Citroen, wilde ook nog even zeggen dat ik het ook heel knap vind hoe je het volhoudt met lijnen en sporten!!!!!
och hartedief, wat balen dat je je zo voelt, ik vind je een sterke vrouw (ook al heb je daar helemaal niets aan...) maar ik wil je toch een hart onder de riem steken! en idd zo'n moment waarop alles mis lijkt te gaan heb je het HE-LE-MAAL gehad! ik wens je voor vandaag een hele leuke dag toe, hoop dat je weer wat op kan laden door gezellig bij te kletsen. heel veel liefs, dikke knuffel!!!
oh ja, je hebt van de bach remedie ook de rescue druppels en ik moet zeggen dat in tijden van hoge spanning die druppels ook echt helpen! als je je gespannen voelt dagelijks een paar druppels en het helpt echt! en vergis je niet, donkere dagen helpen ook niet mee.... veel naar buiten en/of savonds wat valeriaan voor het slapen gaan.... zomaar een idee.
oh ja, nog even leuk! wij vieren vanmiddag sinterklaas in het klokuus van snoetman zijn werk. anna is nu al zenuwachtig dat sint bij "de ballenbak" komt!
Wat is een klokuus? Hartediefje, van mij ook een virtuele digitale knuffel. Wat balen dat je geen rust krijgt. Zo te lezen zit je wel al tegen overspannenheid aan. Misschien is het verstandig om eens met je arbo-arts te gaan praten. Die heeft wellicht nog een goede tip voor je.
Thanks!!!! Ik moet idd voor mezelf een strategie vinden om af en toe wat rust voor mezelf in te lassen. Ik moet idd ook kijken wat ik WEL heb gedaan en niet wat ik allemaal nog zou moeten doen (en dan eigenlijk wat ik van MEZELF moet doen) Want als je ziet wat je soms op een dag wel doet, dan mag je eigenlijk niet klagen dat je zoveel nog niet hebt gedaan. En aan de andere kant....een ander ziet niet dat er nog een wasmand boven staat waarvan de kleren in de kast moeten, dat er nog een was gestreken moet worden en dat de vaatwasser nog vol staat met schone vaat.. (hahahaha...wat kan een mens toch eigenlijk zich druk maken om niets he...) Maar ik heb wel door dat er nu iets moet veranderen, want ik heb steeds meer momenten dat ik niet kan genieten van dingen. En dat is voor mij echt een meter dat ik wat moet veranderen. Volgende week zaterdag ga ik lekker naar de kapper, even anderhalf uur lekker voor mezelf. En ik zit er ook sterk aan te denken om eens drastisch iets anders te doen. (maar dan twijfel ik weer, want ik heb al zo lang gedaan om het lang te laten groeien...) Snoet, gaaf zeg, Sinterklaas in 't klokuus! Veel plezier, wat kan je dan toch genieten als de kindjes zo vrolijk zijn en er zo'n zin in hebben! Doosje, dat is ook een soort binnenspeeltuin. (in het voorjaar kan je ook naar buiten, want daar zijn dan skelters en een buitenzandbak, sprinkussen) Moet je maar eens googlen ('t Klokuus in 's Heer Arendskerke) Wij hebben morgenmiddag sinterklaasviering van harteman zijn werk. Elleke, hoe gaat het met jou en de zwangerschap? Ik ben trouwens nog steeds vergeten te vragen wat het nu wordt... als je het wil vertellen, mag je mij wel een pb-tje sturen. Zit de kleine wel op schema qua groei? Shadow, hoe gaat het nu met Valerie? Heb je al baat bij het wat meer negeren van het aandacht vragen en haar afleiden met dan wat anders? Is ze wel al helemaal beter? Ik merk dat nu Sven beter in zijn vel zit, hij wel meer zelf speelt en niet meteen aan mijn been gaat hangen en zit te jengelen.
