@ Difrax: ik had ook net zo'n mooi flesje aangeschaft om de pap in te doen. Boaz mag nl nu 's avonds een papfles en s middags 3 lepels fruit (echt superschattig om te geven, haha dat gezicht!). Maar...die fles is heel anders dan de Tommee Tippee (die hebben we normaal), dus hij vertikte om eruit te drinken. De fles paste wel in onze Tommee-flessenwarmer, want die is heel breed (flesjes zijn veel breder dan andere flesjes). Dus dat zou ook een optie voor je kunnen zijn. Kost ong. 30 euro. Oftewel: duur, vond ik zelf. @ puckababy: met dat merk zelf heb ik geen ervaring. Wel heeft onze kraamverzorgster toen Boaz in z'n badcape gewikkeld (ingebakerd). Dat werkte heel goed en daar werd ie heel erg rustig van. Dus als Sven heel onrustig is zou ik dat gewoon eens proberen. Als je niet precies weet hoe het moet kan je het geloof ik op internet wel vinden. Ik kan het wel aanraden i.i.g.. @ Elleke: fijn dat het zo goed gaat met je meisje. En nog fijner dat het ook met jou weer wat beter is. Volgens mij doe je het hardstikke goed. @ Snoet: man man wat kan ik me jou reactie voorstellen hee! Aso om telkens zo alles op jullie gezin te laten vallen, terwijl je nota bene ook nog net een kleintje hebt! Gelukkig ben je oud en wijs genoeg blijkt uit je reactie, maar om nou te zeggen dat je zo leuk aan het kerstdiner zit.... Ik hoop desondanks dat je toch een gezellig kerst hebt! Hier: alles prima. Boaz groeit als een tierelier. Kreeg net weer een nieuwsbriefje in de mail dat ie al zou moeten gaan rollen nu, maar daar heb ik nog geen teken van...Als moeder maak ik me dan wel een beetje zorgen, maar als 'realist' weet ik ook dat ie niet graag op z'n buik wilde en dat ie dat eerst even in moet halen (gaat gelukkig steeds beter nu, hij vindt het minder erg en blijft langer liggen zonder te mokken). Maar toch. Hij trekt wel vaak z'n kontje op (als ie op z'n buik ligt) en dan probeert ie vooruit te komen. Betekent dat nog iets? Vanavond halen we de kerstboom! Jippie!
lees het nu pas.... heb bij de prenatal een flessenwarmer eigen merk gekocht, in de aanbieding voor 20 (had toch nog bonnen) maar wel heel erg lief van je hartediefje ik herken het!!! emo door te weinig slaap, maar bij jou echt extreem!!!!ik ben ook moe en dat ontgeld anna dan weer die dreinerig en klierderig aan tafel was.... gelukkig weet ik het en kanik me met laatste energie positief houden maarja, ik heb nog een snoeteman rondlopen die dan even mij een timeout gunt, ik heb groot respect voor jou die het toch maar alleen opknapt! kan je niet eerst proberen hoe geborgen hij zich voelt als je hem in een badcape wikkelt en dan strak onder dekentje? en je lodger kan je ook gebruiken als wrapper toch? coen vind dat ook heerlijk. en ik wikkel hem in de hema wrapper, daar zit klitteband op dus kan je de doek "vast" leggen ik ben vandaag alleen maar bezig geweest met voeden en kolven maar heb nu een fles klaar staan voor 3uur, hopelijk drinkt ie dan rustiger waardoor ik hem beter in zijn wieg kan leggen. dan ga ik om 24:00 borst voeden en om 3:00 flesje geven beneden (en als dat lukt is snoeteman de klos van het weekend) hopelijk beetje meer slaap voor je vannacht en anders hop! in de kinderwagen anders trek je het niet! hou je taai meis!
