@anakin, nee hebben nog steeds geen foto's binnen, vind het wel lang duren, maar wacht duldig af. Ja gek is dat he dat het zo hard kan gaan, met Alyssa is het ook over en straks ook met danny, dan zie ik het cb nooit meer..hmm klinkt wel erg definitief zeg haha ja wij willen (jawel mijn man ook)er graag morgen heen, waren ook helemaal verslaafd aan de serie, geweldig! @belinda, nog van harte gefeliciteerd! dus het feestje was geslaagd! Ach arme dylano, gelukkig kunnen ze veel hebben. En trouwen, leuk zeg, al een datum bekend? @mikmak, hoe is het met de poes, al helemaal opgeknapt?
Belinda, leuk, trouwen! Gaan jullie het groots aanpakken? Arme Dylano, met vallen en opstaan groot worden doet soms verrekte pijn! Mikmak, gelukkig is het poezebeest weer opgeknapt. Nog meer Gooische Vrouwen fans lees ik, leuk. Ik vraag me af of mijn filmavondje donderdag nog doorgaat, ik zou met mijn schoonzusje gaan, maar die is nu ziek... Hier nog even genieten van de rust en het mooie weer. Morgen weer aan de slag en meteen tot 's avonds 21.00u, aangezien ik BHV-herhaling heb, bah! Eén voordeel, aan mij is gevraagd om het eten te regelen voor morgen, dus ik kan tenminste iets laten bezorgen wat ik zelf heel erg lekker vind... haha.
Wij wilden afgelopen woensdag naar Gooise vrouwen, was gewoon helemaal uitverkocht!! Dus nu willen we as woensdag gaan en dan maar van te voren kaartjes regelen..wil de film echt zien!! verder is het heerlijk weer, dus veel buiten en weinig pc..hihi
Hier nog niet naar Gooische Vrouwen geweest. Mijn schoonzus was en bleef ziek, dus nu proberen we het eind deze week maar. Jammer, ik had me er op verheugd! Relaxed weekend achter de rug. En wat een heerlijk weer! We hebben niks bijzonders gedaan, ook wel eens fijn, de kids hebben heerlijk buitengespeeld. Ik heb net nog een weekend weg geboekt, voor 15 euro.... lang leve vakantieveilingen! Er komen natuurlijk nog wel kosten bij, maar dan nog is het goedkoop. Een park met overdekt zwembad, indoor speeltuin, dus we vermaken ons wel, ook bij slecht weer. Ik zal dus zometeen mijn man maar eens bellen op zijn werk, om te vertellen dat we volgende week een weekend weg gaan, haha.
Welkom Miss Poes (oftewel Carla zie ik )! Dit topic slaapt een beetje in, dus nieuwe aanwas is van harte welkom natuurlijk. Ik zie dat je op het laatst loopt, spannend.... hoe voel je je?
@miss poes, welkom hier, spannend voor je zeg, nog maar even en dan is het zover, succes met de laatste loodjes! @anakin, heb je dat al vaker gedaan via vakantieveilingen? Heb er ook wel eens naar zitten kijken. ben benieuwd of het bevalt, het is idd echt een prikkie! Hier zijn de schoolfoto's binnen YEAHH ze zijn erg leuk, vooral die van samen.
Eliesja, ik heb 2 jaar geleden ook eens een weekend weg geboekt via vakantieveilingen. Dik in orde! Je leest op de site precies welke kosten er nog bijkomen, dus dat is wel een aanrader om even goed te lezen voor je een bod plaatst. Bijkomende kosten zijn bijv. toeristenbelasting, schoonmaakkosten, dekbedhoespakket. En wat gaaf dat de schoolfoto's goed gelukt zijn! Heb je eindelijk eens een mooie foto van je kids.
@anakin, dus je krijgt dan geen huisje die achteraf een krot blijkt te zijn, daar ben ik dan altijd bang vor, want ja, normaal betaal je vet geld voor zoiets en dan heb je het voor een prikkie! Zijn er ook van die aanbiedingen die je dan in schoolvakanties kan doen? want daar zit ik wel altijd aan vast namelijk. Volgende week vrijdag mag onze jongste naar de peuterspeelzaal. heb ik weer es een ochtendje voor mezelf, zooo fijnnn
heee ladies, hier ben ik ook weer even @eliesja, geweldig dat de foto's zijn gelukt zeg super... kom hier ook even een nieuwtje plaatsen...
@sherly, ja lachen he.... hoe licht het streepje ook is naar boven.. voel me goed, voel me beter dan de vorige zw.. maar effe afwachten, de angst van januari zit er toch nog wel in
ja een licht sptreepje maar hij si er hoor.en gelukkig voel je je zelf goed. dat is altijd een plezier dan. en natuurlijk zit die angst er nog in dat is te begrijpen maar probeer er ook maar lekker van te genietten.
Eliesja: de vorige keer hadden wij een prima huisje, geen krot, haha. En als het dit keer wel een krot is, dan stappen we in de auto en gaan weer naar huis. Dan lig ik niet wakker van 15 euro. Ik weet niet of het ook in schoolvakanties is. Het zijn meestal wel last-minute dingen, dus gewoon regelmatig op de site kijken. En wat fijn dat je weer een ochtendje voor jezelf krijgt, luxe hoor! Mikmak: Geweldig nieuws! Gefeliciteerd met je zwangerschap! En wat ben je weer lekker snel zwanger zeg. Hier zijn we nog aan het bijkomen van een feestje wat we gisterenavond hadden. Mijn schoonzus werd 40, mijn broer had een restaurantje afgehuurd, er was een DJ, het was echt een spektakel. Onze kinderen waren uit logeren, dus we hebben ouderwets gefeest en ik heb achteraf bekeken toch iets te veel roseetjes op... poeh, dan merk je toch wel dat je definitief 30+ bent, haha. Maar nu lekker bankhangen en straks lekker slapen, dan is hopelijk al het leed weer geleden.