de pregnyl is op dit moment bijna nergens leverbaar.. Alle zwangere vrouwen moeten flessen vol gaan piesen.
Sas, spannend bijna weer een TP. Duimen gaan draaien! Ja las ook al ergens dat MoedersvoorMoeders het lastig heeft, te weinig aanmeldingen. Maar er zijn verschillende middelen die dezelfde werking hebben gelukkig!
@Nette: jeetje meis, wat een dubbel gevoel, maar wat fijn dat ze nu waarschijnlijk de reden hebben gevonden voor al jullie ellende! Hopelijk is het snel opgelost en kunnen jullie vol goede moed weer verder! Vind het ook wonderbaarlijk hoe ze zoiets kunnen missen. Bij Leonieke hebben ze toen ook nooit dat tussenschot gezien en dat was toch ook een flinke. Hoe bizar.... :x @Sas: spuit ze! En hoor nu wel vaker dat het op is, ach ja, als het maar hetzelfde werkt toch?!
@Saskia Andere middelen dan Pregnyl zijn niet minder goed, ze worden alleen op synthetische wijze vervaardigd en dat is erg duur. Ik las dat je voor Ovitrelle wel 38 euro moet bijbetalen? Hopelijk doen er gauw weer meer zwangere vrouwen mee met MvM.
Ja klopt heb 38 euro moeten betalen. Vind het wel een fijnere spuit (zoals de GonalF pen). Heb alweer geprikt, ben ik daar ook weer vanaf.
evelyn: GEFELICITEERD!!! Meijke: jee wat gaat de tijd hard! Ik zie dat je over een klein maandje alweer de eerste verjaardag van jullie kleine meid hebt. Gaat alles goed? Elba: balen zeg. "Gelukkig" mag je nu snel naar de gyn. Mykelti: CTS Ik hoop het niet voor je, maar klinkt verdacht bekend. Nanette: nou ja zeg een vleesboom ; dat ze daar niet eerder achter zijn gekomen. Had misschien veel ellende bespaard. Maar goed, iig wordt er nu snel wat aan gedaan. ...Nog even geduld maar weer... Weer even "jammeren" dat ons meisje zo groot wordt . Ik kan haar niet meer dragen met de MC (erfenisje van de zw-schap door CTS) en nu hebben we haar nieuwe autostoel dus alvast maar gepakt. Mag eigenlijk pas vanaf 9 kg en ze weegt nu 8, maar het lukt me echt niet neer . Die ene kilo zal niet zoveel uitmaken denk ik. Dus: wieg weg, reiswieg weg en maxi-cosi weg inmiddels; Aan de ene kant leuk, maar het gaat allemaal zo snel...
Hey meiden, ben ik weer eens. Het gaat goed hier. Lars doet het super. Het is een vrolijke dikke Boeddha. Hij zit voortreffelijk en beweegt zich nauwelijks. Als hij zich een keer moet verplaatsen, dan zit hij op zijn billetjes, handjes naar voren en draait hij rondjes. Hij doet er lang over maar hij komt er. Kruipen heeft hij geen kaas van gegeten. Voor de rest is hij lief, gezellig, lekker aan het kletsen en soms een enorme slaapkop. Kortom hij is super. Met mij gaat het ook steeds beter. Werk weer drie dagen in het zkh. Het is zwaar voor mijn rug maar ik ben zo blij dat ik weer aan het werk ben. Ik lees hier allemaal vrolijke en niet vrolijke berichten zal proberen op iedereen te reageren Nanette meis wat ontzettend heftig. Ik hoop zo dat er niks raars met je man aan de hand is. Je hebt al zoveel ellende meegemaakt. Mag het nu ook eens een keer allemaal goed gaan. En dan die vleesboom, war raar dat ze die niet eerder opgemerkt hebben. Hoop dat als ze die verwijderd hebben dat er snel een uk mag blijven plakken. Mykelti het doet me zo goed om te lezen dat je zo heerlijk zwanger bent. Geniet nog even van de rust en slaap veel. Straks kan het niet meer en ben je blij met ieder minuutje slaap. Alex heerlijk om je blogs te lezen, heerlijk om je banjer te zien, fantastisch om te weten dat je volop geniet van het zwanger zijn en blijven. Sas hoop dat de IVF ook aanslaat voor jou. Wat een ellende heb je weer moeten meemaken Eveline gefeliciteerd meid Twijfel het gaat hard hè. Lekker genieten van de kleine meid. Ik ben nog een paar meiden vergeten denk ik maar er wordt er een wakker. Reageer straks wel verder( als ik het niet vergeet)
@Twijfel Ja meid, kleine meisjes worden groot en dat is maar goed ook. Straks ga je weer van hele nieuwe dingen van haar genieten. (Maar ik snap je wel hoor, je denkt er al met weemoed aan terug.) Ik denk ook dat 1 kilo niet zoveel uit zal maken met het autostoeltje. (De fabrikant houdt vast een ruime veilige marge aan.) @Femme Lars klinkt als een heerlijk mannetje. Zijn verbale ontwikkeling gaat dus duidelijk voor de motorische ontwikkeling. Prima toch. Wat fijn dat je weer lekker aan het werk bent! Je klinkt heerlijk positief.