iedereen hopelijk een hele goede nacht, en welterusten!!!! (voor zolang het duurt.... oh ja hier nog spanning met snoeteman zijn werk maar hij is ook uitgenodigd voor een tweede gespreksronde voor sollicitatie in ander bedrijf hopelijk heeft ie vrijdag goed nieuws! 15 min hiervandaan hoeft hij niet meer naar de "overkant" (zeeuwsch vlaanderen) dat scheelt 3 kwartier reizen
Snoet, dank je voor je lieve woorden! En tja.. ik wist vantevoren waar ik aan begon met nog een kleintje erbij en een man die veel van huis is.. Heb al zitten denken om evt donderdag Sven even een poos bij mijn ma te brengen en dan evt nog even in bed te kruipen om bij te tanken. Senne heeft kerstlunch op school, dus die moet tussen de middag niet naar huis. Als het weer een beetje normaal blijft, is dat mss best een goed idee op het moment... hahaha..nu nog toegeven aan mezelf he..(ik kan niet stil zitten hoor.. wil altijd nog vanalles doen, maar moet nu toch toegeven dat ook hartediefje niet alles kan!!!!!) Enne, groot gelijk hoor als het lukt met de fles dat snoeteman de klos is van het weekend!!!! hoop dat Coen het aanpakt in ieder geval. Ik heb op marktplaats een bod gedaan voor die puckababy.. we zullen zien. Doosje, de kleine man doet het wel op zijn eigen tempo hoor!! Ieder kind is anders en vaak zie je dat het ene kind sneller is met de motoriek en het andere kind juist geestelijk sneller gaat. Ieder zijn eigen tempo, is bij volwassenen toch ook zo. Niemand gaat helemaal volgens het boekje. Shadow, meis hoe is het met jou en natuurlijk met Valerie???? Weet je al wanneer ze mee naar huis mag, of is ze al thuis? Hoe gaat het lichamelijk? Sky, meis, hoe is het met jou???? ook al een poosje niets gehoord, heb je al wat meer ritme in je dag? Miekie, hoe gaat het met de voeding? drinkt de kleine meid al wat beter met de friso? Ik ga lekker op de bank liggen, als ik in slaap val, word ik vast wel gewekt door mijn kleine mannetje die honger krijgt. (en nu prinsheerlijk ligt te slapen)
@Snoet ah balen zeg dat gedoe rondom de kerstdagen...hier ook altijd zo alleen moet het nu nog komen en ze zullen niet blij zijn want we gaan ze zeggen dat we lekker thuis blijven. Ze mogen best ff langskomen maar ga ook geen hele dag voor m'n schoonfamilie zorgen hoor. En ze zal het er wel niet mee eens zijn want om de een of andere reden gaat het er bij hun niet om dat je samen bent maar dat wij daar op bezoek komen..... Flinke bink die Coen! Flessenwarmer heb ik niet, gebruik magnetron en als die in gebruik is als oven gewoon een bakje met heet water waar ik de fles ff in zet. Oh zou mooi zijn als snoeteman die baan heeft! Duim voor je! @Hartediefje ik heb een puckababy slaapzak. Vind hem wel fijn (heb hem bij Tim heel veel gebruikt), ze hebben de ruimte om hun armpjes te bewegen maar beperkt. We hebben nu een woombie gekocht dat is net een stapje verder (en goedkoper!) deze slaapzak is nl van strechstof, dus de armpjes zitten tegen het lichaampje aan maar ze kunnen nog wel bewegen, dus zelf kiezen armpjes naast het lichaam of op het borstje. Ah wat lief he die 1e bewuste lach...ach alle lachjes eigenlijk wel! @Elleke oh wat herkenbaar dat uit de slaap halen voor school..nou ja hier psz dan...vind dat ook zo vervelend! Fijn dat Caitlynn het verder wel goed doet! @Doosje niks aantrekken van die nieuwsbrieven hoor (of van mijn filmpje van stijn laatst...) elk kindje heeft z'n eigen tempo! Tim was zo langzaam met alles behalve met lopen haha. Hij rolde zich met 6 mnd nog niet (fysio gehad daarvoor) met 9 mnd kon hij nog niet zelf zitten, met 11 mnd ging hij tijgeren en met 12 mnd ging hij pas kruipen...een week later liep hij... Oh dat kontje is goed hoor dat moet hij straks kunnen voor het tijgeren en kruipen! Wij hebben van het weekend feest gehad en gisteren heeft Tim op de psz getrakteerd. Was zo mooi om te zien, hij genoot er echt van! Verder hebben papa en Tim gisteren ook nog een kerstboom gehaald die Tim heeft uitgezocht (zo'n lekkere kneuzenboom die niemand wil haha) en heeft Tim de ballen erin gehangen.
