30+ meiden De Babies

Discussie in 'De mama's' gestart door Doosje77, 22 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    ps: lief dat je het volgt, dank je voor je interesse! hoe is het kmet jou banen zoeken?

2. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Bedankt voor de felicitaties!!

Het was gisteren een supermiddag. Sven heeft bij Sinterklaas op schoot gezeten (door een zwarte piet daar naar toe gebracht). Hij was totaal niet bang en zat eens alles goed te bestuderen. Hahahaha, kind naar mijn hart!!!

Hij heeft dan gisteravond zijn cadeau van ons en van mijn mams en krijn gehad en hij vond de cars loopauto en de toettoet garage heel erg leuk.

Vanmiddag dan dde verjaardagsvisite!!!

En morgen naar de homeopaat!!!!!!!!!!!!!!!! Ik ben zo blij, kan morgen om negen uur terecht.
    Maar ik moet zeggen dat het nu al stukken beter gaat. Hij eet tussen de middag een boterham en 's middags geef ik hem dan geen fles meer, maar een biscuitje. 's avonds eet hij zijn warme hap en een danoontje!!! (dus ik ben nu echt overtuigd hoor, GEEN koemelkallergie) En dan rond half tien/ tien uur nog een fles. Dan is hij standaard rond half vijf wakker en toen was hij niet meer stil te krijgen vanaf half zes...

Snoet, heel veel plezier jij ook vanmiddag met de verjaardsvisite van Coen!!!!!!

3. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    Heel goed van je Snoet. Het is zeker mooi als je weet waar je goed in bent in dat kunt gebruiken, dat is slim (sommige mensen weten het wel, maar gebruiken het niet). Zo te horen heb je ook een eigen plan uitgestippeld en dat werkt altijd erg fijn, dan heb je daar wat houvast aan. Ik ben heel benieuwd hoe je het gaat vinden straks en ik zie het als een voordeel dat die lg al een tijd weg is: dan kan je alles zelf maken zoals jij het wilt. :)

Hier met de banen even laag pitje. Er komt waarschijnlijk een nieuwe functie van projectmanager op onze afdeling vrij. Dan moet je alle grote projecten, samen met een ondersteuner, draaien. En dat wil ik heel graag! Daarbij ben ik er ook de beste man voor, want ik heb de meeste ervaring en ik heb de projecten al 3x in m'n eentje gedraaid. MAAR er is nog iemand die in aanmerking komt, of er kan weer een hele andere constructie komen (de directrice wil er alleen over nadenken, zonder MT, dus we wachten allemaal af...). Het is dus best wel spannend.
    Het jammere is dat ik ook wel merk dat mensen op me neerkijken soms. Waaronder mijn directe leidinggevende. Ik vroeg bijv. laatst of ik Prince2 (dat is een projectmanagement-cursus) mocht doen (vereisten: hbo-niveau en enige projectervaring). Maar daar krijg ik dan niet meteen een 'ja' op. Ze wil eerst uitzoeken hoe het mijn vorige leidinggevende is vergaan (die heeft dat gedaan, maar niet afgemaakt) en of het dan wel 'geschikt' is voor mij. Ik kan daar pissig om worden, want ik heb nota bene 2 HBO-opleidingen en meer dan 5 jaar projectervaring. Maar goed, afwachten dus..

Verder: iedereen de Sint gezien gisteren??? Ik stond er voor het eerst met Doosjeman en Boaz en het was leuk!! Boaz keek z'n ogen uit :)

Is Coen vandaag jarig??

4. shadowcat76

shadowcat76 Niet meer actief

Ugh meiden 't gaat hier niet zo lekker hoor! Sorry eventjes ego bah. Ik lees zsm bij en ga dan weer antwoorden maar heb d'r niet zoveel puf voor..

Afgelopen week een aantal keer bij de HA gezeten met Valerie, uiteindelijk is van de week haar oor doorgebroken en heeft ze dus een loopoor... ze heeft er na een aantal dagen druppeltjes voor gekregen, en gelukkig is dat nu aan de beterende hand. Het lopen is al een heel stuk minder. Verder is ze zo goed als genezen, alleen nog af en toe een akelig hoestje maar de doc zei dat het van haar oortjes vandaan kwam, eerst die maar eens genezen dan moet het hoestje ook weg zijn.
    Marcel is ook nog steeds verkouden, al 2 weken zowat, en nu als kers op de taart heb ik sinds vanochtend een fikse linker oorontsteking :(. Ik werd tegen zevenen wakker van flinke pijn en een pulserend oor dus ik wist al oh nee he.. dus ik hap gebeld, eerst advies gekregen pijnstillers (paracetamol) en neusspray, mocht het erger worden moest ik terug bellen. Tegen kwart voor 9 heb ik weer gebeld want de pijn was niet meer te harden die paracetamol hielp echt niet. Gelukkig kon ik 10 voor half 10 terecht. Doc heeft in m'n oor gekeken, en zei ja hoor die is flink ontstoken, staat op het punt van doorbreken hij staat helemaal bol. Vandaar die pijn dus! Ik heb extra diclofenac gekregen (had 't al voor m'n rechter heup, is weer een ander verhaal) en een extra sterke pijnstiller. Moet nu 3x per dag 1 diclo nemen, 2 paracetamol en zo nodig die pijnstiller. Nou die heb ik wel nodig gehad man man man wat deed dat zeer!!! Heb vanmiddag om half 2 de laatste genomen en tot nu toe ben ik pijnvrij. Hopelijk blijft dat ook zo..

