Goedeavond meiden, belinda203@ nooit prettig de tandarts. Heerlijk hoor een dagje waar je even alles kan doen. Altijd leuk een feestje zeker als het voor je zelf is. Mikmak@sterkte met je poes, hopelijk knapt zij snel op. eliesja@ je schik echt heel erg en je kind is soms van geen kwaad bewust. Gister stond de buurman voor de deur of ik even wilde oppassen want de oudste (8jaar) was niet uit school gekomen. Na een half uur werd hij gevonden, hij was meteen naar de speeltuin gegaan inplaats van eerst even langs huis. Anakin@ trouwen is zeker een aanslag op je centen. Helaas hebben we niet meer zoveel spaarcentjes omdat de 2de niet gepland was en daar aardig wat geld naar toe is gegaan Wij houden het dus klein maar dat vind ik niet zo erg. Zijn jullie er al uit wat voor auto jullie gaan kopen? Hier gaat alles verder wel goed. De kleine meid blijft vooral in de avond uren onrustig. Heel vermoeiend maarja die kleine kan er ook niks aan doen. Ben alleen thuis en dan is het soms moeilijk om je aandacht te verdelen. De ene moet een verhaaltje voor het naar bed gaan en de ander brult de boel bij elkaar Heel fijn weekend allemaal.
@mikmak, al nieuws over je poezelbeest? @belinda, oh dacht al die is stoer, tja de uitwerking is idd ook wel minder..dat blijft altijd wel even gevoelig, is wel normaal. Ook een fijn weekend! @jettje, oh grrrr :xdan zou je ze achter het behang plakken zeg, dat doet mijn oudste dus altijd, nergens te bekennen en zit hij bij iemand binnen, zo vaak gezegd dat hij dat even moet komen zeggen als hij bij iemand naar binnen gaat..grrrr Lekker druk dus..tja dan zou een extra paar handen wel lekker zijn he..ook een fijn weekend! hier is manlief weer vertrokken en komt as donderdag weer naar huis, dus valt mee..heb het rijk weer alleen..met al de drukte erbij... fijn weekend allen!
Terror-Alyssa.... ik lig in een deuk Eliesja! Ik zie het helemaal voor me, haha. Dat afpakken van elkaar is wel irritant ja, mijn oudste pakt standaard alles af wat de jongste in zijn handjes heeft... heel vermoeiend... maar op een dag houdt het hopelijk op :x... Mikmak, sterkte en beterschap met de poes, het zijn taaie beestjes en ze kunnen veel hebben, dus misschien knapt hij toch weer op. Belinda, lekker relaxed een dagje zonder kinderen (ben ik nu een slechte moeder als ik dit zeg? ) Kom je nog eens toe aan dingen, zoals rotklusjes of eens lekker uitgebreid winkelen. En hier mag de tandarts alleen kijken zonder verdoving... ik wil absoluut niks voelen, doe mij maar een bevalling, haha. Jettje, succes zo in je eentje! Mijn man is de afgelopen maanden veel aan het werk geweest, ook 's avonds en ik vond het best pittig met twee jonge kinderen. Vandaag heb ik mijn nieuwe auto besteld: een witte Toyota Aygo! Ik ben er zo blij mee!!! Nog drie weken wachten en dan kan ik hem ophalen. Tot die tijd kan ik gelukkig de auto van mijn moeder lenen, anders moet ik op de fiets naar mijn werk... daar ben ik niet dol op, haha. Hier een druk weekje achter de rug op werkgebied en ook aankomende week wordt het weer even aanpoten. De rapporten moeten er weer uit en ik moet ook voor ieder kind in de klas een overdracht voor naar het voortgezet onderwijs schrijven, da's echt een monsterklus. Maar daarna is het iets rustiger en ga ik met mijn klas beginnen met de voorbereidingen voor de afscheidsmusical, echt leuk. Fijn weekend!
@anakin, idd zwaar vermoeiend, voel me net zo'n agente hier in huis..mischien es een fluitje aanschaffen. En ik wacht geduldig op die ene dag..tomtietomtietom.. Oh leuk een nieuw tuuttuutje! Jammer dat je nog zolang moet wachten erop. ..leuk een musical voorbereiden. zo et weekend is weer voorbij, morgen de boel weer naar school, beterrr.
@eliesja, ja heb nieuws over de poes..... wil je het horen?....... komt goed met het poezebeest, ze heeft bij de DA een infuus vocht met wat suiker ingespoten gekregen en antibiotica... zelf moet ik har 2 keer per dag nog inspuiten.. wat me gisteren en vamorgen al niet meer gelukt is omdat ze aan het opknappen is..... drinkt goed en eet stukje bij beetje al weer wat meer... wel logisch dat ze daar rustig aan mee doet, ze heeft daarvoor 4 dagen niet gegeten... gelukkig maar, want kan dit er niet ook nog eens bijhebben... @anakin.. tuurlijk komt ze er doorheen dat moet gewoon, maar ze is aan de betere hand igg @jettje, ja dat is is soms wat he... alleen zijn met de kids... sterkte iig. hier niet zoveel bijzonders, zaterdag gaan zwemmen met dinnetje en dochter.. super leuk, daarna nog effe bij mn zus geweest. gisteren effe met mn broer en zn vrouw en dochter naar de speeltuin geweest in de ochtend en daarna naar huis... manlief over de zeik want die ging smorgens leren, en is daarna gaan hardlopen toen ik thuiskwam was ie weg, de kleine sliep en een uur later komt ie thuis en vraagt verwonderd of linette slaapt.. eh ja die zal zo wel wakker worden, was hij daar weer kwaad over... pffffff mannen... heb hem even verteld hoe de wereld in elkaar zit en draaide dus rap bij... eind goed al goed.... voor de rest niet zoveel bijzonders hier..