@ Snoeteman: succes a.s. vrijdag!!! @ Citroen: haha dat biedt hoop! Maar ik ben natuurlijk hardstikke trots op Stijntje! @ Shadow, Sky, Miekieie, Hellie: hoe issie?? @ Hartediefje: heb je nog een beetje kunnen slapen gisteren? Hier: moest net erg lachen. Had de baby-gym bovenop Boaz gezet. Trekt ie dat hele ding aan de zijkant naar zich toe en omhoog, omdat er blijkbaar een rood ringetje onderaan hangt waar ie perse z'n tong in wil steken haha.
Nog eens even iets: - wat vinden jullie van televisie in combi met baby? Laten jullie 'm daarnaar kijken of heb je 'm altijd uit? - en: hoe geven jullie de pap? Ik doe het in een flesje, maar het past moeilijk door de speen. Heb dus ook de Difrax geprobeerd met een Large-speen, maar daar wilde Boaz niets van weten.
Doosje, ik zou niet weten hoe je dan de pap moet geven... het moet een grotere speen zijn idd, anders kan het er niet door..maar ja..als hij er niet uit wil drinken. Kan je anders de speen die je hebt (een ervan) niet gebruiken om zelf het gaatje wat groter te maken, zodat de pap er wel door kan? Nou, het is hier dus echt helemaal in de war met de voedertijd hahahaha... Gisteren om 23.15 de laatste fles..toen was hij aan het miepen om 02.00..dus te vroeg.. bij me gelegd even omdat hij krampjes had en in slaap gevallen tot 4.45!!!! Dus ja... nu maar proberen of ik de tijd van de volgende fles en de laatste fles iets kan rekken...hopelijk trekt hij het dan weer wat langer. Ik ga trouwens helemaal over op de comfort. Heb nog even met het cb gebeld en omdat ik al een week half om half gaf, zei ze dat ik wel volledig over kon gaan. Krampen hebben babys toch veel zei ze... Tja, maar eens proberen. En ik heb via marktplaats nu wat biedingen gedaan voor zo'n puckababy, hij lag na de nachtvoeding weer met open ogen en bewegende armpjes een beentjes te miepen...... Dacht ik trouwens vanmiddag nog even een paar uur voor mezelf te hebben, omdat het kinderclub was.... blijken er vrijwilligers ziek te zijn, dus konden ze niet.... In plaats van een rustig middagje, zat de vingerverf over heel mijn tafelkleed, keukenkastjes en kraan... En plakte hij een papier vol met waterverf tegen het raam. hahahahaha..... je maakt wat mee met zo'n kleuter. Ach, we hebben een kerstboom gemaakt en hij zit nu naast me te spelen met de stickers en te babbelen.. Snoet, dan werkt je man vast bij mij in de buurt!!! Ik moet zelf nog een half uurtje rijden altijd. Ik mag in februari weer van start geloof ik... zal weer snel voorbij zijn. Hoe is het eigenlijk gegaan met de flesvoeding vannacht voor Coen????? Is snoeteman de klos van het weekend? hahahaha
coen pakt zijn fles prima, nu heb ik wel de wekker op 3:00 gezet zodat ik rustig flesje kan warmen, maar ik hoorde om 2:30 al wat geluidjes komen ben er gelijk uit gegaan. hij drinkt zijn fles rustig 150 cc in 20 min ipv 1 borst in 7 min dus dat ging perfect na boertje gelijk in de wieg en tadaaaaa slapen tot 6:30!!! het enige is dat je nu ieder restje tussen door moet kolven voor die fles van 3:00 voordeel is dat hierdoor de borst leger is waardoor hij rustiger drinkt maar hij minder snel tevreden is (als je al 4 weken lang je maag kan laten volgieten en je moet er nu wat voor doen om de laatste druppel te krijgen....) hartediefje groot gelijk dat je kiddies weg brengt en laat de boel de boel (weet het is erg moeilijk) maar het is gewoon het een of het ander.... das hier ook als ik slaap blijft de was liggen, even naar de stad, dan stata de ontbijtboel nog op aanraecht maar het is kiezen of delen en mijn slaap is heilig wnat anders ben je cht total loss..... dus GEWOON DOEN en kindjes lekker naar (schoon)mama brengen! om