olifantenknuffel intertoys omruilen zonder bon?

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door Sila24, 18 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sila24

Sila24 Niet meer actief

hi mijn zoontje heeft weer zo'n knuffel gekregen, heb op de site gekeken en het kost 10 euro , ik vind het zonde omdat hij er dus al 1 heeft en daar speelt hij ook niet mee dus als reserve knuffel hoef ik hem ook niet. Doen ze moeilijk ? anders dan laat maar

2. Babytjuh1

Babytjuh1 Actief lid

20 jan 2012
    341
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geen idee.
    Maar je kan het toch altijd vragen, en uitleggen?
    Zal misschien ook wel per filiaal verschillen.

3. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ja ik denk ook zal ik het proberen maar dan ben ik bang dat ze me heel vreemd aankijken ofzo en dat ik voor schut sta . Maar kaartje enz hangt eraan En het is duidelijk van intertoys want de knuffel is van de olifant van intertoys

4. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Vooraf even naar de winkel bellen en het verhaal uitleggen ?
    Sta je in de winkel niet voor schut :)

5. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.807
    4.191
    113
    Hier bij de intertoys zouden ze hem omruilen maar ik weet niet of dat per filiaal verschilt

6. 1985Breezer

1985Breezer Bekend lid

19 feb 2009
    869
    251
    63
    zorg
    brabant
    gewoon doen nee heb je en ja kun je krijgen!

7. chantal1985

chantal1985 Niet meer actief

Ligt er maar net aan wie je treft, denk ik. Ik heb tot nu toe nog nergens mee gemaakt dat ze moeilijk doen. Heb bij andere winkels o.a. wel eens make-up, pakken luiers, etc, terug kunnen brengen, zonder bon. Zit er op het label nog zo'n Intertoys sticker?

8. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ja etiket is er nog aan , ik zal morgen eens naar het centrum als ik tijd heb even proberen thnx meiden xx

9. Nadja7

Nadja7 Niet meer actief

Is het niet handiger om van tevoren even te bellen? Ik bedoel het niet negatief, maar niet iedere winkelmedewerker vertrouwd de winkeliers. Je kunt namelijk niet 'bewijzen' dat je het hebt gekocht en als je met zo'n knuffeltje met kaartje eraan in de winkel bent, zouden ze kunnen denken dat je het in je tas hebt gestopt.
    Klinkt raar, maar er zijn mensen die dat doen....

10. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Kan je aan de persoon van wie je het hebt de bon niet vragen? Of anders in iedergeval het pakpaier er weer om doen zodat ze zien dat het een cadeau was?

11. Sila24

Sila24 Niet meer actief

hey meiden ik wou even laten weten dat het is gelukt zonder gezeur , ik heb het omgeruild tegen duplo met bijbetaling uiteraard. THNX allemaal

12. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Mooi dat het gelukt is!

Deel Deze Pagina