30+ kippetjes

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by saskia33, Oct 26, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mykelti

Mykelti VIP lid

Apr 3, 2010
    11,110
    3
    0
    Lijkt me helemaal gezellig alleen ben ik wat afhankelijk van wanneer Dirkie komt en hoe het dan gaat. Sowieso moet hij natuurlijk wel mee als ik kom...maar geen idee of dat haalbaar is... :)

2. evelynw76

evelynw76 Bekend lid

Nov 23, 2009
    772
    0
    0
    #1822 evelynw76, May 7, 2012
    Last edited: May 7, 2012
    Het kippenuitje is een heel leuk idee.... alleen zit ik in juni al vol met bruiloften, verjaardagen van familie en vrienden en een weekendje weg omdat we jubileumsdag hebben.....

juli of augustus zou mij beter uitkomen.....

3. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

Aug 21, 2008
    3,438
    6
    38
    Female
    Almere
    @kippenuitje
    Juli kan natuurlijk ook gewoon! Wanneer de meesten kunnen.

4. evelynw76

evelynw76 Bekend lid

Nov 23, 2009
    772
    0
    0
    Laatste twee weken van juli en de eerste week van augustus hebben mijn vriend en ik vakantie. Geen idee wat we gaan doen maar die weken zijn voor ons, ook zouden we thuis blijven. Dus dan kan ik niet lieve kippies....

Ik moet het toch van dag tot dag bekijken aangezien ik mij op moment echt slecht voel en het nu niet zou trekken om helemaal naar Den Haag te gaan rijden. Tevens heb ik ook geen vast contract of zo, dus het kan zijn dat ik over 4 weken of zo weer geen werk heb en in de huidige situatie (zwanger en trouwen in september) moet ik ff op alle centjes letten.... klinkt stom maar is op moment niet anders.... mijn vriend zit ook nog steeds in de ziektewet ivm zijn hart en zodoende missen we ook al zijn extra inkomen op zijn basis inkomen..... ik hoor/lees wel welke datum het wordt en dan kijk ik wat mogelijk is.

Ik probeer nu ff eten te koken (moet niet aan eten denken bah bah bah) en dan ga ik plat liggen. Ben erg op en morgen moet ik weer een hele dag werken en dat met deze mega misselijkheid .... ach ja.... daar komen we ook weer doorheen ;)

Fijne avond kippies

5. Mykelti

Mykelti VIP lid

Apr 3, 2010
    11,110
    3
    0
    Ik stem voor juli. Nee hoor, maakt mij niet uit. Moeten toch kijken hoe het gaat hier. Maar zeker strak plan Alex! :)

6. Mykelti

Mykelti VIP lid

Apr 3, 2010
    11,110
    3
    0
    @Evelyn: vreselijk hè die onzekerheid over werk e.d.? Hier hubby ook nog steeds geen werk helaas, ondanks ontzettend hard proberen. Gaat het wel iets beter met je vriend? Hopelijk voel je je snel weer beter.

7. femke32

femke32 Fanatiek lid

Jan 23, 2008
    1,773
    0
    0
    belgie
    hello girlzzz

twijfel..ik studeer Nederlands Engels, en heb woensdag alweer mijn eerste eindexamen van het eerste jaar. Het gaat zo snel!!! maar studeren is leuk ook al is het soms zwaar met kids en baan en huishouden maar ik koos er zelf voor en ik geniet er ook van. Het klinkt me gezellig daar bij je thuis met zo een kleintje er bij!!!

alex...ja meiske wat ga jij snel zeg. Ik kreeg al helemaal wilde beelden van je in dat bad met die noeste mannen!

kel...jij bevalt gewoon binnenkort. Niet normaal! Zooooo snel gegaan, al ervaar jij dat waarschijnlijk anders.

nan...ziekenhuis in ziekenhuis uit, ik snap dat je aan het eind van je Latijn zit. Neem gerust alle tijd voor jezelf als je dat kan, zal je deugd doen hopelijk.

fem...He Lars ook al zo groot. Niet normaal zeg. Heerlijk manneke...ik kijk af en toe je fotos op facebook.

Sanne...Mees is 1 jaar geworden zag ik. Alsof het gisteren was!!!! Gefeliciteerd meis.

