hartedief wat fijn dat het goed ging bij de homephaat, en nutrilon zijn echt sterk in service he? vind ik ook! citroen wat enorm schattig! hier wordt ook een laars gezet en coen zijn babyschoen erbij, voor allebei een schoenkadootje coen loopt achter zijn wagentje en langs de tafel maar pakt nog stevig vast wanneer ik hem laat lopen wat mij en op kdv opvalt is dat hij zijn voetjes niet goed neer zet, hij buigt zijn voetjes naar binnen dus tenen naar elkaar toe, dus voetjes staan overdwars als hij stapt, iets om in de gaten te houden. coen mocht vandaag op kdv trakteren doordat hij vorige week na zijn verjaardag ziek was, was het er nog niet van gekomen. wel leuke foto's maar ik hoop dat zijn tweede verjaardag "echter" wordt morgen naar ziekenhuis om allergenen te testen (oa koemelk) op zijn huid op de onderarm en mrogenmiddag bel afspraak met dieetiste, als koemelk negatief is gaan we provoceren coen drinkt zijn flessen nauwelijks en wil nu ook niet altijd meer gaan slapen smiddags. thuis laat ik hem rommelen in bed (iig even geen prikkels dus toch rust) maar op kdv houdt dat andere kindjes wakker. coen was dus om 17:00 totall loss snel een potje gegeven gevolgd door vreselijk huilen. al dat huilen rond/tijdens het eten maakt me wel weer opnieuw onzeker, "er zal toch echt niets zijn?!" <zucht> zo zie je maar dat onze zorgen als moeders nooit meer op houdt kvinna, wat verdrietig van je hond! sterkte! ook een huisdier hoort er helemaal bij en is toch verlies. fijn dat jij en noa iig weer rust hebben!
@Snoet succes morgen! En idd even opletten wat de voetjes betreft, je bent er vroeg bij dus komt vast goed. @Shadow ah wat lief zijn ze dan he! Ze begrijpen meer dan je denkt. Ik ben vanmorgen met Stijn naar de ha geweest, zijn hele lijfje voelt helemaal ruw aan ondanks de vaseline parafine die we smeren en zijn gezichtje zit onder de uitslag, bultjes met soort van blaasje maar ook donkere puntjes.. heel vreemd. Ha vond de bultjes met blaasje ook wel lijken op waterpokken maar dan zouden ze over zijn lijfje moeten verspreiden en die puntjes tja... het is zo moeilijk te zeggen. Plekjes op zijn lijfje is idd gewoon droog en soort van exzeem achtig dus gewoon vet houden maar de plekjes in zijn gezichtje hebben we nu antibioticazalfje voor gehad omdat het ook weg heeft van krentenbaard. Net voordat we naar de ha gingen begon Tim heel erg te huilen want hij was zo moe en wilde naar bed, dus dat meteen ook weer even aangekaart maar was te weinig tijd om op door te gaan maar nog wel een potje mee gekregen om urine te laten controleren maar dat was schoon dus meteen maar een afspraak gemaakt voor morgen want dit is echt niet normaal. Tim slaapt al sinds een jaar niet meer 's middags en nu slaapt hij al 2 weken regelmatig (laatste dagen elke dag) 's middags en niet een uurtje nee gewoon 3 uur en dat terwijl hij 's nachts ook gewoon 12 uur slaapt.. Hij slaapt zelfs nog meer als Stijn... Ben benieuwd wat we verder nog kunnen doen aangezien er al een foto is gemaakt en bloed is geprikt en vandaag dus ook urine gecontroleerd maar er is iets.....
Jeetje Citroen, wat een boel ziekte bij elkaar zeg... Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt, maar heel goed dat je er zo bovenop zit. Als het gedrag van je kind zo anders wordt ineens dan is dat gewoon een teken. Dat hoeft natuurlijk niet altijd negatief te zijn, maar dan is er voor het kindje iets veranderd...denk ik dan altijd maar..Ben heel benieuwd wat er allemaal uitkomt. Hopelijk gewoon wat grieperig en snel weer op de been. En: leuk schoentjes!! Grappig die kitkat voor Stijn en voor Tim lekker mandarijnen...dat wordt ruzie hahaha!! @ Snoet: weet je al iets van het ziekenhuis?? @ Miekieieie: hoe gaat het?? @ Kvinna: sterkte met het verlies van je hondje. Mijn schoonouders hebben ook een boxer en daar ben ik echt gek op, dus ik kan me je verdriet goed voorstellen. @ Hartediefje: fijn dat het zo lekker loopt met de homeophaat! (toch eens opzoeken hoe je dat schijft..hihi). @ Hellie: hoe is het met jou en de kids? Trouwens, lief wat iemand eerder zei over mijn 'aanpak', maar dat is iets wat ik probeer hoor. Meestal werkt het, maar ik ben ook wel eens 'schuldig' aan oppakken en met hete pannen doorkoken haha! Oh wat slecht hihi! Boaz heeft nu ook als drama-houding dat ie op de grond gaat liggen, hoofd op z'n handjes naar de grond en dan huilen. Lullig voor hem uiteraard, maar goed voor mij, want dan hangt ie niet aan m'n been :-D
@doosje die kitkat en mandarijnen zijn voor de pieten haha Tim had heel lief gevraagt om een chocolade letter en die heeft hij ook gekregen!
