hi mijn zoontje heeft weer zo'n knuffel gekregen, heb op de site gekeken en het kost 10 euro , ik vind het zonde omdat hij er dus al 1 heeft en daar speelt hij ook niet mee dus als reserve knuffel hoef ik hem ook niet. Doen ze moeilijk ? anders dan laat maar
Geen idee. Maar je kan het toch altijd vragen, en uitleggen? Zal misschien ook wel per filiaal verschillen.
ja ik denk ook zal ik het proberen maar dan ben ik bang dat ze me heel vreemd aankijken ofzo en dat ik voor schut sta . Maar kaartje enz hangt eraan En het is duidelijk van intertoys want de knuffel is van de olifant van intertoys
Ligt er maar net aan wie je treft, denk ik. Ik heb tot nu toe nog nergens mee gemaakt dat ze moeilijk doen. Heb bij andere winkels o.a. wel eens make-up, pakken luiers, etc, terug kunnen brengen, zonder bon. Zit er op het label nog zo'n Intertoys sticker?
ja etiket is er nog aan , ik zal morgen eens naar het centrum als ik tijd heb even proberen thnx meiden xx
Is het niet handiger om van tevoren even te bellen? Ik bedoel het niet negatief, maar niet iedere winkelmedewerker vertrouwd de winkeliers. Je kunt namelijk niet 'bewijzen' dat je het hebt gekocht en als je met zo'n knuffeltje met kaartje eraan in de winkel bent, zouden ze kunnen denken dat je het in je tas hebt gestopt. Klinkt raar, maar er zijn mensen die dat doen....
Kan je aan de persoon van wie je het hebt de bon niet vragen? Of anders in iedergeval het pakpaier er weer om doen zodat ze zien dat het een cadeau was?
hey meiden ik wou even laten weten dat het is gelukt zonder gezeur , ik heb het omgeruild tegen duplo met bijbetaling uiteraard. THNX allemaal