@Meiden: Jeetje zeg, ik krijg het hier warm en koud tegelijk van jullie lieve reacties... wat heb ik dat toch gemist Ik zit bij de augustus 2011 mama's, al sinds mijn zwangerschap, maar de binding met dit topic ben ik echt nooit vergeten... en jullie meiden al helemaal niet. Maar gezien ik niet goed tegen kritiek kan, durfde ik hier niet meer te komen, al las ik stiekem af en toe wel mee Maar, ik heb inderdaad begrepen dat het nu wel veilig is... ik ga dus weer los hier!!!!!! Wees gewaarschuwd!! @Meijke: Ik ben hier inderdaad weggegaan eind augustus 2010, dus waarschijnlijk net voor jij kwam. Eneuh, lief dat jullie voor Anne-Fleurtje hebben gestemd!! En ja, ze heeft inderdaad hele grote ogen, al sinds ze op de wereld kwam. Daar is maar één groot nadeel aan: je kijkt erin, je verdrinkt en je kan er niet meer boos op zijn... en nu ze 8 maanden is, begint ze dat lekker tegen me uit te spelen
Meijke wat zielig dat je meisje oorontsteking heeft. Hopelijk slaan medicijnen snel aan. Morgen hoor ik of cryo goed ontdooid is en maandag TP.
Femmel heerlijk dat Lars dat vrolijk kereltje is en dat je weer lekker aan het werk bent. Twijfel jeetje wieg alweer weg en grotere autostoeltjes, wat gaat dat snel...
Meijke; ach wat zielig, hopelijk knapt ze snel weer op. Geef haar maar een extra knuffel Sas; hoop dat de cryo goed ontdooit is Karin; ik ben ook van aug 2010 dus heb je ook net gemist denk ik maar welkom terug Nog even over Leo. Ik vind niet dat het nu op zo'n manier moet. Misschien is ze niet altijd even handig geweest met haar opmerkingen maar dat wil niet zeggen dat ze een bad Guy is en zo behandeld dient te worden. Ze heeft ook voor veel meiden altijd klaar gestaan
Eens hoor Femmel wat betreft Leo! Maar dat geldt voor meerdere denk ik. Ik kies er gewoon voor het nu te laten rusten.
Ik hoop wat dit betreft nu niet dat je mij mijn woorden nu kwalijk neemt, want ik ben ook allerminst haatdragend en ook niet tegenover Leonieke. Ik heb het alleen toen heel moeilijk gehad met hoe ze mij destijds persoonlijk aanviel over enkele zaken en dat weten velen hier nog wel. Maar ik was en ben er nog altijd van overtuigd dat Leonieke toen ook niet helemaal ongelijk had, maar dat ze dit gewoon anders had kunnen zeggen of aanpakken... ik heb dan ook nooit niks tegen haar gehad, maar ben wel al die tijd bang geweest voor een nieuwe confrontatie in dit topic. Dingen zijn nu eenmaal toen gelopen zoals ze gelopen zijn en dat is jammer, maar ze is zeer zeker geen Bad Guy en ik hoop ook niet dat je denkt dat ik dit denk... Ik heb het toen gewoon laten koelen zonder blazen en heb het achter me gelaten en dat ga ik nu dus ook weer doen, dus bij deze ga ik het nu ook weer laten rusten. Wilde dit alleen nog graag even zeggen...
Femme: wat een heerlijk mannetje heb je zo te lezen; geweldig hoe hij zijn manier heeft gevonden om overal te komen waar ze zijn wil Meijke: ach wat zielieg dat ze oorontsteking heeft; hopelijk werkt de ab snel. Karen: leuk dat je er weer bent. Saskia: ja het gaat inderdaad erg hard, maar blijft wel volop genieten iedere keer die nieuwe fases. Hoe gaat het met jou? Zenuwachtig voor maandag? Alvast heel veel succes en hopelijk neemt je eskimo'tje een voorbeeld aan Alex-beeb. Nette: hoe gaat het met je meid? We missen je hier Weet dat we (denk dat ik wel voor allemaal kan spreken) voor je klaar staan of je nu wel of niet je verhaal kwijt wilt.
Niemand zet haar als bad guy neer, maar Karen mag best uitleggen waarom ze is weg gebleven. Als iemand dat op een respectvolle manier heeft gedaan is zij het wel. Alles is nu gezegd, het is mooi zo.
He meiden, even snel want ben net terug......vanmorgen een pretecho gehad......en op het hart na zelfs een bijna 20 wkn echo......kindje is helemaal gezond!!! Geen hazelip, geen neurologische afwijkingen voor zover ze kon zien, geen open ruggetje.......wel heeeeeeeel eigenwijs.....wilde niet met het neusje in de lucht....
hey karen wat leuk dat je weer wat van je laat horen! Lekker meeschrijven hier weer @twijfel en lexie.. ik ben er nog hoor.. kreeg gewoon geen melding dat er hier bijgeschreven werd.. Maar dat werd er dus wel. Bovendien moeten hier weer cijifers worden ingevoerd. Dus dat betekent dat het erg druk is in huize nette. Ik ben alleen de laatse tijd zo vreselijk moe.. echt uitgeput. Als ik in het weekend wakker word wil ik er wel weer in duiken (door de week valt het mee, dan gaat op het werk de knop om) dus zei tegen manlief dat ik een beetje op moet gaan passen. Want stiekem denk ik dat ik op het randje aan het balanceren ben. Maar goed.. zolang ik dat door heb kan ik daar wat aan doen toch!
Karen; nee hoor neem je niks kwalijk en natuurlijk mag je ook je mening geven. Ik wilde het gewoon nog even zeggen. En nu is het voor mij ook klaar. Goof; heerlijk dat alles er zo goed uitzag. Geslacht al bekend? Lekker genieten. Hoe is het trouwens op school afgelopen? Twijfel; gaat snel allemaal hè. Kleine kindjes worden groot. Voor hè het weet ren je er weer achteraan Ik ben ook in blijde verwachting van een neefje/nichtje. Vorige week uitgerekend.
@Femm en Natas: Hey, leuk... die neefjes of nichtjes op komst!!! Maar wat spannend zeg, een week over tijd. Ik hoop dat die kleine donder dat bij ons niet doet, want hij is uitgerekend voor 22 juni en wij vertrekken 30 juni op vakantie. Mijn man wordt peetoom, dus zou wat moois zijn als we er niet bij zouden zijn... sowieso, het gaat om mijn zusje en dat wil ik echt niet missen, was vorige keren zelfs bij de bevalling, maar deze keer doe ik dat maar niet. Wanneer komt het neefje of nichtje bij jou, Natas?