Hoi allemaal, Hier alles goed hoor, maar erg druk met kindjes, werk, huishouden, sociaal leven enz. Vorige week was het even minder, alle mannen hier in huis waren ziek, dus dat was even aanpoten voor mama. Gelukkig zijn de kindjes weer opgeknapt, alleen papa nog niet. Ik lees nog steeds mee, maar vind het af en toe erg lastig om op iedereen te reageren, maar in het kort: beterschap met alle zieken ik hoop dat alle reatieperikelen snel opgelost worden succes met de nieuwe banen veel geduld en succes met alle opvoedproblemen (die overigens heel bekend klinken)
hey dames, sorry sorry sorry...en wat lief van jullie dat jullie aan ons denken. maar idd geen nieuws goed nieuws..en alles was goed.hij heeft dus 6 hemagnomen op z'n lever zitten,en waarschijnlijk al vanaf zijn geboorte!kan verder geen kwaad !!! heb het alleen zoo druk gehad met zieken..heeft enorm spugen en diaree geheerst hier,was de 1 klaar..kwam de ander. ook ik zelf was twee dagen op en af naar het ziekenhuis,ze dachten aan de blindedarm,maar gelukkig was dit niet zo! ook druk met verjaardagen,sint kado's kopen..en nu weer alvast alles klaar maken,want vrijdag gaan we heerlijk een weekend weg met z'n 4en.naar weertebergen in linburg. ook heb ik sinds kort een nieuwe hobby...niet lachen...maar het is BREIEN !!!hihi nu moet ik zelf lachen. maar van die leuke gedraaide sjaals...ben ik aan het doen..en door dat iedereen er zo enthousiast erover is,moet ik ze voor andere ook maken!! ook m'n vriendin steunen die in een enorme huwelijk crisis zit..dus al met al druk druk druk. reageer binnenkort (na het weekend denk) weer even uitgebreid. doeg dames..pas goed op jezelf...en doe geen dingen die ik ook niet zou doen..en zoals m'n opa altijd zegt"pas op voor de gele tram". hihi waar dit opslaat weet ik niet,maar had ik zin in. toedeloeeeeeeee ooh tip !!http://www.videovansint.nl/c/8651X8mK/ zoooo leuk ik heb hem oook..zie deze filmpje van ons!!!de dvd duurt 20 min....en hij is nog spannend ook voor de kids! http://www.youtube.com/watch?v=L33lYPu5aNE
En nog even de Finn-update: Finn loopt inmiddels ontzettend goed. Hier hetzelfde probleem met de eerste schoentjes, die met die flexible zooltjes paste hij niet, dus meteen stevigere schoenen van Shoesme gekocht. Hij heeft inmiddels zijn eerste kies, wat de stand brengt op 2 ondertanden, 4 boventanden en 1 kies. Eten en drinken gaat hier erg goed (Finn is onze kliko), slapen op zich ook. Ik hoor Finn wel regelmatig 's nachts, maar hij ligt dan wat te kletsen en valt dan weer in slaap, dus erg storend is dat niet... Praten doet hij nog niet, wel dierengeluiden maken. Als je vraagt wat de hond doet, krijg je ook waf als antwoord. Erg grappig om hem al die geluiden te horen maken. Verder is hij helemaal fan van zijn grote broer en helaas ook van Bumba....
@Hellie haha helaas ook van Bumba.....de verschrikkelijke clown @Miekie wat fijn dat de uitslag goed was! Hele opluchting denk ik. Idd leuk die video van Sint, wij hadden hem vorig jaar ook. Enne zeker spannend hoor als je zo klein bent zeker als dan sinterklaas op het eind zegt waar de kadootjes staan en ze daar dan ook gewoon staan haha Dit jaar hebben we een zwarte piet (mijn neefje) die de kadootjes komt brengen, ben heel benieuwd! Hier een rare dag gehad, vanmorgen ging Tim oefenen op school, ik kreeg ook meteen een kus en kon gaan. En onze geluksvogel had weer geluk want z'n vriendinnetje was jarig dus hij mocht meteen mee feesten. Daarna Tim weer opgehaald en thuis gebracht waar mijn oom en tante waren en wij meteen door naar de crematie van een buurman paar huizen verderop. Heeft 7 jan te horen gekregen dat hij slokdarmkanker had en afgelopen maandag is hij overleden, 54 jaar... pfff. Thuis weer optijd eten want moest om 18 uur weer bij de dietiste zijn en daarna meteen sporten en nu heb ik net lekker gedouched en ga lekker bankhangen.