die reden breng ik anna dus ook naar kdv op dagen dat ze mag.... doosje, tv pakt boaz echt nog niet denk ik maar als je hem echt naar iets wil laten kijken (je hebt tegenwoordig baby tv) onthou dat de spanningsboog nog kort is en dat beelden en geluiden ook zorgen voor wat meer spanning/prikkeling en je baby ook onrustiger kan maken. anna is pas begonnen met tv kijken rond 1,5 jaar zelf tv kijken en je baby op schoot is natuurlijk wat anders.... je hebt van difrax ook een 3 standen speen handig om uit te proberen welke hij fijn vind voor de pap maar 3 is eigenlijk wel nodig.... citroen, nog gefeliciteerd met je oudste zoon tim!!!!! hoe is het met kvinna en sky idd????? ik ga me maar weer eens klaar maken voor de nacht coen zal zo wat lusten en dan en ik alvast in nachthemd oh ja, snoeteman had een leuk idee: ik heb het shirt waarin ik bevallen ben bij beide keren aangehad en er staat een tekst: "today your love tomorrow the world!" dus dat shirt heeft sentiment, alhoewel ik het nooit bewust als bevalshirt had gekozen. hij opperde om de het gedeelte met tekst uit te knippen en in te lijsten vind het wel een gaaf idee!
@Doosje ik zet de tv altijd zachter als Stijn beneden is maar Stijn reageert dan ook wel extra op dat soort prikkels maar aan de andere kant vind ik ook dat er wel wat geluid mag zijn. Ik zet hem niet bewust voor de tv oid dat krijgt hij toch nog niet mee en idd wat Snoet al schrijft voor Stijn zijn dat extra prikkels. Ik heb voor de pap een 3 standenspeen van difrax. Had al vroeg (op de negenmaandenbeurs afgelopen feb) zo'n speen gekocht omdat ik wist dat ik hem toch ooit nodig had maar zag dat ze nu ook een aparte ring hebben voor de speen. Omdat de fles een s-bochtje heeft kun je niet de hele fles draaien dus moest je de hele fles open draaien, speen eruit en dan maar mikken dat hij goed kwam nu kun je de ring een kwartslag draaien, dan de speen op de juiste stand en dan de ring weer vast....klinkt nu heel ingewikkeld volgens mij maar het werkt wel kan ik je zeggen. @Hartediefje pfff ik ken die momenten dat je denkt ah..heerlijk ff tijd voor mezelf en dan loopt het toch weer anders...balen hoor! Ik kan daar echt chagie van worden soms...maar ja niks aan te doen. @Snoet dank je! Oh idd een gaaf idee van je man! Doen dus! Hier weer gedoe gehad over kerst. Ik had gezegt dat ik liever thuis wilde blijven ivm Stijn en hoe het ging met Sinterklaas bij m'n schoonouders. Luc vond dat ook prima dus ik vanmorgen tegen m'n tante (gaan we altijd wel een dag langs) gezegt dat we thuis blijven dit jaar maar als ze zin hebben ze best ff langs kunnen komen. Nou allemaal goed en ze had het wel verwacht, ze zou nog even kijken of ze nog langs zouden komen. Luc heeft nu tegen z'n moeder gezegt dat we kerst bij ons doen....en ze vond het leuk(??? is normaal echt niet zo). Nu zeg ik dus tegen Luc heeft ze dan geen verkeerde verwachtingen ervan? Ik denk nl dat ze verwachten dat ze hele dag (en avond) uitgenodigd zijn incl diner terwijl onze bedoeling was dat ze gewoon ff langs zouden komen en natuurlijk heb ik dan wel een hapje en drankje maar als ze met z'n allen de hele dag komen heb ik dus echt m'n huis vol visite...zij zijn nl met z'n 4en en zullen echt niet van hun plek opstaan om ff zelf wat te drinken te halen (was dus met het feest van Tim ook al zo terwijl we duidelijk hadden gezegt 1e rondje doen wij de rest mag je zelf pakken) en ik ben echt niet van plan om de hele dag m'n schoonfamilie te onderhouden.... Maar volgens Luc komt zijn opmerking naar zijn moeder hetzelfde over als mijn opmerking naar mijn tante..... nou ben ook wel benieuwd hoe jullie ze op zouden pakken eigenlijk...