Hey meiden, Ff korte update, ben niet echt in de stemming om volop te reageren.... Komt wel weer. Met mijn zwangerschap gaat het goed/redelijk goed... Afgelopen week bij de controle lag uk in stuit, volgende week donderdag liggingsecho. Als uk dan nog in stuit ligt, ga ik toch voor het draaien. Ik ben bij de echo 34+5, dus draaien wordt dan wel na 35 weken maar dat is niet erg... Ik wil het toch proberen, aangezien ik een stuitbevalling met het risico van een keizersnee niet wil nemen.... Rondom Kevin dachten wij dat het allemaal rustiger ging worden, maar helaas is dat dus niet zo. Afgelopen week weer kort contact gehad met Kevin (telefonisch) omdat hij wilde weten wanneer Sinterklaas bij ons thuis kwam. Manlief heeft toen gezegd dat dat zou zijn in een weekend dat hij officieel bij ons zou zijn. Helaas wordt ie enorm teleurgesteld, aangezien zijn moeder hem nogsteeds niet wil komen brengen als manlief thuis is.... Moeilijk dus, en nogsteeds stress, maar wij gaan er eigenlijk vanuit dat hij er volgende week niet bij is als Sinterklaas komt. Tot zover ff, blijf wel meelezen hoor..... Elleke
he hartedief wel eens gehoord van de goed-genoeg-moeder? ik herken wel veel van je, want ik heb dat ook bij tijd en wijlen. als je onze zolder ziet.... van de week iets uit een doos gevist (die stond uiteraard achteraan...) en toen riep coen dus de hele zolderkamer is gevuld met rotzooi doze kerstspullen die ik tegenkwam en een was rek dan de strijkplank die vol ligt met was wat nog gevouwen moet worden, lees; drie draaien! maar ik maak me niet meer druk. kan een ding tegelijk. soms is het beneden ook ee bende maar dat trek ik slecht... maar ik ruim 1x per dag op en dat is savonds als het spul op bed ligt. anna moet van mij relaxen op de bank na de middag boterham als coen slaapt zodat ik tijd heb voor mezelf. maar weet je wat het ook is? opruimen is structuur aanbrengen en structuur geeft houvast en een leeg hoofd. maar aangezien er geen kabouters bestaan.... anna moet ook helpen dwz eigen spullen opruimen, ben je klaar met spelen? eerst opruimen en ik accepteer dat ik niet alles tegelijk kan doen (en das een lange weg geweest!) en ik had de luxe van een mevrouw die hielp in de huishouding maar zij is ivm zwangerschap gestopt dus doe gewoon weer (tijdelijk) "alles" zelf maargoed om een lang verhaal kort te maken: ik herken het helemaal! st
doosje, klokuus is een zeeuws dialect voor klokhuis en idd een speelboerderij erg leuk! hahahaha hartedief anna vroeg of senne ook kwam!
Snoet en Hartedief bedankt voor het compliment weer! Ik heb nog een lange weg te gaan dus moet er wel voor gaan, wil het ook heel graag dus komt goed! @Hartedief ben het met de andere dames eens dus vanaf hier ook een hele dikke knuffel! En geniet van je momentje vandaag! @Snoet veel plezier vanmiddag. Hmm geen betrouwbare uitslag dus de test. Bij mijn neefje gingen ze provoceren door hem in het ziekenhuis een flesje te geven en alleen het lab oid wist dan of hij aangepaste melk kreeg of "echte" koemelk-melk en mijn broer en schoonzus moesten hem dus observeren hoe hij reageerde. Moet er wel bijzeggen dat bij hem dus ook nooit officieel koemelk allergie is vastgesteld omdat hij geen reactie gaf maar achteraf dus ook geen "echte" koemelk heeft gekregen... ook niet echt een betrouwbare test dus haha @Elleke wat sneu voor Kevin dat zijn moeder het zo doet en wat moet het moeilijk zijn voor jullie om nu voet bij stuk te houden zeg! Maar ik geef je gelijk hoor, jullie kunnen het steeds opknappen en het is heel erg dat Kevin er de dupe van is maar aan de andere kant als jullie maar toe blijven geven dat kan ook gewoon niet, ieder moet gewoon z'n verantwoordelijkheid nemen! HIer liggen ze alle 2 weer in bed, Tim was weer zo moe en dat terwijl hij van gisteravond 19 uur tot vanmorgen 8 uur heeft geslapen. Morgen ga ik met Tim naar ahoy, daar is het club van sinterklaasfeest. Vorig jaar zijn we daar ook geweest en hij vond het helemaal geweldig. Ik heb kaarten voor de arena dus hij kan lekker dansen met de pieten daar. Vorig jaar zaten we op de tribune en halverwege de show zijn we naar beneden gegaan want hij wilde meedoen haha
Kennisgeving voor omleiding Wat denken jullie....lang houden of lekker een korte coupe??? Ik twijfel heel erg, maar vind het korte ook wel heel stoer staan. Als het goed is krijg je het plaatje te zien als je op bovenstaande klikt.
