Citroen.... we hebben vanmiddag een stuk gekocht voor 8 euro, maar ik ga er idd ook niet vanuit dat het hier DE oplossing is...maar ja, je probeert vanalles he. En werkt het niet, dan heeft harteman gewoon wat meer voorraad in de schuur hahahahaha. (Sven is erg ongedurig nu, maar we steken het op de tandjes) En met mijn haar ben ik ook heel tevreden moet ik zeggen.
Oh tuurlijk altijd proberen baat het niet dan schaadt het niet! Ik kwam nog ff de traktatie van Tim showen, denk dat hij er heel trots op zal zijn (en zo simpel eigenlijk haha) Het zijn zakjes popcorn met een foto erop. Ooglapje erop, muntjes er om heen en klaar!
Gave traktatie zeg! Heel erg leuk gedaan, Tim zal supertrots zijn. En het is echt een heel origineel idee Shadow, alvast heel veel plezier voor morgen bij de verjaardag van Valerie!!!! Wat gaat het hard he...ook al 1 jaar. Zo heb je een lief weerloos baby'tje in je armen en zo zijn het al mini-mensjes met hun eigen wil. (maar wat blijven ze schattig hahahahaha)
Dankjewel dames . Ben nu bezig met alles beneden versieren, slingers ophangen etc., heb voor de kindjes die komen wat kleins in folie gedaan, rozijntjes enzo. Kadootjes staan al klaar om te geven morgenochtend haha. Ben wel erg moe heb een superdrukke ochtend en middag achter de rug, vanochtend rond gevlogen om de laatste boodschappen voor morgen te doen, taart te halen en een kadootje voor m'n schoonpa want die is vandaag jarig, dus vanmiddag weer daarheen. Ik ga zometeen helemaal niks meer doen en lekker op tijd m'n bed in denk ik voel m'n rug nu wel . Leuke traktatie zo Citroen echt! Hartediefje : eeeeeeeeeeehmmm het kapsel staat je errug goed (echt waar!) maar 't is niet mijn smaak sorry! Snoet : jemig wat heb jij 't druk zeg! Succes ermee . En haha ja ze weten zo goed duidelijk te maken he wat ze willen! Ja ja zo heb je idd een lief klein weerloos meisje in je armen en zo een eigenwijze dreumes die als iets niet lukt aardig boos kan worden maar ook heerlijk kan kroelen met papa en mama . Ben er vantussen, ik zal na Valerie haar verjaardag wel foto's spammen .
wauw hartedief wat gaaf! ik vind het kapsel wel leuk en het staat je geweldig en gedraag je maar zo pittig als dat het er uit ziet hoor!!!!
Valerie, HAPPY BIRTHDAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hele fijne dag vandaag!!! Snoet, thanks! Ik voel me ook een stuk prettiger nu...hahaha, ik grapte nog naar Jaap dat mijn slechte humeur vast in mijn haar zat, want ik voel me heerlijk van het weekend. Even tijd voor harteman en mij, want alleen Sven is er. Vanmiddag komt Senne terug thuis en dan is het Sinterklaas bij mijn mams! Heb er zoveel zin in.
Valerie GEFELICITEERD!!!!! @hartedief geniet nog ff lekker verder!!! Hier hebben we gisteren sinterklaas bij opa en oma gehad, helaas weer niks van ons wensenlijstje *zucht* maar wel van dat goedkope spul. We hadden houten keukenspul op het lijstje gezet omdat hij van ons een keukentje heeft gekregen inmiddels en hij heeft al eens van dat plastic spul gehad maar dat was werkelijk na 1 dag al plat getrapt en ingedeukt. Er ook nog bij gezet liever wat minder kadootjes en dan kwaliteit dan een hele berg maar helaas vonden ze het weer nodig om met 3 zakken aan te komen (waarvan 2 grote potten klei waarmee de zolder nog vol staat..) erg jammer dus. Gister middag vonden we ineens een pietenmuts op de mat..is vast binnen gewaaid dus we hebben zwarte piet gevraagd om zijn muts op te komen halen en dan dus niet stiekum 's nachts en hij kwam nog ook!! De mannen vonden het helemaal geweldig en zijn dus verwend met een keukentje en wat pannetjes, verder ieder nog wat voor zichzelf, Tim een it's a clock en Stijn de toet toet autogarage. Vanmiddag heeft zwarte piet belooft nog even terug te komen want dan komen neefje en nichtje op bezoek...spannend dus!
