30+ mama's clubje

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Pelikaantje, 4 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    oh zo waar hahahaha

ik heb Mathijs 2 weken geleden aangemeld voor de kleuterschool whahahaha weer een stap op weg naar het loslaten... maar ja dan heb ik toch nog de tweeling thuis natuurlijk dat duurt nog wel even voor die klaar zijn voor school :D

2. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Silvia: Gefeliciteerd! (op de valreep)
    En wat een opbeurende gedachte is dat, over 16 jaar....:$
    Soms zeg ik wel eens tegen mijn man: "over een jaar of 15 kunnen we weer eens samen op stedentrip zonder oppas te hoeven regelen..... "
    Belinda: een strontluier.. da's een feest op de vroege morgen, haha
    Jetje: het spelletje van kabouter Plop ken ik niet... mijn zoontje is ook weg van Mario Karts, lekker racen.
    Eliesja: Misschien zijn er zwembaden waar 's nachts gezwommen kan worden? :D
    Ik zou ook graag weer eens wat gaan sporten, maar zou niet weten wanneer...
    En inderdaad, grote kinderen, grote zorgen. Ik werk samen met iemand die heeft 4 kinderen tussen de 14 en 21, als ik die verhalen wel eens aanhoor..... poeh, ik kijk er nog niet naar uit!

Wat een troosteloos weer zeg!
    Ik weet niet hoe het bij jullie is, maar mijn kinderen hebben echt een energie-overschot als ze niet even naar buiten kunnen.
    Dan worden het een soort stuiterballen.

3. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Het was hier de hele dag mooi weer :D
    Baalde er wel van omdat we nergens heen konden :(
    weer een heerlijke maar korte nacht achter de rug thnx jongste en oudste zoon :p
    nu weer een wakker dus ik ga hem maar snel uit bed halen :D

de rest van de dag nog bezoek ivm mijn verjaardag:D
    dus niet veel online vandaag denk ik

iedereen een fijne dag gewenst :D

4. jettje

jettje Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.541
    0
    0
    zv-er
    Goedemorgen meiden,

Heb me lappie nog niet op schoot of me zoon wil weer stoomtreinen
    kijken op de computer. Pas 3 jaar en nu al verslaafd aan de techniek.
    Waar moet dat naar toe met de jeugd van nu :D

Anakin@ heb hier straks ook een stuiterbal;)
    Maar zodra het hier even droog is gaan we naar buiten om te fietsen.
    Teminste papa gaat naar buiten en mama blijt lekker binnen en gaat nog een uurtje lekker luieren :p

eliesja@ Vervelend dat je zo een last heb van je arm.
    Mijn vriend heeft dat ook gehad en had ook last van tintelingen in zijn hand.
    Doorgestuurd naar de neuroloog en ja hoor er zaten wat zenuwe bekend en een paar weken later ging hij onder het mes.
    Met goed resultaat hij heeft nergens meer last en kan weer alles.
    Ken het probleem wanneer sporten ;)
    Ik vind zwemmen ook erg leuk. Ik proberen een paar keer per maand
    met de kleine te gaan zwemmen bij baby/peuter zwemmen.
    Het is dan geen baantjes zwemmen maar heb toch het gevoel een beetje in beweging te zijn.:D

silvia009@ jij ook een fijne dag.
    En veel plezier met het verjaardags bezoek.
    Er komt echt een tijd dat je je kids uit bed moet sleuren en dan
    zijn wij de genen die vroeg op zijn want we zijn niet anders gewend ;)

Vandaag lekker heel de dag weinig doen. Heb nog wel de was liggen van de kleine meid maar die is ook zo gedaan.
    Hele fijne dag allemaal.

Groetjesss jetje

5. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Halloooo!

Het is weer maandag, mijn mamadag, dus genieten!

Wat een saai weekend had ik zeg, bah.
    Dat stomme regenachtige weer heeft ons aan huis gekluisterd, dus ik hoop op betere tijden a.s. weekend.
    Morgen nog een dagje vrij en dan vanaf woensdag weer aan het werk, ik heb er best zin in zo na de vakantie.

Het wordt trouwens een spannende week voor mijn klas (groep 8) want deze week komt de uitslag van de Cito-toets.
    Ook spannend voor de juf trouwens, haha.
    We geven de kinderen altijd al eerder een schooladvies, dus het is erg prettig als de uitslag van de Cito daar enigszins op aansluit.

6. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Anakin..wij zitten hier ook met smart te wachten op die uitslag *zucht* word er helemaal gek van.
    Stiefzoon heeft hem dus gehad en we moeten hem aanmelden op het voortgezt onderwijs.
    Ik hoop dat hij snel binnen komt en dat hij dan ook aan de hoop en verwachtingen kan voldoen maar we zijn er heel erg bang voor hahahaha.
    Niet dat hij niet slim is ofzo want hij is echt heel slim,maar hij is te lui en laks (lees heel erg veel ) en dat komt door zijn moeder helaas , die geeft op dit gebied niet echt het goede voorbeeld.
    Met planningen maken etc voor huiswerk...bij haar maakt hij het even snel voor hij naar school gaat, terwijl hij het al een week in huis heeft liggen.
    En dan maakt hij dus fouten die dom en onnodig zijn :(

maar goed..we zullen zien wt het allemal brengt....
    Ik denk dat mijn stiefdochter ook lerares gaat worden als ze groter word hihihi die is de hele tijd bezig om mijn zoontje les te geven in van alles en nog wt zo schattig!!!!!

Woensdag weer werken dus?? ze zeggen dat het vanaf die dag mooi weer gaat worden... dus dat is dan wel balen als je dan net moet beginnen... ik hoop voor je dat het vanaf morgen al heel erg mooi weer is zodat je er nog even van kan genieten :D

7. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Silvia,
    Voor jullie dus ook spannend, die cito-uitslag!
    Ik hoop dat het allemaal naar verwachting is.
    Ik denk dat de uitslag morgen op de mat valt van de basisscholen.
    En wat betreft de luie/lakse houding van je stiefzoon:
    ik zeg altijd maar zo, wat er in zit, komt er echt wel uit als het moet.
    Lichtend voorbeeld hierin is mijn man, deed vroeger echt geen ene bal op school en maakte zich overal te makkelijk van af.
    Nu is hij 35 en is heel serieus met een opleiding bezig, naast zijn fulltime baan, dus hij heeft het licht gezien, haha.

Wat er vanavond trouwens in de lucht hangt...??
    Mijn auto staat al sinds december te koop op Marktplaats, er werd niet veel op gereageerd, maar vandaag bellen en mailen er op eens allerlei mensen met serieuze interesse..??
    Ook zijn er deze week 2 of 3 biedingen uitgebracht...
    Nou ja, dat geeft hoop, wie weet verkoop ik hem nu wel snel.

8. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @eliesje, ja kweet het heb in 2005/2006 zelf thuis gezeten met burn out... 6 maanden uit de roulatie.... maar ja bij defensie is dat een aanleiding je eruit te knikkeren, wet poortwachter.... dus eigenlijk heb je weinig kans om thuis uit te zieken om het zo maar te zeggen... en een baan kwijtraken is geen optie op het moment, want we hebben de lotto nog niet gewonnen haha

hier voor de rest rustig, thuis aan het werk, meisje thuis... wel beginnende oorontsteking.. koorts is iig nu weg... duimen dat ze een lange slaap maakt nu

9. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    hey meiden,

ff snel een berichtje van mij..
    best druk zo in je 1-tje..;)

@silvia, ja hier ook al opgegeven voor de peuterschool, hij mag 8 april er weer heen, beter!!

@jettje, dat gevoel heb ik gelukkig niet, maar blijft gewoon irri, vooral na het werken en het huishouden en..tja eigelijk alles wel..:(
    Moet nog steeds afspraak maken.

@anakin, spannend de citotoets, daar heb ik met de oudste volgend jaar mee te maken.