@mikmak, ja natuurlijk hihi..gelukkig dat het nu weer de goede kant op gaat, maar wat is het geweest? of kon de da dat niet zeggen. fijn weekend gehad dus. Vandaag is er de schoolfotograaf, hoop zo dat mijn meisje op de foto is gegaan..heb dus nog geen ene schoolfoto van haar, omdat ze dus gewoon echt NIET WIL...
eliesja, niesziekte, alleen dan een acute... en ze zij omdat ze koorts heeft moet er een ontsteking ergens zitten, maar goed die wordt verholpen ook door de antibiotica
Oh dus toch een niesziekte.Dus ze hoeven er niet perse van te snotteren dus.. nou gelukkig gaat het beter met het beesie.
Goedeavond meiden, Zo het weekend is weer voorbij. Vandaag heeft Phoebe haar 1ste prikjes gehad, zo zielig Ze heeft even moeten huilen. De rest van de middag heeft ze heerlijk liggen slapen, moest haar zelfs wakker maken voor de fles. Rond 17:00 werd ze wat onrustig en begon te huilen. Ben toen lekker met haar gaan douche en heb een paracetamol geven. NU ligt ze in de box te slapen. Ze slaap gelukkig. De verpleegkundige van het CB vond haar ook erg onrustig. Heb wat voedings tips meegekregen maar die tips gebruikte ik al. Ik ga van de week toch een afspraak maken met de HA. Anakin@ spannend hoor een nieuwe auto. Ik heb nog nooit een nieuwe auto gehad, alleen 2dehands Succes deze week op school. Leuk hoor zo een afscheidsmusical. eliesja@ is je kleine meid op de foto geweest? Wel leuk zo een schoolfoto. Zag laats een schoolfoto terug waar ik samen met mijn broer op stond. Wat zag ik er toen lief en onschuldig uit Mikmak@wat fijn dat het goed gaat met je poes. Vervelend dat ze niesziekte had zeg. Hele fijne avond verder. Groetjesss Jetje
@jettje, ach je kleine meis een prikje is idd altijd zo sneu. Dus ze vonden haar daar ook onrustig, ben benieuwd wat ze heeft. Jaaaa onze meid is op de foto gegaan, ben benieuwd hoe ze zijn geworden, ze is ook samen met haar grote broer op de foto gegaan. haha nou als ik foto's van vroeger bekijk, dan denk ik jeee wat heeft me moeder toch met me gedaan, zag dr niet uit, dat haar..ala bloempot en die kleding!!
Oh ja..gister trouwens weer de zoveelste schrik van me leven, danny ging er vandoor op school en hij was echt snel en ik dacht dus dat hij de trap op ging naar boven, naar zijn oudere broer, dus ik kijken op de trap en zag hem al niet en zag ook nog eens een man met een kindje op zijn schouder naar buiten lopen en dat kindje gilde en riep mama en die had net zo'n jas aan als danny..(zag het verder niet zo heel goed) maar goed dan gaan er al allerlei scenarios door je heen natuurlijk, ik toch maar naar boven gelopen.. zie ik hem nergens.. ik weer naar beneden nog steeds nergens en toen sloeg de paniek ff goed toe..de ergste dingen gaan dan weer door je kop...en ja hoor gelukkig stond hij bij de juf van Alyssa..niets vermoedend natuurlijk...hij was dus het BSO lokaal ingelopen en stond daar met een joekel van een barbie-auto...heb echt lang staan na-shaken..
