30+ kippetjes

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door saskia33, 26 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    *rofl* Nee joh, dat ga ik vandaag pas doen want het bad wordt vandaag geleverd! :p
    Ik zit zelf altijd tegen mijn lief te grappen dat ik mijn minnaar snel weg moet sturen als hij vroeger thuis komt dan verwacht. :D

2. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Hihihihi

Jeetje meis, wat ga je hard! Had je niet kunnen indenken 6 maanden geleden denk ik zo?? :)

3. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Voor de liefhebbers staan er in mijn fotoalbum 2 foto's van de fotoshoot met 34 weken. Vind deze erg mooi!

4. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Heb al commentaar gegeven bij je foto's maar hier ook nog maar even. Wauw! Wat heb je inmiddels een prachtige ronde buik en wat een ontzettend mooie tedere foto van jullie samen! Het ontroert me wel moet ik zeggen.

5. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    heu jolan wat fijn weer wat van je te lezen (ik was even bang dat we je kwijt waren)

kelly mooi foto's! maar euhhh heb jij nou een tattoe op je buik??

hey lexie veel plezier vandaag in bad;)
    en luister dan maar goed naar de voordeu"r:p

Hier gaat het redelijk. Mijn man moet morgen naar het ziekenhuis voor de punctie.. Waarschijnlijk ga ik mee, maar mmijn man vindt dat ik lekker thuis moet blijven omdat onze drama queen uit logeren is en ik dn eindelijk wat tijd voor mijzelf heb. Vind ik super lief, maaer ik denk dat ik gewoon met hem meega.
    Bovendien heeft hij ineens allemaal abcessen in zijn gezocht/kaak..
    Ik snap er werkelijk niks meer van. Zo eerst de arts maar even bellen

Verder wacht ik nog steeds op mijn menstruatie.. mega rugpijn, dus het zal in de loop van de dag wel beginnen..

tot zo ver de nette update;)

6. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Thanks! Moest wel overdreven mijn buik uitzetten daarvoor hoor, maar wordt uiteraard nu wel wat meer zwangerschapsbuik. Mijn vetricheltje is geheel naar beneden gezakt. Waar ik die 20 kilo gelaten heb die erbij zit, is me wel een raadsel. Benen weer wat dikker, maar voor de rest???
    Heel bijzonder.

En wat lief dat je hem zo mooi vindt dat je helemaal ontroerd bent. Word ik bijna ook emo van. :)

Heb jij ook nog recente foto's? Gaan jullie ook nog een shoot laten maken? Vond het wel heel bijzonder.

7. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    @Nette: wel lief van je man, maar ik zou ook mee willen gaan hoor! En wat raar van die abcessen...zit toch iets niet helemaal lekker zou je denken. Hopelijk komen ze er snel achter en kunnen ze het aan gaan pakken!
    Heel veel succes en sterkte morgen!

En nee, is het beeldmerk van de fotografe. Heb de foto's nog niet officieel, maar van de eerste viewing, daarom ook alleen in mijn album gezet. Hebben ze vanochtend pas voor het eerst gezien. :D

8. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Hoi lieve kippetjes,

Ik probeer even snel op iedereen te reageren. Ik lees wel telkens mee maar kan de tijd nog niet echt vinden om enorme sprokkelmonologen te houden. Druk druk druk maar ik vergeet jullie niet.

Nette: Wat een rare verhalen van die abcessen in zijn gezicht/kaak. Is dat de reden waarom hij elke keer die klachten heeft? Vaag, maar hopelijk is hiermee dan de ellende verholpen. Of je mee moet gaan of niet. Hmmmm ik zou het niet weten, volg je gevoel. Ongi? Blegh, stomme oma

Mykelti: Heb ook even snel de foto's bekeken. Echt prachtig. En mooie buik hoor. Je ziet het kindje bijna liggen lijkt wel. Heel bijzonder. Lekker genieten van je verlof en uitrusten he. Voor je het weet is de kleine er en kan je de rust wel vergeten

Alex: elke keer als ik weer dingen van je lees, word ik zo blij. Wonderen bestaan en jij bent het levende bewijs. Hoe voel je je?

Jolanda: Sorry voor het niet reageren, dat voelt heel vervelend. Ik heb de foto's van je prachtige mannetje wel gezien hoor, maar geen commentaar gegeven. Kom alsjeblieft weer lekker shrijven bij ons.

Sprokkel: je monologen zijn terug!! jeej extra leesvoer. Meid wat snap ik jou goed. Je weet hoe ik de eerste 6 maanden geworsteld heb met mezelf en het nieuwe leven. En je moet je helemaal opnieuw weer leren kennen en programeren. Maar je doet het super!!

Meijke: Lief dat je aan me moest denken. Nog twee weekjes en mijn kleine man wordt 1!! Het gaat zo snel maar ik vind het nu zo leuk. Het contact wat hij maakt en elke keer weer de nieuwe dingen die hij kan. Hij gaat als een speer. Kruipen en staan willen nog niet zo (of eigenlijk helemaal niet) maar zittend op de grond en ronddraaiend komt hij overal. En zijn lach is zo hartverwarmend. hoe gaat het met jouw kleine meid? Nog veel last van reflux?

