30+ kippetjes

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door saskia33, 26 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Hey kippies, ja hoor, gaat hier nog lekker. Het rommelt zo nu en dan goed, maar geen concrete zaken en gelukkig, want hubby gaat zo naar België onderweg. Daarna mag Dirkie zich aandienen. :D

2. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Hey kippies. Vandaag groot feest. Lars is jarig. Alweer 1! Zo snel gegaan. Ben enorm emotioneel. En Lars? Die wilde gisterenavond niet slapen en was vanochtend ook weer erg vroeg wakker. Zenuwachtig? Hihi vond het wel grappig.

3. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Kel 0450 uur!!!! Je zou uitrusten, niet nog vroeger wakker worden!

4. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Femmel: Van harte gefeliciteerd met Lars!!! Geniet ervan vandaag! Em emoties horen erbij! ;)

5. Meijke

Meijke Niet meer actief

Gefeliciteerd Femmel!! Fijne dag :)

6. Meijke

Meijke Niet meer actief

Kel, ik duim voor je hubby! En Dirkie komt pas 30 mei :)

7. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Femme, een heel fijne dag! Geniet ervan, weer zo'n mijlpaal!
    Enne, tsja, moest toch hubby even uitzwaaien voor zijn solli en hij is net aangekomen. Heb wel gewoon mijn rust genomen hoor, ben niet als een wervelwind door het huis gegaan. Mijn mams komt straks, dus dan even boodschapjes doen en mss wat in huis. Kleine is mega druk met zijn kontje in de weer, dus even niet zo lekker nu. Maar ja, waar moet hij zichzelf laten. Mijn buik is nog steeds aardig bescheiden...:);)

Evelyn, hoe is het met jou?

En Karine, bij jullie?

Hahahaha Meijke, het zou zo maar kunnen... ;):D

8. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Mooi Alex en voetje 4.9 cm:$, hier nu net 10 cm echt een klein voetje :) Zo mooi hoe ze precies alles op kunnen meten en hoe gedetailleerd je dingen kunt zien

9. saskia33

saskia33 Niet meer actief

Femmelepem: gefeliciteerd met Lars!

10. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    @Femmel
    Gefeliciteerd met Lars! Geniet van deze dag!

@Mykelti
    Je hebt nog even tijd tot 29 mei. ;) :p :D
    Hopelijk heeft je hubbie succes in Belgie!

@Natas
    Haha ja erg he, 4.9 cm. Mijn man heeft maat 46 dus erg verwonderlijk is het niet. Hij heeft ook lange benen al, dus het wordt een grote jongen later.

11. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Hoi Femmel gefeliciteerd met lars! Wat geweldig!

12. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Alex wat super, dat je dat kon zien op de echo's wat een mooie foto's hier allemaal.

Karen, mooie foto vanjullie 6ssen!

en C78, wat een poppie!

Evelynw, wanneer hoor je het? Ik hoop dat alles goed is met jullie!

Hier woensdag prik les. Brrr, Ik ben een beetje een bangerd, ik hoop niet dat ik ga flauwvallen, want ik heb mijn man niet mee. Daarna moet ik ook werken, maar ik heb wel leuke collega's en dat lijdt ook lekker af.

13. evelynw76

evelynw76 Bekend lid

23 nov 2009
    772
    0
    0
    @Femmel: gefeliciteerd!!! Het is ook nog eens mooi weer ;) Fijne dag vandaag ;)

@rest: met mij gaat het wel weer redelijk. Gelukkig kreeg ik het nieuws dat ik de virus niet heb. Dus dat was een hele opluchting. ;)
    en met de werkgever waar ik tijdelijk zat ivm ziektevervanging is nu ook eindelijk alles opgelost en heb ik vanochtend mijn oorspronkelijke contract ondertekend. Hun gaven aan dat zei schuld waren en ik er niet de dupe van mag worden. Dus.... ben pas ergens vanaf juli officieel werkeloos en krijg tot die tijd gewoon salaris. Eindelijk is dit allemaal opgelost. Nu nog een kwestie oplossen met het Duitse UWV... die zitten mij dwars en willen voor april waar ik 2,5 week geen werk had geen uitkering uitbetalen omdat ik een vast contract bij het callcenter (waar ik meer of minder mensen contracten moest opdrukken...echt niet mijn stijl van werken) heb opgezegt voor een tijdelijk contract in de kleuterschool. Ja duhhhhh logisch dat ik dat deed.... dit was/is mijn kans om weer in mijn oude beroep te gaan werken.... maar goed... dat moet ik morgen nog ff doen en dan hoop ik dat ik eerst maar eens mag genieten....
    woensdagochtend om 8:15 uur weer naar de gyn en dan zien we ons kleintje weer ;):)

14. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Mykelti: bedankt voor de tip; ik ga vanavond ff shoppen.

Alex: suoer lief!

Femme: alsnog gefeliciteerd met de 1e verjaardag van Lars. Bijzonder he?

Elba: brrr, ik ben daar ook niet zo'n held in. Hopelijk valt het mee en hoef je het niet lang te doen. Succes

Evelyn: gelukkig; bijna alles geregeld nu. Fijn dat ze hun fout hebben toegegeven. Nu het UWV nog en dan hoef je je op dat gebied iig geen zoregn meer te maken.

Hoe is het met de rest?

Gisteren toch een aantal leuke kado'tjes gehad (ook van M :D) en een heerlijk ontbijtje op bed. In de kerk kregen alle moeders een mooi koffie/thee kopje en een lekker stukje taart na de dienst met natuurlijk een liedje erbij van en door de kinderen; erg leuk.
    De andere moeders ook lekker verwend?

15. evelynw76

evelynw76 Bekend lid

23 nov 2009
    772
    0
    0
    Oh ja, is het normaal dat men s'nachts niet meer doorslapen kan? Was vandaag al voor de 2e keer op rij om half 5 / 5 wakker.......

Ik sta dan ook op omdat ik het dan echt niet meer kan houden op bed, en start dan al met een boterham en een kopje thee.... ;)

16. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    Ik ben 3 keer voor de tijd bevallen, waarvan een keer 2 weken te vroeg en bij mijn zoontje beviel ik op de uitgerekende dag... alles kan dus!

17. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    Super, Alexandra... wat mooi!
    Echt iets om te koesteren, je leven lang!

Wij hebben bij Anne-Fleur ook een 3D laten maken en ik kon ook meteen zien dat ze een kindje van ons was. Ik herkende haar meteen van de eerste beelden die we te zien kregen, vond ze op mijn derde kindje lijken en dat bleek naderhand ook helemaal te kloppen.

18. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    En ik duim heel hard mee...

19. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    Op de valreep, maar toch van harte gefeliciteerd met die eerste mijlpaal van kleine Lars. Hopelijk hebben jullie er een mooie dag van gemaakt!

Nog een drietal maandjes en dan is het onze beurt... het gaat inderdaad erg hard allemaal, ik werd nu, bij 9 maanden al hartstikke emotioneel. Anne-Fleur is mijn laatste kindje en ze is al bijna geen baby'tje meer :(

20. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    Veel succes ermee en sterkte... je valt vast niet flauw :)

Deel Deze Pagina