30+ mama's clubje

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Pelikaantje, 4 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    @silvia, oh klinkt spannend je kapsel!
    Mijn man vind het ook niks als ik het kort zou knippen, vandaar dat ik het nog niet aandurf, maar die highlights klinkt ook wel leuk, mischien kan ik die grijs doen valt t minder op haha.;)

@mikmak, leuk, had dit clubje nog niet opgemerkt eigelijk!
    Minder dat het allemaal nog niet zo lekker gaat.

@anakin, dus het was een geslaagd dagje!

morgen eindelijk maar eens naar de ha voor mijn zere arm, heb slijmbeurs en slijtage en blijf er zo'n last van houden, es kijken wat ik ervoor krijg.

nog leuke plannen voor het weekend?
    hier niet hoor, de gebruikelijke dingen zoals boodschappen en luieren.;)

2. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @eliesja, tis gewoon jantje lacht en jantie huilt... nogal wisselend. maar goed zal wel weer loslopen uiteindelijk.

3. Pelikaantje

Pelikaantje Bekend lid

22 okt 2008
    917
    2
    18
    Utrecht
    @Anakin: HRM afdeling = personeelsafdeling :)
    Leuk dagje gehad dus.

@haar: heb blond haar. Maar laat het weer langer groeien. Heb het eigenlijk altijd vast zitten. Ik heb nog al raar haar alleen onder krullen en de rest stijl. Als ik het los doe, moet ik het helemaal gaan stijlen anders is het geen gezicht. En daar heb ik nooit zin in :p

@Mikmak: hoe gaat het nu met je wederhelft?

@Eliesja: hopelijk is er wat te doen aan je arm.

Hier ziek thuis. Heel erg verkouden en keelpijn. En slecht geslapen, want Robijn is ook verkouden, maar die is gelukkig aan de beterende hand nu. Gelukkig wordt ik verzorgd door manlief :D

4. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Pelikaantje Beterschap....wel fijn dat je goed verzorgd word :D

Eliesja dat klinkt niet echt lekker met je arm :( hoop dat ze je kunnen helpen.

Anakin..ik vond het ook altijd geweldig daar met mijn neefjes en met de honden...heerlijk wandelen daar :D

Mikmak jammer hoor dat het allemaal niet lekker loopt! hoop dat er snel verbetering in zit

euh nou vergeet ik nog een aantal mensen volgens mij.. sorry!!!!!
    hoofd is als een vergiet

5. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @pelikaantje, vallen en op staan met hem... kort lontje is er soms nog wel hoor... maar goed je kan niet in 4 weken verwachten dat iemand die naar huis wordt gestuurd met een burn-out al weer 100% functioneert.....

jij veel beterschap, en laat je maar goed vertroetelen hihi

@silvia, loopt wel los hier thuis

@anakin, loodgieter werd zwart betaald, als het lek niet weg zou zijn dan moesten we wel wit gaan betalen... maar ja het is verholpen ;)

@haar, hier blond, in de winter peper en zout dus verf het dan lekker bij... eenmaal aan het verven kom je er nooit meer vanaf...

6. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Eliesja, da's minder, je arm... ik hoop dat je geholpen wordt met een wondermiddeltje ofzo.. ;)
    Pelikaantje, beterschap!
    Silvia, een hoofd als een vergiet? Tja, dat krijg je als 30-plusser toch? :D
    Mikmak, een burn-out, dat klinkt ernstig... volgens mij ben je daar wel even zoet mee...

Ik las iets over weekendplannen, nog niet echt aanwezig hier..
    Op zaterdag starten wij altijd rustig op, lekker uitgebreid ontbijten met z'n vieren, daarna doe ik meestal boodschappen en verder zien we het wel.
    Zondag misschien nog even naar de dierentuin, even kijken wat het weer doet.

Onze oudste was gisteren en vandaag uit logeren, mijn man was op zijn werk dus ik was alleen met de jongste. We zijn lekker samen naar Ikea in Breda geweest.... zo leuk! Ik moet daar echt niet te vaak komen, want ik kan alles gebruiken :)
    Maar wat een drukte is het daar toch altijd, irritant, ze waren ook nog eens aan het verbouwen, dus het was een zooitje, maar wel weer leuke aankopen gedaan.

Het is maar goed dat ik volgende week weer aan het werk moet, want die vrije dagen kosten een hoop geld!

7. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Weekendplannen???
    euh mn verjaardag morgen 37 alweer *zucht* zal wel vroeg op staan worden denk ik want de kinderen laten mama nooit uitslapen dus..... ;)
    dan in de ochtend even naar de markt toe denk ik als het weer het toelaat. en de rest van de dag niks.
    Zondag komen mn ouders vanuit brabant dus die komen knuffelen met die kinderen
    en meer plannen heb ik niet dit weekend...

8. belinda203

belinda203 Bekend lid

23 mrt 2008
    784
    0
    0
    verzorgende I.G.
    Odijk
    Beterschap aan alle zieken....het is de tijd van het jaar denk ik!!