Zal je altijd zien, slaapt Valerie eindelijk weer eens een nacht door word ik wakker van de pijn! Pfff hopelijk zijn we met z'n allen weer snel genezen, m'n oor mag 4 dagen lopen is het daarna nog dan moet ik naar de HA.

Dus sorry voor m'n ego berichtje, ik hoop snel weer opgeknapt te zijn zodat ik weer gewoon lekker mee kan kletsen!

5. shadowcat76

shadowcat76 Niet meer actief

Och ja Hartediefje van HARTE gefeliciteerd met Sven!!!! Ook alweer een jaartje oud :).

6. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    @Shadow beterschap voor de ziekenboeg bij jullie!!

@Hartedief en Snoet hoe waren de feestjes voor de mannen??

@Snoet het is idd een voordeel dat je een goed inzicht hebt in je eigen kunnen en valkuilen, kun je bij onderhandelingen de ander eigenlijk al een stap voor zijn denk ik. Fijn dat het prive ook allemaal te regelen is!

@Hartedief oh wat fijn dat je morgen naar de homeopaat kan en idd als het biscuitje en de danoontjes goed gaan is het geen koemelkallergie... maar wat dan?? Hopelijk morgen wat meer duidelijkheid dus!

@Doosje wat mooi om te zien hoe ook die kleintjes erop reageren. Spannende ontwikkelingen bij jouw ook, idd jammer dat er zoveel uitgezocht moet worden voor een cursus... duim voor je!

Hier een leuke dag gehad, Tim was in het begin wel wat bang van de zwarte pieten maar hij begon het ook steeds leuker te vinden en uiteindelijk zwarte piet een handje gegeven.

Een lief klein pietje....

7. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Oh spannend....morgen gaat Tim oefenen op school.....
    Luc kan de ochtend thuis werken dus kan hem even zonder Stijn weg brengen, is voor hem ook wel fijn denk ik.

8. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    en... hartedief jij ook de punt af???? wij hebben net opgeruimd, slingers laten we hangen, tenslotte is coen morgen echt jarig! maar wat een drukte (10 kinderen) maar wat gezellig en coen is stinkend verwend met playmobiel en duplo, heeft van mijn moeder een gave transporter van litlle tikes gehad helemaal geweldig vond ie het auto's zijn toch genetisch bepaald bij jongens volgens mij...
    coen heeft iig genoten van de aandacht en had wel degelijk door dat het om hem ging maar het leukste waren alle kindjes!
    oh ja, ik krijg maandelijks post van nutricia omdat coen bij KMA club zit (zo noem ik het maar) krijg goede adviezen, soms een leukigheidje toegstuurd, nu een goed recept voor een taartje, heb hem gemaakt alleen te grote springvorm maar ach coen heeft lekker kunnen brokkelen en kleideren met zijn cake, iig supergoede service van nutrilon! ga ik ze voor bedanken!

hartedief,fijn dat je morgen naar de homeophaat kan, ik gun je zo graag een oplossing voor sven en vooral rust voor jullie beiden!!!

oei shadow, wat een pechvogels zijn jullie doet flink zeer zo'n oor, laat staan voor jouw lieve meis, veel beterschap voor jullie allebei

ach wat schattig citroen! en wat spannend he sint en piet maar oh zo leuk om te zien hoe ze het bewust mee maken. gaat het met tim weer beter?

doosje daar sta je dan langs de kant en maar zingen roepen en zwaaien!!! en dan dat smoeltje he? weer compleet nieuwe fase! ook al snapt boaz het sint verhaal ng niet helemaal, de magie van het feest voelt ie en jij ook!:)

coen is morgen officieel jarig maar we vierden het vandaag

wat jammer dat je een lg en directrice heb die niet echt enthousiast zijn/weerhoudend zijn. kan me voorstellen dat het je motivatie niet aanjaagt maar jij weet waar je goed in bent en volgens mij ben je dat ook! ze kunnen toch ook niet feiten negeren? er zijn weinig jonge vrouwen die 2 HBO opleidingen hebben afgerond en al werkervaring, laat je niet ontmoedigen!!!!

9. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    oh ja, succes voor tim! wat een mijlpaal weer eerste dagdeel wennen op school!

10. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    @Snoet met Tim gaat het op zich wel weer goed, geen koorts meer en uitslag is ook ver weg. Hij is nog wel erg moe, zoals vanmiddag was hier een vriendje en zelfs dan vraagt hij om even naar bed te mogen. Hij was na een half uurtje wel weer beneden maar goed eerst was Tim gewoon niet te stoppen, hij ging maar door en zeker als er iemand was om mee te spelen.

Idd goede service van nutricia zeg!!

11. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    @ Snoet: Gefeliciteerd met Coen zijn verjaardag!!!!! Leuk om te horen dat het weekend al gezellig en leuk was. Hoop vandaag ook nog!

Verder even geen reactie, ik sta op instorten, slaap niet, ben gigantisch moe en kan de situatie met Kevin niet loslaten. Ben helemaal op en weet van voren even niet dat ik van achteren leef......

Groetjes,
    Elleke

12. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    och elleke, kan alleen maar zeggen dikke knuffel! valt niet mee een kleintje, "de situatie" en zwanger zijn.... kies voor jezelf en zorg goed voor jezelf!

13. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Hiep hiep hoera voor Coen!!! Gefeliciteerd!

Elleke wat vervelend dat je je zo voelt, idd zoals Snoet al schrijft, denk aan jezelf hoor!

Tim had er zin in vanmorgen, mocht het 1e half uur blijven kijken en hij deed heel goed mee in de kring, daarna mocht hij kiezen waar hij wilde spelen en koos natuurlijk voor de keuken. Kreeg heel snel even een kus toen ik ging want hij had het druk met koken haha nou sta je dan..... ben benieuwd hoe het verder is gegaan.

14. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    Snoet, thanx voor de peptalk!! Doet me goed, En idd: die Sint-sfeer die voelde hij helemaal, dat zag je.

Citroen: fijn dat het beter gaat met Tim. Lachen dat ie in de keuken gaat staan :) Groot pluspunt voor z'n vrouw later hihi!

Hartediefje: hoe gaat het?

Elleke, dikke knuffel voor jou! Vergeet niet te eten en zorg goed voor jezelf he...het komt uiteindelijk allemaal goed.

En het belangrijkste voor vandaag:

Coen GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

15. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    En ook heel veel beterschap voor Shadow!!

16. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    dank je doosje voor de felicitatie!

citroen hoe is het met tim gegaan? (en met jou???) wil even zeggen dat ik het bereknap vind dat je nog steeds zo afvalt! en je doel niet uit ogen verliest!

hartedief jij ook bedankt voor je lieve sms. hoe is het? en hoe was het bij de homeophaat?

17. kvinna

kvinna Niet meer actief

Coen, gefeliciteerd!

18. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    haha ja idd, denk ook echt wel dat Tim later iets creatiefs gaat doen. (heel vroeg om zoiets te zeggen maar het trekt hem echt) en dan denk ik aan kok of architect, iets in die creatieve richting.

19. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Dank je, zit nu af en toe even in een dipje hoor qua afvallen, sta nl al 2 weken stil, val niks af ......MAAR... kom ook niet bij (en dat laatste moeten we vasthouden...positief denken!!!!) ondanks een fout eetmomentje hier en daar (vervelende tijd van het jaar ook met die pepernoten hihi)

Tim heeft het supergoed gedaan vandaag, ze begonnen in de kring en daar was ik dus nog even bij, Tim was wel wat verlegen maar stak op een gegeven moment ook z'n vinger op om antwoord te geven. In de kring nog gehad over sinterklaas en de aankomst in NL zo leuk om al die snoetjes te zien dan. Na de kring gingen ze werken (nee mama niet spelen...WERKEN haha) Tim mocht kiezen wat hij wilde bouwhoek met blokken, poppenhoek, keukentje..en natuurlijk koos hij het keukentje (goh wat heeft sinterklaas toch een goede keus gemaakt qua kadootje dit jaar haha), zijn vriendinnetje wilde met hem meespelen en er kwam nog een kindje meespelen. Toen ben ik gegaan, kreeg nog maar half een kus van hem. Toen ik hem ging ophalen straalde hij echt helemaal, hij had een sticker gekregen voor het goed werken en opruimen. Volgens de juf is hij echt toe aan school, hij kan zo goed zelfstandig werken maar ook samen spelen en luisteren. NU mag hij volgende week donderdag weer.
    Voor mij viel het nog wel mee moet ik zeggen, ik zag hem daar bezig in dat klasje en dat is gewoon z'n plekje, daar wordt hij uitgedaagd. Ik heb even boodschappen gedaan, zal echt wel anders zijn als hij elke dag weg is hoor pff wat een stilte dan in huis....

20. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Baalde wel even van een opmerking van Luc (die hij al een hele week maakt overigens) zegt ie, zal blij zijn als Tim straks op school zit, heb ik rust???? Hoezo rust??? Je bent overdag werken, komt om 17 uur thuis en om 19 uur gaan ze naar bed........waar wil je dan nog rust????? Oh kan er zo boos om worden... Maar goed erger me op het moment wel aan meer dingen en niet de minste vind ik... Stijn kan trapklimmen (en snel ook) ik was in de keuken en Luc ging met Tim naar boven. LAAT HIJ HET TRAPHEKJE OPEN STAAN........ (ik had melk in de magnetron staan.. dus 1 minuutje opwarmen.. was dus net iets langer als 1 minuutje niemand bij Stijn) zat meneer op zolder!!!! helemaal in z'n uppie 2 trappen opgeklommen brrr wat er niet had kunnen gebeuren zeg..en Luc reageert maar laconiek.. maar goed genoeg gezeurt

Deel Deze Pagina