@mikmak, ja herken het ook wel, had een lichte burn-out en ben nog steeds aan het kwakkelen. tjee dat is wel erg dan bij defensie, ben blij dat mijn vent nergens last van heeft dan..kan je er zeker niet bij hebben een ontslag..

morgen weer lekker werken, heerlijk ff rust haha.

zijn afgelopen zondag wezen familiezwemmen, heb ff paar baantjes kunnen trekken, gaat de oudste ineens aan me hangen, zo schoot dr gelijk weer in..ggrrr.

gister zijn de kids met oma naar de dierentuin geweest, had ff kids-day-off, nou dat is m ook niet hoor haha, vond het maar saai..haha zeikerd ook ikke.:)

10. manonenemma

manonenemma Actief lid

8 okt 2010
    423
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik ben Manon, net 37 geworden en mama van Emma. Ben niet zo heel actief hier op dit forum,maar zo af en toe lees ik wel het een en ander, en heb al veel info gevonden over van alles en nog wat...
    Eigenlijk kan ik wel zeggen dat Emma tot nu toe een heel makkelijk kind is, en altijd vrolijk. We hebben ook nog 2 Franse Bulldogjes, en die zijn gek op haar en zij al op hun. Zo leuk om nu al te zien heo ze met elkaar omgaan, zo lief...
    Ik werk 3 dagen in de week, en vind dat heerlijk. Even wat anders dan alleen maar thuis mama zijn...
    En ik kijk op dit moment zo uit naar de zomer, naar al die leuke dingen die we dan kunnen gaan ondernemen met Emma en de hondjes, ben die saaie lange grauwe winter echt helemaal zat :(

11. sherly182

sherly182 Bekend lid

13 jul 2009
    944
    0
    0
    brabant
    manonenemma; welkom wat leuk dat je dochter met de hondje zo goed op kan schietten.

Sito toets: iedereen die er op zit te wachten veel sterkte. hier duurt het nog even voor we die spanning zullen hebben.

Mikmak: sterkte met de oor ontsteking

Hier: wij zijn gister weer terug gekomen van uit texel en het was erg leuk. een leuk en mooi huisje en ook nog eens bij de zeehondjes gaan kijken. Joy vind echt alle diertjes leuk als ze maar bewegen. ze moest steeds lachen bij de zeehonden toen ze gingen hoesten en bij de vissen die lekker rond zwommen. het weer was wel erg slecht veel regen en mist gehad maar toch een goed weekeinde gehad. gister thuis gekomen en gelijk weer gaan werken dat is toch niet aan te raden. dus een wijze les voor de volgende keer terug komen op een dag dat ik vrij ben.

12. Pelikaantje

Pelikaantje Bekend lid

22 okt 2008
    917
    2
    18
    Utrecht
    Hoihoi,

Hoe is het hier?

Mijn dochter en ik zijn eindelijk van de verkoudheid af. En gelukkig weer 2 nachten goed kunnen slapen. Dus ik voel me een stuk beter. Verder gisteren thuisgekomen van een nachtje Groningen, was ook even heerlijk.

En mijn meisje is weer APK-goedgekeurd op het consultatiebureau;)
    Ze heeft ook BMR-prikjes gehad. Hoop niet dat ze daar al te veel last van zal krijgen.

@Sherly: leuk zeg texel. En wat leuk dat Joy die diertjes allemaal zo leuk vind.

@Manonenemma: welkom hier! Ik ben die winter echt ook helemaal spuugzat!

@Eliesja: ja kids day-off is ook niet alles he. Ik mis mijn dochter al als ik op mijn werk ben.

@Mikmak: hoe is het met de ooronsteking van je meisje?

@Anakin: is je auto al verkocht? Is wel vreemd ja dat ineens zoveel mensen reageren. Hopelijk zit er een serieuze koper bij.

13. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Mikmak, beterschap voor je dochter! Hopelijk is ze nu echt snel weer opgeknapt.
    Eliesja, wat zitten moeders toch raar in elkaar he, een dag voor onszelf staat hoog op het verlanglijstje en als het dan zover is.... dan is het maar een saaie bedoening zonder de kids :D
    Manonenemma, welkom hier! Gezellig dat je komt meekletsen.
    Sherly, wat heerlijk dat je op Texel geweest bent! Ik ben echt verliefd o dat eiland, wij proberen 1 x per jaar een weekend te gaan (meestal het 2e weekend van september, Texel Culinair, een aanrader!).
    Waar zat je op het eiland?
    Pelikaantje, fijn dat jullie je weer beter voelen.

Het raadsel rondom de plotselinge belangstelling voor mijn auto is opgelost.... mijn man bleek de advertentie omhoog gebeld te hebben op Marktplaats, dus hij stond weer op pagina 1 :).
    A.s. zaterdag komt er iemand kijken voor de auto, als de auto hem bevalt wil hij meteen zaken doen, dus duim voor me!
    Kan ik op zoek naar wat anders, ook leuk.

