30+ meiden De Babies

Discussie in 'De mama's' gestart door Doosje77, 22 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shadowcat76

shadowcat76 Niet meer actief

hoi dames,

ik kom hopelijk binnenkort wel meekletsen hoor, maar het gaat gewoon niet lekker hier.. :(

Vanochtend toen ik beneden kwam zeiden ze dat Valerie wat verhoging had vannacht, en dat haar infuusje weer gesneuveld was (verstopt) :(. Ze waren bezig haar in badje te doen toen ik bij haar kwam en ik had echt zoiets van ze klinkt niet lekker, ze klonk hetzelfde als ik als ik het benauwd heb (heb astma). Ze moest ook huilen.
    Ze had geen infuus toen ik daar kwam omdat ze dat nog opnieuw moesten zetten. Toen hebben ze haar bij mij gelegd lekker warm huid tegen huid maar ik merkte dat ze niet lekker was. Ze was zichzelf echt niet. Toen ze uit badje kwam was ze wakker maar ze viel bijna gelijk in slaap toen ze haar bij mij hadden gelegd, en normaal als ze wakker is gaat ze zoeken en proberen te happen naar m'n borst en dat deed ze nu niet.
    De kinderarts is ook nog even geweest, en heeft haar verder nagekeken. Ze hebben met het zetten van het infuusje ook bloed afgenomen, en nu blijkt dat ze een infectie heeft en krijgt ze 2x per dag antibiotica :(. Arm klein ding, ze heeft al zoveel meegemaakt de afgelopen dagen, maagje paar keer gespoeld, eten wat niet altijd lekker blijft zitten waardoor ze zich verslikt (ze krijgt sondevoeding), steeds dat infuus wat nu al 2x gesneuveld is :(. Ze is net 4 dagen en heeft al veel voor haar kiezen gehad.
    Ze ziet ook wat bleekjes en slaapt nu veel. Hopelijk slaat de antibiotica snel aan en knapt ze snel op. Maak me gewoon erg zorgen om haar, valt niet mee om haar zo te zien liggen :(.
    Wat me ook opviel, ze had haar rechterhandje een beetje achterover en toen voelde ik een hard knobbeltje aan de buitenkant van haar polsje. Heb dit ook gemeld en gevraagd of ze hier eens extra op willen letten. De kinderarts wil ik hier ook over spreken. En bij haar rechterarmpje heeft ze in de elleboogplooi wat puistjes zitten, van die etterbultjes. Of dat nou van die infectie is geen idee. Over een paar dagen weten we wat het is want we moeten wachten op de uitslagen van het bloed.

Bah ik voel me echt niet happy, ik wil dat m'n kleine meisje weer opknapt :(. Heb ook al 't bezoek voorlopig afgeblazen, ik wil f niemand zien behalve Marcel. En ik wil ook niemand behalve wij 2 bij haar hebben anders krijgt ze teveel prikkels en ze moet aansterken eerst. Zien en bezoeken komt wel als ze weer thuis is.

Al met al gaat 't niet echt lekker hier :(. Het enige positieve is dat m'n bv op gang is gekomen met het kolven, dus krijgt ze volledig bv en geen fv meer via de sonde. Dat kan ik in ieder geval doen voor m'n meisje..

2. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Doosje, logisch dat je af en toe even denkt van ik heb het gehad. Ik kan me nu toch ook al wel weer verheugen op het contact met de collega's weer. ik vind het heerlijk om nu thuis te zijn en te genieten van mijn mannetjes hoor, maar de muren komen soms ook echt op je af. Je gaat van voeding naar voeding ( en ik dan tussendoor nog naar school) en je was bijwerken, boodschapjes doen... Vanmiddag ben ik dan ook even naar het werk gereden om een brief voor het ouderschapsverlofaanvraag af te geven. Dat is al een hele onderneming zeg... daarna naar een binnenspeeltuin, want mijn neefje had zijn verjaardag en daar mocht senne ook naar toe. Ik zei ook tegen dr, gezellig, dan kom ik ook gewoon mee hoor. Dan ben ik eens even lekker weg!!! hahahahaha...