Heb die van ons ook opgezocht, veel herrie in het begin maar kwam door neefje die met een loopwagen liep. http://youtu.be/M8ntS3oX8Ys
Hee wat cool dat Finn al zo goed loopt!! Leuk is dat kletsen he...je snapt er niets van, maar zelf hebben ze de volle overtuiging dat ze ABN spreken :-D Miekieieie wat fijn dat alls goed is zeg. Wel balen van al die zieken en vooral van de zooi die erbij hoorde.. Leuke Sintvideo! Snoet hoe was het ziekenhuis?? Nog een klein vraagje: Boaz doet de laatste tijd wat moeilijk tijdens het avondeten. Hij wil eerst niet, neemt dan 3 hapjes en wil dan weer niet. Als ik dan een half uur volhou en het maar even pureer of hem afleid dan lukt het me nog om een half potje naar binnen te krijgen. Iemand nog een goeie tip? Of is het herkenbaar voor iemand?
Sorry Doosje, ik kan je hier niet mee helpen, Finn eet echt alles zonder problemen, alleen als hij niet fit is eet hij niet goed. En idd, het enige wat dan helpt is afleiden... (met name liedjes zingen helpt dan goed bij Finn)
HAHA bumba.... vind hem nog wel lief er zijn ergere zaken zoals bassie en adriaan (das pas een enge clown!!!!) leuk hellie dat het zo goed gaat met finn, weer respect voor jou citroen! dieetiste, sporten.... pfoeh! coen is maandag naar ziekenhuis geweest voor de huidtest, gaf geen reactie maar de controle druppel gaf ook nauwelijks reactie dus eigenlijk is de test niet te vertrouwen <zucht> maandag heb ik overleg met de kinderarts, ik heb wel een stroomschema gehad om thuis te provoceren maar zowel de medewerker van zh als dieetiste vinden het risico nog te groot. dus we gaan eerst maar weer met de kinderarts babbelen. doosje, wat boaz doet doet coen precies hezelfde! ik heb bij coen het idee dat het gedrag is, en hoe lastig ik het vind: ik corrigeer hem, dwz gillen overstrekken huilen draai ik de stoel om en negeer ik hem (zover je dat kan...) uitgehuild omdraaien en verder eten en het halleluja roepen als hij wel eet op die manier eet hij iig een half potje of bordje warm. maar hij zit ook met zijn handjes in zijn mond dus misschien toch tanden of kiezen? wie antwoord vind op jou vraag hoor ik ook graag!
oh ja miek, gefeliciteerd met de uitslag en wat een leuke video! hartedief hoe is het? met jou en met de kleine mannen?
Wat een poepeieieieie!!! :-D Waar is ie eigenlijk?? Snoet: ik doe precies hetzelfde als jij hahaha!! We wachten af of er nog een goeie tip komt En: Boaz is vandaag opeens uit het niets gaan staan en deed een paar stappen!! Ik was naar 'm aan het kijken bij de creche (door het raam, dus hij had het niet in de gaten) en zag het zo gebeuren. Ook de leidsters zeiden dat ie dat vandaag vaker was gaan doen. En net ook weer, dus ik ben een trotse mama!
Go Boaz! Finn is op de foto hierboven bij de sinterklaasviering op het werk van mijn moeder. Jari trouwens ook!
Miekie, oooo, wat fijn te horen dat het een goede uitslag was bij je man! En alles tegelijk ziek....dat is minder. Doosje, wat vervelend dat Boaz zo vervelend doet met eten... ik heb ook geen tips. Senne at op die leeftijd ook echt alles. (voornamelijk potjes, omdat ik veel werkte toen en hij zo toch veel verschillende dingen at) Hellie, wat een schatje is Finn!!! En zo te zien ook niet bang voor de zwarte piet. Snoet, wat balen dat de test eigenlijk niets opleverde. Wanneer moet je nu terug naar de kinderarts? Ik had weer wat hoor....dacht ik pas in december terug te moeten naar de kinderarts (daar heb ik toen zelf voor gebeld ivm het provoceren voor de koemelkallergie), was ik gebeld woensdag. Had ik afgelopen maandag een afspraak staan. hahahaha... domme muts hier... Maar goed, ik ga niet meer. Sven eet elke dag een danoontje en reageert daar goed op! Verder gaat het met mij niet zo heel best.... ik ben gewoon echt op, snel prikkelbaar en geraakt. Donderdagochtend haalde Senne 's ochtends weer het bloed van onder mijn nagels, Sven had een vieze luier en had toen nog geen broek aan...vloer helemaal onder, hijzelf wilde niet blijven liggen, dus de poep echt overal en een krijsend kind. Op het moment dat ik tegen Sven zei dat hij nu eens moest blijven liggen en ik hem neerlegde op het kussen, werd Senne boos... Echt, het huilen stond me nader dan het lachen.... Maar goed... ik heb weer nieuwe bachbloesemdruppels, dus ik hoop dat ze weer gaan werken. En dat ik eens een keer wat rust ga krijgen. Morgenmiddag gezellig bijkletsen met mijn ex-collega. Dan gaan we met de kroost naar Bambini. Jaap houdt Sven dan bezig daar in het kleine gedeelte en de andere kids duiken het grote gedeelte wel in. Kunnen Ellen en ik eens lekker babbelen!!!! Fijn weekend!