Grmpfff.... had ik een heel bericht getikt, gaat mijn laptop opeens updaten en sluit af.....:x Poging 2: Belinda, dat klinkt niet echt goed! Ik begrijp dat je veel pijn hebt en dat er weinig vooruitgang in zit, balen! Sterkte ermee. Heb je ondanks alles nog wel een leuke Pasen gehad? Caroline, welkom hier! Gefeliciteerd met je zwangerschap, fijn dat alles goed is. En hoe kom je in Zuid-Spanje verzeild? Het is inderdaad nogal rustig hier, die 30+ zijn een beetje ingekakt, haha. Het topic is wel lekker goed bij te houden, dat dan weer wel. HALLOOOOOO! WAAR ZIJN JULLIE???? Hier geniet ik lekker van mijn vakantie. Bram en Thijs zijn vandaag wel op het kdv, want ik ga de kledingkasten, de schoenenkast en het speelgoed uitzoeken. Dan werkt het toch iets prettiger zonder kids. Afgelopen maandag heerlijk op het Zeeuwse strand gezeten. De jongens hebben zich heerlijk vermaakt met zand, een schep en een emmer en andere kindjes. Wat heerlijk dat zomerse weer. We hebben meteen ons vakantiehuisje bekeken waar we aankomende zomer in zitten. Het zag er leuk en gezellig uit. (als het niks was geweest had ik het nog kunnen afzeggen, maar het was niet nodig gelukkig). De afgelopen 2 weken ben ik veel bij mijn moeder geweest, ze was ontzettend ziek van een nierbekkenontsteking. Gelukkig gaat het nu wat beter, maar wat kan een mens daar ziek van zijn zeg! En verder....wordt het nu tijd dat ik mezelf een schop ga geven en aan de slag ga!
lekkere vakantie dus tot nu toe, jammer van je moeder, gelukkig gaat het al wat beter. ja hier zijn we (inmiddels waren) van het mooie weer aan het genieten, dus veel buiten. alyssa heeft oorbelletjes laten schieten, ze wilde het zoooo graag, alleen doen ze het eigelijk niet, pas vanaf 6 jaar, maar ze hebben een uitzondering gemaakt. En ze was zo stoer, ging heel goed, had dit natuurlijk nooit van haar verwacht, de dokter en tandarts mogen niet eens naar haar kijken, maar een paar oorbellen laten schieten doet miepie gewoon wel..
hahaha ja eliesja ligt aan de leeftijd...grommmm @caroline, welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap. hier morgen de eerste echo om 8.20... @Anakin, fijne vakantie dus...mooooiiii jammer van je mama.... hier niet zo veel nieuws,ja we hebben gedoe met mn moeder en niet zo een klein beetje... helemaal gesjeest is dat mens.. maar ja komt tijd komt raak. doeiiii
mikmak: leuk zeg je ziet echt al armpjes en beentjes en een gezichtje . erg leuk zeg CaatjeM: gefeliciteert en wat een leuke foto's. eliesja: wat een stoere meid heb je dan zeg nu al oor belletjes en dat zonder veel pijn. geweldig. hier: ook niet echt veel nieuws te melden. onze Joy loopt nu steeds vaker aan 1 hand en dat vind ze helemaal geweldig. ook begint ze nu last te krijgen van verlatings angst als ik haar af zet bij het kvd. maar ja dan moet ik maar snel weg gaan en is het zo weer over. morgen lekker over de vrijmarkt lopen en kijken fo er nog wat leuks voor Joy bij ligt. en hopelijk hebben we goed weer. gaan jullie ook nog wat leuks doen??
Eliesja, geweldig, Alyssa is een echte meid met als motto: wie mooi wil zijn moet pijn lijden... Staat zeker wel schattig, die oorbelletjes? Mikmak, gefeliciteerd met je prachtige echo! Het blijft me iedere keer weer verbazen hoe wonderlijk mooi zo'n mensje groeit. Zelfs met 8 weken zit er al van alles op een aan! En een gesjeesde moeder.....?? Dat klinkt niet zo leuk, sterkte ermee. Sherly, verlatingsangst..... da's lastig. Gelukkig is het zoals alles: een fáááááse Alhoewel sommige fases wel erg lang duren. Thijs is nogal eenkennig, ik ben bang dat het geen fase is, maar gewoon zijn karakter. Best lastig af en toe, bijv. als er een invalkracht op het kdv is. Oei, naar de vrijmarkt... gevaarlijk ik kom dan altijd weer met veel leuks thuis. Wat wij gaan doen... Bram heeft vanmiddag hier op de kinderboerderij zijn fiets versierd samen met zijn papa, morgenochtend is er een optocht door het dorp voor alle kindjes, compleet met prijzen voor de mooist versierde fietsen, skelters etc. Daarna is er in de feesttent op het kermisterrein nog een optreden voor de kindjes, ik geloof een clown. Dan even relaxen thuis en dan aan het einde van de middag nog even met de kids naar de kermis. Dus hier wordt koninginnedag lekker traditioneel gevierd and I love it, haha! Waarschijnlijk zitten mijn man en ik morgenavond uitgeteld met onze oranjetompouce op de bank... Fijn weekend allemaal met natuurlijk een hele fijne Queensday!