En ik moet het ook alleen doen, vooral 's nachts valt het me wel eens zwaar. Harteman is bijna een hele week onderweg met de vrachtwagen. Als hij dan thuis is, is hij wel veel bezig met de mannetjes hoor. Maar vannacht had ik het ook even gehad. Heb Sven nadat hij twee en half uur aan het miepen was geweest bij me gepakt om hem rustig te krijgen. Maar hij was niet de enige die in slaap viel hahahaha... we werden om zes uur met zijn twee wakker hahahaha.

Het is zo geweldig allemaal, maar de vermoeidheid is echt killing..

3. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    sorry even snel, want ik val om. Wil morgen nog even Shadow een hart onder de riem steken...kom ik op terug!

@ Citroen: het zijn 5 flessen van 180 ml met 6 schepjes Nutrilon (gewoon standaard 1). In totaal heb je dan 210 ml in de fles zitten. Is dat erg??

4. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    #244 Citroentje, 9 dec 2010
    Laatst bewerkt: 9 dec 2010
    @Doosje nee hoor da's niet erg maar is wel max aan flesvoeding. En een keertje ietsje meer is niet erg hoor maar je moet wel opletten dat het niet standaard meer wordt.

@Hartediefje pff zeg da's helemaal heftig als je er echt 24 uur alleen voor staat!

@Snoet gefeliciteerd met jullie 9 jarigjubileum! Lekker hoor samen eten en idd restaurant bij je thuis is ook lekker!
    Fijn hoor dat je man in huis ook zo'n steun is, Luc is wel leuk met Tim en Stijn hoor maar soms gaat zijn eigen ding (slapen op de bank) voor terwijl ik dan denk je ziet Tim tussen 5 en 7 besteed dan ook ff tijd aan hem, het is al zo kort. En wat het huis betreft doet hij wel wat hoor maar ook alleen als ik het 10 keer heb gevraagt. En misschien een 'leuk' voorbeeldje.... Hij werkt vandaag thuis, normaal is hij nu (inmiddels is het 7.45u) onderweg en begint hij om 8 uur half 9 (ligt aan de drukte onderweg) maar nu ligt hij nog in bed...terwijl ik om 6 uur (!!!!:D) Stijn een flesje heb gegeven, om 7 uur Tim uit bed heb gehaald, gewassen en aangekleed, om half 8 Stijn weer op bed heb gelegd, zometeen mezelf aan ga kleden en om half 9 Tim weg moet brengen naar de psz..en meneer?? die staat zo op...gaat dan op z'n gemakje een half uur onder de douche staan, gaat dan op z'n gemak eten en dan naar zolder om te werken.....

5. miekiee

miekiee Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.276
    1
    0
    thuis mama,en invalkracht in de gehandicapte zorg
    katwijk
    zooooooooooooooo herkenbaar citroentje...:D

hier breekt de vermoeidheid ook op.....pffff ik sta er voornamelijk ook alleen voor..mijn man gaat zondag avond naar duitsland en komt thuis in de nacht van woensdag op donderdag.

sinds ik moest overstappen op andere voeding is het drama..voorheen kon ze s'nachts er wel eens 6 uur tussen laten zitten nu echt niet...ze lijkt een minder voldaan gevoel te hebben...tja of ze vind het niet lekker...geen idee...ze drinkt iedere keer maar iets van tussen de 30 en de 60 cc..(krijg er echt niet meer in nu)slaapt dan een uur ,en dan wil ze de rest.en 2 uur later komt ze weer.;)
    en dus ben/heb ik het gevoel dat ik de hele dag aan het voeden ben...en of bezig ben om m'n meissie te laten boeren wat ook enorm moeizaam gaat.:x
    voorheen dronk ze zeker 100 cc op en af en toe zelf 130 cc!:(

6. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    O citroen, daar zou ik echt niet tegen kunnen dan zeg...dan zou ik mezelf toch opvreten en op een gegeven moment echt boos worden. Wat kunnen mannen toch simpel denken soms he.... alsof het voor ons allemaal geen moeite kost..
    Een hele dag alleen met twee kids, hahahaha, dan is het pas weten hoe het er aan toe gaat. En eigenlijk nog niet he...want wij moeten toch de was doen, de woning schoon houden en koken etc tussendoor. Vaak merk ik dat als de mannen dan thuis zijn, ze wel voor de kinderen er zijn, maar verder niets doen. Ja..zo kan ik dan ook mijn week wel doorkomen hahahahaha.

