Michael Schumacher verkeert in levensgevaar

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door bosi333, 29 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.267
    6.797
    113
  2. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Jeetje, wat erg...
    Michael Schumacher is wel bekent bij mij hoor..
    Hoop dat het goed komt met hem.

En die jongen van 16...vreselijk!
    Heb zelf een dochter van 16, moet er niet aan denken..
    Er staat dat hij met vrienden op vakantie was?
    Dat is wel erg jong denk ik...of zou hij met de voetbalvereniging zijn geweest?
    In ieder geval wens ik de nabestaanden veel sterkte.

3. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Las dat er straks om 11 uur een persconferentie komt over schumi.

En die 16 jarige bah moet er niet aan denken zeg :( zo jong nog :(

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Las het bet in de krant. Verschrikkelijk.

5. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Ik las beide berichten gisteren... Ongelofelijk dat het weer zo misgaat... Onze zoons zullen straks ook vrij vroeg gaan skieen/snowboarden maar met dit soort berichten word je er weer goed aan herinnerd om goede bescherming te dragen!

6. Alf

Alf Niet meer actief

Dat droeg Schumacher ook. Hij skiede wel buiten de piste. Nu heb ik nog nooit geskied, maar pistes lijken me niet voor niets uitgezet. Ik zou het risico niet durven nemen iig.
    Ik snap aan de andere kant ook wel dat je als beroemdheid niet zo lekker kunt skieen tussen alle mensen die je herkennen en ongetwijfeld aanklampen, dus dan is een keuze op iets meer risico wellicht snel genomen.
    Anyhow, vreselijk!!

Vreselijk ook voor de 16 jarige en zijn fam. Zonder ouders op vakantie, wat e.een nachtmerrie voor hen!

7. Hooverphonic

Hooverphonic Fanatiek lid

30 sep 2013
    2.234
    0
    0
    Precies! Wij dragen sinds twee jaar een helm, toch iets meer zekerheid. Onze zoontje gaat vanaf dag 1 met helm skien.

Overigens skiet mijn man alleen maar off piste en dat brengt meer gevaar met zich mee. Ik denk niet dat hij dat deed om mensen te ontwijken, maar omdat off piste veel interessanter is voor hele ervaren skiers die op zoek zijn naar uitdaging en maagdelijke bergen. Gezien zijn raceverleden denk ik wel dat hij zo'n type is

En die jonge jongen, echt ontzettend triest voor zijn ouders en nabestaanden. Wat een verdriet

8. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    Hij ligt nu nog steeds kritiek....hoop dat hij er door komt, en zo ja dat ie geen kasplantje wordt.
    Wat betreft die jongen....:(

9. Disneyfan

Disneyfan Fanatiek lid

14 okt 2013
    1.036
    158
    63
    ik lees nergens dat ie off piste aan het skieeen was.
    wij skieen altijd met helm vanaf het begin gedaan, en ik ben blij dat ik zie dat steeds meer mensen dat doen. de ergste ongelukken gebeuren ook nog door mensen die de piste regels niet kennen, en ongecontroleerd naar beneden racen zonder anderen voorang te geven. de keren dat ik gevallen ben ben ik namelijk onderuit gemaaid door andere niet oplettende piste gebruikers.

10. EnKay

EnKay Actief lid

3 okt 2013
    419
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oef, heftig!

11. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Hopelijk komt alles goed!
    Dit doet me wel veel aan het Friso-verhaal denken. :(

12. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Ja alleen bij friso bleven ze behandelen. Ben benieuwd hoe lang hij behandeld gaat worden. Omdat ze per uur kijken hoe het gaat

13. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0
    Bizar zeg... bij formule 1 racen waar hij jaaaaaren 380 km ofzo per uur reed is hem niks overkomen, maar bij ''simpel'' skieen gebeurt dit :(

14. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Doe je aan zo'n gevaarlijke sport zou je nog op zo'n simpele manier om het leven komen. Onwijs sneu. Vooral voor zijn gezin.

15. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Hier dacht ik ook al aan idd.
    Ik heb echt jaren formule 1 gekeken en vaker craches gezien waarvan ik dacht oei....maar nu heeft ie zoiets simpels als een ski ongeluk...pfff heftig hoor.
    Ik hoop heel erg dat ie er gezond uit gaat komen, is toch een legende vind ik! Heb er alleen een slecht gevoel bij :(

Hij skiede off piste trouwens zoals ik gister hoorde op tv, tussen twee pistes in zeiden ze....maar dan nog zo erg vind ik:(:(

16. Jij82

Jij82 Bekend lid

2 jul 2012
    771
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hij was effectief wel van de piste gegaan aldus diverse bronnen...

Welk voorbeeld geeft hij zijn zoon, die schijnbaar bij hem was, dan??

Er zijn zooooveel skipistes, die zijn er zoals op pagina 1 al geschreven werd niet voor niets...

En natuurlijk: je kan ook op de piste ten val komen.
    Ik ben zelf vorig jaar gaan skien met het werk, zelf een paar keer gevallen (ietsje te overmoedig, 'ja hoor ik ga wel mee de zwarte piste op!' ;) ) , onder andere eens een meter of 20 achteruit -hoofd eerst dus- naar beneden gegleden, latten waren toen al uitgevlogen, had gelukkig wel een helm aan!
    Ook 2 van mijn collega's een keiharde smak zien maken tegen/op elkaar omdat ze elkaar even uit het oog waren verloren, 1 collega bleef efjes liggen met rugpijn, gelukkig snel ok...

Maar er kan al zooooveel misgaan OP de piste... Blijf er dan toch gewoon op?

Desalniettemin hoop ik uiteraard het beste voor Schumacher en hoop ik dat zijn gezin steun vindt bij elkaar!

17. ma1

ma1 Fanatiek lid

14 mrt 2010
    1.211
    0
    0
    Vrees het ergste.....

18. Mamalicious30

Mamalicious30 Bekend lid

4 mei 2013
    667
    0
    0

In 2006 is hij ernstig gewond geraakt bij een auto crash tijdens het racen... Daar is hij weer bovenop gekomen... Heftig hoor!

19. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Ik hoop dat hij er weer bovenop komt, maar hoe langer de hersenen gezwollen blijven hoe meer kans op beschadiging(en).
    Heftig hoor

20. tuc

tuc Niet meer actief

Misschien zit er in het behandelen ook wel een verschil in wat er precies met de hersenen is..bij friso hebben de hersenen zelf geen klap gehad was het puur door bevriezing, maar schumacher is echt op zn hoofd gevallen.

Deel Deze Pagina