Gefeliciteerd Caitlynn!!!!!!!!!! Wat een heerlijk taartje hihi. Dank voor de tips. Ik had idd maar een koekje gegeven (wel zo'n verantwoord volkoren biscuitje he...voor de duidelijkheid hihi), omdat hij al 3 avonden geen avondeten meer op had. Maar ik heb het meer gehoord nu en ik ga dat idd niet meer doen. Dan maar even wat drinken. Gelukkig heeft ie vannacht gewoon lekker geslapen. Verder heb ik 'm net even lekker terug geknepen en toen hield ie er mee op haha! (zachtjes he..maar hij was helemaal verbaasd dat dat niet fijn was haha).
Doosje, dat werkt mss wel het beste nog even op dit moment. Hahaha... ik heb wel eens nagedaan hoe senne driftig stond te stampen. Ik er naast en net zo hard gillen en stampen als hij. Hij stopte meteen en keek met open mond wat een gekke mama hij op dat moment had... Dat hij dan zo slecht gegeten heeft...lijkt me echt meer klachten van tanden/kiezen. je probeert idd vanalles. (maar nu bij Sven heb ik echt wel geleerd van dingen die ik dus bij Senne heb gedaan en daar nu spijt van heb.. hoop dat ik dus bij Sven meteen vanaf nu consequenter kan zijn) Elleke, wat zit ze heerlijk te smullen!! En wat zonde dat haar grote broer er niet is... Kevin krijgt dan weer de klappen van de zweep... OOOOO...gisteren heeft Sven trouwens een biscuitje gegeten.... Senne had bij mijn mams een biscuitje gekregen, maar het deksel zat niet goed op de doos. Had ons kleine meneertje even een koekje uit de doos gepakt en stond hij er heerlijk van te smikkelen. Ze hebben hem laten doen en hij heeft hem helemaal opgepeuzeld. Hahahaha... hoezo, ik wil ook wel eens wat? Stond er wel verbaasd van dat hij daar dan niet zich in verslikt... maar ja, we zijn ook al weer een maand verder dan toen hij bijna stikte in een nijntje koekje. En vanochtend om zeven uur was het hier al chaos.... Sven was op Senne zijn bed en hij kroop naar het voeteneind (ik stond er bij hoor...) Wilt hij zich opduwen, grijpt hij mis, zo met zijn mondje op de rand van het bed. OOO, dat bloedt nog eens hard zeg. Ik kon dus niet zien waar het vandaan kwam, ik dacht eerst van zijn tong, maar toen manlief eindelijk wakker was nadat Senne hem had geroepen (wat kun je je dan ergeren als ze niet horen dat ze huilen en je roept of hij even wil komen...) kon ik even goed in zijn mondje kijken, bleek het dat flapje tussen je boventanden en lip te zijn.... Ik had het gelijk met een natte handdoek gedept. Maar hij heeft er nu geen last meer van, maar goed... het is een klein brokkenpilootje. En wat is het heerlijk weer!!!!!!!!! Genieten geblazen.
Ja precies, hartediefje. Maar het is goed dat jullie dat tegen me zeggen, want dan weet ik ook dat het een beginnersfoutje is en dat we dat dus niet nog een keer gaan doen Gelukkig is ie nu heel lief de Tubbies aan het kijken. Hier is het trouwens bewolkt! Maareh wat ging je nou voor jezelf doen?
Weet je wat het is.... voor alles wat ik echt voor mezelf doe, moet ik gelijk weer vanalles regelen en dan heb ik soms ook meteen zoiets van...laat maar zijn, ik ben net zo lang bezig met regelen en vliegen als dat ik echt iets voor mezelf doe. (bovendien moet ik altijd mijn mams inschakelen en die doet al zoveel voor me) Gooi het maar in de groep hahahaha...kunnen we onze tips geven. (of aangeven welke fouten we gemaakt hebben hahahahaha)!
