Ik ben vanuit regio eindhoven verhuist naar regio breda. dit heb ik vorig jaar gedaan , omdat manlief heimwee had naar zijn geboorteplaats en familie. en ik geen/weinig familie meer heb ( alleen mijn broertje) nu zijn we een jaar verder. gesetteld , leuk lopend bedrijf in de afbouw. 2 heerlijke kids en een 3e in de planning , en ik mis het leuke dingen doen met vriendinnen. naar de speeltuin met de kids. een dagje weg met 2 gezinnen. even kletsen met een bak koffie/thee , en je hart bij elkaar luchten. eindhoven is erg ver rijden , en daardoor verwateren die vriendschappen daar helaas. ik zou graag meiden in deze regio leren kennen.
hey, Ik kom uit Breda, woon nu in etten-leur dus niet ver weg. MIsschein kun je me een privé berichtje sturen? Wie weet dat het klikt.. Groetjes Diana
Hoi meiden, Ik kom uit Halsteren (ook een beetje regio Breda toch?), heb een dochtertje van net 8 maanden en ben 14 weken zwanger van de tweede. Ben 34 jaar, getrouwd. Lijkt me leuk om wat meiden uit de buurt te leren kennen..... groetjes, Elleke