30+ kippetjes

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by saskia33, Oct 26, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mykelti

Mykelti VIP lid

Apr 3, 2010
    11,110
    3
    0
    Pcies, we gaan het helemaal meemaken! :D

Maandag is hubby alleen in Geel (BE) voor een sollicitatiegesprek, dus dat zou als enige een beetje vervelend zijn, maar ja, als hij dan wil komen, dan kun je er moeilijk een kurk in stoppen! ;):p

2. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

Mar 29, 2010
    1,229
    0
    0
    Ik denk... gedaan... ;)
    En ja, het is fijn als je kind straalt, vanzelf straalt alles mee, dan!

ff een fotootje spammen:

Attached Files:

3. Mykelti

Mykelti VIP lid

Apr 3, 2010
    11,110
    3
    0
    Jullie stralen allemaal inderdaad! Super leuke foto! :)

4. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

Mar 29, 2010
    1,229
    0
    0
    En voor de liefhebbers, nog eentje van kleine prinses:

Attached Files:

5. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

Mar 29, 2010
    1,229
    0
    0
    Thanks!!!

6. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

May 4, 2010
    2,003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Aan de ene kant welk natuurlijk, maar ik was haar de hele tijd aan het "zoeken". Dan keek ik bijv in de box en zag haar natuurlijk niet en dan vroeg ik me iedere keer :)$) geschrokken af waar ze was :D

Heel herkenbaar. ;)

kippenuitje: erg leuk idee, maar helaas de komende maanden erg druk met van alles en nog wat: bruiloft, kammp bespreking voor het kamp waar we als leiding mee naar toe gaan, vakantie, bijbel conferentie enzv. Ik heb 4 vrije zaterdagen in 3 maanden :$ (oeps beetje druk hier)

c78: wat een super mooie foto's *zwijmel* :p Wat fijn voor je dat de bevalling snel gegaan is.

Alex: wat een gedoe zeg dat je perse zoveel moet solliciteren. Alsof je nu een baan aangeboden zult krijgen. Als ze nu eens stoppen met mensen die (op het moment) kansloos zijn iedere keer op gesprek te vragen, kunnen ze heel wat besparen lijkt me.
    Hopelijk is je nieuwe badkamer nu echt snel klaar en is er geen tegenslag meer. Wat was er niet goed gegaan eigenlijk?

Evelyn: spannend zeg. Ik wist eerlijk gezegd niet dat het gevaarlijk was. Hoop op een goede uitslag voor je vrijdag. Ik hoorde trouwens dat je in Belgie ook niet met kinderen mag werken tijdens je zw-schap. Appart dat daar hier nooit over gesproken wordt.

Karen: wat doet A het goed zeg. Ook onze A is deze week weer APK goedgekeurd ;) Ze weegt nu 8300 gram en is 71 cm. De eerste die netjes ongeveer het gemiddelde aanhoudt :D

Je haalt me de woorden uit de mond :D

27 mei is een hele mooie datum (verjaardag van M)

Ein-de-lijk weer een goede dag vandaag. Het was deze week hier in huis maak-het-mama-zo-lastig-mogelijk-week :) :cool: bah!
    2 Pubers die vreselijk last hadden van hun hormonsters (tenminste ik hoop dat dat het excuus is), dan ineen G die bijna dagelijks ineens weer in zn broek plast of poept en een gefrustreerde dochter die van alles wil wat ze nog niet kan. En dat allemaal tegelijk een paar dagen achter elkaar. Ik kan je eerlijk zeggen dat ik me even heb afgevraagd waarom kinderen ook alweer zo leuk zijn :) Maar gelukkig ging het met de jongste 2 vandaag een heel stuk beter en S neemt de oudste 2 vandaag onder handen. Ze zijn nu ook met zn allen naar de stad om moederdag koado'tjes te kopen.
    Afgelopen week had ik eruit gegooid dat ik niets hoef dit jaar, omdat ze dan hypocriet zijn. Zegt M vanavond dus doodleuk dat dat toch niet hoeft omdat ik toch niets wilde :x :x Zou je'm niet?

7. Mykelti

Mykelti VIP lid

Apr 3, 2010
    11,110
    3
    0
    Hahahaha Twijfel, sorry hoor, maar die bijdehante opmerkingen die kids soms kunnen maken...zit er niet ergens een klein stukje behang los?? Beetje plaksel erbij... ;):D Gelukkig dat het vandaag met de kleintjes al wat beter ging.

Karen, wat een schatje!

Ok, dus 1x 27 mei van Twijfel...wie biedt er meer??? ;):D

8. Meijke

Meijke Niet meer actief

Hahaha Twijfel...wat een week voor jou :). Idd wat Kel zegt, achter het behang ermee! Ontbijtje op bed hoor zondag, minimaal! Ik zou de hint maar goed vaak laten vallen vandaag en morgen.

