30+ kippetjes

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door saskia33, 26 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Hoi Mykelti, Het ging goed, gelukkig. Dus ik heb mijn prik brevet. Nu nog een maandje wachten en dan kunnen we los. Ik heb het trouwens ook op mijn werk verteld en die reageerden heel koelbloedig ok, geen punt. Nou ja, dan weten ze het maar. Soms hou ik me voor andere ook wel eens wat groter dan ik ben, dan doe ik als of ik er echt niet mee zit ect en zwangere vrouwen alleen maar bere gezellig en leuk vind. Terwijl ik het in werkelijkheid best moeilijk vind.

Trouwens die wachtkamer bij de gyn. Ook niet mijn favoriete plek. Al die gespannen gezichten, brrr. Ik zit dan niet echt relax. Terwijl er daar niets gebeurt. Iemand tips?

2. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    @Elba
    Ik denk dat ik zelf ook vast heel chagrijnig heb gekeken in de wachtkamer.;)
    Neem anders een leuk tijdschrijft of boek mee ter afleiding. :)

3. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    @Nette
    Hoe gaat het met je?

@Mykelti
    Hoe voel je je?
    Heeft hubbie nog succes gehad in Belgie?

@all
    GROUPHUG!!!

4. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    hey elba.. het is ook niet mijn favo plek daar bij de gyn in de wachtkamer;)

@ctje.. ik weet het niet.. Ik heb er gewoon een gek gevoel bij. Ik heb 2 maanden daarvoor een vmk gehad.. maar op de echo was hij wel eerder te zien. Maar het is in ieder geval een optie die ik kan gaan bespreken met de gyn

@lexie.. het gaat nu wel. beetje moe in mijn rug.. verder valt het alles mee moet ik zeggen..

@femmel gefeli met je manneke

hier verder weinig tot geen nieuws.. zit te wachten op de blauwe enveloppe van de belastingdienst;)
    ik heb een nintendo gekocht (via mp) voor de vakantie.. maar die heeft mijn dochter gejat.. zucht..

5. C78

C78 Niet meer actief

Elba, wat fijn dat het goed ging met prikken. Succes alvast voor komende maand.

Nette, die enveloppe heb ik wel al binnen, nu nog mijn rekening bijgevuld zien ;)

6. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Hier ook geld terug gekregen, kom maar op zeg ik dan.

Leuke foto Nette!

7. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Mijn zoontje is bij de wastafel aan het spelen. Eigenlijk mag het niet want hij kliedert verschrikkelijk maar nu zit ik even lekker achter de compu en hij heeft pret!

8. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    @Elba: fijn dat het prikken goed ging! En vond het ook altijd moeilijk in de wachtkamer, toch omdat de meeste mensen er niet voor de leuk zitten. Idd afleiding zoeken is dan wel fijn en mss is er een plekje waar het wat rustiger is?
    Ah er gaat niets boven lekker kliederen!

@Alex: gaat goed hier. Nog steeds geen klagen, alhoewel je het op een gegeven moment idd wel zat wordt en je je beebje vast wilt houden. Net lekker in de rolstoel naar een marktje geweest, terrasje gezeten en daarna nog even een stuk door het dorp gehobbeld. Echt stukken lopen lukt gewoon niet meer, dus dit is ideaal! Onze reu loopt dan naast de rolstoel en die vindt het ook zo leuk om mee te mogen. Onze teef is al zo oud...wil ook eigenlijk mee, maar verder dan 100 meter lopen lukt haar niet meer. Thuisblijven vindt ze ook niets, maar brute pech dan even.
    Net op tijd ook, want wordt hier alweer kouder, meer wind en donkere wolken. :cool:
    Solli ging goed, 8 kandidaten en hij hoort over 2 weken meer. :)

Hoe gaat het met jou?

@Nette: pfff de grapjas...moest even goed kijken hoe die foto nou in elkaar stak! ;):D Fijn dat je je niet zo beroerd voelt, gelukkig. Hoe is het met je man?

@Belasting: hier zitten we ook op brief en geld te wachten. Door de promotie van hubby krijgen we erg veel geld terug...hoe vervelend nou...:D

9. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Wat is het hier rustig? Iedereen volop aan het genieten van het zonnetje gisteren? :)

10. C78

C78 Niet meer actief

Ik lig nog lekker in mijn bedje met een slapend kindje op mijn buik. Mijn dochter is gevlucht en heeft bij oma geslapen.
    Gister heb ik wat te lang gewinkeld, dat vond mijn bekken niet zo leuk. Straks nog boodschappen doen... Het huishouden gaat ook door!
    Vanavond de vuurdoop. 2 kinderen (en mezelf hopelijk ook) te eten geven en in bed leggen. Vorige vrijdag had mijn moeder nog geholpen.
    Ik moet nog wennen aan dat multitasking. Woensdag met de wandelwagen mijn meisje overeind proberen te houden op de rolschaatsen...

11. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Sterkte nanette, dikke knuff

12. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Gefeliciteerd mama van 2 snoetjes met megan. 1 jaar alweer. Geniet van vandaag!

13. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Hahaha daar noem je ook wat zeg! Ach, dat multitasken is overrated. Goed plannen en dan gewoon één ding tegelijk doen is ook oké. :)

@Mykelti
    Tuurlijk wil je je beebje nu wel eens vasthouden. Daar gaat het tenslotte toch ook allemaal om!
    Hihi, wat leuk dat de hond het ook een uitkomst vindt als je in een rolstoel zit. Maar hopelijk gauw weer eruit!

@Nanette
    Je klinkt positief. Mooi. Neem je lekker je rust? Hoe gaat het met je hubbie?

@Elba
    Hoe gaat het met prikken?

14. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Zegge Lexie, je beebje is nu levensvatbaar! Dat was voor mij echt een mijlpaal! :)

Hopelijk blijft hij nog een week of 14 plakken, maar je snapt me wel...

15. Meijke

Meijke Niet meer actief

Kel, Dirkie houdt het vol :D. Ik denk nog 11 dagen...

Mamav2snoetjes, gefeliciteerd nog!!!

Hier alles goed, vriendlief wordt zo overvallen voor zijn bachelorparty :)

16. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    @Meijke: tsja, hij zit nog veels te lekker! Maarre, gaan jullie trouwen?! WOW gefeliciteerd!

17. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Ja ik weet het. :) Maar ik hou 'm nog maar lekker een paar maandjes bij me. Ik vind het wel gezellig die schopjes in mijn buik. :D

@ego
    Ik moet eens zwangerschapsvriendelijke schoenen gaan kopen. Ik krijg m'n schoenen (laarzen met hoge hakken, haha!) een beetje moeilijk aan en uit. :) Het wordt tijd dat het weer voor slippers wordt!

18. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Oh wat leuk! Denk je dat jij ook nog 'overvallen' gaat worden?

19. Meijke

Meijke Niet meer actief

Ik weet het zeker :D. We gaan 23 juni trouwen, dus kan nog wel ff duren die overval.

Jaaaa ik wil ook slipperweer! Wat gaat het hard Alex, bijna 27 wk alweer!

20. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Jeetje ik kan me je verslagenheid voorstellen. Heeft hij nog wel gezegd wat het vervolgtraject wordt?
    Dit kost even (:cool:) tijd om bij te komen en te verwerken; geef jezelf die tijd lieverd.

Deel Deze Pagina