hey dames... snoet wat een gaaf idee van dat shirt... en wat fijn dat hij zo goed geslapen heeft op de fles. citroen.....ooh jeetje...dit doet mijn man nou altijd...nodigt hij iemand uit voordat hij eerst met mij heeft overlegt of ik er uberhaubt wel zin in heb....en dan hoor ik 'ooh miek,mijn vader en moeder komen vanavond langs".grrrrrrrrrr dan ga ik als een gek opruimen...niet dat het altijd een zootje is....maar alles moet dan perfect in orde zijn...want ik laat niet over mij lullen.(slaat nergens op,maar goed) maar goed nu met verjaardagen doen wij het zo -we nodigen ze uit voor NA de koffie....dan hebben wij een heel "buffet" in een kamer staan..en ze kunnen daar eem natje en droogje halen.ideaal! ik en mijn man zitten de hele avond gezellig met de visite,waar je normaal geen tijd voor heb! doosje idd een 1,2,3 speen is wel handig met pap. hartedief...dus helemaaal over op comfort....fijn.nou ik ben WEER over gestapt op andere voeding...ecceem in de fam..en mevr kreeg al uitslag in haar gezicht,en was heeeel onrustig na een voedingwas minder snel tevreden,en mopperde meer als voorheen...cb gebeld..en ja hoor...andere voeding..nu heb ik nutrilon omneo! en dan wat gesjoemel weer naar de juiste speen voor een fles..ben ik nu overgestapt van een avent fles naar ook een difrax en het bevalt me prima...ze is weer helemaal de oude romée.veel slapen...en relax.zonder al te veel gemopper.en enige nadeel.....ze komt echt nu om de 3 half uur terwijl ze voorheen langer sliep met de kruidvat voeding,toen moest ik haar vaak na de 5 uur wakker maken... ik kijk bijna nooit tv ...en omdat romée nog veel slaapt doe ik dit ook nog niet met haar.net wat snoet zegt ..te veel prikkels...maar als je baby er even zoet mee is..waarom niet? zo ga weer stoppen even gezellig voor de buis hangen. welterusten dames
Citroen, oei.... als ze tegen mij zouden zeggen dat kerst bij hun is...zou ik zelf toch wel een beetje verwachten geloof ik dat het met eten is.... Hopelijk heeft manlief het wel duidelijk genoeg overgebracht dat het voor de koffie en een klein hapje is.... Snoet, wat goed met de fles zo!!! Dus snoeteman kan eruit vrijdagnacht hahahaha. En dat shirt zou ik idd ook bewaren hoor! Leuk idee van snoeteman om in te lijsten. Zo heeft iets waar je normaal niet bij stilstaat toch een hele bijzondere betekenis gekregen. Zo heb ik ook nog altijd een washandje wat bij Esmee* lag toen ze thuiskwam onder mijn kussen liggen.... De kraamverzorgster had die een keer bijna vast, maar gelukkig kon manlief nog net op tijd die weghalen. (mag dus absoluut NIET gewassen worden van me) Het zijn de kleine dingen die bijzonder zijn! Doosje, hier ligt Sven veel beneden te slapen in zijn wagenbak en ik heb eigenlijk altijd de tv aan op muziek of kinderprogramma als Senne thuis is. Maar Senne luistert dan wel, maar zit ondertussen aan de tafel te spelen zeg maar, want die kan geen half uur naar iets geconcentreerd kijken zeg maar... Maar de wagen staat daar een eind vanaf en ik heb niet het idee dat Sven er last van heeft. Ik stofzuig ook gewoon en doe mijn dingen niet zachter dan normaal. hahahaha, mss moet ik dan snachts ook wat meer geluid hebben op zijn kamertje...die kan mss niet tegen stilte hahahaha Miekie, fijn dat je meisje nu tevreden is met de Nutrilon Omneo. Dat is toch ook tegen spugen? Tja..wel vervelend dat ze nu wel sneller honger heeft, kan je niet combineren voor hongerige baby's als dat zo blijft? Ik heb een vriendin en die combineert dan van de friso ook comfort en voor hongerige baby's. Maar goed, ik heb dus Sven nog gewoon thuis hoor. Ik heb een goede nacht gehad, want Sven ging redelijk snel terug in slaap nu met de comfort voeding, dus heb zeker 5.5 uur geslapen in totaal!! (ik voel me als herboren hahahaha) Hij had vanochtend wel wat krampjes, maar ligt nu prinsheerlijk te slapen. Ik denk dat ik me dus even op de bank ga leggen en mijn gsm alarm zet op half drie (dan moet hij een fles, anders red ik het niet met school voor Senne. Die heeft nu kerstlunch, dus moet er lekker niet door nu) O en snoet, ik heb het vroeger met Senne ook al gedaan hoor, een dagje naar het kdv omdat ik thuis echt eens een keer alles wilde schoonmaken grondig en even voor mezelf wat rust wilde. Ik vind dat dat af en toe best moet kunnen.