De rest: sorry tijd is om. Ik moet weer verder maar ik ben jullie niet vergeten. Hele dikke knuffel en kus

9. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Hey Femme, fijn om weer van je te horen! Je doet niet onder voor Sprokkel hoor! ;):D

En ja, mijn buik is nog steeds bescheiden en erg gespannen waardoor je idd de kleine bijna en soms ook echt ziet liggen. Op sommige foto's heb ik gewoon ook echt bulten her en der. ;):D

10. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Wat naar dat je man nu ook nog abcessen erbij heeft. Jullie blijft ook niets bespaard he. :( Ik snap wel dat je mee wil naar de punctie. Ik zou mijn lief ook niet alleen willen laten gaan. Hopelijk gaat het allemaal meevallen.

@Mykelti
    Ik denk niet dat ik een fotoshoot ga doen... ben er nog niet helemaal over uit. Vincent vindt het sowieso een beetje corny geloof ik, maar als ik graag wil doet ie vast wel mee.

@Femme
    Blij dat jij er blij van wordt. :D Ik voel me prima, mag niet klagen. :)
    Hoe bevalt het je om weer te werken?
    Leuk dat je over 2 weken een feestje te vieren hebt! Wat gaat de tijd...

11. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Niet kunnen indenken, wel gehoopt natuurlijk. :) Voor die laatste tp had ik wel echt weer frisse moed hoor. Frappant he, dat dat toch blijkbaar z'n uitwerking heeft gehad...

12. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    @kel.. wat ben ik ook een domme muts he.. zucht..

@femmel.. ik ben niet ongi hoor;) was ik het maar:p

Ja ik ga morgen ook gewoon mee hoor en iik hoop dat er dan ook iemand iets van die abcessen kan zeggen. wilde de ha er vanmiddag over bellen, maar de praktijk was gesloten.. voor spoed konden we contact zoeken met een andere arts.. maar ja.. 't is niet echt spoed;)

13. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Hoezo?! Oh vanwege het beeldmerk? Zou best een tattoo kunnen zijn hoor! Mss hou ik wel van Fa... :p:p:p

Ik hoop het ook!

14. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Ja, dat kan, maar denk dat je voor de andere tp ook frisse moed had, maar deze frisse moed is erg lang blijven hangen, zo'n maand of 9! ;):D

Hier vond 3 het eerst ook raar zo'n fotoshoot en wilden we mss zelf de foto's gaan maken, maar dan kun je nooit zulke mooie foto's krijgen. Toen kwam deze aanbieding voorbij en hebben we er toch voor gekozen. Mss dat we zo'n buikje maar 1x meemaken en dan wil ik het toch niet gemist hebben. En nu heeft hij er geen spijt van! :D

15. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Ja dat is ook zo, alleen was ik nog niet aan de antidepressiva. ;)

16. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    :D

Nette, hoe is het gegaan gisteren?? Al meer duidelijkheid over de abcessen?

17. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    ja er is duidelijkheid!
    het zijn vergrote klieren in zijn has door een bacteriele infectie (die abcessen zijn geen abcessen)
    Maw.. het ziet er nu even niet uit, maar een abje verder is hij weer de oude!!!!
    We zijn zo bij..

In mijn gedachten had hij a vergevorde kanker en was ik hem bijna kwijt. Stom doemdenken.. maar dat was mijn angst denk ik.

Verder ben ik ongesteld geworden en heb ik dus gisteren gebeld met de gyn.
    Krijg nu een oproep voor de operatie.

Gisteren mijn man verteld dat ik na de operatie wi overleggen met de gyn. Ik wil verdere behandelingen over de vakantie heen tillen.
    Ik ben namelijk echt op van alles, ik zie het gewoon niet zitten om daar nog meer boven op te gooien. Ik heb echt het gevoel dat ik na al die jaren nu aan het eind van mijn latijn ben en ik wi voor alles voorkomen dat ik over het burn-out randje duvel..

Mijn man snapt dat wel;) Die maakt zich ook zorgen om mij (schatje is het)

18. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    @Nette
    Fjoe! Dat is een hele opluchting! Dat doemdenken snap ik wel hoor. Zou ik ook hebben. Je moet er toch niet aan denken...
    Verstandig dat je een pauze gaat inlassen. Eerst moet jij weer even bijkomen en opladen na de operatie en dan met frisse moed weer verder. Al zal het ook heel dubbel voelen, maar soms moet je denk ik gewoon even -voor zover mogelijk- loslaten. *knufs*

19. Meijke

Meijke Niet meer actief

Oh Nette, wat een opluchting!!!!!!

En heerlijk genieten van de zomervakantie met je dramaqueen en hubby, beetje bijkomen van alle spanning. Gaan jullie nog weg?

Alex, alles goed?

Kel, lekker aan het genieten van je verlof? Bizar dat je al zover bent...het lijkt wel gisteren die test ;)

20. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    @Nette: Wat een opluchting meis! En die punctie is dat dan ook? Of moeten jullie daar de uitslag nog van krijgen?
    En dat op zijn herken ik nog wel. Soms is een pas op de plaats dan wel goed en, hoe moeilijk ook, erg prettig.
    Dikke knuff.

@Lexie: had je toen eigenlijk die baan gekregen? Of heb ik last van geheugenverlies? :)

@Meijke: alweer wat opgeknapt? Ja, is zo mega snel gegaan! We hebben het nog drukjes hier met de laatste dingetjes ophangen enzo. Zijn we nu mee bezig, maar we zijn op de een of andere manier allebei erg gaar vandaag. Gisteren was ik helemaal niet lekker, rare darmen, duizelig, misselijk en een drukke beeb. Dacht even dat het begon te rommelen, maar valt gelukkig nog mee. :)

Deel Deze Pagina