@Hartedief ik herken je probleem, als er iets geregeld moet worden qua opvang dan moet ik dat doen en kom ik altijd bij dezelfde uit. Een van de redenen dat ik wil dat er een van ons thuis is als ik weer ga werken is ook omdat ik degene was die Tim altijd naar mijn oom en tante moest brengen maar ook alles klaar moest zetten en in moest pakken, bij het ophalen precies hetzelfde..... En een middagje of dagje voor mezelf doe ik idd ok niet vanwege het geregel en voordat je dan eens weg bent heb je er al een halve dag op zitten... Heb dus helaas ook geen tips voor je.. Ahh wat een leuke foto van Caitlynn!! Nou wij (en wij is Tim en ik) hebben vandaag een leuke dag gehad, eerst vanmorgen gaan sporten en Tim is mee gaan kijken, daarna tosti's gemaakt en toen die op waren zijn we naar de open dag gegaan van de bakker. Dat was leuk gedaan zeg! Kindjes mochten taartje versieren (hebben we niet gedaan want daar was een wachttijd van een uur) maar wel broodjes gebakken, marsepeinen olifantje gemaakt, speculaasjes gedraaid, toen nog een ballonzwaard gekregen en op het luchtkussen gesprongen. Daarna naar ikea gegaan en een piratenschatkist gekocht alvast voor zijn verjaardag ook (ga piraatjes maken van eierkoeken en die leggen we dan in de kist met piratenmunten er om heen) en als klap op de vuurpijl nog pannenkoeken gaan eten omdat Tim zijn beloningsposter vol had met goed luisteren... zo en nu op de bank en ik hou van holland kijken. Zet tussendoor nog even de foto's over en heb een leuk filmpje van Tim dat hij een broodje aan het vlechten is met hulp van een bakker...
Citroentje, heerlijk als je zo'n fijne dag hebt met je mannetje he. Soms kan je zo intens gelukkig zijn met hele kleine dingen. Tim zal trots zijn op zijn traktatie!!!! Ik ga denk ik morgenochtend eens een paar hapjes danoontje proberen om te kijken hoe Sven hierop reageert. Want als hij er goed op reageert, wil ik iets met een danoontje doen om te trakteren. Heb iets leuks gezien van girafjes op een danoontje. En hier zo ook lekker op de bank ik hou van holland!!! Senne mag weer meekijken. hahahaha..zegt hij, mama als ik nu in slaap val, dan legt papa jaap me maar op bed en hoor ik morgen wel wie er gewonnen heeft. Zo schattig dan..... Trouwens dinsdagochtend heb ik even lekker tijd voor mezelf!!!!! Sven zit op kdv en ik heb vrij genomen omdat het 's middags herfstwandeling is in het bos hier op het dorp van Senne zijn klas. Dan moet je opdrachten en spelletjes doen in het bos met een aantal kindjes. Ik denk dat ik dan eens lekker de stad in ga en eens lekker ga rondkijken en verder niets moeten. (op wat boodschappen doen alvast voor Sven zijn verjaardag)
Heel goed Hartediefje!! Ik snap wat jullie zeggen ook hoor, met al dat geregel. Het kost mij ook altijd moeite en overleg. Maar van de andere kant: soms plan ik het gewoon een tijd verder vooruit, dan 'vergeet' ik een beetje de moeite die ik ervoor heb moeten doen en verheug ik me op dat (mid)dagje. Het is toch belangrijk dat je ook ontspant en wat tijd neemt voor jezelf. Dat kan niet zo vaak, maar zeker als je zo weinig slaap hebt, kan je dat toch proberen. Het is natuurlijk ook superlastig als je man doordeweeks niet thuis is. Dat heb ik zelf niet, dus ik weet ook niet hoe zwaar dat is, maar ik kan me wel voorstellen dat het dan alsnog veel meer moeite kost allemaal en dat alles op jouw schouders terecht komt. Ik vind het knap dat je dat volhoudt hoor, je bent toch maar mooi een sterk wijf. En Citroen ook met die 2 jochies de hele dag thuis. (en de rest natuurlijk ook!) Had eigenlijk iemand nog een leuke foto van de meeting die je mij door kunt sturen? Oh en Citroen: wil je ook een foto maken van die schatkist? Ik vind het nl een superleuk idee, dus ik ben heel benieuwd hoe het eruit ziet!! Kvinna: hoe gaat het met je???
