hihihi ik moet toch altijd om jou lachen he doosje..... "sjaak afhaak" die hou ik er in! weltrutsen meiden, snoetesjaak haakt af hahaha
Haha sjaak afhaak.....nou afhaken hoeft niet want voor zover ik weet is Malta gewoon een land met nog wat kleinere eilandjes erbij (Gozo, Comino en nog wat) het hoort dus niet bij een ander land.
wauw citroen je bent toch een bofkont, gratis vakantie, een mooie nieuwe kinderwagen.... vertel mij je truc! hartedief hoe is het, heb je al uitsluitsel van de phaat? en hoe ga je het doen met 2nd opinion?
Oh jongens, hier komen de kiesjes ook aan. Heb ik meteen een goede tip: Boazje wilde 2 avonden geen avondeten eten, maar Olvarit heeft nu ook soepjes in een potje en dat wilde ie dan weer wel. Heb ik daar een verklaring voor: nee. Maakt dat wat uit: nee. Wordt mama er gelukkiger van (belangrijk): ja. Dus: win-win-situatie. Snoet heb je al iets gehoord?? Wanneer weet je wat? Hartediefje: hoe is het met je rust en met slapen? Jammer dat je niet wat dichterbij woont, want dan had ik graag een keer voor je opgepast hoor. Citroen: nog lekker bij je broer gewerkt? Ouwe mazzelaar trouwens met al die prijzen! Als ik nog een keer een slagzin-actie tegenkom dan kom ik bij je terug.
Doosje, je bent lief!!! Citroen, jee, jullie hebben ook veel geluk zeg. hahaha, heb ook een vriendin die altijd van alles wint. (daar moet je dus ook niet mee naar de huishoudbeurs gaan, want die wil met alle prijsvragen meedoen....) Met het slapen van Sven gaat het nog steeds wisselend. Maandagochtend zat ik dus (net als de zondagochtend met de klok een uur terug...) om kwart voor vijf een fles te geven. Maar dan heeft hij daarna nog wel tot kwart over zeven weer geslapen. Ondertussen riep Senne dan weer om kwart over zes of het al ochtend was...(nee joh..je konijnenlamp staat nog op slaapstand....), dus die mee in het grote bed. Gisteravond was Sven dan weer erg onrustig, maar dan ben ik er 1x uit geweest voor zijn tuut en om kwart over zes zijn fles. Tja... ik voel me nu iets beter, maar in de week tijdens en net na de meeting, liep ik echt tegen overspannenheid aan voor mijn gevoel..... (ik ben nu aan de opruim hier in huis... zal wel weer ongesteld worden hahahahaha....dus ik voel me wel heel voldaan) En mijn geduld...tja... die is soms heel ver te zoeken.... maar gelukkig kan ik nog wel genieten van mijn mannetjes, want wat is het toch schattig om ze samen te zien en ze dan te horen lachen. Of straks weer lekker Senne bij me te hebben in bed, die dan zegt: mama, ik vind je zoooo lief.. Hahahaha.... daar doen we het voor he... die onvoorwaardelijke liefde voor je kindjes. Maar nu loop ik dus heel het huis door te zoeken naar een paar lompe schroefjes, die in de box hebben gezeten om de plank op de hoogste stand te houden. En het ergste is...ik heb die zelf eruit gehaald, omdat meneertje toen ineens ging staan. Ik kan niet eens meer herinneren hoe ze eruit zagen....laat staan dat ik nu weet WAAR ik in hemelsnaam moet zoeken (echt... alle laatjes en kastjes waar ik zoiets normaal zou leggen, ligt dus echt niets...) en dat terwijl de biedingen binnen stromen...
Ik heb ze gevonden!!!! In de grijze massa, kwam ineens een ingeving toen ik me afvroeg waar ik nu die dingen gelegd zou kunnen hebben. IN DE KLEDINGKAST VAN SVEN!!!!! Kan ik weer rustig gaan slapen en de box compleet verkopen!! Slaap lekker meiden
Hoi meiden, even snel tussendoor (niet veel tijd gehad om op 't forum te zitten). Vandaag CB geweest met Valerie, ze weegt nu 8295 en is 75 cm. lang. Groeit als kool! Verder hebben we een zware nacht achter de rug, madammeke is ziek bah . Voelt zich beroerd, huilt alles bij elkaar en is gloeiendheet van de koorts. Vandaag moest ze eig.haar 11 mnd. prikken maar die hebben we maar lekker uitgesteld. Ik heb vanaf vanochtend kwart voor 5 niet meer geslapen *gaap* pff. Ze sliep bijna niet in haar bedje ze wilde alleen op mama's buik slapen arm ding. Daar ging m'n nachtrust maar alles voor onze mop. Gisteravond had ze 39.9 en vanochtend 38.8, al wel wat gezakt maar toch. Hoop dat ze er snel vanaf is!
