30 maart bsb in de hmh!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Supi, 21 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Supi

Supi Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.523
    8
    38
    Noord-Holland
    Haha nog een ergere vraag:p weet iemand in welk hotel ze zullen slapen. Heb nog nooit voor een hotel staan wachten, maar wie weet als het in de buurt is en mooi weer dat ik een gokje ga wagen :)

2. janineke

janineke Actief lid

15 dec 2010
    376
    0
    0
    NULL
    Limburg
    Hotel is pas bekend als ze er in slapen. ze wisselen nogal :D Ik heb ze in november nog ontmoet, en kan niet wachten tot de volgende keer. Maar met 5 concerten gaat dat vast goed komen. Zijn jullie ook naar nkotbsb geweest?

3. Supi

Supi Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.523
    8
    38
    Noord-Holland
    Nee daar kwam ik te laat achter, sinds 2011 helaas een aantal concerten gemist.

Ik kijk er heel erg naar uit en het is altijd al mijn wens geweest om ze te ontmoeten, maar dat zal denk ik nooit gebeuren en dat zal ik altijd jammer vinden.
    Ze hebben vooral tijdens mijn middelbare schooltijd veel voor me betekent toen ik het zwaar had. Ik ben ze daar (hoe stom het ook klinkt) nog steeds dankbaar voor.

4. Supi

Supi Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.523
    8
    38
    Noord-Holland
    Pfff mazzel zeg dat ik de 30ste ga en niet 24 maart. Dan zou het erg lastig in Rotterdam komen zijn voor mij ivm die nucleare top die gehouden word die dag.

5. janineke

janineke Actief lid

15 dec 2010
    376
    0
    0
    NULL
    Limburg
    Ik ga allebei, het wordt nog wat de 24e.... gelukkig hoef ik niet vroeg voor de deur te liggen voor goede plaatsen. Maar we vertrekken maar ruim op tijd. De 30e wordt ook nog wat met parkeren denk ik. Ajax heeft een thuiswedstrijd, en heel holland zing Hazes in de ziggodome.

6. Frietje

Frietje Bekend lid

30 okt 2013
    720
    0
    0
    Trying to take over the world...
    Gouda
    #26 Frietje, 29 jan 2014
    Laatst bewerkt: 29 jan 2014
    Ik wil wel twee kaartjes voor Ahoy Rotterdam :D overigens niet heel handig als je in maart bent uitgerekend, of wel?!

7. Supi

Supi Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.523
    8
    38
    Noord-Holland
    Haha bedankt voor het vermelden van de thuiswedstrijd, misschien ga ik dan wel even wat reserveren om te parkeren, even kijken hoe ik dat doe. Of wie weet willen mijn ouders oppassen en kan ik met de trein terug of kan vriendlief me ophalen. (Liever niet want hij moet weer vroeg eruit op maandag)

8. janineke

janineke Actief lid

15 dec 2010
    376
    0
    0
    NULL
    Limburg
    Gaan jullie ook naar de afterparty, mocht er een komen?

Deel Deze Pagina