Hey meiden, ik breek even bij jullie in... Ik zat hier midden in de nacht zowaar even terug te lezen in een topic waar ik in 2010 zo actief in mee schreef, vroeg me af hoe het inmiddels met jullie is, ik miste jullie ook best wel (met sommigen heb ik nog wel hier en daar wat contact gehad trouwens) al een tijdje. En, ik ben heel blij te lezen dat er heel wat zwanger zijn intussen. Lieve Alexandra, Knuffel, Jolandanr4, Mykelti, Evelyn,... en wie ik misschien nog vergeten ben... van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap meiden! Jullie hebben het zo verdiend. Geniet ervan! En gefeliciteerd voor diegenen wiens kleintje er inmiddels al is, zoals bij Twijfel bijvoorbeeld, en MVL... ik zie dat jullie vierde ongeveer tegelijk met dat van mij kwam En last but not least: een dikke knuffel voor al die andere meiden! Ik blijf aan jullie denken... en kom misschien af en toe nog wel eens spieken hier. Liefs en een dikke knuffel, Karen.
Ik wil ook allerminst onrust zaaien hier, maar de grote reden waarom ik nooit ben terug gekomen was Leonieke, ook bij mij. Ik heb haar altijd het beste gewenst, maar ben nooit vergeten hoeveel pijn ze mij toen in 2010 heeft gedaan... ik was eigenlijk bang voor een nieuwe confrontatie met haar. Nu ik lees dat er meerderen zijn in deze situatie, verbaast me dat ten zeerste en heb ik spijt dat ik niet eerder ben terug gekomen. Nu Leonieke niet meer actief is, wil ik best wel wat vaker met jullie mee lezen, met jullie mee leven, voelen en denken... als jullie daar geen bezwaren tegen hebben, uiteraard En nu wordt het tijd dat ik eens naar bed ga *breekt weer uit*
Hoi Karen! Welkom (terug ). Ik ben hier sinds september 2010, toen was jij al uit het kippenhok denk ik! Ik ga zo Anne Fleur even bewonderen bij baby van de maand! Hier heeft het kleintje een dubbele oorontsteking, dus die krijgt nog meer knuffels en aandacht natuurlijk, zielig ! Sinds gisteren AB, hoop dat het gauw aanslaat! Tot gauw kippies
Wanneer hoor je wat over de TP Sas? Duimen draaien dat de eskimo goed ontdooit! Gebreid vestje van Nette aan maar, krijgt ie betekent warm!
@Karen Wat leuk je weer te zien hier! Natuurlijk ben je welkom om weer mee te schrijven! (Ja, ik weet het nog van die toestand. Maar ik denk dat het nu wel veilig is. )
@Nette Hoe gaat het met je? En met je man? Wel blijven schrijven hoor! (Als je wilt uiteraard. Bedoel te zeggen dat je niet bang moet zijn om te zeuren.) *knufs*