30+ mama's clubje

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Pelikaantje, 4 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Jeu er word weer geschreven hihihihi.. tis een rustig topic he ;)
    Hier weinig aanwezig heb alledrie mijn kinderen ziek :(
    Vrijdagavond nog met Luuk op de HAP geweest.. pseudokroep en een hartruisje :( dus we gingen niet fijn het weekend in.

2. jettje

jettje Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.541
    0
    0
    zv-er
    Goedemiddag allen,

silvia009@ heftig hoor 3 kinderen ziek en dan ook nog eentje met
    pseudokroep. Sterkte er mee.
    Mijn zoon had het eerste jaar ook last van hartruisje, nu is hij
    alweer 3 en nergens meer last van. Het 1ste jaar is hij een
    paar keer op controllen geweest bij de huisarts, gewoon voor de zekerheid.
    Kinderen schijnen er vaker last van te hebben en
    met een jaar is het over maar je heb natuurlijk altijd kinderen bij wie het niet weg gaat daarom de controllen.

Anakin@ mijn DS is ook niet veilig bij hem in de buurt :D
    Hij had hem laats te pakken wilde foto's maken maar ondertussen
    had hij alle gevens van het spelletje gewist ;)
    Dora wil ik nog voor hem kopen want weet zeker dat ik hem daar een groot plezier mee doet.
    De lucht tijdens het gourmetten hou je wel een beetje maar ik zet
    altijd het raam een stukje open tijdens en als het erg koud is dan als we klaar zijn.
    Ook gebruik ik olie en zet het gourmetstel nooit
    zohoog dat scheeld ook weer een beetje lucht.
    Echt gourmetten zonder lucht dat lukt jammer genoeg niet. :(
    Mijn oudste speelt graag met Thomas de trein en spullen van Cars.
    Hij heeft een treinbaan en daar kan hij echt uren mee spelen.
    Hij verzint zelfs zijn verhalen, echt leuk om te zien en te horen
    als hij met zijn treinen speelt :D
    Geniet lekker van je vakantie.

Lotte30@ Welkom, veel plezier hiier en hopelijk ben je snel zwanger.
    Ik zelf raakte zwanger toen ik 30 was en beviel toen ik 31 was.

Allebei de kids slapen nu dus ga ik even wat kleine dingetjes in
    het huishouden doen, Dan hoef ik dat morgen niet te doen ;)

Groetjesss Jetje

3. Pelikaantje

Pelikaantje Bekend lid

22 okt 2008
    917
    2
    18
    Utrecht
    Hey meiden,

@Sherly: wat een grappige foto! Hoe gaat het nu met eten?

@Jettje: ik werk als stafmedewerker op een HRM-afdeling.
    Ik kan ook nooit internette als mijn dochter wakker is. Komt ze altijd kijken. Lekker op alle knopjes drukken :p. Of dan wil ze nijntje of teletubbies kijken.

@Lotte: Welkom hier! Hopelijk is het snel raak.

@Anakin: lekker hoor een weekje vrij! Geniet er lekker van. Moeilijk he die cadeautjes. Ik merk dat ik nu al een hele collectie speelgoed aan het opbouwen ben :). Elke fase heb je toch weer ander speelgoed. Nu speelt ze graag met Megabloks. Maar voor een 4-jarige is toch weer een andere categorie speelgoed. Moeilijk hoor.

@Sylvia: wat sneu al je kindjes ziek. En ook nog geen goed nieuws bij de hap :(. Sterkte ermee. Hoe gaat het nu?

Hier al drie gebroken nachten. Robijn wordt elke nacht 2 of 3 keer wakker en dan wil ze bij ons liggen. En dan gaat ze als een prinsesje meteen slapen. Tja..dan kan ik niet slapen, dus leg ik haar voorzichtig terug in haar bedje. Dan wordt ze na een paar uur weer wakker en weer het zelfde verhaal. Zal wel een fase zijn hoop ik, misschien ook tandjes daar heeft ze ook nogal last van.

4. sherly182

sherly182 Bekend lid

13 jul 2009
    944
    0
    0
    brabant
    pelikaantje: hier gaat het eten nu redelik. ik meng het met een half potje en dat doe ik dan een dag of 2 en daarna krijgt ze hem helamaal vers. ze eet wel minder maar ja dat moeten we dan maar voor lief nemen. hopelijk went ze er zo aan en gaat ze van zelf meer eten.

5. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @silvia, beterschap met je kids.. of voelen ze zich al weer wat beter?
    ja haha, idd wel rustig, maar he dat maakt het ook fijn om bij te houden... hoef je niet op 1 dag 20 paginas bij te lezen haha ;)

@lotte, welkom hier... hoop dat het gauw raak is voor je :D

@Jetje, en heb je je computer al weer terug haha

@anakin, heel wisselend waar linette mee speelt.. op dit moment is het weer de hele tijd baby born poppen en poppenwagentje.. ze speelt dan mama ofzo, gaat met ze plassen, wandelen, eten drinken enzo.... en little people, had in de huiskamer een roze tentje opgezet met alles er in van little people wat ze heeft en kon er heel lang mee spelen, vooral auto's fietsen vind ze te gek. verder puzzelt ze graag,spelen in dr keukentje, kleuren en buiten zijn... op haar fiets, mama of moet dan duwen hahahaha de hele wijk rond. en gewoon op d'r auto's met muziek en dan zelf rijden.. haha als ik het zo lees vind ze best een hoop leuk buiten op bed of banken springen ;)

BTW bij een ander is het speelgoed altijd leuker ;)

Nou hier weer een excellent paar dagen achter de rug. vrijdag met mn moeder en linette weer eens gaan zwemmen. zaterdagavond met man en kind uit eten geweest echt super leuk, linette mocht in de keuken zelf dr ijsje maken en in het prive gedeelte met de hond spelen. zondag naar funville geweest met een vriendin en haar dochertje.. super leuk...
    wel lekkage gehad in de badkamer, sijpelde gewoon de keuken in, maar das verholpen. de loodgieter kostte 35 eurie hahaha, lachertje. met manlief gaat het ook steeds meer berg op.... wellicht dat nummer 2 toch al weer raak is, maar wacht nog wel eventjes met testen enzo..... maar ladies, keep you up to date.

nou ga weer even aan t werk

6. sherly182

sherly182 Bekend lid

13 jul 2009
    944
    0
    0
    brabant
    zo vandaag naar de osteopaat geweest met joy.
    hopelijk gaat het wat op leveren.
    Joy heeft altijd al erg veel op gegeven ik vond dit erg raar maar het cb en de huisarts zeiden dat het normaal was.
    dus niets gedaan tot ze een paar weken geleden begon met oprispingen. dit is echt hels, erg vervelend zeg.
    nooit overdag maar altijd in de nacht.
    dus medicijnen gekregen, en het was weer even weg nu is het er ongeveer al weer een week of anderhalf.
    dus heeft iemand eens gezegt ga eens naar een osteopaat misschien helpt het.
    ik gebelt kon komen over 2 weken. afgelopen nacht weer een rot nacht gehad dus ik vandaag weer gebeld naar een andere en kon gelijk vandaag komen.
    ze vond dat joy haar buik erg gespannen was dus heeft deze los gemaakt, ook haar nek was wat gespannen dus die ook wat lossen gezet en ook haar rug heeft ze behandeld. als het goed is krijgt ze nu ongeveer 3 a4 behandelingen en dan moet het toch weg zijn. volgende week weer een afspraak en kijken hoe het gaat.
    Hopelijk gaat dit wat op leveren en kunnen wij en zij weer lekker slapen.

mikmak wat leuk zeg als je getest hebt laat je dan wat weten. wij zullen allemaal voor je duimen

7. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    hey meiden, wil me ook hier aansluiten, ben een mama van 37 en heb 3 kindjes van 11, 4 en 2 jaar oud, echt een bedrijfje dus..

Werk 1 dag in de week, altijd op de woensdag en dat zie ik dan wel als mijn rustdagje, ff gewoon mezelf zijn..

lijkt me ook leuk om eens te kletsen over andere dingen dan het zwanger zijn, want dat gaat hier niet meer gebeuren.;)
    (en natuurlijk leef ik mee met diegene die zwanger zijn of zwanger willen raken hoor):)

@mikmak, jij ook hier! hihi.

verder ken ik nog niemand, dus nog even inkomen.

ga ff het eten maken, manlief is er vandaag niet, dus ff alles alleen runnen.;)

8. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Eliesja welkom :D
    Hier ook 3 kinderen en vanaf zaterdag ook 37 jaar :( :D

9. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    @silvia, oh leuk hihi ook een drukte bij jou thuis dus!

10. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Drukker nog :D heb ook nog 2 stiefkinderen en voor 1 van hen hebben we co-ouderschap..dus de halve maand heb ik 4 kinderen in huis :D en mijn stiefdochter komt elke woensdag bij ons om mee te eten enzo... dus dan lopen er 5 rond :D

11. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Dat is idd wel ff druk dan poehhey..

hier vaak een vriendinnetje van onze dochter, maar das dan wel anders natuurlijk en eigelijk valt het wat drukte betreft dan wel mee, dan heeft ze wat te doen en valt ze mij niet lastig haha..

zo ff de boel in bad en straks lekker naar bed.

12. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Badder ze en slaap lekker voor straks, ik ga zo nog even lekker naar de kapster toe haartjes verven en een knipbeurt :d

13. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    dank je en lekker ff jezelf weer opfrissen..ook al zo grijs an et worden? :Dhihi

14. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    whahahahahaha hoe raad je het zo...en aangezien ik zaterdag mijn 37e verjaardag moet vieren mag ik wel een kleurtje gebruiken die heel goed dekt :p

15. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    haha tja heb het zelf dus ook, zo grijs als een postduif..als ik het zou laten uitgroeien dan..lang leve de haarverf!!;)

16. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Silvia: 3 kinderen ziek.. arme jij (en kinderen natuurlijk..) Sterkte ermee.
    Jettje: Dat Dora spelletje is echt heel leuk, mijn zoontje is zo enthousiast, ze moeten ook van alles roepen en natuurlijk ook in het Engels, echt een aanrader.
    Ik doe ook regelmatig huishoudelijk werk als de kids op bed liggen...bah. Overdag komt het er gewoon niet van. Op dinsdag is mijn man 's avonds altijd op school, dus dan ga ik als een wervelvind door het huis (oke.. vanavond niet dan).
    Pelikaantje: HRM-afdeling... ?????? Geen flauw idee!Hoe is het met de gebroken nachten?
    Mikmak: Het klinkt alsof het goed met je gaat, houden zo! En hopelijk een posi-test... ik duim ervoor.
    En 35 euro voor de loodgieter is een koopje trouwens, hier pas de riolering verstopt en dat kostte ons een paar honderd euro's.... echt balen.
    Sherly: Hier goede ervaringen met een osteopaat. Thijs heeft de eerste weken van zijn leven veel gehuild en was superonrustig en gewoon niet tevreden. Een paar behandelingetjes deden wonderen!
    Eliesja: Welkom, gezellig! Tot rust komen op je werk, kijk, dat heb je goed voor elkaar, haha.
    Eliesja en Silvia, jullie hebben vast donker haar? Hier blonde lokken en nog geen grijs te bekennen, misschien scheelt het dat het niet zo opvalt bij blond en ben ik in de waan dat hier nog geen grijze haar te bekennen is.... maar ondertussen... :D

Hier een relaxed weekje tot nu toe.
    Vanmorgen werden mijn kinderen om 9.45 wakker (en ik dus ook), geweldig! Het nadeel was dat ik een afspraak had vanmorgen en dus moest racen, voordat we allemaal aangekleed waren en ontbeten hadden was het tegen 11.00 :).
    Ook zo genoten van de zon?
    Heerlijk, ik kijk zo uit naar een warm en zonnig voorjaar!

Morgen ga ik er lekker op uit met de boys en een vriendin. Bij droog weer richting de Drunense duinen (is hier in de buurt) en bij slecht weer gaan we naar een overdekte speeltuin ofzo... we zien wel. Lekker een beetje bijkletsen terwijl de kindjes spelen.

17. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    @anakin, zo das pas lekker uitslapen!! WAUW ik teken ervoor, hier altijd heeel vroeg..rond 6uur, laatste dagen gelukkig rond half 7..

yep donker haar dus en dan zie je idd ieder grijs haartje. Heb ook half lang haar, maar er komt een dag dat ik het kort laat knippen en dan ga ik ook richting donkerblond ofzo, het is gewoon bijna niet meer weg te verven..zo erg is het hier..:(

veel plezier morgen!

18. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Heb het nu chocoladebruin laten verven met iets highlight erin en een heel stuk korter ( te kort volgens silman hihihihi )
    we zullen zien hoe lang het zonder grijs blijft :D

@anakin heel veel plezier vandaag tis harstikke leuk in de drunense duinen :D
    hoop dat het weer meewerkt vandaag voor jullie.. en uitslapen wat is dat????????

19. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    he eliesja, ja haha ook hier vanaf het prille begin van dit clubje hihi... welkom hier....

@anakin, haha met mij gaat het zowiezo wel goed.. het is met mijn wederhelft dat het niet zo goed gaat.... als er maar iets verkeerd gezegd wordt krijg je gelijk een overspannen reactie... en daar ben ik wel klaar mee... hij kan zich herpakken en zorgen dat ie weer de oude wordt of de boom in.... ;)

wat heerlijk dat je kids zo laat wakker worden, zou er een moord voor doen om linette eens wat later op te hebben dan 6.00 6.30....
    vind 7 uur wat ze soms doet al uitslapen haha

oh leuk drunense duinen kwam ik ook nog wel eens vroeger toen ik daar nog in de buurt woonde :D

20. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Het was zo leuk!!
    Heerlijk gewandeld, gekletst, stokken gezocht met mijn zoon, koffie gedronken, speeltuintje gevonden dus dat was helemaal leuk en nu heb ik twee uitgeputte jongens hier, haha.

Deel Deze Pagina