@ Mykelti: Thanks for asking Hier gaat het lekker!! Ryano is over 2 weekjes jarig, dan wordt hij alweer 4! Hij is aan het wennen op de basisschool en vind het geweldig! Micah kan sinds een paar dagen alle kanten op rollen en om zijn as draaien Ik heb nog 6 weekjes ouderschapsverlof en dan mag ik alweer werken. Betekent dat meneertje dan dus al 8 maanden is Het gaat allemaal erg snel, maar helemaal leuk en lekker!! Ik vind trouwens je uitrekendatum een mooie datum om te bevallen! Ryano is ook van 28 mei Sterkte met de laatste loodjes! *knuf*
Daar heb ik ook last van gehad, maar wel later pas in de zw-schap. Kun je dan 's middags wel even terug? Zo was ik gisteren ook met verbazing naar A aan het kijken. We hebben zo'n fiets gekocht waar ze nu al in kan doordat er een beugel en riempjes bij zitten en toen ging ze samen met M naar Oma en de glasbak *slik* M had hierdoor trouwens wel erg veel bekijks en iedereen vond het schattig, dus ik denk dat hij haar vaker mee gaat vragen. Je weet maar nooit wie je op die manier tegen kan komen he
@Elba: heel veel succes morgen en het gaat je lukken meis! Klinkt heel spannend, maar valt echt mee, geloof me! Was de eerste keren B12 spuiten ook erg nerveus, maar als je je eraan overgeeft, dan blijkt het zo mee te vallen. @Sas: hoe gaat het met jou? Wanneer heb je weer een TP gehad? @Evelyn: fijn dat je niet besmet was! Maar je gaat nu evengoed geen vast contract krijgen, begrijp ik dat goed? En ja, vroeg wakker worden en honger...check! Bij mij in vlagen. @Karen: hier ook bekende zaken bij Dirkie op de echo...vooral de lange pianovingers van paps! @Karine: gaat idd snel, maar klinkt alsof ze het super doen! 28 Mei is ook een mooie datum, alleen 6 juni is minder, want dan is mijn hubby jarig en dat lijkt me voor de kleine niet zo leuk. De VK was ook optimistisch vanochtend...het kan nog wel 4 weken duren...en bedankt hè! Alsof ik dat niet weet... @Twijfel: de trots straalt ervan af! Geweldig lijkt me dat, al die ontwikkelingen!
Femmel, alsnog gefeliciteerd met Lars! Een 1e verjaardag is ook altijd erg bijzonder om te vieren! Ik realiseer me nu dat de tijd gewoon echt enorm snel gaat. Mijn laatste kippenuitje in Utrecht staat me nog zo bij en daar was je gewoon nog zwanger... Elba, spannend... weer een nieuwe fase. Heel veel succes met prikken! Lijkt me inderdaad ook erg naar om bij jezelf te moeten doen. Karine, Leuk, de basisschool! Het gaat echt zo snel. Over een paar weken is hij ineens groot Kijkt hij er zelf ook al echt naar uit? Meestal zijn ze ook echt wel toe aan iets nieuws. Evelyn, fijn om te horen dat je het virus niet hebt! Mykelti, het blijft gissen naar de datum. Dewi kwam met 38 weken en deze keer heb ik toch echt tot 41 weken moeten doorlopen. Ook al was hij bij elke echo al wat groter dan Dewi was. Ik was er ook helemaal op ingesteld dat ik voor 38 weken wel weer een kindje in mijn armen had. Het viel echt zo tegen toen ik over die 38 weken ging... Hier is de kraamhulp weer de deur uit. Op zich wel lekker. Ik vind het alleen wel erg jammer dat mijn mannetje dit keer niet echt vrij is in het begin. Ik kan mijn draai ook nog niet helemaal vinden. Er zitten veel te weinig uren in een dag Dewi is weer naar school (t/m wo, daarna weer vrij door hemelvaart) en komt hopelijk ook weer een beetje in een ritme. Ze wordt erg vaak wakker 's nachts van een huilend broertje dat eten wil of een vieze luier heeft...
@C78: ow dat lijkt me idd voor Dewi ook best vermoeiend. Hopelijk gaat het snel beter op dat vlak! Tsja, de datum zien we wel, zo lang ik maar wat kan doen in en om huis...stilzitten...brrr
@ Twijfel: Dat is inderdaad weer een hele mijlpaal!! Hij is nu met oefenen op de basisschool echt al groot ja, grappig dat die clichés zo kloppen.. En wat een grote meid heb jij zeg! Heerlijk die volgende fase. @ C78: Heerlijk dat je zo geniet van jullie jochie. Balen dat Dewi van haar broertje wakker wordt. Wij hebben daar geen last van gelukkig. Jammer dat je man niet extra thuis kan zijn. Ryano vindt het geweldig!! Hij hoeft nog maar 2 weken te wachten gelukkig @ Mykelti: Die beebs komen wanneer ze willen... Ryano was met 38+3 en Micah met 40+2.... Ach, 1 ding weet je zeker: Hij blijft niet zitten...(Ook zo'n flauwe grap) @ Nette: Hoe is het met jou en manlief?? @ weer werken: Na 9 maanden is het wel goed Ik begin mezelf alweer mentaal voor te bereiden.. Haha. En dan moet ik inderdaad maar 3 weekjes werken en heb ik weer zomervakantie... Dus alles valt héél erg mee!! :-D
evelynw, gelukkig geen virus. En wakker worden is geen probleem, je hoeft niet altijd veel te slapen. Je haalt het wel weer in of soms slaap je weer in. Geen zorgen. Ik ken het ook wel en leef nog steeds. Bedankt voor jullie support voor morgen. Ik heb al allerlei video's op You tube bekeken. We zien wel. Twijfel, leuk zeg dat ze kruipt. Ik begrijp je trots, Terecht!!! Veel liefs!
