30+ mama's clubje

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Pelikaantje, 4 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @anakin, ja bedankt... moet zeggen dat zwanger worden nog nooit een probleem is geweest. de gyn in het zh had gezegd laat er 1 menstruatie overheen gaan en daarna kun je best weer zwanger worden... tja dat is dan ook gebeurd. bizarre is, dat 4 maart de eerste dag van mijn laatste was en die dag zouden mijn ouders 44 jaar getrouwd zijn geweest als mijn vader nog zou leven..... hahaha

dus uitgerekende datum 9 december 2011

gisteren naar gooise vrouwen geweest met een dinnetje, wel een leuke film, niet super grappig op een paar stukjes na, maar op zich wel oke...

leuk feestje geweest dus... mooooiiiii

2. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Is hier nog iemand??
    :D

Het 30+ clubje is wel een beetje uitgedund helaas...

Ik ga mijn best doen om hier toch maar wat te kletsen.
    Of misschien ga ik een aantal meiden eens een pb-tje sturen, er waren er toch meer in den beginne..

What's on my mind today:

- een ubersaaie studiemiddag gehad vandaag... bah! Moeten jullie ook wel eens van die verplichte studiemiddagen volgen? Ik vind er niks aan.

- lekker gewinkeld voor mijn jongens! Lang leve de kinderbijslag! Mijn kinderen presteren het om in anderhalve week tijd drie spijkerbroeken kapot te vallen... dus er moest echt geshopt worden. Ik ben voor de oudste bij de WE geweest, leuk spul hebben ze daar.
    Ook moesten ze allebei weer nieuwe schoenen.... nou, toen was de kinderbijslag alweer op, haha.

- Wij gaan onze badkamer verbouwen, jippie! Ik ben dat ding zo zat (klinkt lekker verwend.. :p) en nu gaat hij er deze zomer eindelijk uit. Dus we gaan de komende tijd eens even flink wat ideeën opdoen bij badkamershowrooms. Nog tips?

- Zitten er nog mensen op Hyves hier? Misschien leuk om elkaar toe te voegen, als je daar behoefte aan hebt natuurlijk.

Dat was het wel weer voor nu... ik ga eens lekker onder de douche zometeen en dan heerlijk mijn mandje in.

3. sherly182

sherly182 Bekend lid

13 jul 2009
    944
    0
    0
    brabant
    hahaha ik denk dat het door de leeftijd komt dat het hier een beetje indut???

ik ben wel veel van het lezen maar het reageren gaat mij soms moeilijk af. maar ik ga ook mijn best doen om wat meer te schrijven.

hier alles goed hoor Joy groeid hard en begint nu ook een eigen willetje te krijgen, dat is toch lastig op sommige momenten.
    met mij wat minder moet ik zeggen.
    maar het komt vast wel goed.

anakin lekker hoor een andere badkamer ik zou die ook wel willen helaas verdien ik niet zo veel dus moet ik nog even wachten.

4. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    hier alles goed, buik maakt een explosie groei zo'n beetje, dus ben maar weer deels in de positiekleding gehult.. hahahahaha voor de rest niet zoveel nieuws buiten enorm veel honger

5. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Sherly, zou het echt de leeftijd zijn? :D Ik dacht altijd dat 30 het nieuwe 20 was, maar dus niet.....haha.
    Fijn dat Joy goed groeit! En over die eigen wil... tja...vaak leuk maar soms ook achter-het-behang-plak-lastig!
    Maar het gaat wat minder met jou? Da's niet mooi om te horen... wat scheelt eraan? (als je het kwijt wilt hier natuurlijk)

En natuurlijk verdien je wel veel, alleen krijg je het niet, toch?:)
    Hier zwemmen we ook niet in het geld hoor, de badkamer staat al een paar jaar op de verlanglijst en nu gaat het er eindelijk van komen!

Mikmak, zo dat gaat hard met je buik! En honger... dan zit er niks anders op dan te eten, haha.