Snoet : jemig wat ga jij het druk krijgen!! Wel fijn een verandering toch? En ook jij beterschap voor Coen! Hartediefje : klinkt wel goed die homeophaat (ik heb altijd moeite om dat woord te typen ) in Terneuzen toch? Althans ik vind van wel. Wel balen dat er een wachtlijst is tot februari. Wel lekker dat je dinsdag vrij hebt! Pff arme Sven!! Die zal wel flink gehuild hebben arm manneke! Wondjes in je mond kunnen behoorlijk bloeden idd. Zeg dat wel kleine brokkenpiloot! Miek : nog VAN HARTE met Romée!! Echt baby-af nu he jemig wat gaan onze kids toch hard. En leuke kado's heeft ze ook gehad . Citroen : oh gatsie jemig ja idd jij woont in Tilburg, ik vind het echt zo erg van die kleine! Ik vind het wel heel erg van het zwembad hoor ik kan zo boos worden om zoiets, er moet verdorie altijd wat gebeuren voor ze er wat aan doen :x. Pff ja consternatiebureau he, ze moeten idd altijd wat te zeiken hebben! Is toch prima dat gewicht en die lengte? Hier begonnen ze in eerste instantie beetje te miepen over Valerie haar hoofdomtrek maar ja hallo 't meiske is ziek gek he dat ze niet wil blijven liggen om te meten en dat ze dan ook niet goed kunnen meten. Gelukkig zei ze zelf al ik denk dat ik verkeerd gemeten heb omdat ze niet wilde blijven liggen. Muts! En klinkt als een heerlijke dag wat je hebt gehad samen met Tim . Goed gelukt zeg die broodjes!! Doosje : helaas pindakaas ik heb geen tips m.b.t. Boazje z'n boosheid. Lastig zeg, maar idd hij is een jaar geweest dus het zal wel uittesten e.d. zijn. Dreumespubertijd misschien? Elleke : ook jij nog VAN HARTE met Caitlynn!!!! Jemig zeg lekker wat een *piep*wijf (sorry) is 't ook he die hex. Tuurlijk is 't idd zielig voor Kevin maar idd ik hoop ook dat ie maar lekker vervelend tegen d'r mag zijn! En dat je meissie toch een erg leuke dag gehad heeft vandaag! Wat een heerlijke foto hihi . M.b.t. geregel ivm oppas heb ik eigenlijk ontzettend geluk, ik hoef m'n schoonma maar te bellen en ze staat voor ons klaar is wel erg fijn! Ok tuurlijk kan ze soms niet maar meestal wel en daar zijn we erg blij mee . Verder is Valerie wel aan de beterende hand maar ze heeft nog steeds koorts, snottert alles onder, is flink huilerig etc. Niets is goed alleen mama (wat ze nu sinds een paar dagen prima als alleenstaand woord kan zeggen ipv mamamamamamama, goh hoe zou 't komen klinkt trouwens wel superschattig uit dat kleine mondje), gisterochtend naar de HA geweest omdat ze alles bij elkaar schreeuwde en helemaal overstuur was, maar die kon niks vinden. Daarstraks zijn we naar de HA post geweest omdat ik 4 dagen koorts en paracetamol wel genoeg vind, maar conclusie is een stevige verkoudheid die vanzelf over moet gaan. Arm ding ligt ook vaak hele dag als een zielig vogeltje op m'n schoot te slapen en verder niks. Hoop dat ze er snel vanaf is!
@doosje MINNEN Schatkist - IKEA dit is hem als het goed is maar zit nu op m'n foon te internetten dus als het niet klopt moet je ff googlen op minnen schatkist
nou ja zeg!wat is hier ontzettend veel gekletst op een vrije zaterdag!!! ik was gisteren de hort op met vriendin (gewoon de boel de boel gelaten...snoetman succes! ben weer thuis als ze op bed liggen) naar utrecht geweest om te winkelen, was ontzettend gezellig lekker op terras gezeten en geslaagd voor de shopping. en elleke gefeliciteerd met je meisje! daar komt ie dan ahum* lang zal caitlynn leven lang zal ze leven lang zal ze leven in de gloriaaa in de gloooooo-riiiii-ja! in de gloooooo-riiiiiijaaaaaaaa! hiererdepiep hoera!
oh... en ik ben misschien wat strenge mama maar het werpt wel vruchten af, anna heeft tot 2jaar een tuitbeker met water bij zich gehad maar toen was het klaar, grote meiden doen dat niet! maar een dreumes vind ik nog anders zo verschillend waarom je iets doet, dat weet je zelf het beste. als je twijfelt voelt je kind dat, ook als dreumes! en dan ben je de sjaak (die niet afhaakt) coen kreeg vannacht een fles om 3:00 wist gewoon dat ie honger had. en met ziek zijn heeft ie snachts wel weer tutje gekregen als troost
Coen blijft ook een spokertje 's nachts he.... Zouden ze nu ONS eens het mooiste cadeau gaan geven als ze 1 jaar zijn???? DOORSLAPEN...hahahahaha Ik kan altijd op mijn mams en Krijn rekenen hoor, moet ik ook maar even bellen en ze komt naar hier, of ik mag de kindjes naar daar brengen. Mijn moeder zou het ook niet erg vinden om elke week een vaste avond op te passen, maar dat vind ik dan weer heel bezwaarlijk voor mezelf. Maar ik zal een poging doen om wat meer "mijn" momenten te pakken. Ik zal de meiden van de zwangerschapsgym van Senne eens vragen of ze binnenkort nog eens wat mee gaan drinken. Was zo'n gezellig restaurantje, waar je ook heel makkelijk wat kan drinken en wat tapas kan eten. Valerie blijft dan ook maar kwakkelen... hopelijk is ze snel van de verkoudheid af en weer helemaal goed in haar vel. Citroen, wat een leuke kist zeg! Je maakt er toch maar weer wat moois van zeg. Heel erg leuk.
