30+ meiden De Babies

Discussie in 'De mama's' gestart door Doosje77, 22 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Haha Doosje ja iets korting...

Gefeliciteerd Nuk!!

@Hartedief pff da's schrikken zeg van dat plankje.

Stijn is zo'n klungeltje op het moment, hij kan zelf lopen (als hij 1 hand vast heeft leunt hij vrijwel niet, zo af en toe eens) maar doet het nog niet, soms staat hij en draait hij zich om en bedenkt zich dan ineens dat hij niks vast heeft, dan laat meneertje zich dus gewoon vallen en zet het op een bleren hahaha

2. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Nuk, GEFELICITEERD!!!! Geweldig dat je gewonnen hebt.

Citroen, ja...ze vallen wat af in het begin he... Zeker als ze gaan stappen tussen een paar dingen in, halen ze het net niet en paf..daar gaan ze...

Ik heb vanochtend nog een foto gemaakt van zijn vingertje...
    Bekijk bijlage 190179

Nou, vandaag weer anders aangepakt, volgens mij net als Snoet. Ik heb Sven iets voor half tien terug wakker gemaakt en hij lurkte de fles al half slapend leeg.

Zijn de kindjes bij jullie ook zo uitgelaten en vooral niet luisterend????? Pfff... is niet normaal hier hoor, hoorde meer ouders erover. Echt, Senne luistert dus echt niet. Ik heb zo weinig geduld dan ook op het moment..maar ja..volgens mij zitten we dan weer in het cirkeltje van elkaar versterken. Ik ga dus de cirkel weer even moeten doorbreken! OOOO en zo spannend, nog 2 nachtjes en dan heeft hij zijn kinderfeestje!! Met 8 kindjes op stap.. hahahaha... allemaal jongens... maar we gaan er een feest van maken!

3. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Ben ik echt zo verslaafd???? hahaha... ik kom kijken en nog steeds zie ik mijn eigen verhaal als laatste.. *moet ik toch maar wat afkicken geloof ik hahahaha*

4. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Haha en je bent nu weer online???

Oei dat vingertje.... heeft hij er nog last van?
    WIj zijn de afgelopen dagen druk geweest met de opening van de zaak van m'n broer en schoonzus, (meehelpen met schoonmaken, appels inpakken) vanavond was dan de officiele opening. Het was naar wens geweest dus dan is het goed.

Verder niet zoveel te melden eigenlijk van deze kant.....

5. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Oh en veel plezier morgen met het feestje van Senne!

6. shadowcat76

shadowcat76 Niet meer actief

Hoi dames,

even een update :).

hier gaat het erg goed, Valerie kruipt het hele huis door (hoe hou ik mijn vloer schoon zonder stofzuigen, tip laat je baby het huis door kruipen die broek vangt het wel op :D geintje haha!) en waar ik ga is zij. Was opvouwen op zolder? Neeeee mama mag niet! Ik ga gewoon net zo lang aan de deur rammelen en hysterisch gillen tot je weer bij me bent ;) ach ja, dan vouwen we de was toch op de slaapkamer op. Verder is het gaan slapen nog wel een drama, nou ja het is maar wat je drama wil noemen want ze wil gewoon niet gaan slapen haha. Van de week 1 dag een uur bezig geweest 's avonds en de dag daarna 3 kwartier... andere keren gaat ze wel gelijk slapen het is maar net hoe moe ze is. Haar middagslaapje duurt meestal ook wel even voor ze gaat slapen, nu ook, heb haar kwartiertje geleden op bed gelegd, ik ga meestal na ong. 10 minuutjes kijken en dan leg ik haar weer plat, en dan ong. 2-3 keer daarna gaat ze meestal wel slapen omdat ze het beu is en gaat huilen. Ja, mama is niet entertaining als ze de slaapkamer in komt, neerleggen toedekken, aai over de bol, weltrusten vriendelijk doch beslist en weg is ze weer. Ja maar da's niet leuk! 's Nachts het doorslapen gaat op zich redelijk, we zijn wel met Dentinox in de weer geweest want haar 2 boventandjes zijn nu ook door en 't linker hoektandje boven ook een heel klein beetje. De rechter zit er ook aan te komen heb ik 't idee. Allemaal bobbels in 't tandvlees ach germ.

Ik lees af en toe wel mee hoor maar posten pff het lukt me nog steeds niet goed.

Ik hoop dat ik de 26e mee kan, ik ben helaas afgewezen voor m'n sollicitatie (ze vonden me wel erg goed maar ze hadden iemand die nèt wat beter in 't team paste (ja tuurlijk, Marcel zei al ze hebben een goedkoper iemand gevonden waarschijnlijk :)) dus ze willen wel m'n sollicitatie bewaren voor als ze nog iemand nodig hebben) dus qua werk zal 't geen probleem zijn maar de centjes he. Moet even zien of dat gaat lukken. Iemand enig idee wat de kosten ong. zullen zijn? Dan kan ik bekijken of het lukt.