Tja.. veel alleen doen ben ik altijd al gewend, harteman heeft het ook gelijk aangegeven toen ik hem leerde kennen dat hij bijna een hele week onderweg is altijd. Want je moet er ook echt tegen kunnen om veel alleen te zijn. Gisteravond was hij dan lekker thuis, maar vaak ga je dan toch weer later naar bed en gaat de wekker dan tussen drie en vier uur voor hem....

Heb vandaag mijn lekkere luie kleren aan, een spijkerbroek en een floddertrui die ik 's avonds op de bank ook altijd aandoe als ik lekker lui ga zitten. Heb echt een helse nacht gehad zeg....pffff... Sven was gewoon van kwart over twee tot half zes onrustig. Als ik hem in zijn wiegje legde, was hij constant aan het draaien en keren en mopperen. Pak ik hem bij me, valt hij in slaap!!! Maar vind het gewoon niet fijn als er een kind bij me ligt in bed, we hebben een dik dekbed en vind het echt eng als ze daar dan onder zouden komen. En bovendien vind ik dat iedereen in zijn eigen bed moet slapen, anders ligt er over drie jaar nog een kind tussenin.

Snoet, nog gefeliciteerd met jullie 9 jaar!!! Wat heb jij een lieve attente man zeg! Geniet er maar van.

7. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Miekie, we hebben elkaar net gekruist.
    Jee, ook al aan het tobben met de voeding... lijkt er wel op dat ze er heel erg aan moet wennen en dan alleen wat neemt als ze honger heeft...maar ja, als je elke keer maar kleine beetjes drinkt heb je snel weer honger he...
    En jouw man ook zoveel weg. Mijn man is gemiddeld 1 avond in de week dan thuis en soms als hij zijn kindjes niet op moet halen, komt hij op zaterdagochtend dan thuis. Maar dat is gelukkig niet vaak... Kan jij er verder ook wel goed tegen om veel alleen te zijn? Maar die vermoeidheid is erg killing....
    Ik heb met Sven ook nu dat hij best last van zijn buikje heeft, maar me afvraag of dat door de comfort kom of niet. Want voordat ik die gebruikte, was hij ook al een aantal dagen heel onrustig. En nu heeft hij toch al elke dag een poepbroek.
    Pff... weet ook niet goed wat ik moet doen. Als hij zijn fles volledig comfort krijg, lijkt hij meer verzadigd en spuugt hij niet, kan ik hem dus na tien minuten terugleggen. En anders komt er soms anderhalf uur later nog wat terug....
    Denk dat ik maar om druppels van cinababy ga tegen de krampen en dan toch gewoon op de comfort helemaal overga...

Maar goed, Sven is nu in slaap, dus ik ga me ook even neerleggen, heb mijn gsm op elf uur gezet voor zijn fles als hij niet zelf komt. En dan kan ik om tien voor twaalf weer naar school..

8. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    Pfoei....toch zijn alle problemen wel herkenbaar he? Mannen, moe....hihi.

Maar hoe doen jullie dat met slapen? Boaz ligt nog in z'n wiegje op onze kamer en ik denk dat ie vanaf volgende week op z'n eigen kamer slaapt. Even proberen....Liggen ze bij jullie al op de eigen kamers?

@ Snoet: gefeliciteerd met jullie jubi!! En thanx voor de tips. Het is alleen nog 3 weekjes thuis, dus ik heb voor een aantal dagen oppas geregeld en ga zelf eens lekker op stap. En daarna begint het 'gewone' leven weer en ben ik weer onder de mensen.

@ Miekeieie: is het misschien een idee om even het consultatiebureau te bellen? Ik vind het zelf wel weinig....lijkt me wel moeilijk voor jou hoor. Zit je telkens zo'n 'gevecht' om eten te houden. Gek zeg, de ene baby wil heel veel, de andere baby weer minder en de week erop is het weer andersom.