Oh man, ik heb net even de hele Vanilia sample sale leeg geshopt met een vriendinnetje. Echt een aanrader! Ik heb 2 chino's, 1 harembroek, 1 colbert, 1 sjaal, 1 legging en 2 jurken voor 168 euro gescoord. Normaal bijna 800 euro. Woeiiiiiiii!! Sorry hoor, moest het even delen.. Hartediefje: goeie zaak! En fijn dat je daar een beroep op kunt doen. Je bent een lieve mama. Snoet: hoe was het in Utrecht?? Fijne stad he Citroen: erg leuke schatkist! En Caitlynn gefeliciteeeeeeeeeerd!!!!!!!!!!! Beterschap voor Valerie!
Doosje, ik ga ook eens kijken daar hahahaha...heb alleen vorige week mijn jaarbedrag uitgegeven ben ik bang bij de vero moda... Gaaf zeg, je hebt echt veel gescoord voor heel weinig geld! (daar wordt je alleen al blij van)
oooh wauw doosje tis dat ik de weg niet ken anders had ik daar ook beland!!!!! heb nu bij de lady sting eea gekocht (was vooral opzoek naar camouflerende zaken hahahaha) en ja utrecht is echt leuk!!!! (maarja, wij hebben dan weer strand ed!) en citroen wat kan je heerlijk uitleven in de IKEA he? leuk he die minnen spullen, ik vind het nieuwe peutermeubelsysteem ook geweldig (weet ff niet meer hoe het heet) maar ook snel prijzig enne jij bent toch wel de crea bea mama van ons allemaal he? och shadow, hier ook een kwakkelende coen er zit duidelijk vanalles in de lucht en het enige wat we kunnen doen is uitzieken, gefeliciteerd met je eerste zelfstandige mama! ehm hartedief, wondjes in sven zijn mondje??? heb ik wat gemist???? (dat gebeurt mij wel vaker geloof ik...)en... ik heb minder met coen af te zien als jij met sven hoor! hij slaapt nu ook tussendoor wel eens een nachtje door. maar idd het moment van 19:00 een fles tot de volgende ochtend 6:00 ik weet niet wanneer het komt maar tis welkom! doosje ik heb geen foto's gezien ik fototoestel niet bij had... misschien elleke maar die had ik nog niet gezien wel van citroen van de "groten" foto's gehad
Doosje, Elleke en Shadow, willen jullie je mailadres even pb-en? Ik heb dan nog een aantal foto's van de meeting voor jullie. Snoet, Citroen, van jullie heb ik het adres. Dan zal ik morgen eens wat foto's doormailen! Snoet, Sven was met zijn mondje op het voeteneind van Senne zijn bed gevallen...greep mis met optrekken. (zondagochtend iets voor zeven uur.....) Dagje vrij..... heb het gevoel niets te doen hier met een jengelende mama roepende beenhanger hahahahahaha... net een eindje wezen fietsen, maar stond best veel wind. Dus zo de fles en dan zijn bedje in!!!! Beterschap voor de zieke kindjes O ja, mss kan ik er maandag tussen bij de homeopaat...maar dan moest ze even zien hoe het ging lopen, dus word ik eind van de week teruggebeld. (ze mogen maar 3 nieuwe patienten per week aannemen en ze moeten altijd een aantal tijden hebben staan voor vervolgafspraken van de reeds ingeschreven patienten...)dus ik ga mijn duimen draaien dat ik maandag terecht kan. Het eerste wat normaal zou kunnen was pas 21 Februari!!!! Vond ze toch ook wel erg lang om te wachten... dus ze had me in ieder geval opstaan en hield het voor me in de gaten. (please....laat me eens geluk hebben en nu eindelijk eens mijn mannetje kunnen helpen)