6. mamakaatje

mamakaatje Fanatiek lid

15 jul 2008
    1.081
    0
    0
    Ergens in NL
    Hallo meiden,
    Ook ik wil me aanmelden voor jullie clubje 30+ ers:)
    Ik ben 32 jaar en heb een dochter die in juni 3 jaar wordt.
    Ik werk op een kdv voor 3 dgn (26 uur).
    Dochterlief gaat 2 dgn naar de opvang en is 1 dag bij oma.
    20 april gaat mijn Mirena eruit en na de zomervakantie gaan we proberen om weer zwanger te worden van de 2e.

Willen jullie nog meer weten dan vraag je het maar ;)...

Fijne dag allemaal!

Ik ga zo weer eens werken (druk dagje voor de boeg)

7. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    he mamakaatje, welkom hier... we kletsen niet zo hard hier, dus het is goed bij te houden..

@anakin, ja haha dat blijkt maar ik wil niet meer zo tonnetje rond worden als bij linette hoor.. pffff dat was echt too much

8. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    @mamakaatje, welkom hier!

@anakin, haha dus bij jou is de kinderbijslag ook al weer op! Hier ook weer het nodge aan kelding gekocht en ook ietsiepietse voor mezelf..;)

Hier ook hyves, alleen zit er heeeeel erg weinig..je mag me toevoegen als je wil.. Elizabeth Profiel - hyves.nl

@mikmak, zohe, nu al aan de positiekleding en je moet nog even..;)

hier verder alles goed..vandaag heb ik danny zijn speen ingeruild voor een cadeautje en meneer wil gelijk al geen middagdutje meer doen..:( Nee meneer wilde zijn cadeau niet meer, maar zijn speen en die hebben we niet meer..(wel ergens in een la, voor als het echt niet gaat) pfff ben benieuwd hoe dat vanavond gaat hoor..maar ik moet volhouden..;)

9. belinda203

belinda203 Bekend lid

23 mrt 2008
    784
    0
    0
    verzorgende I.G.
    Odijk
    Neeee ben niet ingedut maar gewoon erg druk!
    Enne 30 zijn is voor mij geen excuus aangezien ik er pas 40 ben geworden! :p:p:p
    We zijn druk met de voorpret voor ons huwelijk volgend jaar.We zijn van alles aan het bekijken op internet en hier en daar aan het kijken.
    Erg leuk maar dat vraagt ook erg veel tijd.

Verder moet ik het weekend weer werken en krijg ik zometeen koffievisite.We willen zondag gaan barbequen als het weer zo blijft en daar moet nog inkopen voor gedaan worden.

Zoonlief maakte gisteren een stuiter van de glijbaan en mijn hart zat behoorlijk in mijn keel kan ik jullie zeggen! Gelukkig viel de schade erg mee en was hij na wat drinken en een knuffel alweer aan het spelen.

Nou dames,fijn weekend en tot snel!

P.s. ik heb ook Hyves dus wie erbij wil moet ff gillen ;)

10. sherly182

sherly182 Bekend lid

13 jul 2009
    944
    0
    0
    brabant
    anakin: een akkafietjes op het werk gehad maar nu met de leidinggevende van mijn baas gepraat en het is op gelost. nu dus lekker het mooie weekeinde in.

belinda: ja trouwen daar gaat veeltijd in zitten he maa het is wel erg leuk om te doen vind ik. ik heb alles zelf geregeld en dat beviel me prima.

eliesja: spannend hoor zonder speen ik moet hier er nog niet aan denken dat we het zonder speen moeten gaan doen!! hopelijk gaat het snel goed bij jullie en knnen jullie speenloos de zomer door.

11. Pelikaantje

Pelikaantje Bekend lid

22 okt 2008
    917
    2
    18
    Utrecht
    Hey meiden,

Ben even met ZP gestopt voor mijn studie. Maar hier ben ik weer, kon jullie niet missen :D. Ik heb gelukkig uitstel gekregen voor mijn scriptie. In juni moet ik wel examen engels doen..bah.