Nou dat werkt dus hier op zich ook wel behalve bij m'n schoonouders...die willen bediening we hebben nu ook gezegt bij het volgende feestje hebben ze echt pech want dan hebben ze niks als ze niet zelf pakken. Maar dat is met hun toch altijd hetzelfde liedje want dan gaan ze wel roepen (erg he!) Het is zelfs zo erg dat ze 2 dagen na de bevalling hier de hele avond op de klep hebben gezeten en Luc de hele tijd voor ze kon zorgen terwijl hij ook Tim nog in bed moest leggen (en wat toen echt wel ff tijd koste voordat hij zijn portie aandacht ook had gehad) Hij zei toen ze weg waren ook al dat hij naar woorden zat te zoeken om ze te verzoeken weg te gaan hahaha En het is niet eens zo dat hij ze uitgenodigd heeft voor de hele dag, tenminste dat was niet zijn bedoeling want we zijn het er gelukkig samen wel over eens wat we wel willen met kerst. @Hartediefje idd vrees dat ze ook eten verwachten met kerst maar dat mag Luc dan nog ff rechtzetten hoor moet hij maar vooraf nadenken over hoe je iets zegt. Lekker dat Sven goed geslapen heeft! Scheelt voor jezelf ook altijd wel vind ik, kun je net wat meer hebben. Hier nog een 'probleempje' Stijn drinkt z'n flessen niet meer leeg... hij heeft nog voldoende plasluiers dus dat zit wel goed maar vind het wel vreemd, tis ook niet dat hij maar een bodempje laat staan oid nee gewoon 50 cc en dat is op 5 flessen toch wel 250 cc.... Nou wacht het nu nog ff af, hij is alert en reageert goed en heeft dus ook goede plasluiers maar als er iets verandert bel ik toch maar ff de ha (post) Tim is ook niet helemaal lekker en ik voel me ook niet helemaal 100% dus misschien zit er bij Stijn ook iets niet lekker....
Oh ja vanmorgen op pad geweest voor pasfoto's en een paspoort voor Stijn...gelukkig was de pasfoto in 1 keer goed en was het bij de stadswinkel niet druk dus nu volgende week nog ff ophalen en dan is Stijn ook niet meer illegaal hahaha
vanochtend om half 5 was de wieg weer onder gespuugd t arme ventje!!! na alles en beeb verschoond te hebben was het half 6 en wilde hij weer drinken, werd anna om 6:00 wakker en moest de boel opgestart, ben om 7:00 even terug gegaan om vervolgens 9 wakker te worden van coen die wilde drinken, maar ik zou om 10:30 op mijn werk zijn wat een half uurtje rijden is.... dus was het haasten nu net thuis en het huis ziet er uit alsof er een bom opgevallen is..... dus dat wordt niet tukken (en ben zo moehoe!) ontbijtboel staat er nog en boven een spoor van hydrofiele doeken hahaha en das helemaal niets voor mij..... ik haat rommel in huis citroen ik zou ook denken dat ik uitgenodigd was voor eten...zeker als ik in de schoenen van jouw schoonfamilie zou staan die zich toch graag laten bedienen..... ik denk dat luc expliciet moet zeggen dat het gaat om een apperatiefje. kan je geen "uitnodiging" maken in de vorm van kerstkaart namens stijn zo van: "na 15 uur zetten papa en mama de deur even open en mogen jullie voor een kopje kofie binnen komen lopen om 6 uur gaan wij u gedag zeggen want dan gaat mama mij in bedje leggen..." en dan maak je gewoon een schetige kaart van foto stijn en tim met kerstmuts.... daar kan niemand iets tegen inbrengen toch? je zet de tafel met fris, drank en lekkers klaar, serveert een kop koffie met de mededeling dat ze daarna zelf mogen pakken..... maarja....schoonfamilie? je krijgt ze cadeau maar niet voor het uitzoeken trouwens ben blij te horen dat die 3 standen ring werkt, ik had hem ook gezien en even getwijfeld want het is idd een heel gemier met de 3 standen speen in de originele ring te krijgen...