Ik moet het weekend werken,vanavond en morgenavond visite en zondagavond is lekker voor ons saampjes! Wordt weer eens tijd voor wat quality-time! ;)
    Zoonlief is gelukkig weer geheel hersteld van de waterpokken.We begonnen de dag vanmorgen met een strontluier van kop tot kont....ook goeiemorgen :D
    Fijn weekend allemaal! :)

9. jettje

jettje Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.541
    0
    0
    zv-er
    Goedeavond meiden,

Zo eindelijk weer even puf en tijd om hier mee te bebben.

silvia009@ alvast gefeliciteerd en een fijne dag toegewenst.

belinda203@ werkse het weekend. Ik mag in april weer weekende
    werken. Heb er helemaal geen zin in ;)
    Een goed begin van de dag zo een luier ;)
    Fijn dat de waterpokken weer de deur uitzijn.

Anakin@ oei de Ikea altijd lastig om daar niks te kopen. ;)
    De koopjeshoek vind ik leuk heb er al een paar keer wat
    vandaan weten te pikken.
    Ik ga zeker het spelletje van Dora kopen zag ook spelletjes van kabouter Plop weet jij of dat wat is?

eliesja@ luieren is ook lekker, geniet er van.

Mikmak@ hier is uitslapen ook tot 7:00 bij de oudste dan he ;)
    Nu met die kleine meid er bij zijn we nog aan het zoeken naar
    een ritme. Denk maar zo er komt een dag dat je ze uit bed moet sleuren :D

Hier gaat het wel. Beetje moeite met het ritme vinden van de kleine meid :(
    Het slapen gaat lastig in de avond uren en nacht.
    heb de sweddel me besteld voor inbakeren. Kijken of dat helpt, bij haar broer hiel het.
    Morgen naar me ouders met de kids en de blije doos op halen :D
    In de avond even gezellie langs bij de buren.
    En zondag ga ik proberen bij te slapen zodat ik er de komende week weer tegen aan kan :p

Groetjesss Jetje

10. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Jettje dank je wel :D:D:D:D

Kinderen hebben me als kadootje heel erg vaak wakker gemaakt vanacht ;) maar goed altijd wel lekker een knuffel midden in de nacht :D

nu flesjes maken want de tweeling is wakker :D

11. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    @mikmak, tja das ook wel zo, maar blijft lastig toch..en met een burn-out kan heeeel lang duren..

@Pelikaantje, over dat haar, dat heb ik dus ook, heb het altijd in een staart zitten..
    Beterschap en fijn dat je zo lekker wordt verzorgd zeg..

@anakin, leuk ikea, daar ga ik dus ook nooit weg zonder iets te kopen!

@silvia, Van Harte Gefeliciteerd, een hele fijne dag!

@belinda, werkse dit weekend!

@jettje, oh net een kleine, nog gefeliciteerd, zal idd even zoeken zijn naar een juist ritme. En idd luieren is heerlijk, maar meestal is dat maar heel even met 3 kids, ze willen allemaal de aandacht..

..net de boodschappen gedaan. manlief is nu aan het hardlopen, de jongste ligt te meuren en de andere twee aan het kleuren..;)

nou wat me arm betreft, ik moet even langs de neuroloog om een beknelde zenuw uit te kunnen sluiten en verder is er dus niks aan te doen, moet blijven bewegen en het beste is om te gaan zwemmen. En als ik er erg last van heb, pijnstillers innemen..;)

fijn weekend allemaal!

12. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Dank je wel :D

Hier zoonlief koorts dikke 39 graden :S
    En de tweeling liggen net op bed :D straks komt er wat visite en morgen nog een paar mensen en dan zit het er al weer op dit weekend :D

13. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Heb je wat aan het adves om te gaan zwemmen als je pijn hebt in je arm schiet niet op natuurlijk *zucht*

14. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Koorts.. das minder, beterschap.

tja het zwemmen doet ook best zeer, maar je hebt dan die zwaartekracht in het water, dus is wel en goede oefening denk ik..
    zou het 1 keer in de week es moeten gaan doen, alleen de vraag wanneer..;)

15. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    euh lijkt me niet al te makkelijk om daar tijd voor te vinden met 3 kinderen ;) en meenemen is ook niet altijd even makkelijk dan heb je nog niet de oefeningen die je moet hebben :(

16. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    nee precies, zat al te denken aan de zondagochtend, dan heb je familiezwemmen, maar dan kan ik idd niet de oefening doen, want dan heb ik altijd wel een aapje aan me hangen;)

17. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Natuurlijk ook geen vaste oppas te vinden voor je kinderen.... is hier ook zo hoor...wel voor mijn werktijden mar niet om eens iets te gaan doen voor mezelf whahahahaha

18. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    oppassen??? ja dat kennen ze hier niet hoor, idd voor als ik moet werken, maar als ik iets moet doen, dan is er ineens niemand thuis of kunnen ze niet..ben dat wel gewend, maar blijft lastig soms.
    En vooral als manlief vaak weg is..

19. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    ik ken het precies hahahaha... hier ook niet hoor...
    Zo ben ik al sinds de zwangerschap van mijn oudste niet meer weg geweest , heb geen restaurant meer van binnen gezien of een bioscoop wat is dat dan???
    hier ook alleen werken en met de kinderen bezig zijn :D
    nog 16 jaar dan kunnen ze zich wel aardig redden denk ik dan maar :p

20. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    haha wat herkenbaar..
    Hier gaat de jongste volgend jaar naar school, nou geloof me de vlag gaat uit hoor! Wat een vrijheid dan zeg:) en idd als ze 18 worden, kunnen ze hopenlijk wel hun eigen boontjes doppen.
    Maar houd de gezegde "kleine kinderen, kleine zorgen, grote kinderen, grote zorgen", wel in me achterhoofd.;)

Deel Deze Pagina