hahahah ben er nu maar heb je niets aan lijkt mij zo ongeveer 3 uur later hahaha. nou een update van hier. onze joy is weer eens ziek geworden. afgelopen woensdag had ze in eens koorts. de volgende dag gelijk naar de huisarts gegaan. ze was namelijk net van de antibiotica af. nou ja zal wel een virusje zijn werd gezegt. na 4 dagen nog steeds koorts dus weer terug en ze dachten aan de 6de ziekte. maar na 6 dagen nog steeds koorts en niets te vinden zelfs geen vlekjes van de 6de ziekte. gelukkig is het vandaag goed gegaan en heeft ze eigenlijk geen koorts meer gehad op vanmorgen na. hopelijk zijn we er weer van af??? hoe is het bij jullie allemaal Mikmak: wat jammer zeg ik zie nu je onderschrift pas. vind het heel vervelend dat ik mijn anders berichtje heb gepost. veel sterkte Mamavan3bengels het is nu erg rustig. maar wel gezellig hahah Anakin leuk hoor dat de jongste loopt ik kan hier niet wachten tot het zo ver is en de oudste naar de basisschool echt een mijl paal geniet er maar van
iK BEN OOK EEN 30+ MAMA , ben 35 bijna 36 .. Wij hebben 3 kindjes Thijme van 6 , Tara van 4 en Marit van 9 maanden .. Lijkt me gezellig om hier een beetje mee te kletsen ..
@anakin, ja ik heb idd een miskraam gehad... vijdag gingen we naar het zh omdat ik het niet vertrouwde en toen waren beide hartjes al gestopt met kloppen.. helaas... maar liever zo dan dat je in een 20 weken echo zit en dan een keuze moet maken een kindje af te moeten laten komen... het mocht gewoon niet zo zijn denk ik dan... verkeerde levering... nieuwe ronde nieuwe kansen en dan gaat het wel goed! @sherly, heel lief maar das niet erg hoor.... ben er heel nuchter over.. vind het wel raar dat je van 1 naar 2 naar geen gaat... ineens ben je dan nietm eer zwanger, terwijl je aan het begin stond van iets nieuws... hoe is het met Joy?? als de 6de is uitgebroken knappen ze vaak ook snel weer op hoor... maar het is een gedoetje zieke kids @marjon, hoi welkom hier
Zieke kids , hier al vanaf november af en aan .. Marit de jongste is ook een paar keer ziek geweest ..Gisteren CB gehad en ze was in 2 maanden niet gegroeid in gewicht alleen in de lengte .....Dus dat hakt er wel in bij die kleintjes ..
marjon welkom gezellig hoor dat je hier komt kletsen. en ja ziek zijn wij zijn ook al vanaf nov bezig met het ziek zijn. dan is ze weer een dag of 3 beter en dan komt het weer. maar ja ik hou mij zelf er maar aan vast dat ze later dan minder ziek zal zijn door de antistoffen die ze nu op bouwt. mikmak ja het is ook zo beter nu dan straks met de 20 weken of zo maar ik kan me best voor stellen dat het even lastig is. wat je zegt van 1 naar 2 en nu niets raar hoor. nou ja hopelijk gaat het snel goed komen
Wat erg meid , sterkte ....en wat knap dat je er zo nuchter onder bent ..Tussen Tara en MArit in is het bij mij 3x verkeerd gegaan (bbz,ma en vmk ) en ik was er zo mee bezig .............. dikke kknuufffffffffffff .........hopelijk dan snel een toplevering voor jullie !!
@marjon, we hebben iig al 1 toplvering hahahaha.. maar bedankt. 3 x mis is ook niet mis zeg.... ( woordspeling ofzo *lol*) maar gelukkig is het allemaal goed gekomen en dat zal hier ook zijn.. weten in ieder geval dat ik nog steeds in no-time zwanger kan raken dus dat zal de volgende keer ook wel weer zo zijn.... @sherly, even lastig, gewoon een rollercoaster effect, en ik sta er van te kijken hoe snel het lichaam zich weer hersteld... echt van de 1 op de andere dag lijkt het alsof er niets is gebeurd...
Top hoor dat je er zo over kan denken , respect !! Hopelijk dat je snel weer een mooi testje in handen hebt /..knuffffffff
@marjon, tuurlijk hebben we dat binnenkort, eerst vrijdag nog even langs het ziekenhuis om te controleren of alles ook idd is afgekomen zoals ik vermoed.. en dan aan de bak
Ik hoop het voor en hoop dat je schoon bent , kun je het echt helemaal afsluiten en dan klusserdeklus
Ik sluit me ook bij jullie aan! Ik ben Belinda,wordt in maart 40 jaar en woon samen met vriend en zoon van ruim 20 maanden in Odijk.Ik werk in de verzorging. Volgens mij ben ik de oudste al voel ik dat niet zo! Zoonlief heeft nog perikelen van de waterpokken.Gelukkig lijkt hij er niet al teveel last van te hebben!
belinda gezellig dat je hier komt kletsen, en gelukkig heeft je zoon weinig last van de waterpokken hier is het weer aan de beterende hand. gelukkig is ze vanmorgen zonder koorts wakker geworden en heel de dag koorts vrij geweest. als ze dit weekeinde weer goed opknapt dan kan ze maandag weer naar de opvang.
Mogguh Ladies .. Gisteren de hele dag gewerkt , dus niet online geweest .......Maar hier ook lekker rustig ... Hopelijk alle zieke kindjes nu opgeknapt ,.. Hoop dat het voorjaar snel komt , dan gaat dat vast allemaal een stuk beter ..
