30+ meiden De Babies

Discussie in 'De mama's' gestart door Doosje77, 22 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    @HArtedief hmm dan hebben ze die maat shoesme niet meer gehad waar ik was denk ik dan. Ik begreep van de verkoper dat ze er sowieso niet waren. Stijn heeft ook wel flexibele zolen hoor, niet zoals die van Tim bv.
    Oh echt een onderzoekertje he die Sven! Idd goed spul vallen en stotengel hier ook altijd paraat! (en lang leve de zegeltjes van de etos waar je hem gratis kon krijgen)

@Doosje oh ik herken je gevoel van een 2e willen maar de ander nog niet. Wij hadden een bruiloft gepland en Luc wilde wachten tot na het trouwen terwijl ik best met een dikke buik had willen trouwen, als compromis hadden we toen besloten dat we 4 maanden voor het trouwen de pil weer uit het raam zouden gooien, uiteindelijk duurde het 7 maanden dus was het nog na het trouwen (pff werd dag na het trouwen toen ongesteld..blij dat het idd een dag erna was en niet erop)

@Miekie haha ja idd over 20 jaar is een goed plan al hoop ik dat ze dan toch nog wel even wachten trouwens...vind 24 toch wel ruim jong maar goed dat is mijn idee wie weet wat we allemaal nog gaan meemaken. Kunnen we dan een topic openen "de oma's"

Ons drukke deel van de week komt er weer aan, morgenmiddag Tim naar de psz, donderdag ochtend oefenen op school en vrijdagochtend weer psz, vrijdagmiddag naar de kapper en zaterdag sinterklaas bij opa en oma en zondagochtend eerst de kadootjes van ons en 's middags met mijn broer en schoonzus en hun kids. Zondag komt zwarte piet (mijn neef) de kadootjes persoonlijk brengen. Tim kijkt elke dag het sinterklaasjournaal en heeft dus ook een pietenmuts gemaakt want alle pieten zijn hun muts kwijt door de storm die over het land kwam en zonder muts zijn ze geen echte piet en dat vond hij toch wel heel zielig...dus heb mijn neef al voorbereid dat hij een pietenmuts krijgt en er iets leuks van mag maken zondag. Zaterdag bij opa en oma.. heb een heel duidelijk verlanglijstje gestuurd maar ben bang dat het weer niet gelezen is (nouja waarschijnlijk wel gelezen maar niks mee gedaan) We wachten maar af.

2. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Hahahaha Citroen, de oma's..... zou wel lachen zijn als we idd over zoveel jaar dan onze perikelen nog aan elkaar kunnen vertellen!!! (we helpen elkaar door de puberteit van de kleintjes heen hahahahaha)

Ik zei het nog op het kdv vanmiddag...zat een mannetje met een pleister op zijn hoofdje, een paar blauwe plekken en wat korstjes... die was gevallen tijdens zijn ontdekkingsreis. Nou...ik zie Sven over een poosje ook nog wel eens zo zitten. (ik vond hem namelijk vanochtend al staand op zijn toet toet garage, om zo maar bij een bak uit de kast te kunnen komen...... , het traphekje is ook al een leuk object om flink aan te rammelen en de tv kast is ook wel heel aanlokkelijk om een poging te doen om op te komen... de vitrinekast van Esmee* klinkt wel heel erg leuk als je er met je speelgoed tegen aan slaat en de pakjes met de snoetenpoetsers kun je heel erg goed leeghalen.... hoezo ondernemend???? hahahahahhaha) Maar waarschijnlijk heel herkenbaar voor velen.

