Hey meiden, Ik ben de foto's aan het uploaden naar mijn msn foto mapje. Maar ik weet niet of de link gaat werken of dat we dan eerst msn vriendjes moeten worden.... Graag ff proberen straks (als ik de link hier geplaatst heb) en dan ff laten weten. Als je de foto's kunt zien (ze zijn nog niet bewerkt) en je wilt er foto's van hebben, dan kun je de nummers en je e-mail adres ff pb-en..... Groetjes, Elleke
Hey, Probeer dit even als je tijd hebt en laat ff weten of het werkt..... https://skydrive.live.com/?cid=ba934c9f6634db0d#!/?cid=ba934c9f6634db0d&sc=documents&nl=1&uc=53&id=BA934C9F6634DB0D%21191 groetjes, Elleke
ff snel kom straks nog wel terug om te reageren. @Elleke ik heb de foto's kunnen downloaden en opslaan... en grappig, ik sta voor het eerst sinds mijn afvaltraject weer eens op de foto (ik maak ze hier altijd) en ik moest zelf even kijken wie dat was hahaha raar dat je dat in de spiegel niet zo ziet als op een foto. VErder moeten wij even creatief zijn want Stijn kan het traphekje open maken, het is een zelfgemaakt hek (paste beter bij de trap ) met een pin die dus het hekje dicht houd maar Stijn is zo slim om onder tegen die pin aan te duwen tot de pin eruit is en dan is dus ook het hek los..... (bij Tim geen last van gehad)
@Snoet heerlijk zo'n dagje weg! Idd Ikea is lekker shoppen, je wordt er zo hebberig van vind ik, het lijkt altijd alsof je alles wel kunt gebruiken. Ja die peutermeubeltje heb ik idd ook gezien, leuk spul daar haha Enne zo creatief ben ik nou ook weer niet hoor maar vind het wel leuk om Tim met en leuke traktatie op de psz te laten komen (en dan is leuk niet perse groot of veel zoals sommige moeders wel doen) @Doosje da's nog eens lekker shoppen zo, ik kan ook niet wachten tot ik los kan haha maar dan wel in een kleinere maat dus nog ff wachten... Ik had trouwens ook niet veel foto's van de meeting, alleen een paar van Stijn en wat van de grote kids. @Hartedief ik duim mee dat je maandag terecht kunt! Verder ben ik blij dat ik vanmorgen toch heb gebeld naar de ha, we zitten al langer te twijfelen of we wel of niet moeten gaan. Het gaat om Tim, hij zegt de laatste tijd zo vaak dat hij zo moe is, daar geeft hij dan ook vaak buikpijn bij aan. Het is ook geen aandacht trekkerij denk ik want hij ligt nu bv ook in bed en dat is al een aantal keer voor gekomen dat hij er zelf om vroeg. Kindjes geven ook vaak buikpijn aan als er iets anders (lichamelijk of psychisch) is maar wij kunnen gewoon niet ontdekken wat er nu is. We proberen hem ook regelmatig prive aandacht te geven (vandaar ook ons uitstapje afgelopen zaterdag) maar wat de buikpijn betreft verandert er niks.. dus ben benieuwd morgen, zou dit reden zijn om iig bloed te laten prikken, neem aan dat een ha van buiten (naast oren kijken en longen luisteren ed natuurlijk) ook niet alles kan zien / horen
Citroen, wat fijn dat je door mag met Tim. Als het dan iets is waar hij mee zit, is het lichamelijke in ieder geval uitgesloten! En ik moet bekennen dat ik ook al een poosje twijfel bij Senne, klaagt veel over buikpijn idd en is ook best hangerig. (maar die is idd veel bezig met psychische dingen zeg maar... esmee* missen... laatst zei hij in de auto, maar mama, dan moet Sven mij wel een paar dagen missen als ik op school met de klas ergens anders ga slapen hoor.... Heeft hij het over schoolkamp, wat ze in groep 7!!! gaan doen. hahahaha, maakt hij zich nu al druk over. ) Elleke, leuke foto's!!!