Sherly, wat een toestanden met het ziek zijn van je dochtertje... hopelijk is ze er nu echt vanaf! Marjon 2, welkom hier! Wat een leuke namen hebben jouw kinderen. En ik verlang ook naar het voorjaar ja.. Mikmak, gelukkig ben je er zo nuchter onder. Hopelijk is het weer snel 'raak' voor jullie. Belinda, ook welkom hier! En 40 is toch het nieuwe 30? Dus het valt allemaal wel mee . Succes met de waterpokken! Het wordt al wat drukker hier, leuk hoor. Hier gaat alles goed. Wel jammer dat het van dat stormachtige weer is, bijna de hele dag binnen zitten met de kids is niet ideaal. Vanmiddag ging mijn oudste wel even buiten fietsen, maar hij was bang van de harde wind, dus was na 5 minuten alweer binnen. Dus ik heb me maar eens op het huishouden gestort.... Die overstromende wasmand is nu in ieder geval weer leeg, da's dan weer het voordeel van slecht weer.
Met dat ''woeiige weer '' kruip ik het liefst met Thijme en Tara op de bank met een leuke film ... Ik ben ook erg blij met onze naampjes voor de kids !
Hoi hoi. Ik ben weer terug van vakantie (2 weken canarische eilanden). Het was heerlijk, lekker er even tussenuit in de winter. En ook de kleine heeft het erg naar haar zin gehad. Ze heeft zelfs haar eerste vakantie gehad, een duits jongetje van 1 1/2 jaar. Zo schattig. Ze gaf hem zelfs een knuffel @Anakin: niet zo'n lekker weer he. Maar elk nadeel heeft zijn voordeel. Nu heb je in ieder geval je was weg gewerkt. @Marjon: wat gezellig dat je mee komt kletsen! @Belinda: jij ook welkom hier! Gelukkig heeft je zoontje niet zo veel last van de waterpokken gehad. @Mikmak: ik las van je miskraam. Wat erg. Ik hoop dat jullie het een plekje kunnen geven. Hopelijk is het snel weer raak. @Sherly: wat vervelend dat je meisje zo vaak ziek is. Hoe gaat het nu?
pelikaantje lekker hoor zo op vakantie gaan. en de kleine ook en vakantie liefde!!!!! ja ja zo jong al het kan niet mooier worden hahahah. hier gaat het gelukkig weer goed. ze is al 3 dagen koorts vrij dus mag je maandag weer naar de opvang gaan en hopelijk blijven we nu weer een tijdje koorts vrij. ook het staan gaat erg goed ze gaat nu steeds vaker staan in de box en heeft zich zelf geprobeerd op te trekken aan de salon tafel. dat was nog een beetje lastig maar met hulp van mama is het gelukt ze was erg trots. ook zijn hier de verjaardags kaartjes de deur uit gegaan die had ik zelf gemaakt en ben er erg trots op ik vind ze erg leuk geworden. nu moet ik eens bedenken wat ik ga doen voor de taart en kadootjes en versiering. ze is op carnaval zondag jarig dus ik kan uit mijn dak gaan met de versiering. ga eens proberen om mijn raam aan de voor kant te beverven. dus als jullie nog leuke iedeeen hebben hoor ik het graag
mogge dames, nou vrijdag naar het zh geweest en ze zaten er dus nog allebei. heb toen pillen meegekregen om het te laten opwekken en een paar uur later lag het zakje met inhoudt in de wc... ze hebben me voor vandaag om half 12 op een spoed afspraak gezet en dan gaan we meemaken of ze allebei zijn afgekomen of dat ze nu alsnog moeten schoonmaken.... ben benieuwd.... want wil nu echt wel dat het voorbij is en je gewoon weer door kan gaan met waar je gebleven was... voor de rest rustig weekendje gehad niet zo veel bijzonders... meld me strax wel weer even... @pelikaantje... lekkere vkantie gehad dus... zag nog een nieuwe dame erbij...kom even niet op je naam maar welkom in ieder geval
Heftig Mikmak , hoopp dat je schoon bent , anders moet je alsnog een curretage ..Ik heb 2 x cytotec gehad en bij mij heeft het toen allebei de keren helemaal niks gedaan ...hoop voor jou wel meid , dikke kknuuffffffffffffffffffffff................
Pelikaantje, heerlijk zeg, 2 weken vakantie in het zonnetje! Was het een beetje strandweer of niet? En wat lief dat je dochtertje een vakantievriendje had, nu is dat nog leuk, over een jaar of 14 ben je daar minder blij mee Sherly, dat is toch een hele mijlpaal he, zo'n 1e verjaardag. Ik was bij beide kids zowaar een beetje emotioneel op hun 1e verjaardag, dacht echt de hele dag van ' een jaar geleden toen...' Ik heb eigenlijk geen ideeën voor een raamschildering... ik kom niet verder dan een grote 1 met een ballon erbij ofzo.. Mikmak, da's een tegenvaller.. Hoe is het nu? Weet je al meer? Ik heb na mijn miskraam een curretage gehad, gelukkig viel me dat 100% mee, maar je moet toch onder narcose, het is niet niks allemaal. Hier even een relaxmomentje. Zoon 1 is even op bezoek bij de buurvrouw (daar zit hij het liefst iedere dag als ik hem niet tegen hou..) en zoon 2 ligt lekker te slapen. Op maandag en dinsdag ben ik altijd vrij, heerlijk! Lekker een beetje aanrommelen met de boys thuis. Het wordt al best een leuk kletstopic zo