@ Shadow: oh meid wat heb ik met je te doen zeg!! Wat een verhaal....
    Kan me zo voorstellen dat je verdrietig en angstig bent. Want al jouw moeder-instincten/bellen gaan natuurlijk de hele tijd af. Ik vind echter ook dat als JIJ denkt dat er iets is met je baby, je direct aan de bel moet trekken. Als ze anders doet of reageert, moet je dat melden hoor. Dat zegt onze kinderarts ook.
    Ik hoop dat ze snel opknapt en dat je naar huis mag en saampjes op de bank mag liggen.

En idd: lig jij zelf nog in het ziekenhuis nu?

9. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    @Miekie wat vervelend dat het eten niet wil lukken. Idd misschient toch ff cb bellen..

@Hartediefje jeetje wat een nacht, sterkte vandaag...

Nou wat hier net toch gebeurde......sta nog steeds vol verbazing te kijken en niet 1 keer..nee 3 keer!
    Kijk zelf maar....
    YouTube - Snelle Jelle...oh nee snelle Stijn

10. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    Nog een leuke vraag: wat doen jullie met de kerstboom??????

Nemen jullie een kunstboom of gewoon een echte boom in de kamer?

Ik wil graag een echte (die ruiken zo lekker naar kerst...), maar met zo'n kleintje op de grond is dat misschien niet zo'n goed idee. Stel dat ie naalden in z'n mond gaat steken die op de grond zijn gevallen..

Ben benieuwd!

N.b.: ben vandaag weer voor het eerst ongesteld geworden (sinds een jaar..). Yugh.

11. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    @ Citroen: cool!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Go Stijn!!!

12. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Wij doen gewoon een echte, heb wel sinds Tim van die kunstof ballen. Verder staat de boom wel een beetje in een hoekje dus de naalden vallen ook alleen daar en daar komt Stijn sowieso niet. (neem aan dat hij niet ook ineens kan kruipen nl haha:D)

13. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    ooooh wat zou ik dan een kabaal maken met de kinderen vanaf 6:00...:D

14. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    my god miek hoe doe je dat met 3 kids?????

15. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    doosje, coen ligt ook bij ons in de wieg en ik wil dat blijven doen tot hij een nachtvoeding (3:00) over gaat slaan. ik leg hem tussen door in zijn ledikant overdag zo kan hij wennen en ligt hij ver genoeg van anna vandaan zodat ik kan douchen (en zij wel kan kijken maar niet kan aanraken) hierdoor went hij gelijk aan zijn kamer. ook zet ik hem wel eens met wieg en al op zijn kamer als ik mijn slaapkamer lucht

groot gelijk dat je oppas hebt geregeld zodat je even zelf weg kan. anna gaat hier ook nog steeds naar kdv (coen uiteraard nog niet)

wij hebben trouwens een kunstboom, goed voor milieu en het scheelt een hoop ergernis met katten kinderen en naalden maar ik moet zeggen dat ik kerst versiering altijd een heel gedoe vind totdat het kreng staat hahahaha (rommel)

en die stijn.....:$ die rolt gewoon om!!!!! gefeliciteerd!!!!

16. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    zoooooo...die Stijn!!!! Wat een heerlijk kereltje en wat gaat hij snel zeg. Dat wordt een actief mannetje denk ik hahahaha, straks loopt hij met negen maanden!!!

Hier een kunstboom, omdat ik het gezeul met een echte kerstboom echt elke keer verschrikkelijk vind. Hij staat bij ons ook in een hoek tussen de banken in.
    Maar goed, met zo'n heel kleintje maakt het nog niet uit met de naalden. Ik mis wel altijd de geur van zo'n echte boom, dat is zo lekker als je dan binnenkomt.

Hier gaat het vandaag net als vannacht....heel onrustig... pffff, zou hij dan toch zoveel last hebben door het wennen aan de comfort ook? Zo zielig... eerst was hij zo rustig alsmaar. Je ziet gewoon dat hij last heeft. Maar nu moeten we toch even doorzetten, anders helpt het ook niet om over te stappen. Hij heeft nu wel al vanochtend gelijk een poepbroek gehad, maar de krampen zijn er niet minder om geworden... Wat een gezoek zeg..

Shadow, hoe is het met Valerie???? En met jou?

