30+ kippetjes

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door saskia33, 26 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evelynw76

evelynw76 Bekend lid

23 nov 2009
    772
    0
    0
    @Nanette.... meis... weet niet wat ik moet zeggen....kippenvel.... ik duim zo voor jullie dat je begin december te horen krijgt dat jullie nog genoeg kansen hebben voor een 2e... ik duim echt voor jullie
    en dan met het huilen achter af.... ik ken het... ik heb het ook af en toe... het zijn gewoon de emoties... men geniet ook wel en laat het ff achterwege als men "bezig" is maar achteraf wordt men weer ingehaald van de wens die men al heel lang met zich meesleept....

@Femke: 11 maanden alweer .... oei waar blijft de tijd.... leuk om te lezen dat het zo goed gaat....

Mij valt het ook op dat er minder gepost wordt dan eind 2009/begin 2010 hihi toen was ik ook behoorlijk actief hier...
    Ik kom hier wel regelmatig maar ik heb me voorgenomen om niet meer zo krampachtig bezig te willen zijn met: is het wel of niet gelukt deze maand...
    Ik merk dat ik daar alleen verdrietig van wordt, ik probeer het een beetje los te laten... ik weet dat mijn vriend en ik voor 100% samen voor een kindje gaan en dat is mij al heel veel waard....toen afgelopen week oma kwam merkte ik ook aan hem dat hij het jammer vond en hij was die dagen nog liever tegen mij als dat hij normaal is (en hij is zo al super lief voor me). Dat doet mij echt erg veel en geeft me alleen meer kracht voor de volgende ronde (ook al moeten we ff rustig aan doen ivm mijn rug en de mri scan op 5 dec.).
    Wij zijn super gelukkig samen en ik merk dat mijn vriend begrip toont en dat is super..... excuus voor mijn emo berichtje..

Maar nu ff iets om te lachen: Ik stond gisteren in Emmerich (net bij Arnhem over de grens in duitsland) met mijn schat en mijn ma op een rommelmarkt (normaal wandel ik af en toe over rommelmarkten hahah). Wij hadden een kraam hahahah mijn ma stond rechts met haar spullen en mijn schat en ik links met spullen.... heeeeeeeeeeeeeel veel spullen whahahah en ja, ben van bijna al mijn kerstspullen af die ik nog uit het verleden had (toen die tijd van mijn ex).... mijn schat en ik reden met 2 volbepakte auto's heen (kerstspullen, oud gereedschap, kleren, lampen, stoelen, service etc.) en terug was nog maar 1 auto half volgepakt.. hihi lol... we verkochten meer dan de kraamen naast en voor ons whahahah nu hebben we weer leuke centjes en gaan er leuke dingen mee doen... o.a. compleet nieuwe kerstspullen kopen die wij samen leuk vinden.... deze kerst wordt de beste ooit - ik voel het!!! o man kippetjes, ik ben echt zo dolgelukkig met mijn schat... jullie weten ja heel veel betreffende de afgelopen 2 jaar maar ik moet bekennen dat ik nu pas weet wat echte liefde is.... ben 35 jaar maar nu voor het eerst echt gelukkig.... *zit hier met een mega grijns op mijn gezicht hihihi

zo, nu ff zorgen dat de openhaard aanblijft anders wordt het zooooo koud whahahahah spreek jullie snel weer

2. evelynw76

evelynw76 Bekend lid

23 nov 2009
    772
    0
    0
    oeps..sorry voor mijn lange bericht ... zie nu pas hoe lang ie is geworden... maar ik moest het ff kwijt hihihi

3. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Maakt toch niet uit gekkie! ;):D
    En je geluk is je van harte gegund!

4. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Hoi Evelyn,
    Wel mooie shirts hoor.

Hier is oma eens langs gekomen. Dus nieuwe ronde dan maar weer.

5. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Elba, dikke knuffel!

6. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    yeahh de chickies zijn er weer;)

Elba.. jakkie stom mens

7. jolandanr4

jolandanr4 Bekend lid

15 aug 2010
    782
    0
    0
    Hai lieve kippetjes,

Ja ik blijf het ook lastig vinden om te posten. Ik gun ook alle kippetjes een wonder mooi kindje.
    En vind het naar om te zeggen hoe goed het gaat.
    Ik lees wel regelmatig mee. En lieve nette ik hoop zo dat jou lieve grappige dochter snel een brusje krijgt. Maar ook de andere kippetjes die al zo lang wachten op een kuiketje gun ik het van harte.

En ja hier gaat het goed. Ik kan wel merken dat ik ouder ben (38) en dat 3 dg werken en dan thuis klussen en moeders enz haren fohnen huishouden en niet vergeten leuke mama zijn en gezellige echtgenote zijn me toch best zwaar valt.
    Echt ik klaag niet heb nl een goeie zwangerschap mijn enigste kwaaltje is hormonale jeuk over mijn hele lijf grrrrr kriebel kriebel kriebel. We zijn nu al ruim 25 wk en "bassie" beweegt goed..

Nou einde ego bericht.
    Even een dikke groupshug.
    Lieve kippies hou jullie haaks. Dikke kus

8. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    @all. leuk en lief om al jullie reacties te lezen:)
    we gaan er gewoon weer voor;)

9. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    @jolanda.. bassie.. dat doet mij denken aan die reclame.. als je beebje er maar niet zo uitkomt;)

10. jolandanr4

jolandanr4 Bekend lid

15 aug 2010
    782
    0
    0
    Ennuh ga mijn best doen wat vaker te posten xx

11. Meijke

Meijke Niet meer actief

Haha Nette mij ook :D, ik zie nu een beebje met zo'n rode neus voor me...