ha meiden shadow wat vervelend. hartedief heb je nog wat gehoord over 2nd opinion en wat zei de homeophaat? doosje:ik heb het ook gezien dat soepje, ga ik sowieso proberen.maar idd ideaal in zo'n geval wat een ellende he die kiesjes... en dan te bedenken dat hij ze over 5 of 6 jaar weer kwijt raakt voor weer nieuwe... hier ook een ziek kindje, ik haalde coen met gloeiende wangen en een dikke snot neus op normaal zo mensachtig enthousiast nu een apathisch vogeltje... en ja hoor 38.7 dus oma past morgen op. en morgen heb ik gesprek met de baas, over wanneer ik naar het verpleeghuis vertrek. hij wil liever gister als vandaag en ik wil per 1 dec zodat ik op mijn huidige werkplek af kan ronden. ook thuis moet het geregeld zijn. mijn duobaan partner is compleet gestresst en ik snap waarom, nu moet ze het zelf gaan doen en dat vind ze moeilijk. maar ik wil wel voorstellen om off the record voor 1 dec al met hoofd om de tafel te gaan wat belangrijke speerpunten zijn, kennis te maken met medewerkers en bewoners en dat kan ik doen vanaf mijn huidige werkplek. vooralsnog heb ik voor maandag nog een audit te verantwoorden en een management rapportage in elkaar te draaien dus ik laat me niet gek maken.daarnaast wil ik dossiers goed afmaken/afsluiten en zorgen dat mijn duopartner niet voor verassingen komen te staan.aantal indicaties herzien en moeizame bewonersbesprekingen af maken. ook nog een paar "lastige" jaargesprekken te voeren waarin een traject moet worden afgesproken dus daar wil ik tijd voor hebben/nemen (mijn collega durft dat nog niet zo goed)dus tja.... uitdagingen te over! wordt een drukke periode.
Shadow, beterschap voor Valerie! Misschien ook tandjes die door gaan komen weer? Ze kunnen daar ook zo belabberd van zijn. En het is altijd lastig als je zo'n rotnacht hebt gehad. Die kleintjes slapen het overdag wel weer bij...maar mama's moeten toch meestal door. Doosje, hopelijk staan de kiesjes er snel door bij Boaz... zijn echt rottige dingen om door te komen. Ik weet nog wel dat Senne echt letterlijk elke keer van zijn tenen tot aan zijn nek onder de poep zat als hij kiezen kreeg.... Heb hem toen letterlijk een keer zo met kleren en al in de badkuip gezet en zo onder de straal uitgekleed. Snoet, ik moet zeggen dat het er nog niet van is gekomen om te bellen.... afgelopen maandag dus eigenlijk een hele dag bijna op pad geweest naar die homeopaat (en voor een gesloten winkel staan in Roosendaal) en woensdag ging ook ineens anders dan gepland... (Wiegje is verkocht en opgehaald!!! En op het werk is het nu toch even uitkijken met bellen prive... Maar nu had mijn collega een afspraak staan bij een homeopaat hier in Terneuzen. Zij ging daar met haar zoontje en voor haarzelf naartoe en heeft mijn verhaal eigenlijk ook verteld ivm de vaccinatie die ik nu niet gegeven heb. En die zegt weer dat het juist niet zo moet zijn dat je ze NIET geeft, maar dat je dan de klachten ervan bestrijd.... Ze zei ook dat hij echt testen deed met wat apparaten en ook gekeken werd op voedselallergie... Dat is dus iets wat ik totaal niet heb gekregen nu bij de tweede afspraak in Genderen. Dus ik kwam daar eigenlijk ook maar om te vertellen hoe het is gegaan de afgelopen zes weken en weer naar huis te gaan met andere homeopatische middeltjes... Ik heb gebeld naar die homeopaat in Terneuzen en die belde me vanavond terug. Ik mag dan volgende week nog even terugbellen naar zijn vrouw, die doet de afspraken en dan konden we kijken of er mss nog een plekje ergens was, zodat ik nog terecht kon. Er is daar een wachtlijst tot aan februari...... Dus we wachten het nog even af, maandag weer naar de osteopaat. Dus als het nu maandag zo is dat ik hoor dat die wachttijd bij die homeopaat in Terneuzen nog lang is, dan ga ik bellen voor een second opinion. Sorry trouwens dat het weer zo'n ellenlang verhaal is geworden over mijn ding... Vanavond trouwens nog een autostoeltje van maxi cosi Tobi gescoord voor bij mijn mams in de auto. Die heeft nu zo'n armetierig oud ding, waar ze helemaal niet blij mee was om Sven dan in mee te nemen. Aangezien ze elke week mijn kindjes ophaalt om drie uur op vrijdag, vond ik het wel netjes om dan te zeggen dat ze die van mij kreeg. Hahahaha...moest er 20 euro voor betalen... er zaten een paar gescheurde plekjes in de stof, maar als je die dubbel pakt, kon je het zo nog dichtnaaien. Dus we hebben hem meegenomen en nu kan mijn kleintje veilig mee in de auto elke week. Snoet, jee meid, wat heb jij het nog druk! Dan is het ineens alles tegelijk. Maar wel gaaf dat je een verandering krijgt in je werk. Volgens mij was je er echt aan toe, een nieuwe uitdaging. Heel veel succes, maar het gaat helemaal lukken. Je hebt ambitie, doorzettingsvermogen en een lieve man die het thuis opvangt voor de kids. SUPER!!!!!