Dankjewel! Valerie d'r verjaardag was helemaal geweldig. Ze ligt nu afgepeigerd op bed al dik een uur te slapen. Het was superdruk maar ze heeft een erg leuke middag gehad, hele middag lachen en spelen en een lol dat ze had! Had verwacht dat het te druk was voor haar maar ze heeft zich echt boven verwachting goed gehouden. Haar nieuwe speelgoed viel ook goed in de smaak gelukkig. We hebben het wel boven gezet want ik wilde niet dat de kindjes die kwamen er mee zouden spelen, we hebben nog genoeg "oud" speelgoed waar ze hun gang mee kunnen gaan. Was bang dat het kapot zou zijn voordat ze er zelf wat mee kon doen. Ook de hapjes zijn goed bevallen! Had wraps gemaakt, met zalm (dat idee had ik al daarom vroeg ik om ideetjes ipv zalm ) en met coburger ham. Had bladerdeeghapjes met gekruid gehakt, met zalm, knakworstjes en met salami en kaas. Ook die zijn goed bevallen! Al met al een ontzettend vermoeiende maar zeer geslaagde middag! Baalde alleen wel dat de jongste van m'n broer niet luisterde, ik had nadrukkelijk gezegd met het nieuwe speelgoed wordt nu niet gespeeld anders is het zo kapot, er ligt genoeg ander speelgoed om mee te spelen. Maar hij kon z'n tengels niet thuis houden he, iedere keer zei ik blijf d'r nou af (hij is 8) maar nee hoor. Uiteindelijk hebben we alles boven gezet. Van de week maar eens uitzoeken wat er naar zolder kan van het oude, waar ze toch niet meer mee speelt. Morgenochtend naar m'n ouders voor de Sint, daar krijgt ze ook weer 2 kadootjes. 's Middags naar een goede vriendin van me (ontmoet in het ziekenhuis toen ik van Valerie moest bevallen), haar dochtertje is 7 uurtjes jonger als Valerie en dus morgen jarig . Wel een superdruk weekend maar als het goed is is de drukte de komende weken voorbij. Ga d'r vandoor, lekker bankhangen met een lekkere mok warme choco. Tot snel!
Hartediefje dat haar staat je supergoed!!! Lekker pittig dametje inderdaad hihi :-D Heel cool! Citroen: wat een gave traktaties!!! Deze ga ik zeker onthouden, want ik vind die lapjes echt te gek. Truste dames, ffe snel tussendoor was ik..