17. miekiee

miekiee Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.276
    1
    0
    thuis mama,en invalkracht in de gehandicapte zorg
    katwijk

ja ik ben het wel aardig gewend dat hij veel weg is!als hij vakantie heeft ,moet ik altijd echt wennen dat hij iedere dag hier is:Den ben ik blij dat ik na de vakantie weer de afstandbediening voor mezelf heb..en het schone huissie hou.(want tja....een man van 2 mtr..die het verdomd zittend op de wc te gaan..je wil dan niet weten hoe mijn muren er dan uitzien:x)

maar aangezien de vraag van snoet...hoe doe jij dat met 3 kids?".baal ik op dit moment er wel van dat hij veel weg is...want 3 kids smorgens af krijgen voor half 9 is flink aanpoten.aangezien kelly ook gewoon een heeeele grote baby is,en als ze alle 2 huilen...tja kan hun niet uitleggen dat de 1 moet wachten voor de ander.en dan heb ik sterre tussendoor nog die de nodige aandacht vraagt.....die haar zelf nog steeds niet aankleed(ze probeert het wel..maar die rot majotte zijn ook zo moeilijk voor d'r) en ik hondertachigduizend keer moet waarschuwen..."sterre,eet je eten op,sterre poets je tanden nu...en doe je schoenen aan....".bla bla bla

tja tis ff kaaaaa uuuuuuuuuuuu theeeeeeeeeeeee nu(kut;))maar ja hopend dat Romée over een paar weken de nacht doorgaat...houd me op de been.hahaha

nu even over die friso comford...zou onze kids er zo erg aan moeten wennen dan?en die van mij is zelfs nog gemengt ..kan je nagaan.
    laat die van jou ook enorm vaak windjes?en nog harde ook af en toe....gaf vanmiddag mijn man de schuld hihi was zij het:D
    denk idd dat ik morgen het cb even gaat bellen.....ga ook zo en zo even vragen over romée haar huidje..haar gezichtje begint nu voor met pukkeltjes te zitten..vraag me af of dat ook door de overstap komt.....anders moet ik miss toch over naar hypoallergeen voeding ivm allergie in de fam.

nou er begint er 1 te mopperen.....HONGERRRRRRRRRRRRRR(hoop dat ze nu wel alles op drinkt)

18. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    Hoi,

@ Doosje: Caitlynn ligt al vanaf het begin op haar eigen kamertje. Ze heeft 1 keer tussen ons ingelegen, maar dat vond ik zo eng dat we haar hebben teruggelegd in haar bedje. Dat ze bij ons lag, was omdat ze enorme krampjes had en echt niet wilde slapen. Manlief heeft toen een half uur op haar kamertje gezeten om haar te kalmeren. Toen is ze gelukkig wel in slaap gevallen.
    @ kerstboom: Wij hebben een kunstboom, ik wil geen echte. Ik heb ook nog 2 honden rondlopen, dus met naalden is dat echt een ramp. Ik zou zeker als Caitlynn zo ver zou zijn dat ze op de grond "speelt", zorgen dat ze niet te dicht bij de boom kan komen.....
    @ voeding: Caitlynn krijgt nu Friso Extra1. Ze kreeg eerst borstvoeding uit de fles, maar ik had na 2 1/2 week eigenlijk geen melk meer... Ze kwam op gewone flesvoeding al na 2 of 2 1/2 uur alweer en kreeg dus veel te veel. Vandaar voeding voor hongerige babys (in overleg met huisarts). Nu laat ze met gemak 4 uur tussen de voedingen en 's nachts 6 of 6 1/2 uur (das echt super lekker).
    Tot zover, mijn eigen verhalen laat ik even achterwegen.

Groetjes,
    Elleke

19. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Zeg dames ik ben wel blij om te lezen dat ik niet de enige ben hoor die het af en toe toch ook wel erg k*t vind. En natuurlijk blijven het de allerliefste kindjes dat is het ook niet het is alles er omheen wat het zo druk maakt.

@Elleke lekker zeg dat Caitlynn 's nacht doorslaapt! Is voor jezelf zeker zo prettig nu kun je zelf ook wat bijtanken.

@Miekie pff idd jij hebt er 3 waarvan eigenlijk qua verzorging 2 babies...pittig hoor!

@Hartediefje elke verandering kan voor 2 weken onrust zorgen dus je moet echt wel ff volhouden tenzij je natuurlijk echt ziet dat het niet helpt. succes!