Pool Vijgje:
    Twijfel 27 mei
    Meijke 30 mei (sorry ik laat je een beetje over tijd lopen...:D)

9. Meijke

Meijke Niet meer actief

C78, wat een mooi ventje :)

Evelyn, ik snap dat je onzeker bent! Het zal vast allemaal meevallen! Ik had in mijn omgeving ook een besmet kleintje en toen ik belde naar het zkh, moest ik wel bloed komen prikken, maar er was niemand echt in paniek in het zkh. Dus ik ook niet. En uiteindelijk was er ook niets aan de hand. Knuffel voor jou!

Alex, hoe is het? Ik lees iets over solliciteren, paar pagina's gemist, maar moet je van het UWV met je buik voorop toch gesprekken voeren? Nou das ook kansloos...

10. Meijke

Meijke Niet meer actief

Ik stem JA, een kippenuitje! Ik zeg kraamvisite bij Kel...:D...

*hmm, gaat eerst nog even terugzoeken waar Mykelti ook al weer woont...;)*

11. Mykelti

Mykelti VIP lid

Apr 3, 2010
    11,110
    3
    0
    Heb ik serieus over nagedacht en ik vind het gezelli hoor! :D
    Woon aan de kust net boven het noordzeekanaal.

12. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

Aug 21, 2008
    3,438
    6
    38
    Female
    Almere
    @Karen
    Inderdaad stralende foto's. Leuk!!!

@Meijke en Twijfel
    Mja, ik heb sollicitatieplicht he. Van gesprekken is überhaupt bijna geen sprake. Er is zoveel concurrentie dat ik meestal meteen een afwijzing krijg of zelfs niks hoor. Het is dus maar een beetje solliciteren voor spek en bonen.
    Per september houdt mijn WW sowieso op en moeten we het met 1 inkomen doen.

@Twijfel
    @badkamer
    De muren van mijn badkamer moesten helemaal opnieuw gedaan worden. Degenen die de vorige badkamer hebben gemaakt -een Pools "goedkoop" bedrijf- zijn nogal onprofessioneel te werk gegaan. Achter de tegels bleek een dikke centimeter aan lijm te zitten, rechtstreeks op onbehandelde poederige gipsplaten aangebracht. Resultaat was dus dat die muren alle vocht opzogen en de tegels los kwamen te zitten en op elkaar gingen steunen met gebarsten tegels tot gevolg.
    Nog een tegenslag was een inschattingsfout van mezelf. Het badmeubel dat ik had uitgezocht kon niet op dezelfde plek van de oude wastafel omdat ie te diep is en de doorgang een stuk zou blokkeren. Dusssss, waterleiding moest naar de andere kant omgelegd worden.
    Maar het is nu bijna af en ik ben super tevreden met het resultaat!
    Ik ben gisteravond voor het eerst in mijn eigen bad geweest. :D :D :D
    Ook al is het een klein badkamertje, ik vind 'm prachtig! Ik zal wel een foto plaatsen als het af is.

13. Alexandra2008

Aug 21, 2008
    3,438
    6
    38
    Female
    Almere
    @Kippenuitje
    Tot zover nog weinig echte respons...
    Als iedereen nou even haar mailadres aan mij pb't, dan ga ik 't op Datumprikker.nl of Afspreken.nl zetten.

14. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

Aug 17, 2010
    3,351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Pool Vijgje:
    Twijfel 27 mei
    Femmel 2 juni (sorry ook ik laat je over tijd lopen. )

15. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

Aug 17, 2010
    3,351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    @ kippenuitje, super leuk idee, maar den haag is voor mij toch echt te ver. Dat gaat het niet worden voor mij.

16. Alexandra2008

Aug 21, 2008
    3,438
    6
    38
    Female
    Almere
    Even ver als Utrecht hoor. :)

Ik wil ook wel een uitje in Utrecht plannen als dat voor meer mensen bereikbaar is.

17. Mykelti

Mykelti VIP lid

Apr 3, 2010
    11,110
    3
    0
    Mij maakt het niet uit, ben toch ws een onzekere factor. Maar Den Haag of Utrecht (of hier ;)) is mij allemaal prima!

Fijn dat je badkamer eindelijk af is! Heerlijk een bad! :)

18. Mykelti

Mykelti VIP lid

Apr 3, 2010
    11,110
    3
    0
    Hihihi, we gaan het zien!
    Het rommelt iig lekker hier. Aankomende woensdag ga ik weer naar de acupuncturist en die zal dan een voorbereidende behandeling doen voor de bevalling. Dit kan ook het e.e.a. opwekken, maar we wachten rustig af. :D

19. C78

C78 Niet meer actief

Pool Vijgje:
    Twijfel 27 mei
    C78 1 juni (op 1 na loopt iedereen bij mijn gym net als ik ook over tijd)

20. Alexandra2008

Aug 21, 2008
    3,438
    6
    38
    Female
    Almere
    Pool Vijgje:
    Twijfel 27 mei
    Alexandra 29 mei
    C78 1 juni (op 1 na loopt iedereen bij mijn gym net als ik ook over tijd)

Share This Page