hallo meiden, goed sinterklaas weekend gehad? citroen, wat herkenbaar, hier wordt ook niet altijd gegeven wat gevraagd wordt, enerzijds kijk ik een gegeven paard niet in de mond anderzijds heb ik wel zoiets van "ik maak niet voor niets een lijstje" gelukkig zijn hier geen rommeltjes gegeven. voor coen z'n verjaardag paar dingetjes dubbel maarja das risico en met sint hadden we afgesproken dat we zelf cadeautjes zouden verzorgen. gisteren sint gevierd bij mijn neef met zijn vriendin en dochter, die hadden echt een supergoede sint ingehuurd met een mooie pruik en dito baard en die man deed het fantastisch! ook geen kindjes op schoot maar op de stoel naast hem en in alle rust en geduld daarnaast koos het kind naast sint steeds een liedje waar de pieten een moderne versie op hadden (wie speelt er nog kaatsebal en met een pop met snoezig jurkje en vlechtjes in 't haar) dat werd een ipod en een auto op batterij hahaha zelfs coen werd bij sint gevraagd. en die trok natuurlijk bijna aan de baard hahaha en 1 uur meer dan genoeg voor 6 kindjes
Oh leuk Snoet!! Idd op schoot is vaak net te voor de kids he.. @Shadow fijn dat jullie een leuke verjaardag hebben gehad! @Snoet idd ik vind ook een gegeven paard moet je niet in de bek kijken, de klei komt wel op met een kleuter die alles graag door elkaar doet en daarna toch weer liever alleen rood heeft en van de keukenspulletjes wordt gretig gebruik gemaakt.....zo gretig dat er alweer wat in de kliko is beland gewoon omdat het al kapot is..en dat vind ik dan weer zonde van dat soort kadootjes kopen maar zij blijkbaar niet dus... Wel weet ik nu precies wat ik voor z'n verjaardag kan kopen (en dus ook al heb gedaan..met "toestemming" van Luc) houten keukenspulletjes...kan hij nog mooi een weekje met dat plastic spul spelen en tegen de tijd dat het allemaal in de kliko ligt krijgt hij nieuw spul. Hadden ze net nog iets... ze zijn in april 40 jaar getrouwd en willen ons meenemen voor een week of weekend. Hebben we het zaterdag nog over gehad dat ze wel moeten laten weten wanneer omdat Luc nog vrij moet regelen en ze daar niet zo snel mee zijn op zijn werkplek, daarnaast willen we zelf ook wat boeken (of 1 keer in de zomervakantie of 2 keer en dan mei vak en herfst vak oid) Worden we net gebeld, we gaan van 7 t/m 11 mei....*zucht* dus net NA de mei vakantie want Tim mag toch nog thuis blijven.. (en dat klopt maar dat wil ik liever niet doen als het niet hoeft en al zeker niet laten beslissen door opa en oma) terwijl ik had aangegeven dat als ze niet aan de vakantie willen houden ivm kosten ze dan beter een weekend konden boeken omdat dan Tim maar 1 dag mist omdat hij vrijdagmiddag sowieso al vrij is en dan alleen de maandag maar mist, daar heb ik dan niet zo'n moeite mee nu het nog kan.
oh citroen, kan alleen maar 1 ding zeggen <zucht.....> ik denk er precies als jou over en ga ook zo met prulletjes om eens in de zoveel tijd opruim houden en kapotte rommel meteen weg. en tja hout is duur maar geweldig! anna heeft ook al de heerlijkste dingen gemaakt van hout en coen begint ook al masterchef perikelen te ontwikkelen haha en leuk dat jullie mee mogen maar minder leuk dat het weer bepaald is.... als ik het zo hoor wordt het op de tenen lopen.... wij doen expres om die reden niets meer met directe familie tis altijd geemmer bij ons
Nou hier is het ook altijd geemmer met hun hoor maar Luc wil het wel gewoon blijven doen tja dan kan ik er niks tegenin brengen en alleen maar hopen dat Luc naar mijn argumenten luisterd om te proberen nog enigszins een richting in te sturen. De datum heb ik al wel gezegt dat ga ik niet doen, als ze willen gaan prima maar dan wel wanneer Tim kan, straks heb ik weer de grootste moeite (dat is misschien lichtelijk overdreven..) om hem naar school te krijgen want toen met opa en oma hoefde hij niet naar school. Ben ook benieuwd naar de locatie, ze had het een tijd terug al over een kasteel om in te slapen want dat was leuk voor Tim..hmm ja voor 1 nacht vind hij dat wel leuk, heb haar toen ook al duidelijk gemaakt dat als ze Tim blij willen maken (en een hoop verveeluurtjes willen voorkomen) ze iets zoeken met een zwembad of (binnen)speeltuin, heb dat dus ook bewust benoemt vanuit Tim in de hoop dat het duidelijk is dat ze het niet voor mij moeten doen maar vrees ervoor.