Mijn ex-collega vond Senne toen al zo'n rouwdouwer, die kreeg met zijn twee jaar toen een kast open die haar zoontje nooit open had gekregen....ik geloof niet dat ik langs moet gaan met meneertje van Dalen hahahahaha

3. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Haha idd herkenbaar hoor, Stijn ruimt ook het kastje in de gang leeg waar de wcrollen, de billendoekjes en de sjaals ed in zitten. Hij klimt op de tvkast en op de bank (HELP hoe ga ik dit nou weer doen) maakt zelf het traphekje open, klimt helemaal naar de zolder, gaat aan de verkeerde kant van z'n loopkar staan en klimt er voor het gemak dan maar in, als de tvkast iets open staat omdat het anders te warm wordt in de kast en de tv gaat haperen zit meneer aan alle knopjes waar hij met zijn handjes bij kan. En tot slot gaat meneer op z'n buik op de grond liggen spartelen als hij zijn zin niet krijgt... zou er bijna naast gaan liggen haha

4. miekiee

miekiee Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.276
    1
    0
    thuis mama,en invalkracht in de gehandicapte zorg
    katwijk
    hihi ja maar over 20 jaar is m'n oudste 30 en aangezien ik daar nooit kindjes van krijg hoop ik dan toch op m'n middelste dochter die dan bijna 27 is!!

hihi ik heb er nog 2 boven romée he?zou ik dan de eerste zijn die misschien oma word?haha ...waar hebben we het over..hihi

hier trouwens weer een primeur...romée loopt.

5. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Ja wat goed van Romee!!! En idd MIekie 27 dan kan zou het er weleens in kunnen zitten natuurlijk.

6. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    zijn we dan 30+ oma's? ha ha ha
    gefeliciteerd miek! lopende romee das toch alweer een mijlpaal!
    hartedief en citroen pfoeh handjes vol..... coen is ook zeer ondernemend, zit nooit stil (en als ie dat moet wordt ie boos)maar gelukkig blijft het beperkt (tot nu toe) bij speelgoed, hij probeert wel in de vaatwasser te klimmen en zodra hier een kastje open gaat (bijv van de dvd) dan is ie er als de kippen bij maar hij accepteert ook nee.

hartedief ik mag coen pas provoceren als hij opgeknapt is. nu heef hij rode ontstoken ogen, snot/ hoestbuien en dat kunnen ook tekenen zijn van kma dus pas provoceren als coen fit is (ik denk over 2 weken) aankomend weekend sint, weekend er op snoeteman en ik weg, dus ik denk daarna

7. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    ehm hartedief, buiten de schrik en pijn van sven (idd goed spul he vallen en stoten gel!) nu toe aan nieuwe borden? of viel dat mee?

8. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Er is 1 bordje gesneuveld...maar ach, binnenkort gaan we maar eens voor andere bordjes kijken bij de xenos denk ik. Dit servies is nog van harteman en ik heb vorig jaar in een hele boze bui een bordje kapot geslagen.... (Senne zat te klieren en ik werd zo boos, dat ik het bordje met boterham oppakte en verderop de tafel neer zette met een knal hahahahhaa... een letterlijke knal, want hij ging door de midden) Dus echt sterk zijn ze niet meer.

Balen dat Coen nog zo lamlendig is dan.....

Citroen, ze kunnen elkaar dan een handje geven! Nou, hier is een nee ook gelijk met gekrijs en gehuil alsof hij vermoord wordt hoor. Maar goed, niet alles kan en ik ben consequenter dan bij Senne.

Ik moet trouwens zeggen dat Senne het ook door begint te krijgen volgens mij dat mama's nee ook echt nee is. (hahaha...hij vroeg gisteren wel 3x of ik echt nee zei toen hij een snoepje wilde vlak voor het eten hahahahaha, maar de driftbui toen hij merkte dat het echt nee bleef, kwam niet!!!!)

Vanochtend even hartedief tijd gehad! Ben met een vriendin die geregeld op Sven past even naar de stad geweest en we hebben lekker rondgelopen, terwijl de kleine man heerlijk lag te slapen in de buggy!!!! En ik moet zeggen dat ik dan ook verder nog niets heb gedaan qua huishouden en het is even heerlijk!!!!
    Vanmiddag zwemles, verjaardag van mijn neefje die 6 wordt en dan bij mijn mams eten denk ik. En dan gaat deze mama eens heerlijk gelijk met de mannetjes naar bed rond acht uur! (want vannacht was het weer drama..)

9. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
  10. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    hihi het zit in de lucht! coen deed ook 3 wankele stappen los zonder dat ie zich er bewust van was, toen ik hoera riep zakte hij op zijn knietjes:)

11. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    GO Stijn, GO Coen, GO Romée!!!!