@Snoet vind het nog steeds niet echt handig hoor die 3 standenring maar het draaien gaat wel makkelijker. Ah wat sneu het hele bedje ondergespuugt, was bij Stijn ook zo vaak. Goed idee van die uitnodiging maar Luc heeft na het eten z'n moeder nog gebeld en uitgelegd wat de bedoeling is met kerst...duurde even voor het kwartje gevallen was...dus er kwamen eerst nog wat opmerkingen zoals hoe laat worden we verwacht en over het eten dat ze wel wat zou koken en mee zou nemen (euh nou doe dat maar niet want ze kan nl echt niet koken komt er altijd wel op neer dat als we daar hebben gegeten we naderhand nog langs de friettent gaan)... dus Luc heeft het heel lief afgeslaan en gezegt dat er wel wat te eten is maar geen echt diner zodat niemand lang in de keuken hoeft te staan en dat ze bv van 3 tot 5 of van 4 tot 6 welkom zijn...ben dus benieuwd of het nu goed over gekomen is. We hebben besloten dat we een soort van koud buffetje gaan bestellen, da's gewoon neerzetten en iedereen kan pakken wat ie wil en idd drinken zetten we klaar en moeten ze maar pakken en doen ze dat niet dan zullen ze dorst hebben
en ff de pasfoto showen... Nog wel leuk om te vertellen... Tim heeft een eigen paspoort met een babypasfoto erop maar dat is zo'n blije foto dat we elke keer bij de douane van die leuke opmerkingen krijgen...zal hem zo ook wel ff showen (moet hem ff digitaal zoeken) een hele andere foto als deze van Stijn
hihi leuke foto's citroen... anna was als baby net BA van de a team, die had 1 donkerblonde streep over haar bolletje en zo staat ze ook nog in mijn paspoort hahaha stond onder de douche te bedenken dat coen ook nog in de paspoorten moet maar dat doen we wel van het voorjaar.ik moet 2012 een nieuw paspoort, vind het dan zo jammer dat je kind een jaar eerder al in je paspoort hebt staan.... maar dan iig weer verse foto's. hebben jullie vakantieplannen? wij willen iig mijn verlof afsluiten met een weekendje buggy parcs in belgie en van de zomer willen we met de auto naar italie, hebben we al eens gedaan toen anna net een jaar was maar durf het zeker aan met coen, das zo'n makkelijk lief mannetje... en je weet nu wat handig is en niet handig..... ik denk dat shadow thuis is met kleine valerie, anders had die zeker al eens een bericht achter gelaten maar ze heeft het denk ik nu veeeeeeel te druk hihi ik ga weer eens verder met puin ruimen in huis.... tis zo snel een rommel, heb het ook druk gehad afgelopen week en dan blijven er dingen liggen... zo'n hekel aan!!!! snoeteman is as we speak op sollicitatie gesprek ik hoop echt met posi afloop!!! op je 39e wordt het steeds moelijker om baan te vinden. vanmiddag naar de osteo voor mezelf en voor coen. ben zeer benieuwd
ik heb net kaarten besteld voor kabouterplop voorstelling, die komt 20 maart bij ons in de buurt! vind het zo leuk al is het nog ver weg.... samen met vriendin en haar dochter plopperdeplop! ps hartediefje ik ben je niet vergeten hoor!!! moeten even kijken wanneer het niet zo sneeuwt en wat voor jou uit komt