hey dames...ff snel hoor...ben druk bezig met de ruim... romée is lekker verwend met haar verjaardag...ballenbad...en ballen rond draai ding....van iemand haar handjes en voetjes in gips gehad! nou en nog veel meer eigenlijk...ga nu stoppen...ze zit namelijk mijn schoenen op te eten! hahaha denk dat ik haar maar even wat te eten geef..tot gauw en alvast een fijn weekend
Miekieieie sorry ben zo druk en was het even helemaal vergeten, maar alsnog van harte harte harte gefeliciteerd met Romee :-D Hartediefje: je doet het goed met die homeopaat zeg!! Ik hoop dat je snel terecht kunt. Ik mis alleen 1 ding: wanneer is het Hartediefje-tijd? Ik lees dat je weer (heel sterk) aan het rennen en springen bent, maar wanneer heb je wat tijd voor jezelf ingelast? Hier: ik vind dat er toch iets geks aan de hand is hier. Boaz is altijd een superlief kindje, maar hij doet de hele week al moeilijk met het avondeten en gisteravond, toen ik 'm ophaalde bij mijn schoonouders, werd ie opeens boos op me. Hij kneep me en sloeg me een beetje en huilde en rolde op de grond. Thuis ging het weer een beetje. Maar vannacht is ie 3x wakker geworden (eerst koekjes en soepstengel gegeten en daarna een zetpilletje gegeven). Herkennen jullie dit gedrag? Ik vind het zo gek dat ie zo boos is, want ik weet niet waarop of waarom..?
doosje: boaz wordt zich bewust van zijn invloeden als er geen aanleiding tot stress is (ziek zijn, verdriet, gebeurtenisen) kan het zijn dat boaz zijn ego ontdekt heeft en daarmee mensen in beweging zet, of hij is echt onmachtig maar waarvan? maarre??? geef jij hem koekje snachts? want das ook reden om mee aan de gang te gaan. ik wil ook wel een mama die mij lekkers geeft snachts als ik wakker wordt, maar misschien lees ik het verkeerd...(trouwens ik wil eigenlijk geen mama die mij koekje geeft maar gewoon door laat slapen!)ik denk dat je echt reglmaat dus duidleijkheid moet geven maarja das advies wat iedereen kan geven!
miek gefeliciteerd met romeetje! je hebt geen baby meer maar een dreumes!!!!!wat een leuke cadeaus! hartedief, lief van je! durf ook op je zelf te blijven vertrouwen he?! van veel tegelijk wordt je ook niet wijzer...... vandaag gehoord dat ik het nog wat drukker krijg ik ga starten als interim teamleider (misschien wel lijder hahahaha) omdat er een procedure loopt tegen de vorige maar omdat mijn collega nog wat meer tijd en ondersteuning nodig heeft ga ik 50/50 sochtends op de meest kritieke smiddags naar mijn huidige plek om een aantal primaire processen aan de gang te houden en uit te leggen. heb er wel zin in maar zal zeker ook ng eens zuchten.... coen is ook hangerig en nog koortsig en dunne stink luiers
Miekiee, VAN HARTE GEFELICTEERD!!!!! wat is ze verwend. Doosje... hij is een jaar geweest he... Mijn mams zei altijd: "ik vond de leeftijd van 1 tot 2 het moeilijkste, want dan willen ze zoveel en kunnen ze het nog niet, waardoor ze weer gefrustreerd raken en boos en driftig worden" ... met Senne heb ik het echt ook zo beleefd. Hij wilde zoveel en werd dan ook soms heel erg boos. Misschien ook dat hij last heeft van de kiesjes die doorkomen en ja...uitproberen begint ook hoor. Hoe lief ze ook zijn... ze gaan nu dondersgoed door hebben wat ze voor elkaar kunnen krijgen. Enne..hier ook zo'n mama die toendertijd dacht van ach.... een tuitbeker drinken in bed tegen de dorst.... dan moet ik er in ieder geval niet meer uit... (wat ik tot dat Senne bijna vijf jaar is geworden er niet uit heb gekregen...lees, niet heb doorgepakt omdat ik met de komst van esmee* en sven gewoon geen puf had in een paar nachten huilen) Dus wel uitkijken wat je 's nachts doet met eten/drinken.... (geen kritiek hoor!!!, maar uit ervaring een tip) Wat wel altijd mag is gewoon water. En misschien gaat dat wel goed, als Boaz wel dorst zou hebben. Hartediefje-tijd....tja... ik weet het niet... (ik ben al blij met een half uurtje boodschappen doen zonder kindjes en een kwartiertje douchen zonder gestoord te worden hahahahaha) Ondertussen staat Sven hier van zijn neus te maken, want ze zijn aan het voetballen hahahaha... en gillen en roepen naar Senne hahahaha, zijn lijfje staat gewoon stijf van het enthousiasme. Enne...box is verkocht!!!!! Elleke, jij ook gefeliciteerd, want als ik het goed las op hyves is Caitlynn vandaag jarig!!!!! Hoe is het geweest? O en wat erg he....dat babietje overleden door dat ongeluk in het zwembad...jeetje wat moet dat erg zijn voor die ouders.