Senne heeft duidelijk dingen waar hij in zijn hoofd mee bezig is dus... ach nu al bezig met het kamp... Bij Tim twijfel ik of het lichamelijk is want hij kan het ene moment zeggen dat hij zo'n buikpijn heeft en nog geen minuut later vragen om een snoepje. Wij zeggen dat ook altijd "als je zo'n buikpijn hebt kun je beter geen snoepje eten want dan wordt de buikpijn alleen maar erger" dan is het ook meteen niet zo erg meer. Ik ben ook altijd zo open mogelijk (in kindertaal dan) over opa en oma die er niet meer zijn en als ik daar verdrietig over ben zeg ik dat ook, ik denk ook dat hij mijn gevoelens beter aanvoelt dan ik denk en er ook sterk op reageert maar hoe pak je dat dan aan... maar goed dat is wat ik denk, Tim kan zich ook nog niet voldoende uitdrukken wat dat betreft, zeggen dat hij boos of verdrietig is lukt hem nu wel maar verder dan dat is toch wel heel moeilijk voor hem. (gevoelens begrijpen en dan ook nog eens vertellen wat er is) (toen hij nog baby was en mijn moeder in het ziekenhuis lag hebben we ook een periode gehad dat hij heel erg aan het huilen was maarja ik had veel stress en was bezorgd... toen er bij mij wat rust kwam ging het met Tim ook veel beter dus ze pikken erg veel op waar wij mee bezig zijn)
Goed dat jullie er achteraan gaan meiden. Ik zeg maar zo altijd 'beter een keer teveel dan te weinig' en idd buikpijn is volgens mij altijd een teken van iets. Kan ziek zijn, maar ook iets op school of anders. Wanneer ga je naar de huisarts Citroen? En hartediefje, ik zou gewoon bellen hoor. Luister naar je instinct. Een vraag: Boaz houdt heel erg van tekenen. Heeft iemand misschien nog leuke knutseltips wat ik bijv. met hem zou kunnen maken?
citroen, buikpijn kan ook samen gaan met zijn angst om te poepen, obstipatie of is buikpijn juist reden van niet durven poepen (aambeitjes na een keertje hard drukken oid?) fijn dat je naar de huisarts gaat
doosje, een raamhanger? van figuren die hij getekent/gekleurd heeft? paar figuren knippen touwtje er door en klaar is je kunstwerk, wat ook leuk is voor jezelf tekeningen bewarern in een tekenmap na een (paar) jaar paar verschillende periodes eruit halen en inlijsten kleurplaten met seizoen of thema en wat dacht je van schilderen met je blote lijf?
leuke foto's elleke!!! hartedief senne is ook zo'n bedenker.... maar buikpijn is wat citroen ook zegt vaak uiting van ik zit niet lekker in mijn vel....
Het gaat juist heel erg goed met het poepen, al een week lang elke dag een normale hoeveelheid zeg maar daarom blijft die buikpijn zo vreemd
@Doosje wij hebben voor Tim toen hij het tekenen net leuk vond zo'n watertekenlap (weet ff niet hoe het heet) gehaald, daar kunnen ze op tekenen met een stift die je vult met water, kan dus geen kwaad als ze die in de mond stoppen of op de tafel of je muren gaan tekenen oid. bol.com | Ravensburger - Aqua Doodle XXL, Ravensburger | Speelgoed En idd verven is leuk, kleren uit, een groot oud laken op de grond en kliederen maar
Citroen, vorige keer toen ik met Senne bij de ha was omdat hij al dagen koorts had. Zei ze dat als kindjes oorpijn hebben, dit ook vaak wordt verwoord als "buikpijn" ...schijnbaar hebben ze dan ook vaak last van hun buik bij oorpijn. (ik weet niet of Tim daar ook over klaagt, maar ik had het in ieder geval nog nooit gehoord) Doosje, misschien al iets voor Sinterklaas? Ik vond het vorig jaar zo leuk bij senne zijn vader. Daar had de vriend een heel raam versierd voor de sinterklaas. Dus zwarte piet, schoenen. Allemaal getekend door Senne. Vond het wel heel erg leuk en dit jaar is het ook weer versierd daar. Denk dat ik voor hier ook zoiets nog ga doen met Senne van de week. En ik heb bij en paranormaal forum nog een reading gehad van een foto van de mannetjes, kreeg dit als reactie: Hier komt mijn reading voor de kleinste van de twee. Wil wel even nog mededelen dat ik een uitzondering voor je maak. Dit zoals eerder gezegt door drukte. Je jongste zit de laatste tijd niet fijn in het vel.