Ons lucy is ook al bijna 1,5 jaar en een grote deugniet. Ayla wordt 4 in augustus!!! Ik kan het zelf niet geloven. Het is hier nog altijd een gezellige zotte bende. En eh meiden....als jullie fotoshoot willen...kijk eens bij mijn liefste man ( ok we moeten nog trouwen maar....)
    Foto Rolf of www.fotorolf.nl

c78 gefeliciteerd!!!!!

Meijke en alle andere lieve kippetjes wij doen dat goed meiskes!!!!

8. Alexandra2008

Aug 21, 2008
    3,438
    6
    38
    Female
    Almere
    @Evelyn en Mykelti
    Ja wat een gedoe he met dat werk...
    Ik moest gisteren ook weer op gesprek komen bij het Werkbedrijf. Ik moet elke week een sollicitatie doen op een denkbeeldige baan.:p Per september heb ik helemaal geen ww-uitkering meer en moeten we het met 1 inkomen doen. Tja, 't is niet anders. We zullen wat stappen terug moeten doen, maar omkomen van de honger zullen we niet.

@Femke
    Bezig bijtje ben je. Gelukkig kun je ook nog genieten.:)
    Ja ja, 't gaat inderdaad hard bij mij. Kan 't zelf eigenlijk ook nauwelijks bevatten.
    Ik wist niet dat je man fotograaf is joh. Ik zal eens kijken op die site.

9. saskia33

saskia33 Niet meer actief

Meijke: nog van harte gefeliciteerd!

C78: gefeliciteerd met de geboorte van Roan.

10. C78

C78 Niet meer actief

Bedankt voor jullie felicitaties!!!!

Voor de liefhebbers...

Dag 0 (7).jpg

Dag 0 (20).jpg

11. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    ctje.. wat een mooie foto's!
    mooi mannetje hoor..

uitje.. voor mij is den haag toch wel een heel eind rijden, dat vond ik uterecht al om eerlijk te zijn, maar den haag is dan wel de overtreffende trap;) Bovendien ben ik in juli oif op vakantie of een weekje alleen thuis (mijn man vindt het leuk om in een tentje met geen enkele luxe te kamperen.. ik vind dat kreperen.. dus dat mag hij alleen doen:D)

12. Alexandra2008

Aug 21, 2008
    3,438
    6
    38
    Female
    Almere
  13. Alexandra2008

Aug 21, 2008
    3,438
    6
    38
    Female
    Almere
    Dan doen we het de volgende keer bij jou in de buurt. ;) Ik en manlief komen wel regelmatig in Heerenveen, dus da's niet zo ver bij jou vandaan he?
    Dus jouw lief gaat in zijn eentje kamperen? :p Da's ook niet romantisch. ;)

14. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    nee dat rijd ik in 15 minuten;) jullie kunnen wel een bakje komen halen hier oid.. als je weer in h'veen bent! gezellig!

En misschien niet romantisch.. maar heb ik dat hele nieuwe bed wel voor mijzelf:p:p:p
    (ik vind het altijd wel lekker als hij een paar daagjes weg is.. even mijn eigen dingetjes doen en eten enz;) zolang hij maar een paar dagen later weer bij mij is:p klinkt dat stom?)

15. elba

elba Fanatiek lid

Jun 29, 2007
    2,016
    0
    0
    lerares
    He C78 Gefeliciteerd!!

Nanette en Alex, hmmm, als jullie in Heerenveen zijn, is dicht bij sneek. Jullie mogen ook hier langskomen. Lijkt mij leuk om eens een theetje met jullie te drinken.

Verder zoals m'n banner al zegt op sate geweest en el gynaecoloog stelde IUI met hormonen voor, dat hormonen vond ik wel even schrikken, maar goed als het nou werkt. En volgende cyclus gaan we er voor. Om nu al te beginnen werd zo kort dag, ook ivbm. het prikken enzo. Ik hoop echt dat dit een uitkomst is voor ons.

16. elba

elba Fanatiek lid

Jun 29, 2007
    2,016
    0
    0
    lerares
    En nanette, ik geef je groot gelijk dat je niet gaat kamperen met een brieke rug. Dat heeft geen zin.