All:
    Hebben jullie al vakantieplannen gemaakt voor deze zomer? :cool:

14. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @sherly, leuk texel, en leuk diertjes kijken, haha hie ook altijd een succes. we waren van de zomer na het zee aquarium un Genua geweest, linetje wist niet waar ze moest kijken hihi

@pelikaantje, madam knapt al weer aardig op... ze heeft volgens mij bijna geen last meer van de oortjes, wel nog flink verkouden en aan het einde van de dag nog wat koorts...
    gefeliciteerd met de APK van dochterlief :D

jij blij dat je eindelijk van de verkoudheid af bent... de ellende...

@manonenemma, welkom hier... leuk he kids met beesten hihi

@anakin, aha op die fiets... of met die auto liever gezegd.. nou hopen dat ie snel wordt verkocht :D

@vakantieplannen, nou normaal zouden we naar italie gaan want daar hebben mijn ouders een huis, althans nu alleen mn moeder nog.. mn vader is afgelopen oktober overleden... en 1 week naar frankrijk vlakbij alpes d'Huez, maar wellicht dat we dit jaar een keer overslaan en dicht bij huis wat zoeken, weekje ardennen ofzo das maar een half uur rijden van ons uit.. dus kijken wel.

15. manonenemma

manonenemma Actief lid

8 okt 2010
    423
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou, we hebben al voorzichtig vakantieplannen gemaakt. We gaan waarschijnlijk in augustus een weekje naar de Ardennen met mijn schoonouders. Ik moet zeggen dat ik het nog wel een beetje eng vind om met de kleine op vakantie te gaan. Lijkt me zoveel geregel, en wat nou als het een drama wordt (niet dat Emma zo moeilijk is, in tegendeel eigenlijk)...
    Maar aan de andere kant heb ik ondertussen wel behoefte aan vakantie, ben al 2 jaar niet meer echt weggeweest, en na alle ellende van de pnd na mijn bevaling kan ik wel wat leuks gebruiken. Maar ik vind het wel spannend hoor...

16. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @manonenemma, zal wel meevallen hoor.. wij zijn toen linetje 7 maanden was 2 weken naar Italie geweest... hup in de normale kinderstoel, termosfles met warm water voor dr melk voor melk.. verder wat fruit koekjes broodjes in de auto en gaan met die banaan.. wij zijn toen de nacht doorgereden (12 uur reizen) maar wel direct naar haar eten gaan rijden, laatste fles voor de nacht toe en karren..... ik had aan dr fles handvaten gezet (avent) kon ze zelf vasthouden en smorgens nog onderweg pap gegeven enzo... ik vond het allemaal wel meevallen... 1 slaapje deed ze thuis, de andere op het strand.. op pad in de buggy.. viel vanzelf in slaap... vooral jezelf niet zo moeilijk maken

17. manonenemma

manonenemma Actief lid

8 okt 2010
    423
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tsja, ik moet het ook gewoon doen. We zijn ook al diverse malen met de hondjes op vakantie geweest, en dat is ook een hoop geregel, dus wat dat betreft ben ik wel wat gewend eigenlijk...Tis meer een gevoel dat ik er een beetje tegenop zie...

18. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    vooral niet doen, het gedoe valt best mee.... als de luiers op zijn ofzo dan haal je gewoon waar je ook zit pampers, want zo heten ze toch allemaal, eten op.. soi... haal je lokaal... daarbij is emma dan al bijna een jaar, eet dan lekker met de pot mee, kan zitten, loopt (althans linetje wel na 9 maanden) iig kunnen ze kruipen en al wat staan.... ijsje eten, prima geef t kind een softijsje of een raketje whatever... maar goed dat ben ik.... tis dan vakantie, maar dan ook voor iedereen ;):cool::D

19. manonenemma

manonenemma Actief lid

8 okt 2010
    423
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, is ook wel weer zo...Ik maak me ook druk om niets, dat weet ik wel,maargoed, krijg dat er maar eens uit :(

20. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    He wat een gave foto heb je van je grote kanjer!!!!!
    Zag je voorbij komen, hoe is het met je??

Deel Deze Pagina