das raar, dacht dat ik net een reactie had geplaatst.... hmmmmm @jettje, niesziekte is op zich niet dodelijk, wel het gevaar van niet eten en drinken... en gelukkig doet ze dat weer beter... zag me al weer een andere kat uitzoeken, om een nieuw maatje te voor de andere te vinden... een poes die gewend is een maatje te hebben wil je niet alleen laten zitten.. das zielig... vind ik dan he.. @eliesja, spannend dan de eerste klassenfoto haha.. hier niet zoveel bijzonders, alleen dat ik vanochtend.. zoals bijna iedere ochtend weer blij ben mama te zijn.. zeker met zo'n druif van een dochter. ze trekt je gewoon uit bed, mama klaar, kohom melkje hahahahahahaha
Op de peuterschool wilde ze dus niet en heb dus weinig herinneringen van de peuterschool, ben blij dat ze nu wel wilde, dus nu kan ik een fotoalbum gaan maken
zo hier weer een berichtje van mij. hier alles goed, vandaag weer naar het cb geweest en Joy is weer goed gekeurd gelukkig hahaha. ze was maar 300 gram aangekomen maar zit nog steeds goed op de curve. ook qua lengte zit ze goed ze is nu 75 cm lang en weegt nu 9450 gram. de prikjes van de 11 maanden kreeg ze nu ook en dat vond ik vervelend. ik moet zeggen ik had er eerst toen ze kleiner was geen moeite mee maar dat het nu steeds lastig word. ze heeft er gelukkig nog geen last van gehad alleen doen haar beentjes een beetje zeer als je ze daar vast houd. maar ja dat zal morgen ook wel weer beter gaan. mikmak gelukkig gaat het met het poezen beest weer goed eliesja wat goed dat ze nu op de foto is geweest. wat zul je trots zijn op haar dan kun je nu beginnen met de school foto's sparen hahah. en dan danny er vandoor gaan?? ja ik snap dat je geschrokken bent. gelukkig was hij niet ver. jettje ja die eerste prikjes!!! ik moet zeggen ik vind ze steeds moeilijker worden. gelukkig herinneren ze zich er niets van dus is het zo over vaak
hahaha eliesja, suc6 met je foto album. @Sherly, fijn dat de apk er weer op zit en dat alles in orde is... spuitjes, ach das maar relatief en idd ze weten er toch niets meer van... vind tandjes en met name de kiesjes een grotere ellende.. dat blijft lang aanhouden...pffff maar gelukkig ook dat weten ze strakjes niet meer... ik denk altijd maar , gelukkig dat we ons dat allemaal niet meer kunnen herinneren, al die pijntjes..
@sherly, achgossie haar prikkie weer, hopenlijk heeft ze er weinig last van. Danny is echt een weglopertje die moet ik zo in de gaten houden, pfff iedere keer bezorgd hij me een hartverzakking.. @mikmak, ja eindelijk kan ik al de schoolfoto's gaan verzamelen en inplakken. wel leuk voor haar later. Manlief is leker met de jongste gaan zwemmen en nu mag ik met dochterlief gaan kleuren. nou ze gaat nu wel erg zeuren, dus ga nu maar mee kleuren. fijn weekend meiden.
Eliesja, wat een bizar verhaal...! Ik zou ook helemaal in paniek zijn als ik één van mijn kinderen opeens kwijt zou zijn... en dan die man die daar toevallig liep, hoe is het mogelijk... Gelukkig liep het allemaal goed af. Heb je de foto's al binnen? Ik lees dat er weer een paar kindjes zijn goedgekeurd en geprikt op het cb, altijd weer fijn als alles volgens het boekje verloopt. Jettje, ben je nog bij de huisarts geweest? Volgende week moet ik voor het laatst met Bram naar het cb. Dan is hij 3 jaar en 9 maanden. Echt bizar, ik zie mezelf er nog voor het eerst binnenlopen met hem, en nu is het alweer bijna voorbij. Gelukkig kan ik nog een paar jaar afkicken met Thijs. Vandaag ben ik met Bram bij de tandarts geweest. Hij was al vaker geweest, maar vond het toch wel weer spannend. Toen de tandarts zijn tanden ging tellen vond hij dat natuurlijk helemaal leuk en het cadeautje na afloop (roze prinsessengum.. ) was helemaal het einde natuurlijk. Is iemand al naar de film Gooische Vrouwen geweest? Ik ga a.s. donderdag en heb er veel zin in. Ik was echt verslaafd aan de serie.
Zooo weeekend is weer achter de rug. Ik heb mijn verjaardagsfeestje gehad en het was zeer geslaagd!! Het was lekker weer en we hadden een partytent in de tuin gezet, ideaal! De meesten waren buiten te vinden. Verder mag ik jullie nu ook mededelen dat wij volgend jaar gaan trouwen!! We wisten het al een paar weken maar ik wilde het iedereen eerst persoonlijk vertellen op mijn verjaardag.Nu mag ik het rondbazuinen dus ook bij jullie! Dylano heeft gisteren zijn eerste snoekduik buiten gemaakt van zijn loopfiets.Hij was lekker aan het rondcrossen maar zag de regengoten over het hoofd en bleef erin steken. Gelukkig valt het erg mee.alleen zijn kin is wat geschaaft. Maar het was wel even schrikken moet ik zeggen. Maar ja.ze moeten het toch leren met vallen en opstaan he! Hoop dat bij jullie alles goed is! Fijne dag! Oja Anakin,ik ben afgelopen zaterdag naar Gooische Vrouwen geweest.Een absolute aanrader!!!! We hebben in een deuk gelegen in die bioscoop! Veel plezier dus!
@anakin, nee nog niet geweest ik ga volgend weekend met een dinnetje, had 2 kaartjes gewonnen.. ben benieuwd heb gehoord dat het een leuke film is hier weer een dagje thuiswerken.. linette is met oma wandelen, maar ondertussen is ze bij oma in slaap gevallen... nou ja.. lekker rustig dan een paar uurtjes @belinda och gerum dylano...