Citroen, zo te lezen kun je wel dingen vertellen, maar luisteren ze toch niet....waarom vragen ze het dan nog???? Pfff...zou er ook niet blij mee zijn zo op die manier. Ik vind ook dat je een gegeven paard niet in de bek mag kijken, maar ik vind wel dat ze best naar de lijstjes kunnen kijken. Gebeurd hier ook, want niet ieder kind vind ten eerste hetzelfde leuk en je wilt ook niet dat het zo kapot is...maar ja... volgens mij leren ze het aan die kant toch niet. Snoet, wat leuk om een sinterklaas thuis te hebben, ik wil het volgend jaar ook graag. En wat gaaf dat ze die liedjes veranderen hahahaha...nee, de vlechtjes en kaatsteballen zijn uit hahahahaha. Hier ook een leuke middag gehad en de kids waren superblij met hun cadeautjes. Senne heeft van ons dan de cars lego auto gekregen (de grote) en van opa en oma Dr. Bibber van Cars. En voor Sven hadden we echt een hele leuke trommel, echt een leuk ding is dat met volumeregelaar en als je er aan draait, laat hij ook liedjes horen. Voor weinig geld een hoop plezier hahahaha. Hier banjert hij er steeds meer op los, krijgt echt meer vertrouwen en als het goed gaat met zo ver lopen, kijkt hij echt heel trots. Shadow, zo te lezen een leuke verjaardag geweest! Meestal zijn de kindjes echt bekaf van al de indrukken.
tjeeee citroen ik dacht dat ze cp oid in gedachte hadden (das tenslotte gewoon het leukst met 2 kleintjes....) en ja ik zou ook graag overleg over datum willen hebben... nogmaals zoooooooo herkenbaar, ik ben nu al bezig over kerst, als er niemand komt met ideeen, ik doe het ff niet meer! ik ben geneigd om te zeggen dat we al plannen hebben ooh hartedief heerlijk he als kinderen zo blij zijn. tja tis wat hoor die sint maar er waren dan ook meerdere kinderen (en dat was druk!) maar vooral wat voor sint tref je.dit was echt een statige man
Snoet, ik stuiter net zo hard als Senne hahahaha.... ik vind het echt geweldig de sinterklaastijd. Maar nu is het dan ook gelijk voor mij kerst hoor. Vind het heerlijk met al die lichtjes en de boom in huis... hou wel van het knusse en de familiesfeer. Maar dan heb ik het wel over mijn familie! Eerste kerst gaan we naar mijn moeder en Krijn, want dan is Senne ook bij ons. En tweede kerst...we zien het wel wat harteman zijn familie doet... anders is het gewoon lekker tijd voor ons twee. (en de kleine boef natuurlijk!!!!) Wat een hondeweer zeg...hagel, onweer, regen... Het is jammer genoeg hier binnen net zo onrustig als buiten. Senne is nog steeds veel met Esmee* bezig, maar het praten op de vlindersite helpt wel wat. (ik tik dan gelijk wat hij zegt...gelukkig kan ik snel blind typen) En Sven....die ligt weer te kreunen, jengelen en te huilen... ik weet het gewoon niet meer hoor. Hij heeft gewoon gegeten wat hij de laatste tijd deed en er geen last van had. Maar ik heb wel twee tandjes gespot die ook op doorkomen staan. (1 boven en 1 beneden)
hartedief is je zwager en schoonouders ooit nog terug gekomen op het voorval met niek? en het hele relaas er achter aan? kan me voorstellen dat je met die gebeurtenis in je achterhoofd niet zit te wachten op "gezellig" samen zijn op 2e kerst en heb jij de boom al staan??? wauw! ik vind het altijd gezellig als het klreding eenmaal staat.... ik vind het zo'n gedoe! je hele huis overhoop. maar net als wat je zegt... als het eenmaal staat is het wel gezellig. daarin ben ik dus een tuttebol, niet te veel overhoop halen... houd het liever bij het oude vertrouwde... en ik denk dat coen de verleiding niet kan weerstaand om de boel overhoop te trekken