Ik voel me vandaag honds beroerd heb flink de griep te pakken maar we moeten engaan door met zo'n kleine. Nu was het als ik niet zwanger ben en ik neem een paracetamol in ik toch wel wat opknap na een nachtrust. Nu heb ik bij Daan nooit wat ingenomen maar hij is morgen jarig en ik wil er niet hondsberoerd bij lopen. Mijn vraag kan het kwaad als ik er zo 1 inneem?
Kan geen kwaad...... Paracetamol is het enige wat je mag in de zwangerschap. Maximaal 6 per dag.. Neem er dus maar gauw eentje. Beterschap!
ohhhhhh wat zal ik me zelf opgeknapt gaan voelen nog even en dan lekker naar bed voordat de chamange open gaat
De Vk vertelde mij dat paracetamol zonder toevoegingen mogen. Max. 6 per dag. Ik heb oudjaarsavond 1 paracetamol genomen ivm hoofdpijn.
nou ik slik ze ook hoor ... ik heb maar genoeg kwaatjes en idd niet meer dan 6 per dag en alleen gewoone ! en fijne verjaardag met Daan !
hey meiden ik begreep juist weer enkelt paracetamol zonder toevoegingen en dan uiterst 2 per dag tenminste dit zeg de VK van me beste vriendin
ik heb og even een vraagje hebben er nog dames tips om van de griep af te komen ik word er helemaal beroerd van en voel me ook zo. ik drink veel eet veel fruit maar opschieten met herstellen ho maar. Iemand nog eenwonder methode
Fleur, ben bang dat er maar 1 ding is wat je kunt doen... uitzieken. Want zoals je snapt mag je alleen maar paracetamol. Misschien kan je Daan een dagje naar je moeder/schoonmoeder brengen dan heb je wat meer rust om bij te komen.