Hoi hoi allemaal! Hier gaat het met ups en downs.Heb nog steeds regelmatig pijn maar met de pijnstillers is dat wel te harden gelukkig. Ik heb nu 2 keer per week therapie en ik doe braaf elke dag mijn oefeningen. Vandaag gaan we hier in het dorp naar de vrijmarkt en vanmiddag wippen we denk ik even langs bij mijn schoonouders waar er ook een vrijmarkt is overigens.Vanavond hebben we een verjaardag dus de dag is weer gevuld! @Mikmak,wat een mooie echo zeg!Ik blijf me daar ook steeds weer over verbazen! Verder alles goed met je? Hoop dat jullie eruit gaan komen met je moeder.... @allemaal:gezellige en vrolijke koninginnedag en niet teveel oranje tompoezen eten he!
Een goedemorgen! @Anakin: hoe ik in Spanje verzeild ben geraakt? Vanwege de liefde voor het land. Of eerlijk gezegd vanwege mijn liefde voor Cuba. @eliesja: Of gewoon druk met andere dingen hoor! Dat heb ik toch liever dan het aan de leeftijd laten liggen! @Mikmak: Mooie echo! Fijn dat alles goed was! @Sherly: Dank je wel! Hier nog steeds alles goed. Inmiddels in mijn tweede trimester en ik merk dat ik duidelijk in een emotie-trein kom soms hahaha. Verder valt het allemaal wel mee. Gelukkig nu ook wat meer energie en dus niet meer zo snel moe als in het eerste trimester. Ben inmiddels begonnen met zwangerschapszwemmen en dat bevalt super goed! Fijne zondag allemaal! Liefs, Caroline
zo hier eigenlijk niet zo veel te melden alleen dat onze Joy weer 2 tandjes door heeft. ze zijn nog erg klein maar gelukkig zijn de puntjes er al door. het kwielen blijft ook komen. hopelijk komen er snel meer. ze had er maar 2 dus we zijn erg blij dat deze tandjes nu komen. met koniginnen dag lekker over de vrij markt gelopen en op het terras gezeten. mmmmm lekker hoor, wat kunnen we daar van genieten van het mooie weer. bij jullie alles goed??
hey meiden, @mikmak, had em al gezien, mooi beebje.. @sherly, leuk is dat dan he als ze eenmaal gaan lopen zijn ze ook niet meer te houden en ook nog eens last van verlatingsangst, zo rot vooral voor jou en ja dan is het beter om gelijk weg te gaan.. wij zijn met koninginnedag naar een durp verderop geweest en daar was ook kermis, jee die prijzen daar zijn om misselijk van te worden, poeh rondje draaimolen 2 euro..pfff echt niet normaal, maar goed de kindjes hadden weer even plezier. @anakin, ja die oorbelletjes staan echt heel leuke en nu is ze helemaal ijdel hoor, steeds voor de spiegel staan en iedereen die ze ziet daar zegt ze tegen dat ze oorbelletjes heeft en ze kan niet wachen tot ze weer naar school kan om ze te laten zien haha Jij hebt vast een hele leuke Queensday gehad!? @caatje, dat zal het ook eerder zijn hoor, de drukte hihi. Fijn dat je nu meer energie hebt, straks is dat ook weer over. Vandaag waren de 2 jongsten met oma mee naar de dierentuin, hebben het goed naar de zin gehad en ikke natuurlijk ook haha ben met de oudste naar de film geweest, hebben Rio in het 3d gezien, erg leuke film, hou wel van tekenfilms hihi. morgen weer lekker werken en donderdag en vrijdag is manlief ook lekker vrij.