Fijn Jolanda dat het zo goed gaat!

Kel, bij gaat het ook hard nu hè, fijn zeg. Morgen weer zwaaien naar Vijgje!

Femke, je dochter is er vroeg bij met lopen, knapperd :)!

Elba, bah meis een nieuwe ronde :(... Knuffel voor jou.

Meiden ben er amper, maar zo druk met 32 uur werken, solliciteren, verhuisdozen inpakken en allerlei dingen regelen voor het nieuwe huis. In de kerstvakantie keert de rust hier weer een beetje terug! Ik lees en leef wel altijd met jullie mee!

Met ons moppie gaat het goed!

12. Sprokkel

Sprokkel Fanatiek lid

6 jul 2010
    1.165
    0
    0
    Hola kippies!

Ik vind het gewoon zo lastig om het bij te houden, ook al is het zo rustig nu. Ik kan gewoon niet de energie meer opbrengen om op iedereen een berichtje te schrijven.
    Robin is een geweldig ding en doet het heel goed, maar ze blijft een weinig-slaperd dus handen aan vol. Daarnaast een veeleisende baan en proberen mijn vrienden en familie 'te vriend te houden'. Het huishouden kan de moord stikken, maar tja soms moet ook dat gebeueren. Kortom, een overvol leven op het moment, schaam schaam...:)

Want ik wil zo graag contact blijven houden en jullie een steun in de rug geven en feliciteren als het mooie moment daar is.

Dus weet dat ik je berichtje lees en je al het goede toestuur! Maar apart reageren lukt gewoon effe niet (zelfs niet nu het hier zo rustig is). DIKKKKKKKKEEEEEEE KNUFFFFFEL!! :):):)

13. saskia33

saskia33 Niet meer actief

Voor iedereen een dikke knuf vooral voor Nette!

Mykelti succes vandaag!

14. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Sorry ik ben er ook wienig op het moment, mn hoofd staat er niet zo naar.
    Mijn vader gaat helaas erg hard achteruit. Er komt nu verpleging thuis en die hebben ook al gezegd dat het geen maanden meer gaat duren; als het al weken is :$ :(. Dat had ik zelf eigenlijk ook al gezien, maar als het bevestigd wordt, is dat toch confronterend.

nette: och meis, ik hoop dat er afgelopen weekend een groot wonder is gebeurd en dat de gyn verbaasd zal zijn bij de volgende afspraak. ;)

Kel: succes vandaag! :)

Elba: bah, oma weer :( Sterkte

evelyn: denk dat jullie "rommelmarkt-buren" niet blij met jullie waren :D. Heerlijk dat je zoveel spulletjes kwijt bent.

Femke: zo, jouw kleintje is er snel bij :$ Nu begint het Grote Opvoeden meestal; jammer he. (Vind ik tenminste steeds)

Goofy: ook bij jou mogen/moeten de tafels dus weer leeg. Schattig van die kleine kruip-kontjes :p

Sprokkel & Meijke: tja , het is ook gewoon druk met alles wat er op een dag van je verlangd wordt. Geniet ervan, dat is het belangrijkste :)

Jolanda: heerlijk dat het zo goed met jullie gaat. Van die jeuk kun je idd echt goed gek worden. Gelukkig is het over als je kleintje er is. Heb je trouwens de 20 wk echo al gehad? Weet je het geslacht al? (Fluister ik stiekem...) Maar verder ben ik niet nieuwsgierig hoor :D

Femme: fijn he die sprongetjes....:cool: Hopelijk gaat het weer wat beter met hem.

Saskia: hoe gaat het met jou? :p

Hopelijk geniet Alex volop van haar vakantie... :)

En voor iedereen die ik vergeten ben: *knuffel* :D

(Zo, had ff zin om de smily's te gebruiken :D)

15. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Ahhhhh zo sneu Lars is zo verkouden dat hij zijn stem kwijt is. Wel lekker rustig zo hihi

16. evelynw76

evelynw76 Bekend lid

23 nov 2009
    772
    0
    0
    @Twijfel: ...wordt er stil van... weet niet wat ik moet zeggen..kippenvel.... ik zal een kaars aansteken en ik hoop dat je pa niet al te veel moet lijden en dat jullie nog mooie dagen zullen mee maken.... hoe gaan je kinderen er mee om? zal ook wel moeilijk voor ze zijn.... ik wens jou en je familie heel veel sterkte

*Femmelepem: Beterschap voor de kleine ;)

17. evelynw76

evelynw76 Bekend lid

23 nov 2009
    772
    0
    0
    Twijfel... het kippenhok denkt aan jou, je pa en je familie

18. saskia33

saskia33 Niet meer actief

Twijfel: heel veel sterkte meis!

19. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Leuke romperts, maar hier niet nodig nog. Hopelijk ooit wel.

Ja stom mens die oma, ach het is niet anders.

Twijfel veel sterkte, rustig aan hoor!

20. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    ahwww wat lief:) ik weet niet waar ik die aan heb verdiend.. maar ik vind hem super lief!
    Een dikke knuf terug

Deel Deze Pagina