Hoe is het hier?

12. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @eliesja, ja idd... vorige keer ben ik van 58kg naar 90kg gegaan... waarvan een hoop kg vocht.... nu ben ik dan 63kg.. dus ik hoop niet dat het weer een klein bolletje ik is strakjes.

he pelikaantje... verstandig wat tijd aan je studie besteden.. hier alles goed... rustig... weinig spannends denk ik zo ;)

13. Pelikaantje

Pelikaantje Bekend lid

22 okt 2008
    917
    2
    18
    Utrecht
    Hey mikmak ik zie dat je zwanger bent. Gefeliciteerd! :)

14. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    ja hahaha, na de domper van januari, dan nu weer zwanger.. en dan wel zwanger met het juiste gevoel...

15. sherly182

sherly182 Bekend lid

13 jul 2009
    944
    0
    0
    brabant
    zo vandaag weer gewerkt en dat met het mooie weer. nou ja morgen lekker vrij dus willen we wat leuks gaan doen( net als de rest van nederland)
    hebben jullie nog leuke tips over wat we kunnen doen morgen??

16. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    ja bbq-en haha

17. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Mamakaatje, welkom hier! Hopelijk is het snel raak!

Eliesja, ik heb je uitgenodigd op Hyves :D.
    Hoe gaat het nu met de speenloze Danny?

Belinda, een collega van mij heeft een leuke trouwsite Welkom op Trouwenz.nl - Trouwen, maar dan anderz..., misschien doe je er nog ideeën op.
    En die kids kunnen inderdaad wel tegen een stootje, alleen de moeders... die kunnen zo ongeveer aan de hartbewaking...
    Thijs viel pas met de zijkant van zijn hoofdje tegen de punt van de tafel.. ik dacht dat ik gek werd!
    Ik pb je wel even met de link naar mijn Hyves :).

Sherly, fijn dat het op je werk is opgelost!

Pelikaantje, gelukkig, je bent weer terug! Wat is een topic nou zonder de topicstarter??? ;)

Hier zijn we vandaag terug gekomen van ons heerlijke weekendje weg. Dat was echt genieten met dit weer.
    Leuk park ook, dus ook dit keer was vakantieveilingen een succes.
    De kinderen hebben heerlijk gespeeld en gezwommen en wij hebben lekker gerelaxed, wat wil een mens nog meer?

Afgelopen donderdag mijn nieuwe autootje opgehaald, hij is zo leuk! Ik voel me helemaal de koning te rijk.

Morgen nog een dagje vrij, nog wat bergen wasgoed wegwerken (nadeel van weekendjes weg) en dan is het weer over met de vrije tijd.

18. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    zo he dat is idd wel veel, maar gelukkig was het er wel allemaal weer af, heb je daar lang over moeten doen?

19. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    en wat voor leuks heb je gedaan?

20. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home

Ik zal straks ff je uitnodiging accepteren.

Nou danny heeft het er wel erg moeilijk mee hoor, hij is nog steeds speenAF, maar slaapt daardoor dus s'middags niet meer.:( daar was ik wel al bang voor, baal er dus behoorlijk van, heb nu helemaal geen tijd meer voor mezelf..ben blij dat hij dora en diego op dit moment leuk vind, kan ik tenminste nog even iets doen voor mezelf..hihi;)
    s'nachts wordt hij nog wel af en toe wakker.

he leuk dat het weekendje vakantievelingen is geslaagd! Nu de was nog.;)
    Dus je nieuwe tuut rijd als een trein!? beterrr

Hier afgelopen zaterdag mijn half lange haar kort laten knippen, was het spuugzat, altijd datzelfde haar, maar moet er nog wel aan wennen..iedereen vind het helemaal leuk! Twijfel nog steeds of ik het kort laat of dat ik het weer laat groeien..heb nog ff tijd nodig bij mij..haha;)

Deel Deze Pagina