Belinda, nogmaals sterkte! Hopelijk veel ups en weinig downs! Caroline, de emotietrein... jaaaaa, opeens herinner ik het me weer lekker aan toegeven, je bent zwanger dus dan mag het! Ik heb hier een heel klein fotootje van een biggetje op het prikbord hangen. Dat heb ik uitgeknipt toen ik zwanger was van Bram, ik vond het zo'n schattig fotootje (uit een tijdschrift) dat ik het niet over mijn hart kon verkrijgen om het bij het oud papier te doen.. tja, over emoties gesproken. Inmiddels hangt het al ruim 4 jaar en herinnert het mij aan die leuke tijd van toen. Sherly, niks te melden? Noem het maar niks, 2 tanden erbij! En dat kwijlen is wel altijd dramatisch ja..... Thijs laat soms echt zo'n slakkenspoor achter op de vloer, bah. Eliesja, 2 euro voor de draaimolen is inderdaad belachelijk! En dan willen ze er ook nog 10 keer in natuurlijk... Hier was de draaimolen 1 euro, dus nog te doen. Bram wilde heel graag 'eendjes hengelen'. Wij daar naartoe... 5 EURO!!... bizar... Hij mocht wat uitkiezen van de prijzen en ja hoor wat koos hij.. zo'n moord en doodslag pakket met een geweer, een mes en pijl en boog van plastic. Gelukkig was alles binnen een paar minuten kapot en kon het snel de kliko in. Mikmak, dan wordt het vast een knap kind, haha. En je hebt het over 'ze'... voorgevoel? Hier nog steeds vakantie, belachelijk hè A.s woensdag moet ik dan eindelijk weer aan de bak. Gelukkig heb ik die dag een stagiaire, die de hele ochtend lesgeeft, dus ik kan rustig opstarten. Afgelopen week lekker aangerommeld met de kids, speeltuin, kinderboerderij, dat soort dingen. Dit weekend schijnt weer mooi te worden, ik heb er zin in. Geniet ervan allemaal!
zo zijn we weer en hebben weer iets om trots op te zijn. ik wou Joy graag leren om uit een rietjes beker te laten drinken. dus wij naar de babydump en daar een rietjes beker gekocht. ze zeiden tegen mij dat het het handigste was om haar eerst een pakje te geven omdat ze dan het concept zou snappen en je een beetje kan mee helpen. ik dat net gedaan. ik denk dat ik 2 keer een klein knijpje in het pakje heb gedaan en ja hoor ze snapt het ik hoef niet meer in het pakje te knijpen de drinkt het zo zelf uit een rietje. wat zijn we weer trots.
@anakin, ja hoor denk dat het weer een meid gaat worden... maar goed we zullen zien, 50-50% kans echt wel weer super weer, beetje balen dat linette ziek is.... gisteren hoge koorts en vandaag ook nog wel wat, maar vooral hangerig, huilerig.... kan geen kant op... tis nu 15.20 en kan nu pas buiten in de tuin zitten... en zucht hoor dr al weer....
@mikmak, is linette al wat beter? beterschap voor je kleine meid @anakin, ZOOOO 5 euro!! Hier was het hengelen 3 euro, vond het nog veel voor wat ze kregen, wat een troep is dat zeg en idd dezelfde dag nog kapot haha, weg 3 euro, wat zeg ik 6 euro, waren 2 kids.. dus morgen weer aan de slag, vond het de afgelopen 2 weken net zomervakantie, lekker weer gehad, heerlijk! @sherly, weer een mijlpaal, goed hoor. Hier zijn de kids ook weer inmiddels naar school, het ritme was weer ff zoeken, maar gaat weer de goede kant op. morgen weer rustdagje, lekker werken
nee linette heeft keel ontsteking, ben maandag met haar naar de HA geweest, heeft ze antibiotica gekregen. ben dus min of meer thuis aan het werk... baal er wel van dat ze niet eet, te weinig drinkt... moest er van de HA maar lekker paracetamol bi blijven geven tegen de pijn... ja snap ik..ieder slokje gaat bij haa door merg en been.. gerum... de koorts is wel gezakt maar voor de rest ligt ze in de lappenmand
achgossie, minder hoor, nou hoop dat ze snel wat drinkt en eet en natuurlijk snel weer de oude is. Beterschapjes
nou not dus, vamorgen weer naar de ha geweest en dr hele mond zit vol met aften cq spruw..... en dat doet zeer... dus weer een medicijn erbij