hey mensen.. Ik kom even een egopost doen en dan kopieer ik hem ook nog in alle onderwerpen waar ik mee schrijf gisteren was de grote dag.. Half 2 in het ziekenhuis en kwart over 3 de ok in. Ruggeprik ging goed.. Was eerst niet genoeg verdoofd, dus voor ze de echhte ruggeprik gaven moesten ze bijspuite. Ik zat nml tegen het dak aan dvan de pijn.. Scheen niet helemaal de bedoeling te zijn.. Daarna samen met de narcotiseur vastgesteld dat ik een held ben (mijn eigen woorden en hij zei braaf ja.. was trouwens een mooi mannetje om te zien..dat hielp vast een beetje) Eenmaal op de ok was dat raar.. Ik had wel aanraakgevoel, maar verder niks. Dus dat was ok.. Klemmen gezet, hystro erin en je geloofd het niet.. Niks te zien.. nergens in de verste verten ook maar een vleesboom te bekennen. De gyn heeft de hele rechterkant geschraapt met dat martelwerktuig. Just to be sure.. Dus toen ging ik heel hard huilen daar op die tafel onder de lampen. De gyn vond het in eerste instantie goed nieuws.. Maar toen ik hem uitlegde dat we tig (v)mk verder waren. Dit mijn 4e hystro was (2 iets te zien.. 2 niet) en dat ik liever een vleesoo heb dan onverklaarbare miskramen.. begreep hij mij wel. iedereen was vreselijk lief en niemand snapte er een bal van.. Dus ik ben een beetje lamgeslagen. (klink hier luchtig.. maar dat ben ik niet hoor.. hang de hele dag in mijn pyama op de bank. Dus dat zegt genoeg) Verder weinig pijn (wat zeurende rugpijn) tja.....
Nette een held ben je zeker. Wat ontzettend bagger dat ze helemaal niks hebben kunnen vinden. Stelletje prutsers. Hoe kunnen ze in eerste instantie iets zien op de echo en dan niks zien bij een ok? Onvoorstelbaar!!! Geen woorden voor. Doe rustig aan, probeer uit te rusten en weet dat ik aan je denk. Dikke knuffel
lief dat jullie zo voor mij in de bres springen. maar het zijn geen prutsers. De hystro zonder verdoving zag ik hem zelf oo zitten. rechts in de baarmoeder. net onder de uitgang van de eileider. Aan een steeltje. Op de ok kon ik ook meekijken (was helemaal er bij.. heb geen slaapmiddel gevraagd.. en toen zag ik hem ook niet meer. hij was gewoon niet meer te vinden. Ik wil nu gewoon weten hoe het kan dat er in mijn baarmoeder iets is en dan later niet meer..
Dat zou ik ook wel willen weten ja. Geen idee of dat soort groeisels onder invloed van HCG bv snel kunnen groeien?
@Nette: neem de tijd die je nodig hebt..... verwen jezelf..... wat maakt het uit de je de hele dag in je pyama of huispak rondloopt... het is niet niets wat jij de afgelopen jaren meemaakt. In mijn ogen ben je onwijs sterk, neem een petje voor je af en ik duim dat je snel antwoorden hebt op je vragen. Meid, ik leef met je mee..... een hele dikke knuf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
@nette Heh wat een nare mysterieuze toestand! Als het niet zo heftig was kon je bijna lachen om die verdwijntruc. Wat gaat er nu verder gebeuren? Hebben ze enig idee in het zkh? Meid ik vind het zo rot voor je. Ik zou je zo graag eindelijk eens wat rust gunnen en dat je gewoon weer verder kan. Dikke knuffel van mij.
Ik vind het ff weer tijd worden voor een "GROEPSKNUFFEL" wij verdienen het allemaal maar een paar meiden verdienen hier nu ff een hele stevige knuffel van ons.....
Nanette, wat balen! Ik heb wel wat info over vleesbomen. Mijn schoonzusje heeft er veel problemen mee. Vleesbomen kunnen inderdaad van HGC erg snel gaan groeien. Na de zwangerschap kan hij weer krimpen. Bij mijn schoonzusje hebben ze hem bij haar 1e echo ontdekt. Hij zat op de buitenkant van haar baarmoeder. Hij groeide erg snel, vooral in het begin van haar zwangerschap. Na haar bevalling moest ze om de 3 maanden de krimp laten controleren. Na 6 maanden is hij nu nog niet echt gekrompen, helaas. Soms verdwijnen ze ook weer na de bevalling. Wellicht dat dat bij jou ook door hormonen soms wel/niet te zien is. Wanneer heb je weer een afspraak?
@Elba: hoe is het gegaan? @Nette: hoe gaat het met jou? @Twijfel: nog geslaagd bij BonPrix? @Femme: hoe was de verjaardag van Lars?