mikmak: hopelijk gaat het wat beter met de kleine en de aften dat is echt vervelend zeg. heb het ook wel eens gehad en doet echt veel pijn. sterkte Hier: Joy heeft afgelopen vrijdag voor het eerst haar eerste losse stapjes gezet. jammer genoeg was ik niet thuis maar mijn man wel gelukkig. Door dat ze dat nu aan het proberen is gaat ze ook steeds meer vallen. vandaag is ze met haar gezicht goed op de stenen vloer gevallen nu een hele bult en een blauwe plek op haar hoofd. Op een blauwe plek en volgens mij wat hoofd pijn gaat het erg goed met haar. Vandaag zijn we naar het baby zwemmen geweest dit vond ze erg leuk dus blijven we dit de komende tijd maar doen. ik ben er niet zo veel moet ik zeggen werk nu 32 uur en dan ook nog Joy en het huishouden dat vergt veel van mij. vandaar dat ik ook niet zo veel hier ben. wel lees ik veel dus blijf ik zo bij maar reageeren is soms wat lastiger. sorry daar voor hoe is het verder hier??
@sherly, achgossie, tja dat zal vast nog vaker gebeuren, wel schattig dat ze nu wat stapjes zet.. Zo je werkt idd wel veel zeg en nog een kleintje en het huishouden, dat is zeker pittig!! hier gaat het zijn gangetje, ben erg druk met danny, hij is zo...hoe zeg je dat netjes..ondernemend..hij zuigt me gewoon leeg.. nu heeft de rest ook vakantie, dus heb ik er weer 3 lopen, gelukkig is me man ook vrij.. danny is nu met mijn mams mee, kunnen we even uitrusten haha morgenavond weer halen!
@sheryll,ach gossie, zal helaas nog wel vaker gebeuren. linette is inmiddels el weer opgeknapt. morgen 12 weken echo joepie
zo het is al weer een tijdje rustig hier. hoe is het met iedereen?? Hier alles goed hoor dit weekeinde jarig geweest en mijn man had een weekeindje weg geplant voor ons 2. Onze Joy is blijven slapen bij opa en oma. ik moet zeggen wat een raar gevoel zeg. Kennen jullie dat ook?? We zaten lekker op een terras en we dachten allebij van dit klopt niet we missen iets!! We hebben er nog wel 2 leuke dagen van gemaakt met zijn 2e maar toch dit gaan we denk ik niet meer zo snel doen. een avond uit eten met zijn 2e is meer dan voldoende.
Al een hele tijd niet meer geweest. En ik ben nog wel de topic opener.... Inmiddels ben ik herstellende van een gebroken pols: http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/278555-even-skeeleren-beter-niet-kunnen-doen.html Operatie is inmiddels geweest, weekje gips gehad. Nu mag ik wel mijn pols bewegen, maar niet belasten. Het gaat nu wel weer redelijk. Wel heel stijf allemaal, maar kan gelukkig weer typen met tien vingers. Dus ben ook weer aan het werk. @Sherly: gefeliciteerd nog. Raar he zonder je kindje. Ik moest in het ziekenhuis een nachtje blijven. Nou moest de hele tijd aan mijn meisje denken, ook al is ze in goede handen
hahaha ja dat denk ik sherly @pelikaantje, ja goed, rond en gezond zullen we maar zeggen... zal eens kijken of ik nog ergens een buikfoto kan maken op mijn werk.. bezigheids therapie noemen ze dat.. haha
hello , hier ook drukjes geweest, afgelopen zondag ons prinsesje jarig geweest, dus een heel druk weekend gehad. 2de pinksterdag een kast bij de ikea gekocht en die 2 dagen in elkaar aan het zetten geweest..:x (grr knakenspul) Maar hij staat en ben nu bezig om hem in te ruimen. @mikmak, fijn dat het goed gaat met je ronde buikje @pelikaantje, jee lekker dan een gebroken pols.. @sherly, nog gefeliciteerd!
En hebben jullie al iets voor vaderdag? Hier fotolijstje met daarin een foto uiteraard. En op die foto staan wij met z'n drieen en ook nog een mooie zwembroek Ik wou er ook nog een mooie tekening van mijn dochter bij doen, maar manlief en dochterlief zijn constant bij elkaar (ivm met mijn pols), dus dat is helaas niet gelukt. En helaas pindakaas, er zit ook geen ontbijt op bed in.
Halloooooooo! Ik schaam me, ben wel erg lang weggeweest hier... sorry! Ik ga proberen om het weer bij te houden, moet toch niet al te moeilijk zijn in dit topic. Hopelijk gaat het allemaal goed met jullie, ik moet eens even bijlezen. Hier nog anderhalve week te gaan en dan heb ik zomervakantie. Wel een drukke week, met afscheidsmusical enzo, maar het is altijd wel een bijzondere week. Vaderdag: Bram had een muismat geknutseld en Thijs een sleutelhanger, erg leuk. Ik had er nog 3 paar sokken en een fles whisky bijgekocht.. (tja, wat geef je een man die alles al heeft... nationaal probleem denk ik).
Hier was vaderdag ook weer een succes.. Kindjes hebben weer mooie (rommel) dingen geknutseld Danny, een mapje met foto, waar bv tekeningen in bewaard kunnen worden.. Alyssa, een zelf gemaakt spiegeltje. Luke, een tissuedoos gelukkig met inhoud beklad. En de dag voor vaderdag kwam ik er om 16.00uur achter dat ik nog geen cadeautjes had gekocht..dus snel nog gesheest naar de winkel om een badjas en badolie te halen.. verders alles goed..alhoewel, zit er een beetje doorheen en ga daarom een weekendje uitrusten bij me mamsie.. vaderdag heeft er wel weer ingehakt..zo zonder vader.. en wat ellende met de kindjes..
allemaal dus vaderdag gevierd, hier had linette een mousepad gemaakt,en heb zelf nog maar een flesje grappa aantoegevoegd. nou 17 weken alweer hoera, hier dan maar eens een buikfoto