Wow hartedief dat is dan ook meteen echt kort! Maar idd wel heel stoer! Tja ik neem heel makkelijk beslissingen, ook wat betreft m'n haar, heb ook elke keer wel een ander idee als ik bij de kapper ben (kapper kent me dus heeft soms ook al het kapselboek open liggen bij een leuk kapsel) Ben een jaar voor het trouwen gaan sparen en kon tijdens de bruiloft m'n haar opsteken, meteen daarna ging de schaar er alweer in haha toen ben ik voor a-symetrisch gegaan met als gevolg dat toen ik weer iets anders wilde de schaar erin moest om het eerst weer gelijk te krijgen aan 2 kanten, dat is dus nu weer zo en intussen ook wel aardig wat lengte weer (voor mij dan) en ga volgende week een afspraak maken voor de week erop.... Maar om een lang verhaal kort te maken...DOEN! (als je er zelf achter staat natuurlijk) weet je.. het groeit toch weer aan en spijt?? je kunt beter spijt hebben van de dingen die je wel hebt gedaan dan van de dingen die je niet hebt gedaan!
lekker pittig, past bij jou. het maken van de keuze is misschien moeilijker voor je. niet nemen omdat het een makkelijk kapsel is he? en je tijd wint. zo'n kapsel zal ook meer aandacht vragen: je ziet sneller puntjes ed maar ik zeg ook doen! leuk!
Dank je meiden! Ik ben nu steeds meer overtuigd dat ik het ook echt ga doen volgende week. Ik ga het eens bij de kapster vragen wat zij denkt dat me beter staat, maar ik heb er eigenlijk wel heel erg veel zin in!!!! (aan dit kapsel heb ik waarschijnlijk ook niet zo heel veel werk, alleen het wassen en drogen gaat al tien keer zo snel en met wat gel staat het zo goed!) Op het moment zit mijn haar echt niet, zo slap langs mijn hoofd en het gaat pluizen..dus ik denk dat ik zaterdag zeg: HOPPA ER AF!!!!! En idd, beter spijt van iets wat je gedaan hebt, dan van wat je niet gedaan hebt. Ik ga mezelf eens een schop onder mijn kont geven en dingen aanpakken!!!! Hier trouwens weer onrustige nachten.... volgens mij heeft Sven wat last van zijn oortjes en zijn buikje onder de ochtend, want hij heeft elke keer een vieze luier erna.... zo blijven we aanmodderen... , maar ik moet zeggen dat het eten wel stukken beter gaat en ook het spelen op zichzelf!!! Dus de homeopaat heeft wel baat, maar van mij mag het gewoon tien keer sneller gaan hahahahaha...mevrouwtje ongeduld
in de ouders van nu stond heel toepasselijk deze spreuk: "good moms have: sticky floors, dirty ovens and happy kids!"
oh ja futloos en pluizend haar... snel afbrekende nagels? kan duiden op vit B gebrek, en ook dat heeft weerga op je humeur
GRRRRRRR.... ik had een bod ontvangen op mijn buikdrager trekt die mw hem weer in want ik reageer niet ik had meerdere mails gestuurd waar dat ding naar toe moest.... ws leest ze zelf haar hotmail niet...:x das altijd gesodemieter om een verkoop voor elkaar te krijgen....
Hahahaha, snoet, dan ben ik een vreselijk goede moeder!!!!! O en vreselijk is dat met die verkopen via internet...zeker via marktplaats, dan hoor je soms helemaal niets meer ineens, terwijl je toch een bod hebt gehad.. kan daar ook heel boos om worden. Laat dan op zijn minst een berichtje achter dat je het niet meer doet. De sinterklaasviering was wel heel leuk vanmiddag, ondanks dat er alleen maar 2 pieten waren. Maar ze hebben het heel leuk georganiseerd, ook met een ballonnenclown, schmincktafel en eierkoeken versieren. En natuurlijk dansen met de pieten en een goochelshow van de ballonnenman. Citroen, hoe was de sinterklaasshow????? Ben zo benieuwd, ik had er ook wel graag naar toe gegaan, maar met Senne durf ik het niet aan, die is niet zo voor het concertgebeuren...
@Snoet oh dat is zo erg he met dat marktplaats, soms denk ik goh laat er weer eens wat opzetten maar het is idd altijd zo'n gedoe... @HArtedief dat lijkt me nou zo leuk he die sinterklaasvieringen van werk ed, ik werk al niet en bij Luc wordt het nooit gedaan..zo jammer! HEt club van sinterklaasfeest was super! Tim heeft zo genoten weer en ligt nu uitgeteld in bed haha, zal zo wat linkjes van filmpjes hier neerzetten. Er zijn ook opnames gemaakt voor tv, zondag 4 dec bij rtl 4 wordt het uitgezonden. (denk niet dat wij in beeld komen haha)