En Sven sluit zich hierbij aan! Hij deed al wat pasjes (3 of 4 los) voor het weekend, maar zondag liep hij ineens een meter alleen tijdens de sinterklaasviering van harteman zijn werk. En zo ging hij steeds meer...tot hij gisteren ineens gewoon een heel stuk los liep. Hij kon zo naar opa toe lopen toen hij thuis kwam. Die wist niet wat hij zag...vrijdag nog zo aan de tafel en een paar pasjes en woensdags loopt hij naar hem toe (toch zeker drie meter) Wat kun je dan toch trots zijn op je kleintje he...

En ja...hier dus weer vroeg.... ik heb Sven nutrilon dreumesmelk gegeven nu 2 dagen 's ochtends en 's avonds... ik weet niet of het daardoor komt, maar gisteravond had hij best last van zijn buikje (maar hij pakte ook naar zijn oortje...) Dus ondanks dat ik om kwart over acht in bed lag, heb ik toch niet geweldig geslapen. Pffff.... we denken maar zo....om kwart over zeven 's ochtends heb ik het eten voor Sven vanavond al vers gemaakt, was uitgezocht, gedouched, boterhammetjes voor vandaag gesmeerd en ik heb nog een hele dag lekker voor de boeg!!!! hahahahaha, positief denken is HET middel!

Ik ga Senne uit bedje halen (Sven ligt er na een vuile luier ook weer terug in van kwart voor zeven, nadat hij om half zes alles bij elkaar krijste..) dan kan die nog even sinterklaasjournaal kijken en op het gemakje aankleden voor hij naar school moet en Sven haal ik er dan tegen acht uur wel uit.

Fijne dag meiden!!!

12. miekiee

miekiee Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.276
    1
    0
    thuis mama,en invalkracht in de gehandicapte zorg
    katwijk
  13. shadowcat76

shadowcat76 Niet meer actief

M.b.t. een tweede / volgende kindje : hier voorlopig nog niet hoor :). Ergens kriebelt het wel maar op dit moment meer om de zwangerschap zelf dan nog een kleintje, ook al had ik geen makkelijke zwangerschap, vond het zo'n heerlijk gevoel die kleine uk trappelend in m'n buik. Misschien komt er niet eens een tweede, vind het op dit moment veels te fijn met Valerie alleen.

He gets Snoet, Coen weer aan 't spoken 's nachts :(. Idd eerst maar eens opknappen voor je gaat forceren, ben wel benieuwd hoe dat gaat hoor. M.b.t. bang zijn voor Sinterklaas, Valerie was d'r laatst ook bang van hoor maar ja die Sint was ook wel een beetje een enge sint haha.

Kvinna : heerlijk dat het goed gaat met Noa! Pff ja hoor net of iedereen z'n kindje zo makkelijk weg kan leggen. Hier gaat het ook vaker niet makkelijk dan wel hoor, af en toe gaat ze gelijk 's middags wel slapen als ik haar in bedje leg maar dan moet ze wel erg moe zijn. Leg haar altijd bij 't eerste teken van moeheid in bed, vaak gaat dat goed maar vaak ook niet en ben ik een uur bezig voor madammeke eindelijk wil slapen. 's Nachts slaapt ze in ieder geval redelijk, kan beter maar goed.

Citroentje : wow Stijn al maat 21/22? Jemig.. idd grote voetjes! Valerie heeft nu maat 18. En ook een erg drukke week verder jemig! Heerlijk he Sinterklaas en Zwarte Piet :).

Hartedief : goed dat je wat meer op jezelf let, heb je echt nodig meis! Heerlijk idd dat Valerie nu wat meer zichzelf bezig kan houden, zo fijn om het huis opgeruimd te kunnen houden nu :).
    Ohhh man, Sven is echt een ongelukskaboutertje he, hopelijk niet al teveel last gehad van z'n voetje? Dat kan behoorlijk zeer doen als er iets op valt zeker als het een bloot voetje is!

