30+ kippetjes

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door saskia33, 26 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meijke

Meijke Niet meer actief

Ff klagen hoor :(, net terug van de HA en ik heb voor de tweede keer in 3 mnd blaasontsteking. Bleh! Gisteravond ook koorts maar das nu gezakt. En dit is al de vierde in anderhalf jaar tijd!

Er zijn veel ergere dingen natuurlijk dat weet ik :)...

2. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Ja duh, er zijn ALTIJD ergere dingen, maar daarom mag je nog wel klagen hoor. :) Het is ook heel vervelend. Beterschap!

3. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    @ego
    Morgenochtend heb ik weer controle bij de gyn (en waarschijnlijk weer een echo :D) en voor het eerst zit ik mezelf niet op te vreten van de spanning. ;)

4. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Mijn neefje is gisteren geboren. Niels. Alles goed met moeder en kind

5. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Gefeliciteerd! (En ook al een Zweedse naam, geinig. ;))

6. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Lars was ook hun eerste keus. Dar wist ik niet. Maar Niels was ook mijn eerste keus voor een eventuele tweede. Wisten zij ook niet. Grappig inderdaad.

7. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    @Meijke klagen mag hoor! Al een verjaardagsfeestje gepland?

8. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Hahaha wat een gelijkgezindheid!

9. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    @femmel gefeliciteerd meissie.. Ik moest ook glimlachen om de naam niels.. it runs in the family bij jullie;)

@twijfel.. niet zo twijfelen meissie maar testen!!!!
    klinkt om eerlijk te zijn namelijk wel als een mogelijkheid dat je zwanger bent...

@meijke.. dat is geen zeuren he.. dat is nml ontzettend vervelend blaasontsteking. Bij een gioede reformzaak kun je cramberriecapsules of sap halen. En dat werkt ook erg goed tegen blaasontsteking.
    Ook prefentief als je vatbaar bent voor blaasontsteking.

Iedereen weer bedankt voor de lieve woorden!

10. saskia33

saskia33 Niet meer actief

Meijke hoop dat blaasontsteking snel weg is.

Alex: succes morgen bij de gyn.

Twijfel: testen!

Femmelepem: gefeliciteerd met je neefje.

11. saskia33

saskia33 Niet meer actief

Goof: fijn dat de pretecho zaterdag goed was.

Nette: hele dikke knuffel voor jou!

12. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Jippieee hoe was de opbrengst??? Denk aan je.

@Sas je terugplaatsing gehad, spannend meis!

@Nette, denk aan jezelf meissie.....je bent maar aan het zorgen maar wie zorgt er voor jou????

@Twijfel, iid testen.....en als het zo mocht zijn dan is het waarschijnlijk zo bedoeld.......en ik snap dat je het het moeilijk vind om het hier neer te zetten, ken het gevoel, ik heb dat ook.

@MamavanD, hee alles goed dus alleen nu wachten op je zoon, leuk een zoon!!!

@Meijke, hoezo klagen is gewoon heel vervelend!!

@Alex heerlijk he dat je een keertje zonder zenuwen en met vol vertrouwen er heen kan gaan....

@Femme had je al gefeliciteerd.

13. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oh en ja we weten wat het wordt........maar mijn dinnie die ik via ZP heb leren kennen weet het nog niet, komt er maar niet van om elkaar te pakken te krijgen voor de telefoon (heel verhaal)....dus wil hier nog niks openbaar maken, als je benieuwd bent moet je me maar even pb-en!!!

14. Meijke

Meijke Niet meer actief

Je hebt PB Goof :D

15. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    ...wat zijn jullie allemaal lief, :p krijg er een brok van in mn keel. Ik ga straks maar even langs kv en dan morgen testen. Ik hou jullie op de hoogte...

Femme: gefeliciteerd met je neefje! Wat grappig dat jullie dezelde namen leuk vinden :D

Meijke: jeetje, logisch dat je baalt zeg. :( Hoplijk is het snel over en blijft het weg.

Alex: dank je wel voor je lieve compliment. :p Hoe ging het vandaag?

Goof: het is heel erg, maar ik stuur je ook een pb ;) :D

16. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    @Twijfel
    Waarom niet vanmiddag meteen testen? :p *nieuwsgierig*

Vandaag ging goed bij de gyn. Geen bijzonderheden.
    Heb wel wat kwaaltjes, maar ik klaag niet.

17. jolandanr4

jolandanr4 Bekend lid

15 aug 2010
    782
    0
    0
  18. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    @Meijke: bah, blaasontsteking is rot. Is het al eens op kweek gezet? Mijn moeder had het ook om de haverklap, daar bleek ze een aparte bacterie te dragen. Overigens kunnen bv problemen met je bekkenbodem ook BO opleveren. Hopelijk is het al een beetje beter?

@Twijfel: spannend! En wat super dat jullie er zo in staan!

@Femme: wat heerlijk dat Lars het zo goed doet en dat jij weer lekker aan de baan bent! Enne, natuurlijk gefeliciteerd met je neefje.

@Alex: super dat alles weer goed was! Blijf je volledig onder controle bij de gyn of mag jij ook straks over naar de VK?

@Nette: hoe is het met jou en je man?

@MvD: tsja, je blijft toch MvD, zit er zo ingebakken! ;) Balen dat je zo'n last hebt van je hormo's, maar nog even volhouden meis! Spannend!

@Sas: lekker broeden!

Voor iedereen die ik vergeten ben uiteraard ook een dikke knuffel.

Hier even afwezig geweest, sorry. Acupunctuur helpt best voor mijn handen, dus kan weer wat typen. Helaas van het weekend de huisartsenpost moeten bellen...lekker genant...zaterdag ineens een paar loeiers van aambeien :):(. Zat gewoon te huilen en trillen op de bank van de pijn. Pijnstillende zalf gekregen, maar denk niet dat ze nog weggaan voor de bevalling. Morgen even overleg met de HA.

Verder alles goed met beebje. Zaterdag nog pretecho gehad. Voor de liefhebbers staan er foto's in mijn album. Gisteren een buikfotoshoot gehad, ook heel apart en leuk. Ben heel benieuwd naar het resultaat! :)

19. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    @Mykelti
    Ik blijf onder controle bij de gyn. Ik mag wel naar een vk voor de controles, maar dat heeft voor mij geen toegevoegde waarde want ik moet toch in het zkh bevallen en een paar dagen blijven.

Balen zeg, dat je zo'n pijn hebt van de aambeien. Hopelijk kan die zalf verlichting geven.
    Ik ben ook wel benieuwd naar je foto's. Zet je ze wel in je album als je ze hebt?

20. Meijke

Meijke Niet meer actief

Kel, fijn dat de acupunctuur werkt! En die aambeien :$ wat vervelend zeg!!! Sterkte daarmee en ook met je handjes natuurlijk!!
    Ik zie de foto's niet? De laatste van eind feb, das gek!

Alex, mooi weer een goede echo :)!!

Gaat beter hier, AB slaat snel aan gelukkig! Het staat idd op kweek deze keer, volgende week uitslag.

Deel Deze Pagina