17. Alexandra2008

Aug 21, 2008
    3,438
    6
    38
    Female
    Almere
    @Nette en Elba
    Sounds like a plan. Als ik weer 'es die kant op kom laat ik 't weten.

@Nette
    Nee hoor, dat klinkt niet stom. Soms is het wel eens lekker om met niemand rekening te hoeven houden en dan lekker dingen eten die hij niet lust en zo. :D Gaat dramaqueen dan met hem mee of blijft ze bij jou?

@badkamer
    Er was wat tegenslag met het renoveren van de badkamer, maar 't begint er nu aardig op te lijken. 't Wordt mooi! Ik kan niet wachten tot ik weer in mijn eigen huis kan douchen/badderen! Wat een luxe is dat toch eigenlijk he...

18. Mykelti

Mykelti VIP lid

Apr 3, 2010
    11,110
    3
    0
    @C78: wat een lief knulletje! Wel een flinke jongen of lijkt dat zo? :) Verder alles goed gegaan?

@Elba: fijn dat er eindelijk actie wordt ondernomen. Hormonen zit niemand op te wachten, maar hopelijk is dat het ei van columbus!

@Nette: is een soort spa toch, even met jezelf alleen!? ;):D

@Alex: fijn dat de badkamer goed vordert!

19. C78

C78 Niet meer actief

Het was een hele snelle bevalling en alles is goed gegaan. Met persweeën weg proberen te zuchten op 6 cm is hij een kwartier later toch geboren. Hij kwam van zelf!
    Het is inderdaad een flinke knul. 3850 gram... Maar, dat heb je met een 2e en dan nog met 41 weken.
    Zijn zus is ook helemaal blij dat hij er nu is! Ze vind het super leuk om te helpen.
    Roan heeft helaas nu behoorlijk last van krampjes. Hopelijk is ook dat snel onder!

Elba, Saskia en Nanette, ik vind het zo jammer te lezen dat jullie nog steeds in de mmm zitten...

Alex en kel, hopelijk kunnen jullie ook snel echt genieten van jullie beebjes.

20. evelynw76

evelynw76 Bekend lid

Nov 23, 2009
    772
    0
    0
    @ctje: leuke foto's, echt super lief

@Nanette: hmmmm ik vind het heerlijk als mijn mannetje thuis is..... zou me denk ik snel vervelen ;),maar ja.... misschien komt het ook omdat we pas een jaartje samen zijn ;)

@Mykelti & Alex: Echt een ramp kwa werk.....

Vandaag flink geschrokken en hoop op goed nieuws vrijdag...... vanochtend belde een moeder naar de kleuterschool en zei dat haar zoon ff thuis blijft omdat hij zaterdag ziek was en ze ff de bloeduitslag moet afwachten. Om 12 uur belde ze weer en vertelde dat haar zoon dus de vijfde ziekte had...... precies die ziekte waar ik niet tegen immun ben................ de schrik zat er goed in :$ ... gauw mijn mobiele gepakt, gegoogled, gyn gebeld, vriend gebeld... hij kwam me ophalen en af naar de gyn.... heel gesprek gehad en af... bloedprikken.... vrijdag pas de uitslag

Volgens mij heb ik vandaag het meest gehuild dan de afgelopen weken sinds dat ik zwanger ben..... voel me zo leeg.... aai regelmatig over mijn klein buikje en denk... geen idee wat ik denk.....

Mijn vriend is kei lief en leeft me.... samen nu in onzekerheid tot vrijdag....

Omdat ik dus niet immun ben tegen deze ziekte mocht ik eigenlijk helemaal niet met kinderen werken hier in duitsland maar dat vertelde de gyn niet en ook niet mijn werkgever die wist dat ik zwanger ben en hij kreeg ook een overzicht van mij tegen wat ik wel en niet immun ben..... sta nu dus op non actief en mag tot de bevalling niet meer met kids werken.... erg jammer maar ik weet wat ik ervoor terugkrijg.... mits vrijdag het nieuws positief is.....

Nu moet ik alleen nog zoveel uitzoeken.... van welke instantie krijg ik nu geld etc.... pffffffffff wordt er moe van.... maar ja, is niet anders....

sorry van mijn ego bericht maar ons wereldje staat nu ff op z'n kop :(:(:(

Share This Page