Oh en Doosje Stijn ligt sinds hij een paar weken is al op z'n eigen kamertje vond ik voor mezelf wat rustiger slapen en ik moet er toch uit om een flesje te maken en dan kom ik langs zijn kamertje.

Haha ja die Stijn, de 1e keer was ook zo grappig eigenlijk. Ik had hem op z'n buik gelegd op het kleed en was aan het luisteren naar Luc. Ineens zie ik in m'n ooghoek Stijn een rare beweging maken en hoor boink...dus ik schrik ineens en zie Stijn dus op z'n rug liggen...haha we wisten alle 2 niet wat ons overkwam eigenlijk dus meteen nog een keer op z'n buik en hoppa daar ging hij weer!!

20. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Miekie...ik denk dat de krampen echt van de comfort komen. Ik heb namelijk gisteravond voor de late fles zeg maar volledig gedaan..nou, meneer heeft dus van twaalf uur af liggen spoken en onrustig geweest... En vanochtend ook weer volledig gedaan en nou, hij heeft gehuild vandaag tot een uur of half drie...echt zo zielig. Hij had dan wel 2 poepbroeken vandaag. Dus ik heb voor mezelf nu zoiets, dat ik het gewoon weer meng (half friso standaard en half friso comfort) en vanmiddag heeft hij geen kramp meer gehad en nu vanavond na zijn fles viel hij ook gelijk in slaap en ligt nu heerlijk te kreunen (hij droomt en piept en kreunt hahahaha) in de wagen. Ze zeiden bij de friso advieslijn ook dat je het beste kon mengen, zodat ze er langzaam aan konden wennen, dus ga dat toch maar doen. In 1 keer over zal te heftig zijn voor hem. En ja, windjes laten, dat kan hij ook heel goed!!!! Heel veel op het moment, maar dan denk ik van dan zijn ze wel de lucht kwijt, maar denk wel dat het verband houdt met de comfort.
    Ik zou het even navragen nog bij het cb als je twijfelt hoor. En petje af ook voor jou meis, je hebt het nu ook even superdruk met de kids.
    En ja... ik moet zeggen dat ik op het moment het ook niet erg vind om 's nachts alleen te zijn hoor. Manlief moet er dan zo vroeg uit, dat ik dan bijv. om een uur of twee sven had voor een voeding, de wekker voor manlief om vier uur ging en dan weer een fles rond half zeven en senne ook weer klaar om de dag te laten beginnen.... dus dan heb ik soms het gevoel helemaal geen nacht meer te hebben. Maar ik vond het wel heerlijk dat hij na de bevalling twee en halve week thuis was, moest echt even weer wennen dat hij er niet was.

Elleke, fijn dat Caitlynn nu tevreden is met de friso extra. En wat heerlijk dat ze 'snachts zo goed slaapt zeg!!! Dan kun je in ieder geval wel je rust pakken. Denk dat je dat wel kan gebruiken. En meis, mocht je iets kwijt willen, dat mag altijd hoor!

Doosje, we hebben Sven drie weken op de kamer gehad met zijn wiegje. Op een gegeven moment vond ik het gewoon tijd worden om hem op zijn eigen kamertje te hebben. Maar ik vind het wel elke keer nog best eng hoor, soms vraag ik me echt tien keer af of hij wel goed ligt zeg maar....

Citroen, je bent zeker niet de enige!!! Het is ook het mooiste wat er is, maar ook soms heel vermoeiend. Ik kan het op het moment ook heel slecht verdragen als senne zo moeilijk is... die is echt versleten elke dag (denk de spanning van de feestdagen) en is dan zo bokkig en stout... sjonge... ik probeer hem nu maar een beetje te negeren, daar kan hij niet tegen. Maar wat kost het dan een moeite om geduldig te blijven....
    Maar hij kan daarna dan ook weer zo lief zijn. Vanavond in de douche gaf ik hem dan ook een dikke pakkerd en toen zei hij: mama, ik was boos op de muur hoor hahahaha, zonder dat ik wat zei. Waarschijnlijk vond hij het toch vervelend dat ik hem even niet zo lief vond.

Deel Deze Pagina