En dan nog wat : ik ga vanmiddag een autostoeltje ophalen :).
    Deze :

http://www.hoepie.nl/index.php?item=hello-kitty-gran-prix-autostoeltje-groep-0_1&action=article&group_id=31&aid=923⟨=NL

Knuff van ons!

7. shadowcat76

Oh he getsie Hartediefje dat nageltje :$! Hopelijk geneest dat snel pff arm manneke. Veel plezier met 't feestje vanmiddag!!

Oh trouwens, wel grappig, dat de meeste van ons hier een jochie hebben (even de oudere kids niet meegeteld), en Nuk en ik eigenlijk de enige zijn met een meisje haha.

8. shadowcat76

Mevrouw is 10 min. nadat ik gepost had uiteindelijk in slaap gevallen :). Gaat meestal zo, paar keer plat leggen, huilen en uiteindelijk valt ze wel in slaap.
    En dan kom je haar vaak zo tegen in bed :D kont omhoog! haha :

Bekijk bijlage 190486

Leg haar wel altijd even goed hoor :).

9. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Shadow, heeft ze geen slaapzakje aan? Misschien dat dat ook helpt om haar wat rustiger te laten worden... en dan hebben ze toch sneller het idee van nu is het echt slaaptijd.

Valerie weet dus ook goed dat ze de boel op stelten kan zetten hahahaha...

Nou, het feestje was super hoor!!! De jongens hebben zich goed vermaakt en ik ben blij te merken dat ik niet de enige kleuter heb die helemaal bezeten is van het poep-scheet en pies verhaal..hahahaha...heb het vandaag in 8-voud gehoord! Ze zijn verder allemaal braaf geweest en ze hebben heerlijk gespeeld en gegeten. Ook ging het heel erg goed met mijn ex. Moet je toch altijd maar afwachten als je dan met een bende jongens op stap gaat he hahahaha.

En jaaaaaa!!!! Sven begint mama te zeggen. Niet bewust naar mij, maar dat woord komt wel zingend uit zijn mondje zeg maar. OOOO, leuk is dat he, zo grappig als je ze in hun eigen taaltje ziet praten en druk maken.

10. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    hi,

hartedief wat fijn dat het een leuke dag is geweest voor senne, poep en pies is hier ook aan de orde, wij horen heel de dag door jij bent een poepje of een piesje en coen is een poepie kari korietje :( ach... zolang het hier bij blijft.... ik stel wel inmiddels grenzen dat we het niet de godganse dag hoeven te horen maar als het lolletje eenmaal over gaat.....

das wel grapig coen doet de laatste dagen gericht kijken aan tafel en zegt heel duidelijke baba tegen snoeteman, nana tegen anna en vandaag (he he...) mama!!!! klonk meer als mmmmmmammmmmma maar hij keek me wel aan. ook habbe als hij aan het eten is en ik geef een hap! ik was ook euforisch!

shadow, fijn weer wat van je te horen!

truste allemaal!

11. miekiee

miekiee Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.276
    1
    0
    thuis mama,en invalkracht in de gehandicapte zorg
    katwijk
    hey dames,

pfff het lukt mij ook niet erg om te posten...maar lees ook vaak mee hoor dames.

dat vingertje...auwwwwwwwwwww die moet flink gehuild hebben zeg!

hier sinds vorige week last van m'n evenwichtsoorgaan...wat is dat lastig zeg...de hele dag duizelig,en het gevoel dat ik dronken ben..van de week van de trap gevallen....nu ik het heb,dan hoor je iedereen erover...die het ook heeft gehad!maar goed hopen dat het snel over is,want morgen ga ik op vakantie naar de katjeskelder voor een midweek..heb er zin in!

verder gezeik met m'n broer...hij en mijn mams hebben door ruzzie elkaar 5 jaar niet meer gezien,dus mijn moeder heeft haar drie klein kids ook al zo lang niet gezien.is er eindelijk iemand wijs geweest...(mijn moeder dus) om een sms te sturen om de strijdbijl te begraven...vind mijn broer het te VROEG???nou ik ben woest!ik weer een boze mail geschreven..waarop ik gevraagd heeft of hij wilt reageren waarom hij niet wil..krijg ik niks terug!laffaard!!
    dus elke dag zit ik te kijken of ik mail heb van hem,maar helaas!ben er eigenlijk ook helemaal klaar mee.ben bang dat mijn contact eerdaags ook over is!

nou goed dames...hier herfst vakantie...daar denk ik ook bij jullie...geniet van de dagen...en tot gauw!

12. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    Hey!!!!!
    Je vergeet een meisje hoor, Caitlynn is er ook nog!

13. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    #3053 Hartediefje, 16 okt 2011
    Laatst bewerkt: 16 okt 2011
    Shadow, qua prijs valt het toch wel mee voor de meeting? Het is 4,50 per kind. Voor volwassenen staat er niets bij, dus volgens mij mogen die gratis binnen. En dan is het de benzine of openbaar vervoer er naar toe... Qua drinken ligt het toch aan jezelf, maar als je 2x wat drinkt kom je er wel denk ik. Dan denk ik dat je zo'n 15 euro kwijt zal zijn max. voor een middagje.
    (of ik moet zo mis zitten met het benzinegeld, jij woont toch in Roosendaal???