(heb je hem in een andere kamer of bedje liggen?) hij voelt zich namelijk bij het slapen gaan niet op zijn gemak. Verzet zich dan ook hevig als je hem wil neer leggen in zijn bedje houd zich erg stijf. Wat zijn eten betreft denk ik dat het geen kwaad kan om eens een keer bij de huisarts te gaan informeren. Je moet niet vergeten dat hij in het begin ook te kampen had met zijn darmpjes. Op dit moment denk ik dat hij last heeft van een spastische darm en er dus meer uit komt dan dat het binnen blijft. Over dag merk je aan hem dat hij niet lekker is dit doordat hij vaker hangerig is dan dat hij opgewekt is. Is hij de laatste tijden ook meer schrikkerig? het kan heel goed zijn dat hij een poosje geleden hel erg is geschrokken van een harde klap en daar nog de angst van bij zich heeft. Nogmaals voor zijn darmpjes daar zou ik even mee naar de huisarts gaan dan is het leed zo geleden. ====================================================== Je oudste heeft de laatste tijd een teruggetrokken houding. Hij is meer op zich zelf dan anders. Op een of andere manier bemerkt hij aan jou dat je prikkelbaarder bent dan anders en zelf kan hij dat niet plaatsen. Zit in een kokonnetje en is zelf soms wat afwezig. Betrek hem nog wat meer bij Esmee vertel hem er zoveel mogelijk ervan en als je in Esmee\'s kastje gaat probeer hem er dan meer bij te betrekken dan zullen zijn vraagjes die hij nu niet steld vanzelf komen. Zet me toch aan het denken om toch eens te proberen Sven bij mij op de kamer te zetten in het campingbedje. (en de kamertjes van de mannetjes met wierook te doen... je moet er in geloven, maar ik heb dat vrouwtje verder niet veel info gegeven zelf)
hartedief wauw! ik zelf sta ook open voor dat soort zaken heb het een keer opgezocht (verder laat ik het met rust) toen anna een poosje met regelmaat "bezoek" had, ze meldde dan dat ik op moest passen voor een meneer want ik botste steeds tegen hem aan en ook opa had ze al een paar keer gezien en die vrouw kon ook zonder iets te weten heel veel vertellen! het sterkt je in wat je al weet..... och citroen.... wat vreemd he? hopelijk kan dokter meer uitsluiten.... coen moest na een paar happen eten heel erg huilen, ik dacht vermoeidheid dus HOP met een fles naar boven maar toen krijste hij het echt uit, nu heeft coen gevoel voor drama maar na een halve fles spuugt hij alles leeg en onder (stukjes ham van tussen de middag er nog in... sorry voor dirty details) maar hij heeft ook dunne zure luiers dus ondanks geen koorts meer misschien toch een virus.... (en ik een eetlepel andijvie achter mijn oren...) heb net verjaardagstaarten besteld! hartedief volgende week ronden we het eerste jaar officieel af!
Snoet, wat zielig voor Coen zeg.... zo vervelend als ze zo moeten spugen. Is hij ook hangerig nog? En ja.... ik ben er ook al heel veel mee bezig, merk dat het me toch erg raakt. Ik heb een verjaardagstaart besteld met de foto ook van de uitnodiging. En ik vind het helemaal geweldig, want op Sven zijn verjaardag komt Sinterklaas aan hier op het dorp. Ik ga dus een heel weekend heerlijk genieten!!!! En ik wil eigenlijk juist nu de dingen meer opzoeken... hahahaha... maar goed.. Sven ervan af helpen doe ik er waarschijnlijk niet mee. Beterschap voor mijn kleine vriendje!!!!! Sven heeft weer last van zijn tandjes die doorkomen. Zijn rechter voortandje komt door, ik zie hem al goed glanzen onder het tandvlees. Hij heeft veel last van dat zijn maag opkomt en wat spugen van fruit. Ook laat hij weer geregeld 70 cc staan van zijn fles.
Ik heb de foto's van Elleke ook even bekeken ook al was ik er niet bij. Ziet er leuk uit en wat een schattige kindjes allemaal. Beterschap voor Coen en Tim en Senne en...iedereen die aan het kwakkelen is. Het zal ook wel de tijd van het jaar zijn.
@Hartedief wat apart... ik "geloof" er ook wel in hoor, heb ooit ook veel op dat soort fora zitten neuzen. Oh heerlijk genieten dus dat weekend, ik heb ook echt zin het weekend, zaterdag tvkijken als de sint aankomt en zondag komt hij hier aan dus dan gaan we kijken, komt ook een vriendje van Tim langs die dag (ken zijn moeder van hier toen ik zwanger was van Tim) dus gaan we samen naar de intocht. Ja dat van buikpijn aangeven en oorontsteking hebben heb ik idd ook al gehoord.. nou ben benieuwd morgen.