@Doosje voor slagzinnen moet je niet bij mij zijn hoor, wij winnen meestal met iets dat we achteraf even moeten nadenken waar we aan mee hebben gedaan haha Stijn kan ook zo boos worden, als hij iets niet mag of als het hem niet lukt idd gewoon frustratie en het niet op een andere manier duidelijk kunnen maken wat hij ervan vind. Duidelijk blijven en ook heel simpel vertellen waarom iets niet mag en benoemen dat je snapt dat hij boos is omdat het niet mag of omdat het niet lukt. @Shadow hoe is het nu met Valerie? @Snoet klinkt idd heel druk voor de komende tijd. En Coen al weer wat opgeknapt? Oh nee lees het al... beterschap voor Coen! @Hartedief fijn dat je een goed autostoeltje hebt gevonden. Hoop dat Sven snel terecht kan bij de andere homeopaat. Oh nou dat babietje.. pfff het blijkt zo erg te zijn geweest... heb verschillende mensen gesproken die iemand kennen die in dat zwembad werkt, de dag erna moesten ze rommel gaan ruimen.. dat kan toch niet als je zoiets hebt zien gebeuren. In dat zwembad gaan wij ook regelmatig zwemmen en als je dan hoort dat de kabel waar de boxen aan hingen in april al vervangen had moeten worden... zo vaak hebben wij daar onder gezeten in dat badje brrrr @MIekie Romee is lekker verwend dus! Nog gefeliciteerd! Verder vandaag afscheid gehad van de laatste fijne leidster op de psz.. vervang is er nog niet.. Daarna even doorgelopen naar de directeur van de school om toch maar voorkeur door te geven voor klas. We wilden afwachten omdat in elke klas wel een kindje zit wat Tim kent maar van de week kwam Tim met een naam waar hij graag bij in de klas wilde komen. We liepen langs de klas waar dat meisje in zit en toevallig zag ze Tim lopen en ze komt meteen naar de deur om met Tim te kletsen dus ik hoop dat ze Tim daar nog kunnen plaatsen want hij was al ingedeeld maar na onze uitleg gaat de directeur toch nog kijken en worden we begin volgende week gebeld. Ben benieuwd... wat gaat het allemaal snel zeg, volgende week horen we in welke klas hij komt en een weekje later mag hij al gaan oefenen.... Stijn is weer goedgekeurd op het cb, tuurlijk weer vrij lang en toch wel iets te licht voor de lengte.. achja ze moeten toch iets te zeiken hebben... Hij is nu 10,3 kg en 80,5 cm. 2 prikken gehad en nu wat hangerig daarvan..
Hoi hoi, Gister was Caitlynn idd jarig, maar we vieren het eigenlijk pas echt vandaag... Gister opa's en oma's geweest en al wat kadotjes gehad. (little people boerderij, loopauto, bibabad). Vandaag is het grote feest. Had gister wel wat willen schrijven, maar er kwam vanalles tussen. Kort maar krachtig: KEVIN IS NIET OP DE VERJAARDAG VAN ZIJN ZUSJE!!!!! Er is heel veel gebeurd van de week en uiteindelijk is hij er dus nu niet bij. Ik hoop dat zijn moeder een stront-vervelend jong heeft dit weekend, had ze maar moeten meewerken (sorry, weet het, het is en blijft zielig voor Kevin). Zo, nu ga ik mezelf voorbereiden op een dag met veel visite en drukte.... Groetjes, Elleke