Oh oh oh wat een ondernemende doerakjes hebben we hier toch ook he hahaha :). Hier nog zo eentje hoor die als ze de kans krijgt je tas leeg ruimt als je die vergeet dicht te doen, de oud papierbak is regelmatig leeg omdat de inhoud door de keuken verspreid ligt, ben ik haar kleding aan 't sorteren wat naar zolder kan ruimt ze achter m'n rug om haar kast verder leeg want ja het kan allemaal maar weg zijn :) hahaha. Moet wel zeggen dat die van mij erg van het leegruimen van dingen is lol. Nu nog opruimen :). Het is dat ze de keukenkastjes en haar commode nog niet open doet... *kruist vingers*

Miek : wat goed dat Romée loopt! Zo leuk he die ukkies die dan los lopen :).
    Citroen : ook Stijn die los loopt! Wat goed! Had ie daarvoor nog niet los gelopen? Knap hoor :).
    Hier nog geen teken dat ze los gaat lopen maar ja het kan snel gaan natuurlijk, zeker omdat ze regelmatig al wel los staat. Aan de hand kan ze ook best goed aan 1 handje lopen met andere handje los. Ze is nog wel een beetje instabiel dan maar gaat de goede kant op :).

Ja ja 't is alweer bijna Valerie d'r verjaardag! Komende zondag al.. de tijd vliegt. Kado is al ruim binnen, gebak besteld, versiering ligt al klaar om opgehangen te worden, uitnodigingen paar weken geleden al verstuurd etc.
    Ben alleen beetje Koos inspiratieloos qua hapjes die ik op tafel wil zetten, ik maak zowieso wraps (iemand nog ideeën voor vulling ipv zalm?), en bladerdeeghapjes wil ik ook maken maar wat ik daar dan weer in moet doen.. geen idee...
    Dus alle ideetjes zijn welkom :).

Ben trouwens vandaag naar de doc geweest, heb een rare moedervlek op m'n rug, jeukt als een gek en als ik er voorzichtig aan krab komen er stukjes af jakkes. Hij is niet kwaadaardig volgens de doc maar over 2 weken laat ik 'm weghalen, vertrouw 't niet. Ze gaan 'm dan sowieso opsturen dus ben benieuwd wat er uit komt.

14. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    @Shadow beter het zekere voor het onzekere, fijn dat de ha al dacht dat het niet kwaadaardig was. Ideetjes voor de wraps,je kunt komkommer ipv zalm doen of plakjes carpaccio, alleen met roomkaas is ook lekker. Bladerdeeghapjes kan met kaas, gehakt, kip, knakworstjes, wij maken weleens van die mini croissantjes van danerolle en dan daarin een party knakworstje rollen. Kaasje en worstje is altijd wel lekker. Komkommertjes met roomkaas en evt plakje zalm erop. Kipdrumsticks in zo'n mix met braadzak van knor geloof ik, je knikkert alles in de zak, ff schudden om de mix te verdelen en een uurtje in de oven en klaar.

Enne nee Stijn had nog niet los gelopen, hij ging steeds zitten als ik hem los liet, nu nog wel hoor maar hij heeft toch wel het vertrouwen dat hij het kan. en idd maat zeilboot haha

15. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hee wat goed al die lopers!! Leuk ook dat filmpje Citroen: heb meteen even hier geroepen dat we Boaz ook even moeten filmen. Dat moeten we tenslotte wel even vastleggen!

16. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Rustig hier... Maar idd Doosje alles vastleggen hoor, zo leuk om straks terug te zien. Tim kijkt nog regelmatig filmpjes van zichzelf toen hij klein was (heb laatst veel op de mediaplayer gezet dus makkelijk om nu ff iets op te zoeken en aan te zetten voor hem)
    Heb hem gisteren ook nog een keer buiten gefilmd (ja ik film alles haha) Stijn aan de wandel - YouTube

Dames allemaal veel plezier met de sinterklazen het weekend!!

17. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Goedemorgen!!!!!
    Ik ga eens wat uitproberen hoor... ik las gisteravond in een krantje wat we van het kdv krijgen over slaapproblemen en hoe ze het oplossen... Was er een vrouwtje die een stukje koper onder het bedje van de kleine had gelegd, omdat dat kindje last had van aardstromen. Dus je raadt het al hahahaha...deze miep gaat vandaag een stukje koper ergens halen en het eens uitproberen. (maar goed, ik vrees dat dat ook niet werkt, want volgens mij wordt hij gewoon wakker omdat zijn darmen beginnen te werken, om half zes vanochtend was hij weer klaarwakker en om kwart over zes zat het tot aan zijn enkels...

Nog een paar uurtjes en dan gaat mijn haar eraf!! Ik breng eerst Sven naar mijn mams, want harteman kon gisteravond niet meer thuis komen op zijn uren.... zal dus blij zijn als het weer weekend is samen.

Zit meneertje hier zo naar de keuken te wijzen...volgens mij wil hij een boterham (hij ziet zijn brooddoosje staan die hij op kdv nu krijgt 's ochtends met een boterham.) En mama roepen en wijzen...hahahahaha...hij weet het wel duidelijk te maken. Ga er maar even een boterham uithalen.

18. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    ha meiden,

hier een drukke week achter de rug en nog velen voor mij, wat een PIEP weer!
    coen lijkt te gaan opknappen en hij is ineens aan de fles geslagen, wil na zijn eten 100 -200 gram warm en 100cc neocatemelk met granenpap ook nog een fles die hij leegdrinkt om 22:00 drinkt hij weer een fles leeg en hij komt nu ook weer snachts wat enkel nog te stillen is met een fles:$ ik denk dat het niet lekker voelen energie heeft gekost en hij het zo inhaalt.maar eten op zich: boterham gaat ineens maar voor de helft, warm eten is een ding.... dus tja.... we zien het maar weer aan. provoceren ga ik over 2 weken doen, ik wil een rustig weekend waarin we niets moeten zodat we hem goed in de gaten kunnen houden.

gisteravond afscheidsetentje van collega's "vorige" werkplek met een lach en een traan.... en verwend met €50 aan cadeaubonnen!
    en op mijn nieuwe plek, heel veel uitdagingen, beslissingen die genomen moeten worden van een inrichting recreatie zaal tot het puzzelen en rondmaken van diensten (slechts 4 diensten open dit weekend waar ik om 17:00 gister nog mee bezig was) maar ik vind het wel hardstikke leuk, tenslotte kan hier alleen maar winst mee gehaald worden.

hihi hartedief niet een koperdief worden he?:D tja je kan het maar geprobeert hebben... bij anna heeft het trouwens geholpen om haar bedje te verplaatsen. hahaha en die sven... zo klein als ze zijn zo goed hebben ze alles door! coen wijst nu ook naar dingen die hij wil en hij wil bijv door snoeteman getild worden als hij aan het koken is. van de week heeft hij "mee geholpen" om de tafel te dekken trok de plastic borden uit snoeteman zijn hand, hield ze vast en liet ze boven de tafel los. eerste keer denk je lucky shot maar dat deed hij met de onderzetters en al... zo grappig!

shadow, een hele fijne verjaardag morgen voor valerie! een bijzonder moment waarop je stil staat bij de belangrijkste gebeurtenis uit je leven. en ach nu ze 1 jaar is heb je tijd genoeg om na te denken wat je verder wilt. voordeel als ze wat groter zijn is dat ze zelf lopen en al wat zelfstandiger zijn.

elleke hoe is het met jou? je bent nu al een heel eindje!

en voor iedereen fijn sint weekend! maar als ik eerlijk ben zal ik ook blij zijn als sint weer vertrokken is...

19. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Bekijk bijlage 203503

Zo, wilde even mijn nieuwe coupe showen!!!

Snoet, druk heb jij het zeg! pffff... heerlijk dat je dan volgend weekend even lekker kan relaxen!

20. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    WAUW hartedief!! Echt heel mooi!!!

Enne ik snap je pogingen goed hoor, mijn broer en schoonzus hebben toen ook iemand uitgenodigd die die aardstralen kan meten maar of het nu ook echt iets uit heeft gemaakt.....

Deel Deze Pagina