ;):D
    En zowel de acupuncturist als de osteopaat zeggen dat ik barst van de energie en zo voelt het ook wel. Natuurlijk ook wel eens moe, vooral 's avonds word ik het zat, vnl als ik ergens anders ben, maar heb geen behoefte vooralsnog om een middagdutje te doen ofzo. Maar het is wel zo dat ik vaker hoor dat het bijzonder is dat ik nog ft werk. Ach, ik zit op mijn gat, dus dat gaat prima. Kan me voorstellen dat je er anders over denkt als je bv in een winkel werkt! ;)

Ja, ze zijn allebei geopereerd. Moeders heeft het nu ook in haar andere pols, maar de chirurg probeert het nu met een brace op te lossen, maar werkt niet echt volgens mij. Ze willen steeds minder snel opereren, omdat ze er wel achter zijn dat dat niet altijd de oplossing is.

Hopelijk kan de acupuncturist iets doen. Die ga ik morgen ook even bellen.

Deel Deze Pagina