Miekie...het is toch wat met familie he.... tja, soms vraag ik me wel eens af waarom mensen zo moeilijk moeten doen. Maar ja, ik moet zeggen dat ik nu ook zelf mijn been stijf hou...
    Maar ik hoop voor je moeder dat het wel opgelost wordt en ze haar kleinkindjes weer kan zien. Want dat is altijd zo moeilijk voor een oma...

Hahaha...hier is het lachen geblazen hoor. Senne zit weer al volop sinterklaas dvd te kijken (club van sinterklaas) en als het liedje klinkt, zie je Sven helemaal op en neer bewegen hahahaha, die zit echt te dansen dan.

Snoet, gaaf he dat ze zo gaan babbelen......*zwijmel* Enne, thanx alvast voor de 26e!!! Senne kijkt er al naar uit hoor.

En voor Chris: VAN HARTE GEFELICITEERD NOG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lang zal hij leven, lang zal hij leven in de gloria!

14. kvinna

kvinna Niet meer actief

En Romée en Noa!

15. kvinna

kvinna Niet meer actief

O verdikke, helemaal vergeten: Sky, gefeliciteerd met Chris! Dat het tweede jaar iets minder woelig en met iets meer slaap mag verlopen!

16. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    sky, gister aan jullie gedacht hoor! (vergeet het niet gezien we hier ook een verjaardag hebben de 15e van zoontje van vriendin) maar volledig vergeten om je per post te feliciteren dusssss

lang zal chrisje leven, lang zal chrisje leven, lang zal chrisje leven in de gloria, in de gloooooo-riiiiii-jaaaa in de gloriiiii jaaaaaa!

HIEPERDEPIEP....HOERA!!!!!

17. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    miek, wat vervelend en gevaarlijk dat je evenwicht verstoord is, en hoe is het met je man? wanneer ook alweer naar de internist? sterkte meid!

herfst is hier en in brabant volgende week

en wat betreft je broer, ws laat hij zich gewoon niet uit zijn tent lokken, jammer want ook hij moet zijn moeder missen en laat gemiste kansen voor zijn kinderen liggen. verdrietig is het wel. wij hebben zo'n soort gelijke situatie met mijn broertje, die heeft ronduit (st)dom gedaan en is nu boos op de hele wereld behalve op zichzelf terwijl hij de grote aanstichter is van zijn eiegen ellende, heeft nu zelfs geen huis meer maar wel een kind van17 maanden en zwerft van boot naar vriend naar schoonouders etc. ik ben de enige die nog summier contact met hem heeft waardoor we weten hoe het met hem (niet) gaat. maar mijn ervaring is: hoe meer druk op de ketel hoe minder je hoort. tis heel verdrietig en dan mn voor je moeder, sterkte!

hartedief no problem, vind het gezellig! anna ook! en coen vast ook

18. shadowcat76

grrrrrr heel verhaal getypt, leuk zo'n bijna-dreumes die aan je toetsenbord zit, alles weg!!!

19. shadowcat76

ik reageer zometeen nog wel even eerst ff de laptop uit en pc aan daar kan ze tenminste niet bij :)

20. shadowcat76

Zo, eerst even een berg wasgoed waar je u tegen zegt weggewerkt.

Hartediefje : ze slaapt idd wel met een slaapzakje, maar dat helpt haar helaas niet om haar rustig te krijgen, ze wil gewoon 't bed niet in! Overdag krijgt ze 'm niet want dat vind ik veel te warm. Ze staat en loopt gewoon 't bed door met dat ding.. ze weet idd hoe de boel op stelten te zetten :).
    Fijn dat het feestje zo goed was!! Heerlijk dat Sven nu mama gaat zeggen!
    Haha idd het poep en pies verhaal, lachen! Duurt hier nog wel even. Het is wel mamamammamamamamamam en bababababa, eb als ze iets wil hebben en ap is de lamp. Zo grappig :).

Snoet : jaa ook bij jou beginnende woordjes, leuk!!!

Miek : kijk jij uit met je evenwichtsorgaan oei oei.. da's niet lekker! Pff balen zeg met je broer... hopelijk kunnen jullie het toch oplossen. Hier ook met sommige familieleden slecht (lees, geen) contact door omstandigheden, nou ja ik mis er helemaal niks aan.

En idd sorry Elleke, Caitlynn helemaal vergeten oei oei oei! En Romée en Noa... amai, de zwangerschapsdementie zit er nog goed in :). Sorry lieverds!!!!!! Is niet de bedoeling om iemand te vergeten :).

Qua meeting denk ik wel dat ik dan kan komen, prijs valt idd wel mee. Ik kom idd uit Roosendaal.

Oh en Chris van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!! Wat gaat het hard zeg...

Deel Deze Pagina